Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

megalohatrons

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
 
STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Viena lieta ir pieciest sistēmu un aiz bezizejas darboties tajā, pavisam cita- slavēt kā vislabāko.

Alkatība aizmiglo acis.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja:

batka rakstīja: Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.

ja ticēt statistikai - kāds miljons...

tu pat nezini cik piķa ir ielikts.... un nezini piemēram cik savukārt citi investēja... atkal tukšs bazars.... dod skaitļus...

Palasi www.lrvk.gov.lv/... un tad slave šļesera darbus.

te var tikai ierēkt.... cik paprasa - tik arī iedod un neko nekontrolē..... kur tad Šlesera vaina?

pēc 4 gadiem tika nolēma pārbaudīt.... un te atkal Šlesers ir vainīgs.... un kontrolējošie dienesti nepričem....

pie tam bez dotācijām - es tur redzu peļņu....

par tranzītu pasažieriem... ka citādāk var tos piesaistīt? Pie tam tas ir izdevīgāk tam pašam AirBaltic..

Viļņas lidosta jau izkosta.... daļēji pateicoties dotācijām... neko sliktu es tur neredzu....

Sanak ka ministri vajadzigi lai

1.Lai sabiditu savus draugaļas un pakaļlaižas padomes kuras iegut lidzekļus partijai

2.lai varetu veiksmigak sashemot savas lietas

Principa neko citu viņi nevar ka vainot iepriekšejo valdibu neizdaribā,tai pat laika paši valsts laba necenšas nemaz.Varu deret ja šleseram butu jastrada bez algas viņš to ari daritu jo strada sava labuma gušanai,nevis valsts labā

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

šleseram ministrijas alga ir sīknauda..

protams, neviena amatpersona nespēj izvairīties no savu un sev tuvo interesu bīdīšanas, bet nu tik alkatīgi ka šlesers vēl jāpamekle.. (nestrādaju ceļu nozarē, bet esmu strādājis valsts pārvaldē un ir bijis un ir daudz darbošanās ar publiskajiem iepirkumiem,,)

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Aiz kokiem mežs pazudis!

Ir taču skaidri redzams, ka slesera bizness ir atņemt mazajiem un atdot lielajiem, kas no biznesa viedokļa ir pareizi, tikai valsts jau nav bizness un sociālās sekas ir briesmīgas.

Viens gadījums- pasažieru pārvadājumi- bija daudz mazo pārvadātāju, bija zemas cenas biļetēm, miljonus nepelnīja, bet dzīvoja, prasīja dotācijas nerentablajiem maršrutiem, bija algas reģionos šoferiem, apkalpojošajam personālam u.c.

Iejaucās slesera ministrija, uzrīkoja "konkursu", tagad lielie pārvadātāji brauc tos reisus daudz retāk, cenas biļetēm daudzreiz lielākas, jā dotācijas uz tiem maršutiem viņi neprasa. Nozare sakārtota? Nenoliedzami. Bet uz kā rēķina?

Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.

(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)

lielie tāpēc jau lielie ka var atņemt mazajiem....

tu vel psrs laiku cenas atceries....

brīvais tirgus jau neprasa dotācijas.... un vel jautājums - kurš lemj par dotāciju lieluma piešķiršanu? nevis prasa... bet lemj vai SM tos piešķirt..... ?

Tu no Šlesera siles barojies, ka tā histēriksi aizstāvies un atbildi uz KATRU šejienes komentāru, dažreiz pat ar "putām uz lūpām".

Nomierinies.

Tādi kā Šlesers, filozofiski runājot, ņem mūs visus priekšā, tikai kā izskatās ka dažiem tas pat patīk.

Specal for You- Anekdote:

Aizbrauc Latvijas satiksmes ministrs pieredzes apmaiņas braucienā pie
Beļģijas satiksmes ministra.

Beļģis uzaicina Latvijas ministru pie
sevis uz mājām. Skatās mūsējais uz māju un prasa:


- Kā tu tādu labu māju uzbūvēji?

- Redzi automaģistrāli?


- Jā.

- Nu, re, uzrakstīju projektā 21 miljonu, pa 20 uzbūvēju maģistrāli,
par vienu - savu māju.


Pēc laika atbrauc beļģis atbildes braucienā uz Latviju. Šlesers
uzaicina pie sevis. Beļģis kā ierauga šlesera pili tā mēms no
pārsteiguma. Jautā:


- Kā tu esi uzbūvējis tāāāāādu pili?


- Redzi automaģistrāli?


- Nē...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: Viena lieta ir pieciest sistēmu un aiz bezizejas darboties tajā, pavisam cita- slavēt kā vislabāko.

Alkatība aizmiglo acis.

kur es teicu ka vislabākais? sistēma jau ir valsts.... un naudu dala deputāti.... tos kuri jūs ievēlējat.... un ja Šleseram kaut kas tiek - tad tas nozīme ka tas ir kādam vajadzīgs.... jo tiem uzvarētājiem parasti ir oranža vai cita patriotiska aizmugure....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja:

modena rakstīja:

batka rakstīja: Sedi sava siltaja vietiņa un laizi pakaļas kam jalaiza

nu nevajag jau citus ar sevi saildzināt....

bez pana klekša tu jau laikām ta arī neuzzinātu ka pasaule ir neželīga un taja valda korupcija..

skaidrs, ka tie kas iegūst no nozares un darboņiem, tie arī jebkādus argumentus piemeklēs atbalstam.. bet vērtējot no sabiedrības viedokļa, tad pēdējie 6 gadi SM bija SIA Šlesers un tikai.. tagad tāda grasās būt RD

tu tagad runā par visu sabiedrību? Varbūt esi deputāts ko sabiedrība ievēlēja sava viedokļa paušanai?

Sabiedrība jau uzskata ka lielāki SIA Latvija slaucītāji tieši tagad sēdes vienā valdībā...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: ...

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

Arī tā nodomāju, dikti līdzīgs domu gājiens...bet visticamāk, ka nē, tikai slesera fans

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja: aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

Tieši ta, izgrieza vienu lielu nepraktisku naudas bedri ara lai visadi slesereni negrabstas.

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Eu Deks - kur esi palicis? Vajag kādu komentu no tavas puses. Man liekas, ka modena ir šlesera pakaļlaizis!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja: aj... PN idioti....

te visa valsts jau sen ir SIA TP īpašums..... bet jums tikai Šlesers ir pie vainas.... nav vairs komentāru...

ValdisM - atturēšos par tevi komentēt - citādi zvaigznītes vien būs..... bet vislielākais SM izlaupītais ir nepārspējamais Repše ar JL....

Ja kāds te naivi domā ka ministrs ir pa visu atbildīgs.... tad lūdzu likuma pantu..... manā izpratnē - nav iespējams visu vienam cilvēkam izkontrolēt..... pats kādreiz strādāju ministrijā ( ne jau SM ) - un ir saprotams jautājums par to kurš par ko atbild.... bija arī saskarsme ar SM.... biju šokā... tādus brīnumus galīgi nebiju gaidījis piedzīvot....

tā ka turpiniet savu lētu populistisko aurošanu... varbūt kāds noticēs ka viens Šlesers visu izzaga..

jums pat poņas nav par īstām lietam... un to kur tā nauda aiziet... piekasījās lidostai - kas faktiski ir valsts vizītkarte.... un kuru jāuztur līdz noteiktam brīdim.

Tu gadījumā neesi Slesers?

Jo cik atceros, vienmēr bija tā - kad Šleseram uzdeva jautājumu kāpēc joprojām latvijā ir tik slikti ceļi, tad atbilde sākās apmēram sādi:

"Nē nu LAtvijā viss bija labi, viss gāja uz augšu, un tad Repše nolikvidēja ceļu fonu....".

(tikai aizmirsa piebilst ka patiesībā tikai pamainīja naudas plūsmas ceļu, bet pašu finansējuma apjomu ceļiem PALIELINĀJA)

apjomi arī pieauga.....

ja viss ir tik forši - kur ir 4 joslu Jūrmalas apvedceļš? konkursu ja pareizi atceros izsludināja pirms Repšes... toties Repše naudu papildus neiedeva - jo fondu izbazarēja... un projekta nauda arī izskatās ka uz pensijām aizlaida... un pofig ka 5 gadus taupīja lielajām projektam.... projekts novecoja... tagad taisa jauno,.... labi ja to ceļu pēc 10 gadiem dabūsim.... pa tiem 7 gadiem kuri pagāja sen jau uzbūvētu un par vienu bīstamo šoseju kļūtu mazāk...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

azors rakstīja: Eu Deks - kur esi palicis? Vajag kādu komentu no tavas puses. Man liekas, ka modena ir šlesera pakaļlaizis!

bez viņa pats ar savām jūtām viens skaidrībā netiksi?

azors Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

azors rakstīja: Eu Deks - kur esi palicis? Vajag kādu komentu no tavas puses. Man liekas, ka modena ir šlesera pakaļlaizis!

bez viņa pats ar savām jūtām viens skaidrībā netiksi?

Savu viedokli par tevi jau esmu pateicis!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kāpēc Lietuvā visām pilsētām, šķērsojot valsti no Saločiem līdz Mariampolei, ir apvedceļi??? Kāpēc mums uz Rīgas HESa pēc 2 gadu lieliem remontiem, atkal ir BEDRES ???

Jā, Panevežys apvedceļš ir trakoti patīkams. Jauki, izejot no tā, uzņemt 105 km/h ātrumu un ripot Viļņas virzienā.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Varbūt tādēļ ka leiši plāno - jo ceļi šiem ir valsts lepnums.... un ceļu fonds pēc manām domām - šiem ir gandrīz svēta lieta.

Mēs savukārt līdz 2005. gadam tik pietaisījām bedrītes..

No 1993. gada ceļiem vispār nebija normāla finansējuma - jo vara domāja par dajebko izņemot valsti... līdz ar to loģiski ka visi kuri varēja kaut kur aiziet aizgāja prom no ceļu nozares. Un izskatās ka palika tie, kuri vai nu bija īstie ceļinieki.. vai nu tie kuri bija nevis ceļinieki - bet riktīgi uzticamie birokrāti - kuri bija gatavi ar jebkādu lēmumu sadzīvot...

Sākoties ES ērai - mums garām sāka plūst ES nauda- jo mums faktiski vairs nepastāvēja normāla plānošana un nebija praktiski, izņemot atsevišķu ES finansētu mērķu sīkas izpētes.... mums pat šodien nav poņas cik daudz naudas vajag lai visu savēst kārtībā.... jo pēc sākotnējiem aprēķiniem - sanāca virs 2 000 000 000 Ls... nolēma ka tik daudz nedos - līdz ar to ierobežojas ar vienu miljardu.... ka teikt sākumam...

Ja lielākais ļoļiks mani ieskaita savā kategorijā - tas laikam liels gods.... bet man poh uz to...

Jūs te baigi spriežat par to, par ko nav nekādas poņas.... bišk agrāk bija tekst, ka salīdzinot ar Poliju - mums te ta ka ambīcijas pa lielu.... priekš mūsu mazas tautas...

Pastāv standarti un tur viss tiek balstīts uz cipariem.... ja ta riktīgi papētīt - tad pie mūsu niecīgiem ceļu noslogojumiem - šobrīd pēc standartiem - mums nekā vairāk nespīd - jo ceļu lietošanas parametri knapi tiek lietoti uz 45-50% no savas caurlaides.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Veicot vienas ļoti interesantas šosejas izpēti man bija brīnišķīga iespēja iepazīt sistēmu - varbūt tagad bišk kaut kas ir mainījies - taču būtība paliek ta pati - skaitļi.

Mūsu apstākļos tie ir pārāk mazi. Un mūsu birokrātija no visu baidas.... ka piemērām ieliks pārāk lielas prognozes. Ar normālo prognozi - varētu cerēt uz minimālo 4 joslu šoseju - ar parasto prognozi jau šodien uz šosejām vajag pa 1.5 joslu katrā virzienā. Taču prognozes vismaz tad tika koriģētas tā, lai nevis dabūt no ES vairāk naudas - bet lai faktiski pārasfaltēt atsevišķus posmus, jo tie parametri daudz maz atbilstu patiesībai.

Tā kā, ja vēlamies būt objektīvi - ne visur, saskaņā ar Valsts standartu, tie apvedceļi ir vajadzīgi. Lietuvā to ir daudz - jo paši braucot kādreiz uz tiem tirgiem, mēs viņiem pacēlām intensitātes rādītājus, līdz ar to radam pamatu ceļu infrastruktūras sakārtošanai augstākām līmenim.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

modena rakstīja: - mums te ta ka ambīcijas pa lielu.... priekš mūsu mazas tautas...

nu zini...ar šito tu tieši pa taisno esi pierakstījies tūdaliņu kategorijai...

Tie ir šitie 'ko tad nu mēs, mēs jau maza tauta'

losis.

ej tirst lošara....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Tā ka bez politiskas gribas - mums nekas labāks nespīd......

Tie "cīnitāji par taisnību" pat nejautāja kāpēc es nepievienojos to baram.... tagad paskaidrošu - citādi deks atkal no vienas frāzes apmīzisies....

Skatoties no ceļinieka pozīcijas Šlesera laikā ( runa nav par viņa personīgiem nopelniem, bet par to ka viņa vadīta struktūra pēc dziļas žopas vismaz sāka kustēties):

1. SM LVC sāka plānot ceļu attīstību - jeb to ka viņi redz to perspektīvē

2. Aizgāja virkne ceļu izpētes projektu ( apvedceļu izpētes nepieciešamība Latvijas 40 pilsētām, galveno šoseju ( Liepājas, Jelgavas..) izpēte

3. Parādījās politiski, nevis uz standartiem, balstīta vēlme sasniegt augstākus standartus.

Šie trīs momenti ir galvenais priekšnosacījums ceļu attīstībai.

Mēs neesam tik lieli lai iegūt to ko vēlamies - un neesam tik politiski gudri, lai maksimāli izmantot savu ģeogrāfisko stāvokli lai kardināli kaut ko mainīt.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Kas tad nu? Itāļu auto mīļotājs lamājas??

Modena, labi jau ir,ka tagad tu zini, tu esi tūdaliņš.

tu varbūt izņemot lētus jautājumus vari kaut ko pa tēmu pateikt? izskatas ka nevari... bet izskatās kā notirst baigi tev gribās...

dod jēdzīgus komentārus pa tēmu.....

pS. Klasisks variants- zagļi kliedz- re kur Šlesers... kamēr visi pēta SM - tikmēr šie visu valsti pa tīro izzaga.... bet auni tik kliedz ka Šlesers ir pie visa vainīgs

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: tas teksts- 'mēs jau maza tauta' tiešām par tevi pasaka daudz.

1.35 miljoni no 2.261 milj... - akujenno liela tauta.... viens Londonas guļamrajons....

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ventspils šoseja brēc pēc divām joslām katrā virzienā posmā līdz Tukumam, bet labi būtu, ja tāds ceļš tiktu uztaisīts līdz Kandavas pagriezienam.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau šlesers ne pie ka nav vainigs ko tad viņš kladzina ka lidostu attistijis.Viņš tak neka nevar ietekmet pec modenas teikta

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ja,es domāju,ka liela. Un es lepojos ar to,kas esmu...ka esmu latvietis un dzīvoju Latvijā.

Un, ja tu noniecini tautu,no kuras pats nāc...vai kuras zemē dzīvo...tad tu esi ČMO.

Kur es teicu ka nelepojos ar savu tautu?

Tu vari kaut nošauties aiz patriotisma jūtam - tas nemainīs mūsu ekonomisko potenciālu un statistiku... un objektivitātei nav nekā kopīga ar noniecināšanu... esam kādi ir.

Un par to valodu..... katrs lieto to kas šim ir ērtāk... ņemot vērā tavu tatāram līdzīgu interfeisu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti