Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
A no kura laika ta Hanzas iela krustojas ar Ganību dambi?
nakujators rakstīja: A no kura laika ta Hanzas iela krustojas ar Ganību dambi?
pēc manas pavēles.
Master_D rakstīja:
nakujators rakstīja: A no kura laika ta Hanzas iela krustojas ar Ganību dambi?
pēc manas pavēles.
Davai pavēli visus CPistu konteineros un vagonos uz Sibīriju!
nakujators rakstīja:
Master_D rakstīja:
nakujators rakstīja: A no kura laika ta Hanzas iela krustojas ar Ganību dambi?
pēc manas pavēles.
Davai pavēli visus CPistu konteineros un vagonos uz Sibīriju!
Un tad te saksies visatljautiiba
Kuram lielaks auto - tam taisniba
nakujators rakstīja: A no kura laika ta Hanzas iela krustojas ar Ganību dambi?
Kas gribēja, tas arī saprata, ka runa ir par Hanzas un P.Brieža krustojumu!
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:
Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.
Njaa tur es DM piekritu
DM rakstīja:
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:
Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.
A ja man VAJAG pārkārtoties, bet neviens nelaiž, tad ko, a?
5 minūtes stāvēt un gaidīt, kad kāds sēne vai fūre pie apvāršņa parādīsies un tādējādi noštopēt visu savu joslu?! Vai arī, kā jūs sakāt, - ielīst jums priekšā un nedaudz paštopēt aizmugurējos, par kuriem patiesībā jums ir sratj i poperdetj?!
nakujators rakstīja:
DM rakstīja:
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:
Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.
A ja man VAJAG pārkārtoties, bet neviens nelaiž, tad ko, a?
5 minūtes stāvēt un gaidīt, kad kāds sēne vai fūre pie apvāršņa parādīsies un tādējādi noštopēt visu savu joslu?! Vai arī, kā jūs sakāt, - ielīst jums priekšā un nedaudz paštopēt aizmugurējos, par kuriem patiesībā jums ir sratj i poperdetj?!
Runa ir par konkrētiem krustojumiem, kur konkrētas personas katru dienu apbrauc rindu lai ielīstu priekšā citiem "muļķiem", kas stāv godīgi cits aiz cita joslā, jo visi (99%) zin, ka krustojumā taisni braukt var tikai pa vienu joslu!
Ja Tev vajag pārkārtoties, dari to savlaicīgi un tad gan palaidīs.
DM rakstīja:
nakujators rakstīja:
DM rakstīja:
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:
Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.
A ja man VAJAG pārkārtoties, bet neviens nelaiž, tad ko, a?
5 minūtes stāvēt un gaidīt, kad kāds sēne vai fūre pie apvāršņa parādīsies un tādējādi noštopēt visu savu joslu?! Vai arī, kā jūs sakāt, - ielīst jums priekšā un nedaudz paštopēt aizmugurējos, par kuriem patiesībā jums ir sratj i poperdetj?!
Runa ir par konkrētiem krustojumiem, kur konkrētas personas katru dienu apbrauc rindu lai ielīstu priekšā citiem "muļķiem", kas stāv godīgi cits aiz cita joslā, jo visi (99%) zin, ka krustojumā taisni braukt var tikai pa vienu joslu!
Ja Tev vajag pārkārtoties, dari to savlaicīgi un tad gan palaidīs.
Davai parādi CSN punktu, kurā teikt, ka krustojumā nedrīkst mainīt joslu(-as).
Šeit jau ir cits storijs - ar zīmi noteikts, ka no labās joslas atļauts tikai labais pagrieziens.
A man po ja man ir laiks es stavu - ja steidzos ljoti tad ielienu nevienam netrauceejot !
što takoje Točiks??? pa taisno bilžas uz inboxu krāmē, vai zivkungam uz galda?
nakujators rakstīja:
DM rakstīja:
nakujators rakstīja:
DM rakstīja:
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:
Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.
A ja man VAJAG pārkārtoties, bet neviens nelaiž, tad ko, a?
5 minūtes stāvēt un gaidīt, kad kāds sēne vai fūre pie apvāršņa parādīsies un tādējādi noštopēt visu savu joslu?! Vai arī, kā jūs sakāt, - ielīst jums priekšā un nedaudz paštopēt aizmugurējos, par kuriem patiesībā jums ir sratj i poperdetj?!
Runa ir par konkrētiem krustojumiem, kur konkrētas personas katru dienu apbrauc rindu lai ielīstu priekšā citiem "muļķiem", kas stāv godīgi cits aiz cita joslā, jo visi (99%) zin, ka krustojumā taisni braukt var tikai pa vienu joslu!
Ja Tev vajag pārkārtoties, dari to savlaicīgi un tad gan palaidīs.
Davai parādi CSN punktu, kurā teikt, ka krustojumā nedrīkst mainīt joslu(-as).
Šeit jau ir cits storijs - ar zīmi noteikts, ka no labās joslas atļauts tikai labais pagrieziens.
Līdējiem -
Pirmkārt:
70. Pirms jebkura manevra braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti CITI ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma ....
Otrkārt:
81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus....
Treškārt: kāda vairs tam nozīme, ja tajā vietā jau esi pārkāpis noteikumus, kas saistīti ar braukšanu joslās, jo CP tur soda par zīmes un/vai ceļa apzīmējumu neievērošanu, nevis par joslu mainīšanu krustojumā.
Es parasti, ja nepieciešams, izlīdzos ar savām braukšanas iemaņām un ielienu kādam priekšā nemaz nepatraucējot. Galvenais ir jau laikus paredzēt opīti, dāmu, kas krāsojas vai runā pa telefonu, vai tml. personāžu, kurš savas neuzmanības/neprofesionalitātes dēļ nespēj laikus uzsākt kustību.
Šādos gadījumos neviens nevienam netraucē un kustība mākslīgi netiek bremzēta.
Pats rakstiji: visi (99%) zin, ka krustojumā taisni braukt var tikai pa vienu joslu.
P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?
DM rakstīja:
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Par to kā veidojas satrēgumi tādās vietās:
Tie, kuri iespraucas (drīzāk rupji ielien) kādā distancē starp braucošām mašīnām, tas pirms kura ielīda ir spiests piebremzēt, veidojas ķēdes reakcija un piebremzē vesela rinda, tad atkal uzsāk, atkal kads ielien, atkal bremzē utt. tāda raustīšanās tikai samazina kustības intensitāti, tā rezultāta 20 plūsmā braucošu auto vieta krustojumu pārbrauc 12 mašīnas un 3 līdēji, tātad rinda pie katra krustojuma pagarinās par ~8 mašīnām + 3 kas ielīda (tas ir aptuvens piemērs) Par distanci runājot, katrs atbilstoši savām braukšanas iemaņām to ietur savādāku, un nevajag domāt, ja vieta ir 1,2 mašīnas korpusam, tad tā "rezervēta" rindas apbraucējam-ielīdējam, jo pēc viņa ielīšanas šī distance aiz viņa tiek atjaunota.
gut pateikts!
nakujators rakstīja:
P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?
Pričom te ātrums???
Runa ir par agresīvu braukšanas stilu un CP uzsākto cīņu ar to.
p.s. 95 km/h vismaz man nav virsskaņas ātrums. Tas normāls ātrums, ar kādu braucu pa LV šosejām.
Ar savu FR-V uz Polijas un Lietuvas bāņa esmu izspiedis 180 km/h, vairāk, teikšu godīgi, nespiedu, jo mašīnā bez manis vēl bija sieva un bērns. Un pie šāda ātruma patiešām ir īpaši jākoncentrējas ceļam, kas automātiski braukšanu padara mazāk komfortablu. Tā pa bāni braucu ar, manuprāt, ļoti optimālu ātrumu priekš bāņa - 140 km/h.
nomiks rakstīja:
nakujators rakstīja:
P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?
Pričom te ātrums???
Runa ir par agresīvu braukšanas stilu un CP uzsākto cīņu ar to.
p.s. 95 km/h vismaz man nav virsskaņas ātrums. Tas normāls ātrums, ar kādu braucu pa LV šosejām.
Ar savu FR-V uz Polijas un Lietuvas bāņa esmu izspiedis 180 km/h, vairāk, teikšu godīgi, nespiedu, jo mašīnā bez manis vēl bija sieva un bērns. Un pie šāda ātruma patiešām ir īpaši jākoncentrējas ceļam, kas automātiski braukšanu padara mazāk komfortablu. Tā pa bāni braucu ar, manuprāt, ļoti optimālu ātrumu priekš bāņa - 140 km/h.
Kapēc "iespraukties" blakus joslā ir AGRESIJA ( ja jau "agresīva" braukšana )?
Tapē, ka no tā kāds biksās piemīž?
Vai arī tapē, ka kāds paliek nikns?
Tad jau agresīvi ir tie pēdējie, nevis tie kuri iespraucas!
nomiks rakstīja:
DM rakstīja: Pareizi dara, jo vairāk izdupsees, jo ātrāk būs kārtība šādos krustojumos un neveidosies sastrēgumi.
Par dupsēšanu un kārtībui pikrītu, bet par to, ka sastrēgumu nebūs - nepiekrītu. Kreisā rinda pagarināsies tieši par tikpat auto, cik šobrīd brauc taisni no labās joslas.
Sastrēgums palielināsies tieši labajā joslā, jo neviens normatīvais akts neaizliedz pārkārtoties no labās joslas uz kreiso vietā, kur tas ir atļauts (ir pārtrauktās svītras). Tā nu visi līdēji centīsies pārkārtoties kreisajā joslā 50 m pirms krustojuma, tādējādi kavējot visus pa labi braukt gribētājus.
Ja gribi braukt pa labi tad brauc caur Dinazu vispār pie luksafora nav jāstāv... ja vajag taisni tad arī brauc caur Dinazu tad apgriezies un cauri rimčika stāvvietai uz Rūpniecības str. un tad pa labi uz Hanzas DEEE
nakujators rakstīja:
nomiks rakstīja:
nakujators rakstīja:
P.S. "vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību" - a kas tas ir ( t.sk. juridiski ). Vilhelmam tizlenim un fanam un gomikam uz trases 95km/h jau ir virsskaņas un slepkavu ātrums, es zem 130 reti kad vispār braucu un jūtos daudz drošāk, tad kas tā satiksmes drošība vispā ir?
Pričom te ātrums???
Runa ir par agresīvu braukšanas stilu un CP uzsākto cīņu ar to.
p.s. 95 km/h vismaz man nav virsskaņas ātrums. Tas normāls ātrums, ar kādu braucu pa LV šosejām.
Ar savu FR-V uz Polijas un Lietuvas bāņa esmu izspiedis 180 km/h, vairāk, teikšu godīgi, nespiedu, jo mašīnā bez manis vēl bija sieva un bērns. Un pie šāda ātruma patiešām ir īpaši jākoncentrējas ceļam, kas automātiski braukšanu padara mazāk komfortablu. Tā pa bāni braucu ar, manuprāt, ļoti optimālu ātrumu priekš bāņa - 140 km/h.
Kapēc "iespraukties" blakus joslā ir AGRESIJA ( ja jau "agresīva" braukšana )?
Tapē, ka no tā kāds biksās piemīž?
Vai arī tapē, ka kāds paliek nikns?
Tad jau agresīvi ir tie pēdējie, nevis tie kuri iespraucas!
Runa ir par "ielīšanu naglim obrazom" no joslas, kuras virziens ir pa labi aizbraucot taisni tā ka citiem jābremzē, un neuzskatu par līšanu iebraucot 15-20m lielā attālumā starp diviem auto.
Speciāli nakujatoram:
Agresija ir tad, kad tu brauc savā iecerētajā virzienā, kaut vai ar saviem iemīļotajiem 130km/h, bet viens agresors Tev nogriež ceļu, tā ka Tev strauji jābremzē.
nu tipa tā, ceru ka mans domu gājiens ir skaidrs.
P.S. Kad braucu ar moci, lēnīgie, tūļīgie autobraucēji ar savām nefiga neejošajām kastēm vienmēr agresīvi bremzē satiksmi
Moci jau ne.fi.ga neiet
DM rakstīja:Agresija ir tad, kad tu brauc savā iecerētajā virzienā, kaut vai ar saviem iemīļotajiem 130km/h, bet viens agresors Tev nogriež ceļu, tā ka Tev strauji jābremzē.
nu tipa tā, ceru ka mans domu gājiens ir skaidrs.
Pļa man šitā vienreiz bija, tik ātrums kādi 160km/h.
Krupis sranijs,...
Žēl, ka nebija ar ko šaut,...
Samīzās un nākamajā tuvējā nogriezās,...
CP ar točiku uz ganibu d. / hanzas krust
Visu cieņu inspektoram, kas vakar strādāja uz Hanzas un Ganibu dambja ielu krusta.
Tur CPisti regulāri atrodas un ar slēpto metodi ķer tos, kas no labās joslas turpina kustību taisni, pārkāpjot zīmi "tikai pa labi".
Vakar pirmo reizi redēju, ka inspektors strādā pilnā sparā, jo vienā rokā kā pierasts viņam ir rācija, ar ko paziņot par pārkāpēju, bet otrā rokā inspektors turējā digitālo tofoaparātu un centās nofočēt tos auto, kas veica aizliegtos manevrus!
Ja jau viņi tā dara, tad laikam *.JPGi tagad ir pierādījumi