OctaviaI paliks ražošanā līdz 2008. gadam. Secinājumi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
OctaviaI paliks ražošanā līdz 2008. gadam. Secinājumi?
Manā skatījumā otrā Oktāvija jau ir tik baudāma izdevusies (sevišķi ar lielisko 1,9 TDI), ka trešo nu neprasās it nemaz.
mjaa frichu lapaas redzeetas pat Octavia I 2007 gada nulliites!
Kaspersky rakstīja: Lielisks ir 2,0TDi
2,0 FSI ar automātisko ātrumkārbu arī ir burvīga...
izraadaas re cik burviigs auto!
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
a kaads ir Octaviaa 1,9 ielicis chipu--kaadi plusi , miinusi, cenas?
tunos rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
a kaads ir Octaviaa 1,9 ielicis chipu--kaadi plusi , miinusi, cenas?
skaties chiptuning.lv...
vai UTFG ...
tunos rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
a kaads ir Octaviaa 1,9 ielicis chipu--kaadi plusi , miinusi, cenas?
Es nesaprotu, nafig vajag uz 1,9 TDI likt čipu, ja vienkārši var nopirkt baudāmo 2,0 TDI ???
tunos rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
a kaads ir Octaviaa 1,9 ielicis chipu--kaadi plusi , miinusi, cenas?
Karlo Motors 320LVL, saglabājot rūpnīcas garantiju. Ja garantijas nav, tad pofig, kaut vai tas pats chiptuning.
Par plusiem es jau rakstīju
VWfans rakstīja:
Es nesaprotu, nafig vajag uz 1,9 TDI likt čipu, ja vienkārši var nopirkt baudāmo 2,0 TDI ???
Aizej izgulies.
Kaspersky rakstīja:
VWfans rakstīja:
Es nesaprotu, nafig vajag uz 1,9 TDI likt čipu, ja vienkārši var nopirkt baudāmo 2,0 TDI ???
Aizej izgulies.
2.0 tdiska taa kaa ar 4x4 nenaak...
Kaspersky rakstīja:
tunos rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
a kaads ir Octaviaa 1,9 ielicis chipu--kaadi plusi , miinusi, cenas?
Karlo Motors 320LVL, saglabājot rūpnīcas garantiju. Ja garantijas nav, tad pofig, kaut vai tas pats chiptuning.
Par plusiem es jau rakstīju
un kas "pagarinaas" un par cik pa tiem 320 ls?
Kaspersky rakstīja:
tunos rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja: +chips...
Ar un bez čipa = diena un nakts
a kaads ir Octaviaa 1,9 ielicis chipu--kaadi plusi , miinusi, cenas?
Karlo Motors 320LVL, saglabājot rūpnīcas garantiju. Ja garantijas nav, tad pofig, kaut vai tas pats chiptuning.
Par plusiem es jau rakstīju
uz 1.9 ir kādi minimālie nobraukumi, lai čipotu? Paziņam ir 2.0 dīzels, Karlo teica, ka čipojot tikai no 15k nobraukuma.
P.S. Man nevajag, tikai intereses pēc
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
VWfans rakstīja:
Es nesaprotu, nafig vajag uz 1,9 TDI likt čipu, ja vienkārši var nopirkt baudāmo 2,0 TDI ???
Aizej izgulies.
2.0 tdiska taa kaa ar 4x4 nenaak...
Nāk gan. Tādā skaistā Scout izpildījumā
tunos rakstīja:
un kas "pagarinaas" un par cik pa tiem 320 ls?
Jauda 105 -> ~140hp
Grieze 250 -> ~300Nm
Uggga rakstīja:
uz 1.9 ir kādi minimālie nobraukumi, lai čipotu? Paziņam ir 2.0 dīzels, Karlo teica, ka čipojot tikai no 15k nobraukuma.
P.S. Man nevajag, tikai intereses pēc
Ja Karlo tā saka, tad tā tas arī ir. Vispār jau jāļauj dzinējam nedaudz piestrādāties.
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
VWfans rakstīja:
Es nesaprotu, nafig vajag uz 1,9 TDI likt čipu, ja vienkārši var nopirkt baudāmo 2,0 TDI ???
Aizej izgulies.
2.0 tdiska taa kaa ar 4x4 nenaak...
Nāk gan. Tādā skaistā Scout izpildījumā
pag pag cipars Scoutam i galiigi garaam
vnk Octavia 4x4 2.0tdi ...naff...
un ja nekljuudos tad pirmaa ar pilnpiedzinju naaca tikai unjivesaalis
Otrā arī tikai universāls. Vismaz sākumā tā bija, tagad nezinu.
otrā ar vēljoprojām nāk universāls 4x4..
vienīgi man nepatīk tas, ka RS izpildījumu nevar dabūt 4x4 versijā...
značit ne 2.0 FSI ne 2.0 TDI RS ir plika bezpiedziņa, lai gan ar pievilxīgu ārējo izskatu, un patīkamu +/- salonu
Jautājums kā mainās 1,9TDI patēriņš pēc čipošanas??
Un kā tas iespaido dzinēja resursu utt?
320Ls jau tomēr ir stipri mazāk nekā cenas starpība starp 1,9TDI un 2.0TDI..
Bannijs rakstīja: Jautājums kā mainās 1,9TDI patēriņš pēc čipošanas??
Un kā tas iespaido dzinēja resursu utt?
320Ls jau tomēr ir stipri mazāk nekā cenas starpība starp 1,9TDI un 2.0TDI..
Vwfanam samazinaatos , Teu palielinaatos ( pateerinjsh un resurs nevis TAS )
Bannijs rakstīja: Jautājums kā mainās 1,9TDI patēriņš pēc čipošanas??
Un kā tas iespaido dzinēja resursu utt?
320Ls jau tomēr ir stipri mazāk nekā cenas starpība starp 1,9TDI un 2.0TDI..
Degvielas patēriņu nekā neiespaido. Vismaz pēc kompja nekādu īpašo atšķirību neredz.
Ak jā, Karlo Motors čipošana jau 350 LVL maksā. Un īstenībā nav tur tie 140 zirgi, ir bik mazāk. Grieze gan
Octavia III kad varētu sagaidīt?