Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

megalohatrons

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu re - atkal tev gribējās, lai to lielo objektu sadala uz galviņām 100 mazām šaraškiņām. lai visiem būtu darbs, sūds par kvalitāti. zini, kādas sanāk administratīvās izmaksas, ja to saskalda kaudzē mazu pasūtījumu? priekš tam vesels departaments jauns jāizveido. Zemkopības ministrijā to labi iemanījušies. Viens Lauku atbalsta dienests 2 000 papīra smērētāju un birokrātu. Tajā lamātajā satiksmes ministrijā ir viens no mazākajiem štatiem.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

modena rakstīja:

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....

gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...

vai drīkst uzzināt kāpēc Helsinki par tādiem var būt un Rīga nē?

ja tu vel kaut ko saprastu no lietas ko apsmej....

mums ir ļoti labs izvietojums un līdz ar to to ir jāizmanto pēc pilnās programmas.

Lai arī cik dažiem nepatīk Šlesers- bet lietu viņš labi pieprot un viņa vadītā nozare šobrīd ir normāla stāvoklī.

viss ko ir vadījis Slesarjs ir uz sabrukuma robežas.. Pasts, LV ceļi, dzelzsceļa pasažieru pārvadājumi ir āfrikas līmenī, autopārvadājumi ir atdoti ar apsāubāmiem konkursiem saviem čomiem, lidosta tiek barota no budžeta naudas...

par kuru partiju fano?

ko tu vispār zini par ceļiem un to uzturēšanu?

Āfrikā biji?

Pārējo partiju čomi nav apšaubāmi?

Tev vispār ir saprašana par to kas kopš neatkarības atgūšanas notika ar ceļu nozari?

Vai tu zini ka tieši Šlesers piespieda mūsu ceļu infrastruktūras birokrātiju atkal nodarboties ar PLĀNOŠANU?

Izskatās ka tu esi "padomju inteliģents" kuram saprašanas nav - toties ir VIEDOKLIS... ej nokaunies...

strādāju ceļu nozarē....

P.S. Šlesers sāka plānošanu lai varētu veiksmīgāk bāzt kabatā un konkursos iebīdīt sev pietuvinātos uzņēmums, piem. Šlesers izplānoja ka būvējot jauno Maskavas šoseju posmā Tīnūži-Koknese posms jāsadala 2 milzīga apjoma objektos (tas tādēl lai konkursā varētu piedalīties tikai lielie un viņam pietuvinātie uzņēmumi).

Tik lielos objektos,ka lai tos varētu paņemt ACB pat pievienoja sev 8.CBR un Saldus Ceļinieks apvienojās ar Krsutpili.

Pavasarī būs konkurss.

Uzminat nu, kas šajos konkursos vinnēs???

Posmu kas tuvāk Koknesei un tātad tuvāk Saldus Ceļinieka jaunajai mītnei J-pilī un arī jaunajai asfalta fabrikai Krustpilī - vinnēs Saldus Ceļinieks.

Posmu kas tuvāk rīgai un tuvāk ACB "sadraudzības" partneriem-šķembu ražotājam "Saulklane S"-vinnēs ACB.

un ko tad darīt?

sadalīt sīkajos? esi redzējis Ceļu pārvaldes meistarojumu pa tēmu - autobusu pietura Līčos?

kur tu vel redzi lielu uzņēmumu? ACB ir budžets uz 70 000 000Ls...

kam tad vel iedot ceļu? kur vel ir kāds nopietns liels uzņēmums? tas pats SC ir ar labu back up - un nopirka Talci un vel kādus... tāpat zem šiem apakšā strādās pārējie sīkie.... kā parasti... un kad vajadzēs atbildēt - sīkie padlas bankriotēs - bet ACB par savu darbu atbild... bija gadījumi ka bezmaksas ielas būvēja kā kompensāciju...

par vinnēšanu - kad vinnēs, tad arī runāsim... vel paliek Šlokonbeka (ar vācu back up) un Binders.... pie Pūres jau arī Roadex bija izlīdis uz lielceļu... Igate... dah kam vel apvienoties...

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

strādāju ceļu nozarē....

P.S. Šlesers sāka plānošanu lai varētu veiksmīgāk bāzt kabatā un konkursos iebīdīt sev pietuvinātos uzņēmums, piem. Šlesers izplānoja ka būvējot jauno Maskavas šoseju posmā Tīnūži-Koknese posms jāsadala 2 milzīga apjoma objektos (tas tādēl lai konkursā varētu piedalīties tikai lielie un viņam pietuvinātie uzņēmumi).

Tik lielos objektos,ka lai tos varētu paņemt ACB pat pievienoja sev 8.CBR un Saldus Ceļinieks apvienojās ar Krsutpili.

Pavasarī būs konkurss.

Uzminat nu, kas šajos konkursos vinnēs???

Posmu kas tuvāk Koknesei un tātad tuvāk Saldus Ceļinieka jaunajai mītnei J-pilī un arī jaunajai asfalta fabrikai Krustpilī - vinnēs Saldus Ceļinieks.

Posmu kas tuvāk rīgai un tuvāk ACB "sadraudzības" partneriem-šķembu ražotājam "Saulklane S"-vinnēs ACB.

+100

un tā par jebkuru nozari.. SM ir izpiesta kā citrons, tagad ķersies pie RD.. tā pati Osta un Lidosta un citas stratēģiski viņa privātbiznesi arī RD kompetencē, tikai no citas pueses

patiešām žel, ka uzrodas arī tādi, kas fano par šādiem valsts izsaimniekotājiem..

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un kad lielu gabalu būve dah sīko - tad par kvalitāti vri droši aizmirst.... jau ir piedzīvoti gadījumi.. katrs uz savu pusi.... un kuj ko izdarīsi...

vel VIA aizmirsu... ta kā konkurentu pietiks...

kura kantorī strādā? manas versijas varētu būt

1. Binders

2. VIA

3. Lemininaken....

pārējie it ka bija apmierināti ar dzīvi...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja:

ValdisM rakstīja:

strādāju ceļu nozarē....

P.S. Šlesers sāka plānošanu lai varētu veiksmīgāk bāzt kabatā un konkursos iebīdīt sev pietuvinātos uzņēmums, piem. Šlesers izplānoja ka būvējot jauno Maskavas šoseju posmā Tīnūži-Koknese posms jāsadala 2 milzīga apjoma objektos (tas tādēl lai konkursā varētu piedalīties tikai lielie un viņam pietuvinātie uzņēmumi).

Tik lielos objektos,ka lai tos varētu paņemt ACB pat pievienoja sev 8.CBR un Saldus Ceļinieks apvienojās ar Krsutpili.

Pavasarī būs konkurss.

Uzminat nu, kas šajos konkursos vinnēs???

Posmu kas tuvāk Koknesei un tātad tuvāk Saldus Ceļinieka jaunajai mītnei J-pilī un arī jaunajai asfalta fabrikai Krustpilī - vinnēs Saldus Ceļinieks.

Posmu kas tuvāk rīgai un tuvāk ACB "sadraudzības" partneriem-šķembu ražotājam "Saulklane S"-vinnēs ACB.

+100

un tā par jebkuru nozari.. SM ir izpiesta kā citrons, tagad ķersies pie RD.. tā pati Osta un Lidosta un citas stratēģiski viņa privātbiznesi arī RD kompetencē, tikai no citas pueses

patiešām žel, ka uzrodas arī tādi, kas fano par šādiem valsts izsaimniekotājiem..

tādiem ka jūs vajadzētu turēties kopā.....

tagad Šlesers būs arī par krīzi atbildīgs......

poh kā iepriekš visi patrioti valsti izzaga 18 gadus.... Šlesers pēkšņi dabūja vairāk par visiem.... toč Muļķu zeme... Krištopānam bija taisnība....

PS. Komentārs no TVneta.....

Одно радует, что теперь нас, русскоговорящих, ни в чём не обвинишь. Правили этой страной исключительно латыши. Во главу угла ставились знание языка и интересы только национальной элиты. Вот и доправились. Получите то, что заслужили. Очень жаль, что мозги зашорены лишь национализмом. В результате один лишь позор, позор на весь мир.

А в это время у Лукашенки работают все заводы, что построены при СССР. И МАЗ, и БЕЛАЗ, и Горизонт, и Атлант, и тракторный, и сахарные заводы и нефтеперерабатывающие. Производят автобусы, комбайны, станки. Работает близнец нашей Альфы - НПО Интеграл. Не закрылся ни один санаторий, ни один.

Учитесь, господа троечники, как нужно хозяйствовать у бывшего колхозного бригадира.!!!!!! Учитесь день и ночь, просите совета у разумного беларуса, над которым вы столько лет высокомерно надсмехались.

Нынешнее банкротство - это расплата за гордыню!!!

daļa patiesības jau ir....

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

liela vaina arī Šleseram par krīze jāuzņemas, kur gan cits, ja ne viņš teica gāzi grīdā par spīti visām prognozem par cieto nosēšanos..

pēc Tavas filasofijas arī Lembergs un Šķēle ir mesijas?

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

anonimikis rakstīja: pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

izklausās ka tu pilnā nopietn''ibā tici ko Šlesers visu laiku atkārto un slavina sevi.

Pasts aizgāja lielos mīnusos un tieši pa burbuli tieši Slesera laikos.

Šlesers man liekas jau kādu 6 gadu ir satiskmes ministrs, ta'ču nav bijis spējīgs neko izdarīt.

P.S. 2001.gadā Polijā bija SLIKTĀKI ceļi kā Latvijā (pats braucu un izbaudīju)

2006.gadā Polijā jau bija ļoti ļoti labi ceļi, kamēr lAtvijā Šlesers bija uzbūvējis kaut ko tur pie Ādažiem un kaut ko uz Bauskas pusi.Un tas arī bija viss viņa (pareizāk sakot EU naudas) izdarītais.

Atkārtošu vēlreiz-Šlesers ir nulle , tikai viņš nekaunās katru reizi primitīvi atkārtot pie katras izdevūibas cik daudz viņš ir izdarījis. Tauta šādai prāta skalošanai arī uzķeras.

Viss.

pasts jau visā pasaulē ir pakaļā - internets dara savu darbu....

par ceļiem.... nu te tu esi smieklīgs.... varbūt vel ar Vāciju saildzinātu?

Tu vispār zini cik reizes Polijā ir vairāk iedzīvotāju? x16 reizēs.... un ja Latvija spēj atjaunot ap 100 km seguma gadā - tad poļi - vismaz 1600km... es jau nerunāju par to ka atšķirībā no mums - šie naudu iegulda ražošanā - nevis nevajadzīgajos jaunajos auto... + iedzīvotāju lielums un valsts lielums ļauj iegūt daudz vairāk ES līdzekļus...

Šlesers ir ministrs... savukārt ko sasniedzi tu? Šizofrēnijas 2.

līmeni?

Ko tu ar to gribeji teikt ka polija ir vairak iedzivotaju???Gadijumā nevaretu butk ka polijā ari ir proporcionali vairak ceļuReiz kad biju vacijā runaju ar vienu džeku kas strada ceļu buvē pajautaju cik maksa 1km bani kapitali atremontet.1mlj eiro.Tas ir viņi izrok 1.5 metru paklaj plevi ,uzber šķembu,betonu, škembu un blabla.Latvija tai laika maksaja 1milj latu

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: liela vaina arī Šleseram par krīze jāuzņemas, kur gan cits, ja ne viņš teica gāzi grīdā par spīti visām prognozem par cieto nosēšanos..

pēc Tavas filasofijas arī Lembergs un Šķēle ir mesijas?

kamēr citi lietu šuj - šīm sistēma nostādīta un Eiropas nauda tiek apgūta tādos apjomos, kuri jums sapņos tikai rādās........

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

turbopiile rakstīja: liela vaina arī Šleseram par krīze jāuzņemas, kur gan cits, ja ne viņš teica gāzi grīdā par spīti visām prognozem par cieto nosēšanos..

pēc Tavas filasofijas arī Lembergs un Šķēle ir mesijas?

kamēr citi lietu šuj - šīm sistēma nostādīta un Eiropas nauda tiek apgūta tādos apjomos, kuri jums sapņos tikai rādās........

Lembergam....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

anonimikis rakstīja: pasts? pasts ir ilgu gadu politikas sekas un viss ir sācies sen pirms šlesera. ar pastu ir tāpat kā ar skolām - gribējās lai katrā sūnu ciemā ir, bet atļauties ta to mēs nevarējām. tagad izskatās, ka pasts kā reiz savilks galus un beidzot parādās reālā situācija.

ceļi ir sūdīgi pēdējos 20 gadus, nevarētu teikt ka pie šlesera palicis sliktāk. drīzāk viņš vismaz atjaunoja budžetēšanu no akcīzes nodokļa.

dzelzsceļa pasažieri kā reiz ir atjaunoti jauni reisi. kuri iepriekš bija veiksmīgi nogriezti.

autopārvadājumu konkursam var runāt par izpildījumu, bet tur ir apakšā tomēr vismaz atbilstība mazas valsts reālajai maksātspējai, nevis "gribu no katra lauku ciema ar 3 būdām 4x dienā satiksmi līdz Rīgai un pa lēto."

izklausās ka tu pilnā nopietn''ibā tici ko Šlesers visu laiku atkārto un slavina sevi.

Pasts aizgāja lielos mīnusos un tieši pa burbuli tieši Slesera laikos.

Šlesers man liekas jau kādu 6 gadu ir satiskmes ministrs, ta'ču nav bijis spējīgs neko izdarīt.

P.S. 2001.gadā Polijā bija SLIKTĀKI ceļi kā Latvijā (pats braucu un izbaudīju)

2006.gadā Polijā jau bija ļoti ļoti labi ceļi, kamēr lAtvijā Šlesers bija uzbūvējis kaut ko tur pie Ādažiem un kaut ko uz Bauskas pusi.Un tas arī bija viss viņa (pareizāk sakot EU naudas) izdarītais.

Atkārtošu vēlreiz-Šlesers ir nulle , tikai viņš nekaunās katru reizi primitīvi atkārtot pie katras izdevūibas cik daudz viņš ir izdarījis. Tauta šādai prāta skalošanai arī uzķeras.

Viss.

pasts jau visā pasaulē ir pakaļā - internets dara savu darbu....

par ceļiem.... nu te tu esi smieklīgs.... varbūt vel ar Vāciju saildzinātu?

Tu vispār zini cik reizes Polijā ir vairāk iedzīvotāju? x16 reizēs.... un ja Latvija spēj atjaunot ap 100 km seguma gadā - tad poļi - vismaz 1600km... es jau nerunāju par to ka atšķirībā no mums - šie naudu iegulda ražošanā - nevis nevajadzīgajos jaunajos auto... + iedzīvotāju lielums un valsts lielums ļauj iegūt daudz vairāk ES līdzekļus...

Šlesers ir ministrs... savukārt ko sasniedzi tu? Šizofrēnijas 2.

līmeni?

Ko tu ar to gribeji teikt ka polija ir vairak iedzivotaju???Gadijumā nevaretu butk ka polijā ari ir proporcionali vairak ceļuReiz kad biju vacijā runaju ar vienu džeku kas strada ceļu buvē pajautaju cik maksa 1km bani kapitali atremontet.1mlj eiro.Tas ir viņi izrok 1.5 metru paklaj plevi ,uzber šķembu,betonu, škembu un blabla.Latvija tai laika maksaja 1milj latu

pirms runāt- derētu pārbaudīt....

vai tu gribi apgalvot ka tur ir mazāk iedzīvotāju?

ka jau teicu - tev arī tukšas bābas bazars..... viss var būt.... bet fakti ir ciparos nevis tukšajos bābas bazaros....

PS. Iedzīvotāju blīvums pie mums ir 36cilv./1km2 - pie viņiem 122 cilv/1km2- te jau ir x3 atšķirība..... ar ceļiem domāju būs kaut kas līdzīgs...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Polijā valsts un reģionu ceļu kopgarums 46K, Latvijā 20K

reku būs dati - www.irfnet.eu/...

interesanti sanāk

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Poļiem valsts autoceļi - ir ap 18 000 km... pie mums ap 20 000km....

teorētiski asfaltēti pie mums ir ap 8200 ( ar pašvaldībām - 14000 )km... poļiem laikam visi 18000km....

ja ņemt vērā visus visus ceļus - mums ir ap 70 000km... poļiem ap 375 000 km.....

tā kā neredzu proporcionālu pieaugumu...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Polijā valsts un reģionu ceļu kopgarums 46K, Latvijā 20K

reku būs dati - www.irfnet.eu/...

interesanti sanāk

ar pašvaldību sanāk ap 59000km.... tiesa gan ne visi asfaltā....

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

Eu kad tad PSRS gruda naudu iekša latvijā???Baltijas valstis bij vienas no lielakajam PSRS barotajam.Neskaitot ko vel izlaupija okupacijas gados.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

LV PL ( t. km.)

Motorways 1.6 / 0.6

National Roads 6.9 / 18.3

Secondary or Regional 13.2 / 28.4

Other Roads 49.6 / 377.3

nu vispār izskatās ka nemaz tik slikti nav....

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: Poļiem valsts autoceļi - ir ap 18 000 km... pie mums ap 20 000km....

teorētiski asfaltēti pie mums ir ap 8200 ( ar pašvaldībām - 14000 )km... poļiem laikam visi 18000km....

ja ņemt vērā visus visus ceļus - mums ir ap 70 000km... poļiem ap 375 000 km.....

tā kā neredzu proporcionālu pieaugumu...

Cik gados poļi sakartoja savus ceļu un cik gados šlesers nav spejis sakartot pat desmito daļu un pateicoties viņa (iz)saimniekošanai izskatas ka ari nakamajos 10gados nekas nespid

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

Eu kad tad PSRS gruda naudu iekša latvijā???Baltijas valstis bij vienas no lielakajam PSRS barotajam.Neskaitot ko vel izlaupija okupacijas gados.

pašam nav smieklīgi? ko tad tālāk nebarojam un nepelnījam?

man kolēģis ir bijis vairāku ceļu rajonu priekšnieks - un tici man viņam labāk bija zināms cik un kur tika grūsts....

intereses pēc paskaties kur pirmā abol-lapas divlīmeņu krustojums Latvijā tika sameistarots....

un tas barotavas bija ārpus pašas Krievijas... tā ka var bez pašglaimošanas iztikt..... poļi arī bija - un joprojām ir.... savukārt mēs jau sevi nespējām pabarot.... baigie barotāji...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

Eu kad tad PSRS gruda naudu iekša latvijā???Baltijas valstis bij vienas no lielakajam PSRS barotajam.Neskaitot ko vel izlaupija okupacijas gados.

pašam nav smieklīgi? ko tad tālāk nebarojam un nepelnījam?

man kolēģis ir bijis vairāku ceļu rajonu priekšnieks - un tici man viņam labāk bija zināms cik un kur tika grūsts....

intereses pēc paskaties kur pirmā abol-lapas divlīmeņu krustojums Latvijā tika sameistarots....

un tas barotavas bija ārpus pašas Krievijas... tā ka var bez pašglaimošanas iztikt..... poļi arī bija - un joprojām ir.... savukārt mēs jau sevi nespējām pabarot.... baigie barotāji...

Un kapec nespejam pabarot???Tapec ka atmodas laika visa rupnieciba tika iznideta pateicoties tadiem ka godmanis un co.Un pašlaik lauksaimniecibas nozare ari tiek centigi nideta

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

modena rakstīja: Poļiem valsts autoceļi - ir ap 18 000 km... pie mums ap 20 000km....

teorētiski asfaltēti pie mums ir ap 8200 ( ar pašvaldībām - 14000 )km... poļiem laikam visi 18000km....

ja ņemt vērā visus visus ceļus - mums ir ap 70 000km... poļiem ap 375 000 km.....

tā kā neredzu proporcionālu pieaugumu...

Cik gados poļi sakartoja savus ceļu un cik gados šlesers nav spejis sakartot pat desmito daļu un pateicoties viņa (iz)saimniekošanai izskatas ka ari nakamajos 10gados nekas nespid

ja esi lohs- varbūt paklusē?

ne jau Šlesers pie galvenas valsts siles sēž un ministrijām dala naudu....

un ar poļiem var tikai idiots saildzināt.... šiem ceļus jau vācieši būve... mums te blakus diemžēl vāciešu nav...

un vispār jābūt jopnutim lai uzskatīt ka ministrs ir atbildīgs par visu...... trešklasnieka līmenis..... par ceļiem atbild Latvijas Valsts ceļi.... un visi tie birokrāti kuri faktiski slikti pilda savus pienākumus...

un vispār pēc tavas loģikas - VVF ir pa visu atbildīga.... vai Kalvītis... koroče ej tālāk mācies ..... varbūt kaut ko vairāk uzzināsi par valsts struktūru un pārvaldi....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

modena rakstīja:

batka rakstīja:

modena rakstīja:

STALINS rakstīja: Ja ir tā kā izskanēja( tikai 10% akciju no jaunā projekta tiks Latvijai) tad faktiski tā vieta tiek atdota- nāciet cien. turku uzņēmēji un darbojieties veseli, mēs vēl jums infrastruktūru uzbūvēsim par valsts līdzekļiem.Megalohatrons.

Par sleseru- ja mans padotais(un slesers ir mūsu padotais) mani jau vairākas reizes ir apkāsis(principā būtu jāpietiek ar vienu reizi, bet es kā darba devējs esmu losis), tad, lai ko viņš darītu, ticības nav nekādas.

turbopiile rakstīja: nez cik kg naudas kukuli Slesers saņēma par šo plaso žestu

jebkuram bija iespējas savus miljonus tur iegrūst.... ko tad paši nepiedalījāties? atkal tukšs virtuves līmeņa bazars..... vai varbūt es kļūdos - un tur palika daf sponsoru?

cilvēki atnāk... noriskē.... un vel visu jāatdod Latvijai?

eu... inteliģence.... PSRS laiki ir pagājuši - kad te nahaļavu grūda naudu iekšā......

un par ko Šleserim kukuli dot? par iespēju investēt šaubīgā pasākumā?

nu gan nevar jūs saprast.... kad iet runa par ideju - apsmej.... tipo viss B.Vasjuki... kad uzrādās investors - sākas raustīties ka jaunavas... it kā te būtu visienesīgākā vieta....

Eu kad tad PSRS gruda naudu iekša latvijā???Baltijas valstis bij vienas no lielakajam PSRS barotajam.Neskaitot ko vel izlaupija okupacijas gados.

pašam nav smieklīgi? ko tad tālāk nebarojam un nepelnījam?

man kolēģis ir bijis vairāku ceļu rajonu priekšnieks - un tici man viņam labāk bija zināms cik un kur tika grūsts....

intereses pēc paskaties kur pirmā abol-lapas divlīmeņu krustojums Latvijā tika sameistarots....

un tas barotavas bija ārpus pašas Krievijas... tā ka var bez pašglaimošanas iztikt..... poļi arī bija - un joprojām ir.... savukārt mēs jau sevi nespējām pabarot.... baigie barotāji...

Un kapec nespejam pabarot???Tapec ka atmodas laika visa rupnieciba tika iznideta pateicoties tadiem ka godmanis un co.Un pašlaik lauksaimniecibas nozare ari tiek centigi nideta

bļa... neej nost no tēma- pie visa taču Šlesers ir vainīgs.....

pričem te Godmanis? Kļuva par Titānika kapteini uz stundu, stundu pēc sadursmes un stundu pirms grimšanas un tagad par visu atbildīgs.... psc loģika.... vajadzētu ievest Iauto Darvīna prēmiju....

UN GALVENAIS - Latvijas tauta nepričem....

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.

par regulēšanu - brīvais tirgus neko neizsaka?

bankas regulēja ko dot un cik.... ja sāktu ierobežot - tad nu jau būtu čeka un KGB.... bet brīvajā un demokrātiskā valstī iedzīvotājiem jādomā, nevis valstij viņu vietā...

tev ministrs - ka sētnieks.....

ministram neko nav jāsakārto - kārto birokrāti pēc ministra noradījumiem..... ministrs ir valsts pilnvarota persona kura apskaitas valdībās vadītājam....

Министр (лат. minister — слуга — член правительства

An transportation ministry is a ministry or other government agency charged with transportation. It may be headed by a minister for transportation.

Specific duties may be overseeing transportation safety, developing government transportation policy, organizing public transport, and the maintenance and construction of infrastructural projects.

en.wikipedia.org/...

Ministrs pēc būtības pārrauga.... un par darbu atskaitās... ne jua minists katru dienu apsekos ceļus un lāpīs bedrītes..... koroče pats ej uz savu 9. klasi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Mums ir ļoti reti apdzīvota valstiņa, ar maz naudas, bet padomju laikos sabūvētu biezu infrastruktūru katros mazpisānos - pasts, ceļš līdz 3 pilsētām, telefonu centrāle (tās LTC sen izmetis), skoliņa ar 3 klasītēm bez sporta zāles, pagastvecis ar džipu un akujennās ambīcijas to visu paturēt.

kamēr šitajā valstiņā nesapratīs, ka mēs vienkārši nevaram atļauties uzturēt lielu daļu šīs reāli pāris cilvēkiem vajadzigās infrastruktūras, tikmēr mēs būsim nabagākā valsts eiropā. jo jau tā mazo naudiņu izdalam uz visiem.

Paskatieties novadu reformu - kādas pretestības. Lai gan tāpat to novadu vēl pa daudz. 26 veco rajonu robežās būtu bijis ideāls pārejas modelis uz 4 Latvijas vēsturiskajiem novadiem. Bet nē - tāda gaudošana.

Protams ka ideāls.

...rajonu centru iedzīvotājiem. Ja izdarīs tā, kā tu vēlies, tad šajā banānijā būs 26 pilsētas, daži ciemi, ārpus tiem vēl nedaudzie neizmirušie lauksaimnieki, vēl kaut kādi dāņi un viss Kas notiek kaut kādas administratīvās vienības apvienojot? Pareizi, visādu iestāžu "apvienošana" [skolas, slimnīcas ], kam attiecīgi seko cilvēku aizplūšana uz administratīvās vienības centru vai tuvāko pilsētu, tad arī aizplūst veikali, sabiedriskais transports un beigās paliek dažas mājas, kurās dzīvo pensionāri Nepietiek ar to, ka šajā valstī pilnvērtīgu pakalpojumu klāstu var saņemt tikai Pasaules Nabā, vēl vajadzētu lai vispār kaut kādus pakalpojumus varētu saņemt tikai rajonu centros. "Kā, tiem lauķiem nav mašīnas, ar kurām braukt pēc katra nieka 20-50km uz vienu pusi? Degviela dārga?"

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti