Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

megalohatrons

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
 
arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Lai nu kā , bet Rīgas lidosta salīdzinot ar Tallinu un Viļņu normāli funkcionē, Air Baltik lido un igauņi un lietuvieši biežāk lido no Rīgas nekā savām lidostām

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: lohatrons? www.bezakcizes.lv/...

citats no tās lapas

"Cik ātri es saņemšu cigaretes?

Cigaretes Jūs saņemsiet pa pastu apmēram 6-8 dienu laikā no pasūtījuma apmaksas dienas. "

norvēģijā puišiem sūtīja smēķus no latvijas pasta sūtījumos.... lielākai daļai atnāca.... līdz brīdi, kamēr vienam puikam pakas vietā pienāca pavēste, ka jāsamaksā nodoklis (apmēram 100 latu par 20 paciņam marlboro) un jāierodas pasta nodaļā pēc sūtījuma ar apmaksas kvīti

viss laikam atkarīgs no kurienes tiek sūtīts

jā un latvijas pastam ir pokuj, ka uz pakas rakstīts "gift" ja apdrošinājuma vai norādītā summa kopā ar piegādes izdevumiem pārsniegs mistiskos ciparus, iegruzīs nodokli

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Lai nu kā , bet Rīgas lidosta salīdzinot ar Tallinu un Viļņu normāli funkcionē, Air Baltik lido un igauņi un lietuvieši biežāk lido no Rīgas nekā savām lidostām

tallinas lidostā ir par brīvu bezvadu internec tā vot

rīkā kujs

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

arba rakstīja: Lai nu kā , bet Rīgas lidosta salīdzinot ar Tallinu un Viļņu normāli funkcionē, Air Baltik lido un igauņi un lietuvieši biežāk lido no Rīgas nekā savām lidostām

tallinas lidostā ir par brīvu bezvadu internec tā vot

rīkā kujs

Romā arī nav..... kuj Tallinā var atļauties to lietot par maksu...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Lai nu kā , bet Rīgas lidosta salīdzinot ar Tallinu un Viļņu normāli funkcionē, Air Baltik lido un igauņi un lietuvieši biežāk lido no Rīgas nekā savām lidostām

tas toč...

bet Jaunie Vasjuki ir labāk!

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

nu tev būs tā izdevība piedzīvot rīgas uzplaukumu

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

arba rakstīja: Lai nu kā , bet Rīgas lidosta salīdzinot ar Tallinu un Viļņu normāli funkcionē, Air Baltik lido un igauņi un lietuvieši biežāk lido no Rīgas nekā savām lidostām

tas toč...

bet Jaunie Vasjuki ir labāk!

cik liels optimisms... ko pīpe?

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

Lidosta veiksmigi attistijas jau ilgi pirms šlesera.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

Lidosta veiksmigi attistijas jau ilgi pirms šlesera.

protams....

bet ja šeit ir pareizi rakstīts....

lv.wikipedia.org/...

www.riga-airport.com/...

tad ka var redzēt lidostas lielāka attīstība sākusies tieši Šlesera laikā.... tā ka sorry - bet tavam apgalvojumam trūkst pamatojuma...

es gan teiktu ka ilgi pirms Šlesera tur bija ilga stagnācija...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

viss ko ir vadījis Slesarjs ir uz sabrukuma robežas.. Pasts, LV ceļi, dzelzsceļa pasažieru pārvadājumi ir āfrikas līmenī, autopārvadājumi ir atdoti ar apsāubāmiem konkursiem saviem čomiem, lidosta tiek barota no budžeta naudas...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

labi labi, šlesera aizstāvji...

neko nepīpēju...

ieņirdzu par tekstiem...

300 aviokompānijas no vispasaules...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

izklausās ka tu pilnā nopietn''ibā tici ko Šlesers visu laiku atkārto un slavina sevi.

Pasts aizgāja lielos mīnusos un tieši pa burbuli tieši Slesera laikos.

Šlesers man liekas jau kādu 6 gadu ir satiskmes ministrs, ta'ču nav bijis spējīgs neko izdarīt.

P.S. 2001.gadā Polijā bija SLIKTĀKI ceļi kā Latvijā (pats braucu un izbaudīju)

2006.gadā Polijā jau bija ļoti ļoti labi ceļi, kamēr lAtvijā Šlesers bija uzbūvējis kaut ko tur pie Ādažiem un kaut ko uz Bauskas pusi.Un tas arī bija viss viņa (pareizāk sakot EU naudas) izdarītais.

Atkārtošu vēlreiz-Šlesers ir nulle , tikai viņš nekaunās katru reizi primitīvi atkārtot pie katras izdevūibas cik daudz viņš ir izdarījis. Tauta šādai prāta skalošanai arī uzķeras.

Viss.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Te uz dažiem ir iedarbojušas šlesera slavas dziesmasNu ticat vien tam krapniekam,kamer bus valsti tadi pamuļķiši ka jus tikmer ta valsts ta ari lenam grims.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

viss ko ir vadījis Slesarjs ir uz sabrukuma robežas.. Pasts, LV ceļi, dzelzsceļa pasažieru pārvadājumi ir āfrikas līmenī, autopārvadājumi ir atdoti ar apsāubāmiem konkursiem saviem čomiem, lidosta tiek barota no budžeta naudas...

par kuru partiju fano?

ko tu vispār zini par ceļiem un to uzturēšanu?

Āfrikā biji?

Pārējo partiju čomi nav apšaubāmi?

Tev vispār ir saprašana par to kas kopš neatkarības atgūšanas notika ar ceļu nozari?

Vai tu zini ka tieši Šlesers piespieda mūsu ceļu infrastruktūras birokrātiju atkal nodarboties ar PLĀNOŠANU?

Izskatās ka tu esi "padomju inteliģents" kuram saprašanas nav - toties ir VIEDOKLIS... ej nokaunies...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: labi labi, šlesera aizstāvji...

neko nepīpēju...

ieņirdzu par tekstiem...

300 aviokompānijas no vispasaules...

SAS jau no kādam 7 aviokompānijām sastāv... taj skaitā ari AirBaltic kādreiz pa pusei piederēja... + vel daudz transportu aviokompāniju... nosaukums un 3 lidmašīnas...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Te uz dažiem ir iedarbojušas šlesera slavas dziesmasNu ticat vien tam krapniekam,kamer bus valsti tadi pamuļķiši ka jus tikmer ta valsts ta ari lenam grims.

un kamēr tādi ka jūs - tikmēr mums pie varas būs vienas un tas pašas mordas, kurām jūs ticat..... kuras jums stāsta... ka kāds kuram ir lietas iet labāk nekā tiem - ir slikts... jo kamēr tā var bļaut - tikmēr šie skandālu aizsegā var turpināt zagt....

un ja es pareizi atceros- tad par tukšu bazāru vajag atbildēt..... un tavi apvainojumi - ir tukšs bābas bazars.... jo cilvēku var saukt par noziedznieku tikai ar tiesas lēmumu....

ja jau varētu - sen jau iesēdinātu.... bet nu vai nu nekā nav... vai nu nav nevienā tāda balta un pūkainā lai varētu pirmais mest akmeni...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

šlesers protams muld daudz un dikti un daļu arī krietni ne pa tēmu. nav viņš balts un pūkains.

tomēr kā reiz šlesers ir tajā nozarē panācis kaut kādu kārtību un stratēģisko plānošanu. pirms tam visiem iepriekšējiem tā ministrija bij tikai ko līdz vēlēšanām uzspodrināt mundieri.

un ticēt tādiem valžiemM, kam liekas ka viņš 6 gadus ir ministrs, lai gan reāli nav pat puse no tā laika, var vēl mazāk.Šlesers ir ministrs kā reiz no 2006.gada beigām

(bija vēl pusgads 2004.gadā)

kas ir neciešams šitajos visos dolbanajos JL un štokija fanos, ka viņi lamā visu bez mazākās sajēgas .... un tikai tāpēc, ka visi tā dara (gānās)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

arba rakstīja: Lai nu kā , bet Rīgas lidosta salīdzinot ar Tallinu un Viļņu normāli funkcionē, Air Baltik lido un igauņi un lietuvieši biežāk lido no Rīgas nekā savām lidostām

tallinas lidostā ir par brīvu bezvadu internec tā vot

rīkā kujs

Kā tad nav

Nesen viens liepājas datorists, rīgas lidostā pirms izlidošanas ielīda čatā un nokomentēja "rīgas lidosta ir kā daudzdzīvokļu māja - 13 bezvadu tīkli, no tiem 6 bez aizsardzības" [varbūt kādu ciparu neprecīzu nosaucu, bet nu apmēram tā].

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

anonimikis rakstīja: pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

izklausās ka tu pilnā nopietn''ibā tici ko Šlesers visu laiku atkārto un slavina sevi.

Pasts aizgāja lielos mīnusos un tieši pa burbuli tieši Slesera laikos.

Šlesers man liekas jau kādu 6 gadu ir satiskmes ministrs, ta'ču nav bijis spējīgs neko izdarīt.

P.S. 2001.gadā Polijā bija SLIKTĀKI ceļi kā Latvijā (pats braucu un izbaudīju)

2006.gadā Polijā jau bija ļoti ļoti labi ceļi, kamēr lAtvijā Šlesers bija uzbūvējis kaut ko tur pie Ādažiem un kaut ko uz Bauskas pusi.Un tas arī bija viss viņa (pareizāk sakot EU naudas) izdarītais.

Atkārtošu vēlreiz-Šlesers ir nulle , tikai viņš nekaunās katru reizi primitīvi atkārtot pie katras izdevūibas cik daudz viņš ir izdarījis. Tauta šādai prāta skalošanai arī uzķeras.

Viss.

pasts jau visā pasaulē ir pakaļā - internets dara savu darbu....

par ceļiem.... nu te tu esi smieklīgs.... varbūt vel ar Vāciju saildzinātu?

Tu vispār zini cik reizes Polijā ir vairāk iedzīvotāju? x16 reizēs.... un ja Latvija spēj atjaunot ap 100 km seguma gadā - tad poļi - vismaz 1600km... es jau nerunāju par to ka atšķirībā no mums - šie naudu iegulda ražošanā - nevis nevajadzīgajos jaunajos auto... + iedzīvotāju lielums un valsts lielums ļauj iegūt daudz vairāk ES līdzekļus...

Šlesers ir ministrs... savukārt ko sasniedzi tu? Šizofrēnijas 2.

līmeni?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

viss ko ir vadījis Slesarjs ir uz sabrukuma robežas.. Pasts, LV ceļi, dzelzsceļa pasažieru pārvadājumi ir āfrikas līmenī, autopārvadājumi ir atdoti ar apsāubāmiem konkursiem saviem čomiem, lidosta tiek barota no budžeta naudas...

par kuru partiju fano?

ko tu vispār zini par ceļiem un to uzturēšanu?

Āfrikā biji?

Pārējo partiju čomi nav apšaubāmi?

Tev vispār ir saprašana par to kas kopš neatkarības atgūšanas notika ar ceļu nozari?

Vai tu zini ka tieši Šlesers piespieda mūsu ceļu infrastruktūras birokrātiju atkal nodarboties ar PLĀNOŠANU?

Izskatās ka tu esi "padomju inteliģents" kuram saprašanas nav - toties ir VIEDOKLIS... ej nokaunies...

strādāju ceļu nozarē....

P.S. Šlesers sāka plānošanu lai varētu veiksmīgāk bāzt kabatā un konkursos iebīdīt sev pietuvinātos uzņēmums, piem. Šlesers izplānoja ka būvējot jauno Maskavas šoseju posmā Tīnūži-Koknese posms jāsadala 2 milzīga apjoma objektos (tas tādēl lai konkursā varētu piedalīties tikai lielie un viņam pietuvinātie uzņēmumi).

Tik lielos objektos,ka lai tos varētu paņemt ACB pat pievienoja sev 8.CBR un Saldus Ceļinieks apvienojās ar Krsutpili.

Pavasarī būs konkurss.

Uzminat nu, kas šajos konkursos vinnēs???

Posmu kas tuvāk Koknesei un tātad tuvāk Saldus Ceļinieka jaunajai mītnei J-pilī un arī jaunajai asfalta fabrikai Krustpilī - vinnēs Saldus Ceļinieks.

Posmu kas tuvāk rīgai un tuvāk ACB "sadraudzības" partneriem-šķembu ražotājam "Saulklane S"-vinnēs ACB.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Mums ir ļoti reti apdzīvota valstiņa, ar maz naudas, bet padomju laikos sabūvētu biezu infrastruktūru katros mazpisānos - pasts, ceļš līdz 3 pilsētām, telefonu centrāle (tās LTC sen izmetis), skoliņa ar 3 klasītēm bez sporta zāles, pagastvecis ar džipu un akujennās ambīcijas to visu paturēt.

kamēr šitajā valstiņā nesapratīs, ka mēs vienkārši nevaram atļauties uzturēt lielu daļu šīs reāli pāris cilvēkiem vajadzigās infrastruktūras, tikmēr mēs būsim nabagākā valsts eiropā. jo jau tā mazo naudiņu izdalam uz visiem.

Paskatieties novadu reformu - kādas pretestības. Lai gan tāpat to novadu vēl pa daudz. 26 veco rajonu robežās būtu bijis ideāls pārejas modelis uz 4 Latvijas vēsturiskajiem novadiem. Bet nē - tāda gaudošana.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti