Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

SAAB 9- to- 5 iegaade!

Jet Reģ.: 08.05.2007
 
1 2 3
the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

To: Sviesc

Tev drīzāk vienkārši nepaveicās... Lietotai automašīnai nevar tik vienkārši noteikt, ko un kā iepriekšējais saimnieks tajā ir sacūkojis... Piemēram manam tas beļģu āksts bija slinks uz eļļas maiņām, kādēļ pēc trīs mēnešiem nācās remontēt turbīnu... bet tur jau auto nav vainīgs...

Bet tas, ka 9-5 līdz 2001.g. nav tas uzticamākais auto, tas jau ir vispārzināms fakts... tādēļ es uz tādu nemaz neskatījos...

Savukārt čomaks mans tikko paņēma 99.g. Griffin... uhhh... Lai viņam laimes māte stāv klāt...

Bet pēc 2001.g. ar 9-5 viss esot pat ļoti OK...

oskarsk Reģ.: 09.02.2002
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

hammers rakstīja:

Sviestc rakstīja:

turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest

Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

Žēl gan sviestc ka Tev nav paveicies. Manuprāt domāt ka pie visa ir vainīga tikai viena blīve - starp sēdekli un stūri. Viss ko minēji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Nevienu personīgi neapvainoju. Miers vairo....

a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies

nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...

bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir

Saab 9-5 vājā vieta,

un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem

varu dažas minēt

1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )

vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija

nebija!!!

2.indukcijas spoļu bloks..

nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )

3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..

4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..

5.gāzes vārpstas bloks....

arī jauninājums vājumu sarakstā...

6. salona info paneļa "gļuki"....

un kas tur vēll...

nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...

oskarsk Reģ.: 09.02.2002
0 0 Atbildēt

Klūda: pazuda komenti.

Zēl gan sviestc ka Tev nav paveicies - manuprāt domāt ka vis lielākā vaina ir blīvē starp sēdekli un stūri. Viss ko rakstīji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Miers vairo...

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Brīžiem notiek brīnumi un cilvēki nāk pie prāta.

Tas par Sviestu.

chepmens Reģ.: 07.06.2006
0 0 Atbildēt

Kas tad tas :0 - bunt na karablje , izrādās nav tas saabs tik labs kā dažs labs to pirms tam slavēja Ko nu :0

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

..........Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

"Mīla stiprāka par nāvi"- J. Rainis

Mīla stiprāka par maciņa spējām- Sviestc

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

"Mīla stiprāka par nāvi"- J. Rainis

Mīla stiprāka par maciņa spējām- Sviestc

Tam klāt nāk tāds nopietns apsvērums, kā - priekš kam auto, kas vairāk remontējas nekā tiek normāli lietots... turklāt, ja tas lūzt tā, ka atstāj braucošos ceļa vidū... brrrrrr....

Bet kā mēs zinām - lietots auto ir laimes spēle... un tas attiecas arī uz BMW 5 (E39) un X5, MB E klasi (tie kas nāca pēc W124) u.c. Turklāt, ja iegrābjas ar pēdējiem, Saab sāpe liksies tāds nieks vien...

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

sintris rakstīja:

Sviestc rakstīja: bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

..........Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

"Mīla stiprāka par nāvi"- J. Rainis

Mīla stiprāka par maciņa spējām- Sviestc

..Ko nu niekojies un mul.di .. J.Rainis Zelta zirgs.

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Tak šī zona demonstrē cilvēciņa kompleksu lielo ietekmi. Tiek drebēts par to, ka tik kāds ko nelaagu nepasaka, uzreiz tiek revidēts

Ņirdzīgi izskatās. Hammer, pieņem tak, ka ne tikai tavs viedoklis uz pasaules pastāv. Joprojam uzskatu, ka tas ir stulbi dot tādam ķeizariņam moderatora tiesības. Kas, trūkst saab zonā normālu cilvēku, ar objektīvu uztveri, kuriem iedot to moderēšanu?

Teiksim-Hirsh. Vai Bizenajam.

Nevis šitam raustīgajam puņķonkulītim.

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

Hammer, nu tu neesi tas,neesi, kurš spēj atšķirt mušas no rozīnēm, netēlo.

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

nekā personīga, bet tad, kad nolēmu pasmelties ko saka viedajie par 9-5 iegādi un atvēru šo topiku www.iauto.lv/... biju ļoti vīlies, maigi sakot. Viena vienīga h u j e t a.

Es par demokrātiju, bet tad taču var atvērt SAAB zonā topiku, no sērijas \"es nesaabists uzdir š u saabam\" vai nu kaut kā tā. Bet kad ir iztērēts laiks &u lapu izlasīšanai un tad nosecināts, ka topiks ir viena klauna izrāde (vai divu, neatceros)...tad pārņem nesamākslotas dusmas...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

oskarsk rakstīja: Klūda: pazuda komenti.

Zēl gan sviestc ka Tev nav paveicies - manuprāt domāt ka vis lielākā vaina ir blīvē starp sēdekli un stūri. Viss ko rakstīji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Miers vairo...

nu cik es atceros no Taviem tekstiem, tad Tu vismaz 50% no tiem mezgliem, kuru vājumu es minēju, biji savam Auto jau nomainījis , nu ja nekļūdos, nu tāpēc loģiski, ka tie kādus pāris gadus nebirs....

un piebilde, Yonasam, ja Tu lasi, tad izlasi līdz galam, un ja vaig, tad vēlreiz... nu lai saprastu pamatdomu...

mani teksti naf anti-Saabiski, tās ir tikai pārdomas, jeb mans viedoklis par konkrētu Saab 9-5 modeli.....

un tās mokas ar viņu nebūt nenozīmē ka es pārtraukšu Tev sūtīt SMS ar tekstu "Saab Rullē"....

naktīs , protams..

Saab 900 OG rullē!!!!

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Varbūt kādu ieinteresē:

www.hondaclub.lv/...

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja: Varbūt kādu ieinteresē:

www.hondaclub.lv/...

nav palēti? priekš Hirsch`a?

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja: Varbūt kādu ieinteresē:

www.hondaclub.lv/...

un kur ir hirsch diski?

okcomputer Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

Varbūt kādu interesē V6 3.0? BENZĪNA dzinējs.

www.motors24.lv/...

Viking motors apkopju vēsture ir pieejama. Ķēde nav jāmaina nekad. Tādas vienkārši nav. Ir siksna. Jau samainīta. Cena runājama.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

hammers rakstīja:

Sviestc rakstīja:

turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest

Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies

nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...

bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir

Saab 9-5 vājā vieta,

un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem

varu dažas minēt

1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )

vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija

nebija!!!

2.indukcijas spoļu bloks..

nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )

3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..

4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..

5.gāzes vārpstas bloks....

arī jauninājums vājumu sarakstā...

6. salona info paneļa "gļuki"....

un kas tur vēll...

nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...

Gluži manas domas un varu papildināt par vājām vietām:

1) Salona ventilators vājā vieta ...nevienam citam autiņam tāda problēma nav dzirdēta kā vājā vieta. Ventilators maksā 200 Ls + 60 Ls nomaiņa

2) Lukturu tīrītāju motoriņš/mehānisms katram otrajam 9-5 tīrītāji stāv šķībi greizi - 150 Ls gab.

3) Kloķvārpstas apgriezienu devējs - 70 Ls

4) Arī citu marku auto ir ķēde, bet nav dzirdēts ka tā tik ātri stiepjas un jāmaina - 1000 Ls.

5) Eļļas tecēšana pa visām malām - lai novērstu tecēšanu jāceļ ārā motors

6) info displeja izdegšana - 200 Ls gab.

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Imka rakstīja:

Sviestc rakstīja:

hammers rakstīja:

Sviestc rakstīja:

turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest

Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies

nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...

bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir

Saab 9-5 vājā vieta,

un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem

varu dažas minēt

1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )

vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija

nebija!!!

2.indukcijas spoļu bloks..

nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )

3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..

4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..

5.gāzes vārpstas bloks....

arī jauninājums vājumu sarakstā...

6. salona info paneļa "gļuki"....

un kas tur vēll...

nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...

Gluži manas domas un varu papildināt par vājām vietām:

1) Salona ventilators vājā vieta ...nevienam citam autiņam tāda problēma nav dzirdēta kā vājā vieta. Ventilators maksā 200 Ls + 60 Ls nomaiņa

2) Lukturu tīrītāju motoriņš/mehānisms katram otrajam 9-5 tīrītāji stāv šķībi greizi - 150 Ls gab.

3) Kloķvārpstas apgriezienu devējs - 70 Ls

4) Arī citu marku auto ir ķēde, bet nav dzirdēts ka tā tik ātri stiepjas un jāmaina - 1000 Ls.

5) Eļļas tecēšana pa visām malām - lai novērstu tecēšanu jāceļ ārā motors

6) info displeja izdegšana - 200 Ls gab.

nu tu lej gan:

Bija viens saab 9-5 kuram nobeidzaas ventilators ja nemaldos autoapruupe piedaavaaja sataisiit par 60LVL un alfamotors atrestaureet par 100LVL un viking motors nopirkt par 170LVL

Info displeju alfa motors piedaavaa atrestaureet par 40LVL

ķēdes maiņa dīlerservisā 700LVL ja labi pamekleetu gan jau citur buutu leetaak bet 1000LVL pirmo reizi dzirdu.

Nu ja lukturu tiiriitaaja motoriņs maksaa 150LVL tad es viņu labaak izraveetu vispaar aaraa, mierigi var iztikt bez.

Ar visiem autiņimie +/- ir taa ka ja gribeesi 1000LVL izgruust remontos tad izgruudiis vajag tik atrast "pareizos" servisus un veikalus kur detaļas pirkt

Veel viens prikols ko man staastiija gan ne par saabu bet ford Taurus.

Priekšējais lukturis ford centrā 600LVL parastaa veikalaa laikam autoplus 170LVL ebay ar visu piegaadi 54 LVL !!!

jastr Reģ.: 04.08.2004
0 0 Atbildēt

vikingā diangstika tā arī saucas - diagnostika

principā, lieta obligāta, lai neiegrābtos nebeidzamā investīciju objektā, bet tas jau kā jebkuram auto... tā publicētā cena gan ir stipri simboliska, jo man sanāca vairāk...

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

bulcinja rakstīja: Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...

Nekādi nevaru sabriest . Gribu mainīt autiņu, gribu 95 aero. Taču inetā esmu lasījis diametrāli pretējus viedokļus. Bottomlains tāds, ka ja iegrābsies, tad pēc pilnas programmas līdz pat striķim un ziepēm. Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...

Veel joprojaam neesmu atradis savu 95 aero...iznteres peec iechekoju sho, ko biju skatiities pirms 2.5 meeneshi un kaa par briinumu tas veel nav paardots. Un veel viens 95 aero tur staav jau meeneshi 3 toch. Par paareejiem neatceros. Vai nu vai nu....vai nu mashiinas suudiigas, vai nu otraadi - labas un cilveeki netic ka labas, domaa ka jaatas/sistas/krukjiitas, turklaat pa baigo pikji...Kaads nav pa sho laiku sho konkreeto SAABu bijis skatiities? Mosh pat dzinis uz Vikingu ?

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

Domaaju sho saabu.... www.alfamotors.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pa lielam jus visi aizmirstat, ka 9-5 nav tas pats, kas 9-5. Pilns ar problemam tas auto bija lidz pirmajam feisliftam. Mans ieteikums ir nepirkt 9-5, ja tas nav vismaz MY2002.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Bulciņa, iegrābties var jebkurā vietā, vai tā būtu LV vai "sūtot pa taisno no Vācijas, odometrus sakruķīt prot gan vācijā, gan vietējie bāleliņi, pie tam nav arī tā, ka 2001 gada 9-5 ir defaultā sūdīgāks par 2002 modeli. Man pašam ir 2001, sencim 2002 un īpašu būtisku atšķirību nav. Ja cena apmierina un patīk komplektācija, Tavā vietā aizdzītu uz Vikingu pārbaudīt, bet kopumā anyway laimes spēle ar tiem lietotajiem auto, vai tas būtu getz, saab vai bmw vai cits.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja: Bulciņa, iegrābties var jebkurā vietā, vai tā būtu LV vai "sūtot pa taisno no Vācijas, odometrus sakruķīt prot gan vācijā, gan vietējie bāleliņi, pie tam nav arī tā, ka 2001 gada 9-5 ir defaultā sūdīgāks par 2002 modeli. Man pašam ir 2001, sencim 2002 un īpašu būtisku atšķirību nav. Ja cena apmierina un patīk komplektācija, Tavā vietā aizdzītu uz Vikingu pārbaudīt, bet kopumā anyway laimes spēle ar tiem lietotajiem auto, vai tas būtu getz, saab vai bmw vai cits.

Tev ir 2001 gada razojums vai modelis? MY2002 saka razot 2001 gada. Pats ar tadu braucu.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti