Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

SAAB 9- to- 5 iegaade!

Jet Reģ.: 08.05.2007
 
1 2 3
Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Ķeguma ielā 29807106 - detaļas no GB auto, dažas detaļas samērīgos ciparos, bet gadās, ka tas kadrs uzliek cenu līdzīgi kā Vikiongos jaunai, tad kāpēc pirkt vecu?

Tie lampu slotu motori ķeras arī Volvo tikpat labi kā SAABiem, tomēr ar slotām lukturi var noslaucīt daudzkārt labāk, nekā ar to spiediena rasinātāju un nekas netiek skrāpēts. Tīrītāju mehānismus var salabot arī pats, esmu to darījis un veiksmīgi, bet, ja negribas čakarēties, tad, protams vieglāk ir nopirkt gatavu strādājošu.

Bad_MF Reģ.: 03.07.2002
0 0 Atbildēt

superb rakstīja: Loti laba izvele tiem kas grib apgut auto konstrukciju, rezerves dalu veikalu tiklu un sadraudzeties ar servisa personalu. Zinu vismaz 5 (ne)laimigos, kas no sis markas ir atradinati pec personigas pieredzes. Nu bet ja nekadi - lai izdodas

Problemas jau parasti ir tad ja grib nopirkt pirma izlaiduma gada 9-5 auto kursh maksaa leetaak nekaa labam 9000 vaidzeetu maksaaat. Un taa tas buus visu marku automashinaam.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bad_MF rakstīja:

superb rakstīja: Loti laba izvele tiem kas grib apgut auto konstrukciju, rezerves dalu veikalu tiklu un sadraudzeties ar servisa personalu. Zinu vismaz 5 (ne)laimigos, kas no sis markas ir atradinati pec personigas pieredzes. Nu bet ja nekadi - lai izdodas

Problemas jau parasti ir tad ja grib nopirkt pirma izlaiduma gada 9-5 auto kursh maksaa leetaak nekaa labam 9000 vaidzeetu maksaaat. Un taa tas buus visu marku automashinaam.

cik vaidzētu maksāt labam 9000????

ieris Reģ.: 24.04.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

cik vaidzētu maksāt labam 9000????

4000 - 5000 - .... eur

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...

Nekādi nevaru sabriest . Gribu mainīt autiņu, gribu 95 aero. Taču inetā esmu lasījis diametrāli pretējus viedokļus. Bottomlains tāds, ka ja iegrābsies, tad pēc pilnas programmas līdz pat striķim un ziepēm. Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

bulcinja rakstīja: Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...

Nekādi nevaru sabriest . Gribu mainīt autiņu, gribu 95 aero. Taču inetā esmu lasījis diametrāli pretējus viedokļus. Bottomlains tāds, ka ja iegrābsies, tad pēc pilnas programmas līdz pat striķim un ziepēm. Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...

Tas gan ir konfekte...

Bet ko šādam trīs gadus vecam auto var sadarīt? -

hmmm... - atsist pret koku, nojāt turbīnu, sabeigt sajūgu (pašu kārbu diez vai), nemainīt ķēdi... ko vēl?

Bet izložņā to auto kārtīgi pats un ja to gribās, tad aizved arī uz Vikingu, lai arī tie izčeko... tad arī būs skaidrāks skats...

Bet arī tas neglābs, piemēram, no iespējamās Direct Ignition (šim tāda laikam bija) kasetes nobrukšanas...

Saab 9-5 nav tik uzticams kā Lexus GS... bet arī cenas ziņā tas no pēdējā ir tālu)

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

Nu jaa, par Vikingu tas skaidrs. Bet arii, nezinu cik tur basnjas cik patiesiibas, esot gadiijumi(s), ka peec shaadas apskates peec paaris dienaam motors jok.

Par kjeedi. Peec papiiriem cik skaitaas...peec cik kiljiem jaamaina kjeede? Vai tas ir taa - viirs kombinzonaa ar kabatas lukturi uzspiidina un pasaka,- ar celjgala nerviem juutu, ka 50k veel turees...

Vaa...ash viss niez . Man nav iipashu antipaatiju ne pret vienu no markaam (no ok, maybe b m w), liidz ar to paraleeli skatos veel uz jaunu octavia rs...zinu, zinu...no seerijas pirksts vs liikais, bet nu toties nulliite. Nekaadas loterijas. Un tikai par 4k eur daargaaka. Bet atkal, juutu, ka gribu saabu. Zheel tikai ka nevaru panjemt taadu, kam odo ir 000000

Ok. Liriskaa atkaape...

Tad kaa ir ar kjeedi? Tos 700 ls veel var taupiit? Peec papiiriem kaa ir? Peec cik kiljiem taa jaamaina?

shmurger Reģ.: 29.10.2006
0 0 Atbildēt

topika autors laikam patlaban sēž sābā un spaida daudzās pogas...

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

Protams... arī Vikingā neviens nav gaišreģis un visus tumšākos stūrīšus jau arī nevar pārbaudīt... Par DI kaseti - tā varot tiešām nosprāgt jebkurā laikā un, cik zinu, pirms tam tā nekādus brīdinājuma kliedzienus netaisa (tad arī auto protams apstājas)... Jauna tā laikam maksā 150 LVL...

Par ķēdi - cik zinu parastais mainīšanas intervāls esot 150 000 km, bet galvenais ir tās izstiemums - max. laikam varēja būt kādi 9-10mm (varbūt arī kļūdos)... Nomērīt ķēdes izstiepumu 9-5 laikam nebija tas vienkāršākais pasākums (ar lukturīša spīdināšanu motortelpā ne tuvu nepietieks)

Pats braucu ar TiD, kuram ķēdes nav

Iepriekšējos topikos kaut kur par tām ķēdēm tika sarakstīts...

Cullmann Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

Cik atceros Vikingaa DI kasetes maiņa maksaaja 160Ls ieskaitot sveces.

Par ķēdi varu pateikt, ka ir bijusi tris SAAB 9000AERO, 9-5 AERO 99g un 9-5 AERO 2003 gada un nevienam nekad neesmu mainijis. Kaut gan SAAB centraa teica , ka jamaina , bet nobraucot ap 60000 veiksmigi pardevu

Par biezajiem servisiem apmeklejumiem kaut kaa neatceros ar 9 5 gada laikaa 40000km apmekleju 6 reizes ieskaitot ellas mainas un klucu mainu , bet neko tadu mehanisku nevajadzeja noverst.

Zinu to , ka pec gada laikam atkal atgriezisos pie SAAB , jo tagad nolemu paproveet VOLVO

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

bulcinja rakstīja: Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...

...Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...

Es gan tomēr apšaubu to bāņa noskrējienu. Vismaz puse ir norullēta atpakaļ!

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Labrītt!!

Mana personiskā pieredze rādā ka Saab 9-5 ir mazāk izturīgs par Saab 9000 un par Saab 900 OG!! Un arī tā remontu izmaksas ir krietni augstākas..

Tas GM neko labu Saab modeļiem diemzēl naf devis..

Jet Reģ.: 08.05.2007
0 0 Atbildēt

Ha, Seiki,

Biju palukot to 9 - to - 5, diezko tiriigs nebija, GrossAuto grupas sledzins 2006 gada Novembri pie iegades no Mustangs Auto bija: Rokas bremze nepilnigi strada, pakalejie amorti kkadi nekadi, Nav izdevies diagnozticet dzineju, nav bijusi spejigi pieslegties.. vai kkas ar pieslegsanos saistitc nebija iespejams ! Wot taa...

anyway.. skatu nakamo pedavajumu, soreiz jau 2.3t ..

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja: Sviestc!!!!!!!

Nu tu mani pārsteidzi.....

Nu redzi, tas tā kā būtu tikai loģiski, ka gadiem ejot, ikdienas auto gribētos samain';it uz jaunāka gada gājuma, tātad uz labāku...

bet,

bet salīdzinot Saab 9000 un Saab 9-5 es neredzu to labumu, no apsolūti neredzu...

nu ok, modernāks dizains, vairāk visādu tjipa "ekstru"...

a tjipa tāpēc, ka tās ekstras bij ekstras tajā brīdī, kad auto nonāca no konvejera, a 9 gadu vecam Saab 9-5 tās naf ekstras, bet galvassāpes, un ja salīdzina ar 15 gadus vecu Saab 9000 tad tur to problēmu nebij tik daudz..lai gan tas arī bij "nopakots" normāli..

no visa aukstāk minētā arī izriet mans secinājums, ka tas 9-5 GM brinums, pus-Saabs, pus-Opelis, nav ne par matu labāks par Saab 9000, lai pat neteiktu pretējo...

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

nomiks rakstīja:

bulcinja rakstīja: Ko sakāt par šo? www.alfamotors.lv/...

...Bet atkal, tāds gads un kas ir 100 štukas bāņa noskrējiens....vo dilemma...

Es gan tomēr apšaubu to bāņa noskrējienu. Vismaz puse ir norullēta atpakaļ!

paskaties uz šofera sēdekli.

Tipa vaģilas beņķis liecina par 200 štukām?

bulcinja Reģ.: 08.12.2003
0 0 Atbildēt

Imo āda šitā iznēsājas pēc 50k, ne??? Tas tā, vairāk pieņēmums, pašam nekad nav bijusi nullīte ar ādas krēsliem. Kad pierubījās pie kompja, tad ir iespējams uzzināt išto noskrējienu? Jebšu arī tur viss uzhakerēts?

Reģ.: 26.11.2024
0 0 Atbildēt

shmurger rakstīja: topika autors laikam patlaban sēž sābā un spaida daudzās pogas...

Un slauka slienas....jo tak iesēdies Baigajā Dampī

Reģ.: 26.11.2024
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

Tas GM neko labu Saab modeļiem diemzēl naf devis..

Ja? Bet to, ka izglāba no bankrota un no markas pazušanas vispār?

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja:

Sviestc rakstīja:

Tas GM neko labu Saab modeļiem diemzēl naf devis..

Ja? Bet to, ka izglāba no bankrota un no markas pazušanas vispār?

Nu man gan škiet tā, ka vai nu auto marka ir, vai nu tās auto markas naf, bet censties to mākslīgi uzturēt pie dzīvības ar visādu citādu autobrendu tehniskiem risinājumiem un pārpalikumiem ir līdzvērtīgi pacenta koma stāvokliem ilgu gadu garumā, un tad varbūt tomēr ir prātīgāk slēgt viņam to dzīvības uzturēšanas sistēmu nost, nekā māžoties pārliekot Saab emblēmu no fiat kuzova uz Opeļa,uz Subaru un uz Chevroletiem un to visu aprīkojot ar kaut kādu samiksētu piekari un eletroniku, kā rezultātā čušsss vien sanāk un ieguvējs naf neviens..

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: Labrītt!!

Mana personiskā pieredze rādā ka Saab 9-5 ir mazāk izturīgs par Saab 9000 un par Saab 900 OG!! Un arī tā remontu izmaksas ir krietni augstākas..

Tas GM neko labu Saab modeļiem diemzēl naf devis..

droši vien nopirki nojātu lūzni

a 900OG tavs bija vispār celačka kad pirki

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu spams paliek spams

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

nu nav TIK traki, Sviest

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

Yonas rakstīja: Sviestc!!!!!!!

Nu tu mani pārsteidzi.....

Nu redzi, tas tā kā būtu tikai loģiski, ka gadiem ejot, ikdienas auto gribētos samain';it uz jaunāka gada gājuma, tātad uz labāku...

bet,

bet salīdzinot Saab 9000 un Saab 9-5 es neredzu to labumu, no apsolūti neredzu...

nu ok, modernāks dizains, vairāk visādu tjipa "ekstru"...

a tjipa tāpēc, ka tās ekstras bij ekstras tajā brīdī, kad auto nonāca no konvejera, a 9 gadu vecam Saab 9-5 tās naf ekstras, bet galvassāpes, un ja salīdzina ar 15 gadus vecu Saab 9000 tad tur to problēmu nebij tik daudz..lai gan tas arī bij "nopakots" normāli..

no visa aukstāk minētā arī izriet mans secinājums, ka tas 9-5 GM brinums, pus-Saabs, pus-Opelis, nav ne par matu labāks par Saab 9000, lai pat neteiktu pretējo...

Es varu paskaitiit paaris labumnus 9-5 VS 9000 esmu barucis ar abiem un ir saadi taadi secinaajumi:

1. Pirmkaart jau dizains, 9-5 tomeer izskataas loti muusdieniigs.

2. Skaņas izolaacija, klusaaks par 9000.

3. Negrab panelis, plastmasas, labaak nostraadaats.

Tomeer jaunaaks ar iespeeju ka buus mazaks nobraukums, mazak tehnisku defektu. Bet nu taa nu tas ir ka biezi vien jaunaaki autiņi ir sarežģitāki, līdz ar to dārgāki. Vai tad piemeeram ar audi nebuutu liidziigi, droši vien ar ka atšķirsies uzturēšanas izmaksas vecajam C4 vai jaunajam A6 pēc 98.g ar alumīnija piekari.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest

Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

hammers rakstīja:

Sviestc rakstīja:

turbopiile rakstīja: nu nav TIK traki, Sviest

Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...

Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,

Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,

tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...

a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies

nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...

bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir

Saab 9-5 vājā vieta,

un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem

varu dažas minēt

1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )

vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija

nebija!!!

2.indukcijas spoļu bloks..

nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )

3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..

4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..

5.gāzes vārpstas bloks....

arī jauninājums vājumu sarakstā...

6. salona info paneļa "gļuki"....

un kas tur vēll...

nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti