Kvalitatīvāks būs jazz, bet ietilpīgāks un praktiskās roomster. Taa kaa tas buus darba auto - patēriņš, apkopes un taalaakaa realizaacija tevi nekrata. Izdomā pats kas tev ir svarīgāks - drusku prestižāks vārds un mazliet labāka kvalitāte, vai mazliet savāds auto, bet tiešām ietilpīgs un neslikts.
Es arī balsoju par Jazz, nav nemaz tik neietilpīgs un kvalitāte noteikti labāka kā Škodai (lai arī ar Roomsteri neesmu braucis).
Vēl viens pluss - serviss. Ja pašam uz apkopēm būs jābrauc, tad Bensona serviss un apkalpošana noteikti ir labāka par Karlo, haļavnā kafija vai šokolāde
Braucu 3 mēnešus ar Roomster 1.4 TDI (85), nav ne vainas, uzsākt var labi, apdzīt arī, patēriņš 4-6Ltr, Comfort klase maksaaja ap 11000 Ls , visas disku bremzes, kond, kruizs, el logi visi, silti sedekli un spoguli, migl lampas, nu prieks sevis un ģimenes neko vairāk nevajag, ja darbam tad 10000 iekļausies mierīgi. Ar Jazz salīdzināt nevaru, jo nav ar to braukts.
Uggga rakstīja: Es arī balsoju par Jazz, nav nemaz tik neietilpīgs un kvalitāte noteikti labāka kā Škodai (lai arī ar Roomsteri neesmu braucis).
Vēl viens pluss - serviss. Ja pašam uz apkopēm būs jābrauc, tad Bensona serviss un apkalpošana noteikti ir labāka par Karlo, haļavnā kafija vai šokolāde
Mūsdienās nekas nav na haļavu. Par hondas apkopes izmaksām var braukt ar škodu un trīsreiz dienā dzert trīskāršo kafiju par ietaupīto naudu.
Bet darba autiņam jau darba devējs samaksās par to kapiju
Es par Jazz, kaut vai vecs modelis, nakuj to nabagu bulku vāģi. Turklāt, ja ilgi strādāsi un šefs piedāvās izpirkt auto, Jazz varēsi arī pārdot, Škodai būsiet pēdējie īpašnieki.
Ugriks rakstīja: grūti, grūti izvēlēties. man jau nu tas roomsters labāk tīk, bet pēc atsauksmēm 60% par jazz, 40 - par roomsteru.
Nu ko veči, paldies par info.
bet ja vēl kas sakāms, droši.
tagad jārunā ar the boss
klau, tev tak jaabrauc ar to auto, ne tiem vechiem kas iekomentee ja tev nav gimenes - njem jazz. ja ir gimene - roomster buus daudz praktiskaaks un ietilpiigaaks, ja vien tev ir po ko par tevi domaas tirlinji, kas brauc ar 20-gadiigiem shrotvaageniem un shkodu kaa sugu neatziist par auto, kur nu veel tik diivainu kaa roomster
No paziņu lokā esošajiem auto - visvairāk tiek remontēti Audi un VW. Tiem kam ir Toyota, Subaru vai Nissan - vienkārši brauc.
Šrotu kandidāti šajā izlasē nav.
Magistrs rakstīja: Tāds sīkums - nesen biju iebraucis servisā mainīt eļļu un tur no sešām mašīnām uz remontu četras bija japāņu, viens vācietis un viens amerikānis.
No Roomsteriem optimālais variants man šķiet 80 zirgspēku 1,4 TDI Style komplektācijā - Rīgā pašlaik uz vietas noliktavā ir 3 šādi baudāmi auto, kuri nav rezervēti. Maksā tie 10,8 - 10,9 tūkstošus latu.
Protams, ka 1.4 TDI būs švakāks par 1.9TDI, bet savukārt 1.4 TDI velk labāk par benžina 1.6i (ir reāli salīdzināta Fabia 1.4 TDI un Golf 4 1.6i). Manam Golf 5 ar 1.9 TDI degvielas patēriņs uz šosejas + pilsēta sanāk ap 6l/100km, Fabia palien zem 5l/100 km.
Te var apskatīties Škoda Roomster reklāmas tūri pa Eiropu. 15000 km, vidējais degvielas patēriņs 4.5l/100km. Vadītājs te bija viens, blakus mašīnā bija 3 lelles-dumiji, kuru imitēja ģimenes klātbūtni mašīnā ar reālu cilvēka svaru+bagāža.
1.6 - nemotors, 1.4 - bezmotors. jaunu noteikti var ņemt dīzeli, it īpaši ja daudz jābrauc. es par škodu, kaut gan pa 15keur ir arī citas alternatīvas.
Man vienīgi psiholoģiski ir grūti pieņemt faktu, ka 1.4TDI ir ar 3 cilindriem. Visu laiku nāk prātā krievu teiciens -"Dvigatelj troit, i troit po žizni", jeb darbojas uz 3 cilindriem. Bet īstenībā nemaz viņš neraustās.
Honda Jazz vai Škoda Roomster?
Tātad - darba devējs piedāvā iegādāties darba auto līdz 10 000 Ls. Pats brauc ar gondu, tāpēc piedāvā Jazz. Es atkal vairāk tiecos uz roomsteru.
Varbūt kāds ir ietestējis kādu no šiem.
Paldies