Braucis ar Sonāti neesmu, tāpēc nemācēšu pateikt vai ir līdzvērtīgs gaitas īpašībās. Galvenā atšķirība būs cenu kritumā un iespējās no lietota par apmierinošu cenu atkratīties, ja vien ne oplīzings. Servisa cenas, man liekas, varētu būt līdzīgas.
Master_D rakstīja: Lielākā daļa LV iedzīvotāju domā, ka auto ir statusa simbols. Aksesuārs, kurš nosaka stāvokli sabiedrībā, demonstrē citiem dzīves veidu, domas un uzskatus.
Ja tu brauc ar cigāru - tu esi lauķis. Ja brauc ar 3. sērijas BMW - urla. Lexus RX300 - bagāta vīra sieva. utt
Šorīt Salaspilī uz Daugavpils šosejas Rīgas virzienā bija korķis. Jau vismaz otrais šīs nedēļas laikā. Šoreiz pie gājēju pārejas VW Passat Variant bija iebraucis BMW X5 aizmugurē. Tā labi iebraucis.
Avārijai nebiju liecinieks, bremžu pēdas nemērīju, iesaistītos autovadītājus nepazīstu. Lasītājiem varu piedāvāt pilnībā manis izdomātu stāstu, kurā minēto notikumu līdzība ar šī rīta avāriju ir absolūta nejaušība.
Kā jau katru rītu Viktors devās uz darbu. No savas privātmājas Ogrē uz labi apmaksāto darbu Rīgā. Lai izvairītos no liekiem laika zudumiem, Viktors no mājām parasti izbrauca ap 6:50 no rīta. Braukšanas procesu ievērojami uzlaboja nesen iegādātais BMW X5. Darba vietas degvielas apmaksas kārtība ļāva izvēlēties labi aprīkotu, 3 gadus vecu auto ar V8 benzīna dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Ar tādu verķi brauciens ir tīrā izklaide. Paātrinājums fantastisks, uz šosejas turas lieliski, komforts pie ikdienišķajiem 140kmh izcils (ātrāk pabraukt grūti, jo traucē citi uz šosejas izbraukušie).
To visu Viktors baudīja arī šorīt, papildinot klusinātu 8- stabuļu ērģeļu skaņu ar paskaļu Harman Kardon
audiosistēmas atskaņotu jēlu popdziesmu. Iebraucot Salaspilī, Viktors spēja sevi piespiest samazināt ātrumu līdz 80kmh. Drausmīga vilkšanās - tahometra bultiņa zem 2k rpm, motoru nedzird vispār, ceļa stabiņi slīd garām neizsakāmi ilgi.
Jāpiebilst, ka šorīt ap 7.00 Salaspilī bija tumšs, lija lietus. Pat ar labām un svaigām stiklu tīrītāju slotiņām aprīkotajā
BMW redzamība nebija tā labākā - gaisma no mājām, gaisma no citiem satiksmes dalībniekiem, neapgaismota šoseja.
Gaismu neatstarojošu gājēju pie vienas no neapgaismotajām Salaspils gājēju pārejām Viktors pamanīja vēlu, bet nepalaist vairs nebija iespējams.
Ļoti sekmīgs izrādījās BMW un Michelin inženieru darbs, kas ļāva 2- tonnīgajam dzelzim dažās sekundēs uz slapja asfalta apstāties vēl dažus metrus pirms gājēju pārejas.
Te nu mēs Viktoru nedaudz pametīsim savā BMW, es pastāstīšu par Fikso. Fiksā vārdu zin tikai viņa tuvākie radi un draugi, pārējiem viņš ir vienkārši Fiksais. Tā kā pēc kolhozu sabrukuma, algota darba dzimtajā Jumpravā bija palicis pavisam maz, Fiksais kā viens no pirmajiem bija uzsācis darba gaitas Rīgā. Arī šorīt viņš bija ceļā uz darbu. Divdesmitgadīgais VW Passat Variant ņipri ripoja uz priekšu, bagāžas nodaļā šļūkāja un bumsijās instrumentu kaste un cementā izvārtīti gumijas zābaki. Divi skaļruņi
un daļa priekšējo durvju plastmasas apšuvuma atskaņoja kasetē ierakstītu 2001. gada šlāgerdziesmu izlasi. Ogrē Fiksajam tuvu priekšā no šķērsielas izgriezās melns BMW X5. Neskatoties uz to, Fiksajam bremzēt nevajadzēja, jo BMW ļoti strauji paātrinājās un sāka attālināties no Fiksā VW. Tā kā radardetektoru Fiksais vēl nebija iegādājies (dārgs verķis), bet lēni braukt nepatika, viņš izlēma braukt cieši aiz lielā, melnā \"sponsora\". Aiz Ogres robežas palika pavisam jautri - \"sponsors\" brauca ar 140kmh, Fiksais knapi spēja turēt līdzi. Motors augstākajā 4. pārnesumā skaļi dūca, 3 no 4 riteņu gultņiem jautri kauca, instrumentu kaste pa bagāžas nodalījuma bumsījās tik pamatīgi, ka nevarēja pat savu mīļāko šlāgeri dzirdēt. Šādā tempā
attālums līdz Salaspilij tika pieveikts nemanot. Salaspilī \"sponsors\" samazināja tempu līdz nīkulīgiem 80kmh. Fiksais sekoja. Bet te notika negaidītais - BMW sāka strauji bremzēt! Fiksais arī kārtīgi nospieda bremžu pedāli, riteņi bloķējās un tālāk notikušo Fiksais lāga neatceras. Fakts kā tāds - 5 gadus brauktās un 3 gadus noliktavā kaltušās riepas nespēja apstādināt VW tikpat ātri kā BMW.
Morāle:
1. Mūsu ceļi ir tādi kādi tie ir. Ir gadījumi, kad ātrumu ierobežojošas zīmes (Piem. \"Apdzīvotas vietas sākums\")
ir izvietotas pamatoti.
2. Cilvēku bāzes aprīkojumā iekļautais redzes orgāns ir ar savām nepilnībā (īpaši tumsā un strauji mainīga apgaismojuma apstākļos). Arī borta dators ir lēns.
3. Tie, kas tumsā un lietū caur apdzīvotām vietām (kur mēdz gadīties gājēji un gājēju pārejas, krustojumi utml.) lido ar 80kmh ir cirvji. Tie, kuri tā lido un apgalvo, ka ar viņiem 10, 20, 30 gadus nekas slikts nav noticis ir veiksmīgi cirvji, trenēti cirvji un/vai īpaši talantīgi cirvji.
4. Tie, kas bez atbilstošām riepām (nereti gadās pat uz ļoti dārgiem auto vasarā redzēt mīkstas lameļu riepas), bez
bremzēm, bez redzamības (aiz lieliem auto satiksmes situācija ir nepārskatām) lido bez nekādas distances ir 4x cirvji.
BMW E38
Sveicināti, es atkal atkārtojos ar bezjēdzīgu topiku...
Tātad vēlos iegādāties BMW 730 apmēram 2000. gada.
Cenu ziņā apmērām līdz 17k Euro
Es laikām esu pārāk "piekasīgs" pircējs jo esu jau izskatījis vairākus desmitus auto un nekas neatradās tāds ko var paņemt...
Esu izmēginājis: sludinājums ļoti lielā kvantumā
stāvvietas Rīgā, bet ar to ir drusku problēmas - es no Rēzeknes, katru dienu nav liela prieka uz Rīgu vilkties...
Pirkt no Vācijas, kkā nepārāk iedvesmo - ja nu attēlā liksies ok, bet reāli nepatiks - tur tak noteikti ir jāņem tas ko pasūti...
Obligāti parametri priekš auto :
Marka: BMW
Modelis: 730
Krāsa: Melna/Sudraba (citas dažas ar buut ok.)
Salons: Melna āda (pēc tam atsevišķi van liela prieka likt tur iekšā)
Izsakāt variantus ko un kā....