Magistrs rakstīja: Šorīt uz Brīvībenes pie Kuršiem divi opelisti kautko nevarēja sadalīt. Viens bija nometis otram slīpi priekšā un kautkāds gejs uzvalkā skaidroja pensim pa loga šķirbu kā ir pareizi jābrauc.
nu tie priekšā metēji vispār vāks
vienreiz kāds baikers pie ādažu pagrieziena apbrauca un nolika uz bremzēm priekšā (es ar mašīnu), jo redz nepaspēju pavākties uz labo pusi sekundes laikā. Man jau likās ka šis lidos pa vidu garām, tādēļ nepārliecinoties kārtoties pa labi (protams ar pagriezienu) ir bīstami.
Izrādās šim aizmugurē vēl viens čopers ar kājām špagatā pļūrināja, tam bija ceļš jāatbrīvo.
Kur tādam pārliecība, ka mans vecu vecais autiņš var sabremzēties ?
abi aizpļurināja uz langstiņiem ... ar to jau viss pateikts
nu tā, vairāk nesaprašanās ar močiem nav bijusi, ar autiņiem vairāk
nu bet tos tālos gan izslēdziet, īpaši krēslā, reiz pat atpakaļskata spogulī no tāda saulītes noķēru
Moču gaismas naktī
Esmu pavērojis, ka tumsā ārpus pilsētas bieži vien pretim braucošie moči apžilbina ar gaismām, pie tam tās spilgtuma ziņā neatpaliek no automašīnas gaismām. Šovakar vispār kuriozs - apžilbināja mocis, kurš brauca auto kolonā pa šoseju - viņam priekšā viena mašīna, aizmugurē vēl vairākas.
Tad nu radās tāds retorisks jautājums - tās ir tālās gaismas, vai tuvās gaismas? Varbūt kāds var apskaidrot šo fenomernu.
Ja nu tomēr tālās - varbūt ir argumenti, kāpēc tās nepārslēgt?
Un kā tādus ārstēt - bliezt pretī ar tālajiem, vai tomēr labāk tālie + miklas lukturi?
P.s. Nekas personisks pret motobraucējiem![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)