KASKO, OCTA - kuru apdrošinātāju?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005

Pienācis laiks iegātādies jaunas apdrošināšanas polises - gan OCTA, gan KASKO. Kāda ir pieredze ar atlīdzību saņemšanu? Kurš apdrošinātājs mazāk čakarē savus klientus un nav pārāk skops?

Esmu nolēmis OCTA noteikti nepirkt lētāko - Baltikums, jo ja nu gadās CSN, kurā būšu vainīgs, kaut kā neērti tādu būs ārā vilkt. Tāpēc labāk samaksāšu nedaudz vairāk labākai apdrošināšanas kompānijai...

Par KASKO - tas pats - lai nav pārāk skopa kompānija.

Vienvārdsakot - meklēju nevis lētāko, bet labāko.

Šomēnes bija neliels remonts - pie reizes VEHO virsbūvju meistaram prasīju - ar kuru apdrošinātāju ir mazāk problēmu. Meistars teica - BTA un IF.

Pašlaik man KASKO ir BALTA. Bija pāris skrāpējumi, kas bija apddrošināšanas gadījums - nekādas problēmas ar atlīdzības izmaksu nebija.

 
1 2 3 4 5
Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu, kā tad palika ar tām octām?

Termiņš tuvojas, jāmeklē, kur drošināt.

Pašlaik man pēc rēķiniem vislētākais ir Baltikums un BAN. Pēc tam nāk Ergo un Balva.

IFs un BTA galīgās naglas - ta es par tādu ceņņiku visu vasaru ar moci varēju nobraukāt.

IFā ņemšu KASKO - ja vēl komplektā dotu KASKO+OCTA, varētu (varēs?) domāt, taču savādāk IFam ceņņiks 2x lielāks kā BAN, pie visa tā, ka bonus mala 9.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

un kur problēma brokeri nodarbinat letāko variantu meklējot?

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu, negribās, lai lētākais kantoris, ja nu kas, man pēc tam nāk ar regresu virsū ar argumentu, ka "bez cepures".

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Es beigās caur brokeri Ergo paņēmu...

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Lauki laikam neko par www.eagents.lv nebūs dzirdējuši nekad....

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Pašlaik man KASKO ir BALTA. Bija pāris skrāpējumi, kas bija apddrošināšanas gadījums - nekādas problēmas ar atlīdzības izmaksu nebija.

Nu vari buut prieciigs - TEV paveicaas!!! Man 04.g. MEGANEi arii sanaaca ka kaukaads duriks saanus apskraapeejis bija... Kad experts visu bija dokumenteejis, kabinetaa "kautkaac megakrutais veerteetaajs"un pateica ka auto jau ir VECS un nezvai EURO AUTO esot tas labaakais serviss, lai gan uzstaaju TIKAI uz EURO AUTO... Karocje attieksme no sjii kantora SMIRD!!! BTA NEKAADU probzu - daba auto bija saanu aizmugures durviim moldings nofendereec, sazvaniijos ar sjameejiem uzprsiiju ko un kaa labaak dariit un jau peec 2!!! nedeeljaam sanjeemu naudinju jaunas detaljas iegaadei!!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Piebaldzens rakstīja: Pašlaik man KASKO ir BALTA. Bija pāris skrāpējumi, kas bija apddrošināšanas gadījums - nekādas problēmas ar atlīdzības izmaksu nebija.

Nu vari buut prieciigs - TEV paveicaas!!! Man 04.g. MEGANEi arii sanaaca ka kaukaads duriks saanus apskraapeejis bija... Kad experts visu bija dokumenteejis, kabinetaa "kautkaac megakrutais veerteetaajs"un pateica ka auto jau ir VECS un nezvai EURO AUTO esot tas labaakais serviss, lai gan uzstaaju TIKAI uz EURO AUTO... Karocje attieksme no sjii kantora SMIRD!!! BTA NEKAADU probzu - daba auto bija saanu aizmugures durviim moldings nofendereec, sazvaniijos ar sjameejiem uzprsiiju ko un kaa labaak dariit un jau peec 2!!! nedeeljaam sanjeemu naudinju jaunas detaljas iegaadei!!!

BALTA ir pēdējais apdirsinātājs, ko vispār ir vērts apskatīt....

ar naudas iemaksāšanu baltas kasēs nekad nev nekādu problēmu, tāpat atgādinājumus par nesamaksātu rēķinu vai nepagarinātu apdirsināšanu tev izsūtīs tekoši....

bet tiklīdz iestāsies (ja kas notiks) apdrošināšanas gadījumā, tā apdirsinātājs pieliks visas pūles lai tevi naturāli atšūtu....

tāpēc visas apdirsināšanas ir jākārto caur apdirsinātāju brokeriem.... tādiem, kas apņemas kārtot papīrus arī ja kas notiek... un caur viņiem ir jākārto arī visi notikumi....

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Piebaldzens rakstīja: Pašlaik man KASKO ir BALTA. Bija pāris skrāpējumi, kas bija apddrošināšanas gadījums - nekādas problēmas ar atlīdzības izmaksu nebija.

Nu vari buut prieciigs - TEV paveicaas!!! Man 04.g. MEGANEi arii sanaaca ka kaukaads duriks saanus apskraapeejis bija... Kad experts visu bija dokumenteejis, kabinetaa "kautkaac megakrutais veerteetaajs"un pateica ka auto jau ir VECS un nezvai EURO AUTO esot tas labaakais serviss, lai gan uzstaaju TIKAI uz EURO AUTO... Karocje attieksme no sjii kantora SMIRD!!! BTA NEKAADU probzu - daba auto bija saanu aizmugures durviim moldings nofendereec, sazvaniijos ar sjameejiem uzprsiiju ko un kaa labaak dariit un jau peec 2!!! nedeeljaam sanjeemu naudinju jaunas detaljas iegaadei!!!

BALTA ir pēdējais apdirsinātājs, ko vispār ir vērts apskatīt....

ar naudas iemaksāšanu baltas kasēs nekad nev nekādu problēmu, tāpat atgādinājumus par nesamaksātu rēķinu vai nepagarinātu apdirsināšanu tev izsūtīs tekoši....

bet tiklīdz iestāsies (ja kas notiks) apdrošināšanas gadījumā, tā apdirsinātājs pieliks visas pūles lai tevi naturāli atšūtu....

tāpēc visas apdirsināšanas ir jākārto caur apdirsinātāju brokeriem.... tādiem, kas apņemas kārtot papīrus arī ja kas notiek... un caur viņiem ir jākārto arī visi notikumi....

Man GODIIGI sakot PIED...ST BALTU, jo gaidu kad manai MEGANEi beigsies BALTAs murgaini sviestainais KASKO un liidzarto arii OCTA arii tik vienkaarsji paartraukta, jo sjitaadu "SERVISU" un "LAIPNIIBU" SEN NEBIJU BAUDIIJIS!!! Un nosaciijumi arii vinjiem kautkaadi MISTISKI MURGAINI un experts uz negadiijuma vietu NEBRAUC. Liidz ar to ir iespeejms VISAADI trakteet un KOLOSAALI CJAKAREET klientu...

tunos Reģ.: 20.07.2004
0 0 Atbildēt

nu visas kompanijas jau censhaas visu noildzinat, ar domu--ja nu klientam to remontu vairs nevajag

brokeri, hmmm diez vai vinji keepasies ar papiriem, pie tam iesniegumu var raxtiit tikai auto iipahnieks vai lietotaaji!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļā, kā sacitējos.... mans teksts ir tikai šitas

BALTA ir pēdējais apdirsinātājs, ko vispār ir vērts apskatīt....

ar naudas iemaksāšanu baltas kasēs nekad nev nekādu problēmu, tāpat atgādinājumus par nesamaksātu rēķinu vai nepagarinātu apdirsināšanu tev izsūtīs tekoši....

bet tiklīdz iestāsies (ja kas notiks) apdrošināšanas gadījumā, tā apdirsinātājs pieliks visas pūles lai tevi naturāli atšūtu....

tāpēc visas apdirsināšanas ir jākārto caur apdirsinātāju brokeriem.... tādiem, kas apņemas kārtot papīrus arī ja kas notiek... un caur viņiem ir jākārto arī visi notikumi....

a atbildot tunos-am

lielākā daļa normālo apdrošināšnas brokeru kārto arī izmaksu lietas....

piemēram www.3abrokers.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nav ko cept jaunu topiku - tātad - te...

Klau, GāBēDivpadsmit...

Te man stāstīji ka OCTA mīnusos, apdrošinātāji paši gudrākie, KAKO tiek slēgts tikai ja tas ir abpusēji (lasīt apbisēji - proti AAS neko nezaudē) izdevīgs līgums utt.

Ķipa specifiskākam auto KASKO AAS negrib piedāvāt, jo lūk bojāejas gadījumā kad jāizmaksā atlīdzība - līgtā summa mīnuss pašriska) - tā vairs nav tā summa atbilstoši kurai tiek/tika maksāta prēmija utt...

Karoč - KASKO dabūt nereāli, jo AAS jau ar OCTA "smagi cieš zaudējumus"...

Tad beidzot jautājums - kas notiek, kad tās pašas AAS cits klients uzrīko atentātu tr. līdzeklim, kuram KASKO tika atteikts...

Kas notiek - viņam auto novērtē par šrota cenu? - lētākais auto piedāvājums no mobile.de?

Piestāda regresu par atļaušanos piedalīties satiksmē ar auto, kura remonts dēļ specifikas ir apgrūtināts?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Nav ko cept jaunu topiku - tātad - te...

Klau, GāBēDivpadsmit...

Te man stāstīji ka OCTA mīnusos, apdrošinātāji paši gudrākie, KAKO tiek slēgts tikai ja tas ir abpusēji (lasīt apbisēji - proti AAS neko nezaudē) izdevīgs līgums utt.

Ķipa specifiskākam auto KASKO AAS negrib piedāvāt, jo lūk bojāejas gadījumā kad jāizmaksā atlīdzība - līgtā summa mīnuss pašriska) - tā vairs nav tā summa atbilstoši kurai tiek/tika maksāta prēmija utt...

Karoč - KASKO dabūt nereāli, jo AAS jau ar OCTA "smagi cieš zaudējumus"...

Šodien atkal ar kreiso kāju no gultas izkāpi un vajadzēja kādam žulti izgāzt? Varēji mierīgi bez tā iztikt - mani neaizvainoji nekā, tikai pats savu līmeni parādīji, pie tam, sagrozīji manis rakstīto tā, kā pats gribi dzirdēt...

Tad beidzot jautājums - kas notiek, kad tās pašas AAS cits klients uzrīko atentātu tr. līdzeklim, kuram KASKO tika atteikts...

Kas notiek - viņam auto novērtē par šrota cenu? - lētākais auto piedāvājums no mobile.de?

Atkarīgs no apdrošinātāja. Tādi kā Balva, Baltikums, BAN visticamāk ies pēc tevis pieminētā scenārija par lētāko variantu mobile.de... tie apdrošinātāji, kuriem rūp sava reputācija un kuri cenšas uzturēt izmaksas kvalitātes latiņu pietiekami augstu (If, Seesam), centīsies rast risinājumu, kas būtu pieņemams abām pusēm. Tas, protams, nenozīmē, ka tu varēsi aiziet šiem un pateikt - maksā man tik, jo ES uzskatu, ka mans auto maksā tik... un viņi nolaidīs ausis un uzreiz arī maksās...

Piestāda regresu par atļaušanos piedalīties satiksmē ar auto, kura remonts dēļ specifikas ir apgrūtināts?

Kas ir jāizdzer, lai tādas muļķības uzrakstītu?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nav ko cept jaunu topiku - tātad - te...

Klau, GāBēDivpadsmit...

Te man stāstīji ka OCTA mīnusos, apdrošinātāji paši gudrākie, KAKO tiek slēgts tikai ja tas ir abpusēji (lasīt apbisēji - proti AAS neko nezaudē) izdevīgs līgums utt.

Ķipa specifiskākam auto KASKO AAS negrib piedāvāt, jo lūk bojāejas gadījumā kad jāizmaksā atlīdzība - līgtā summa mīnuss pašriska) - tā vairs nav tā summa atbilstoši kurai tiek/tika maksāta prēmija utt...

Karoč - KASKO dabūt nereāli, jo AAS jau ar OCTA "smagi cieš zaudējumus"...

Šodien atkal ar kreiso kāju no gultas izkāpi un vajadzēja kādam žulti izgāzt? Varēji mierīgi bez tā iztikt - mani neaizvainoji nekā, tikai pats savu līmeni parādīji, pie tam, sagrozīji manis rakstīto tā, kā pats gribi dzirdēt...

Tad beidzot jautājums - kas notiek, kad tās pašas AAS cits klients uzrīko atentātu tr. līdzeklim, kuram KASKO tika atteikts...

Kas notiek - viņam auto novērtē par šrota cenu? - lētākais auto piedāvājums no mobile.de?

Atkarīgs no apdrošinātāja. Tādi kā Balva, Baltikums, BAN visticamāk ies pēc tevis pieminētā scenārija par lētāko variantu mobile.de... tie apdrošinātāji, kuriem rūp sava reputācija un kuri cenšas uzturēt izmaksas kvalitātes latiņu pietiekami augstu (If, Seesam), centīsies rast risinājumu, kas būtu pieņemams abām pusēm. Tas, protams, nenozīmē, ka tu varēsi aiziet šiem un pateikt - maksā man tik, jo ES uzskatu, ka mans auto maksā tik... un viņi nolaidīs ausis un uzreiz arī maksās...

Piestāda regresu par atļaušanos piedalīties satiksmē ar auto, kura remonts dēļ specifikas ir apgrūtināts?

Kas ir jāizdzer, lai tādas muļķības uzrakstītu?

Pāšam tev ar humora sajūu slikti.

ja jau KASKO ir neizdevīgs, tad jau OCTA atlīdzība ir ne tik neizdevīga, jo OCTA prēmijas ir tik mazas, ka nes zaudējumus, bet KASKO prēmiju apmēra "pārāko lielumu" parasti neļauj izlemt pašam klientam...

Nebrīnītos, ka baltikums un bans mēģinātu jebkādām metodēm izvairīties no OCTAs segšanas, mēģinātu vilkt uz saviem kaktu servisiem, kur to jau tā nošķilto auto izvarotu līdz galam vai arī novērtētu jebkuru auto šrota cenā...

Pie kam nav skaidrs, kāpēc cietušajam, kurš vispār "ņe pri čom" ir jācieš no tā, ka vainīgais ir santīma trātētājs un izvēlējies šo apbedīšanas kantoru pakalpojumus...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pāšam tev ar humora sajūu slikti.

Nav slikti, tici man... te gan no humora nekā nav, tikai sarkastiski mēģinājumi "iekost"... bet, kā jau minēju, mani tas neaizvaino un, ja tev no tā labāk paliek, uz priekšu

ja jau KASKO ir neizdevīgs, tad jau OCTA atlīdzība ir ne tik neizdevīga, jo OCTA prēmijas ir tik mazas, ka nes zaudējumus, bet KASKO prēmiju apmēra "pārāko lielumu" parasti neļauj izlemt pašam klientam...

mazliet neiebraucu otrajā daļā par to klienta lemšanu... vari, lūdzu, skaidrāk?

OCTA prēmijas ir tik mazas, jo arī segums ir daudz mazāks - nav ietvertas zādzības, dzīvnieku, vējstiklu bojājumi utt. utjp., ko sedz KASKO... ir tikai plika civiktiesiskā, kaut gan, tie, kas mēdz sist mašīnas, reizēm OCTA prēmijas var pārsniegt arī tāda paša auto, bet normāla klienta KASKO prēmiju...

Pie kam nav skaidrs, kāpēc cietušajam, kurš vispār "ņe pri čom" ir jācieš no tā, ka vainīgais ir santīma trātētājs un izvēlējies šo apbedīšanas kantoru pakalpojumus...

Nav jācieš... Pērc savam autiņam OCTu Ifā (kurš pēc maniem un, cik zinu, daudzu brokeru ieskatiem izmaksu ziņā ir labākais apdrošinātājs iekš LV), piemaksā 2-4 latus gadā par iespēju pieteikt atlīdzību pie sava apdrošinātāja un nekas tev nebūs jācieš... tavā vietā cietīs If

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Slims, vai kā? Es nevienam negribu un netaisos iekos! Lai vai kā Tu negribētu to salasīt manā, iespējams neliela sarkasma pildītajā, tekstā... Šo lasi, kamēr nelabi metas un pielec!

Kāda starpība - mašīnu iznīcina krītošs koks vai cits transporta līzeklis - tā atjaunošana ja ir neiespējama tad nauda izteiksmē zaudējumi ir vienādi. Teorētiskā varbūtība dabūt uz jumta koku ir mazāka par iespēju atrauties CSN...

Par zādzīām - nevajag pirkt zagļu iecienītus auto - nevajadzēs uztraukties...

Tas pats, kas ar OCTAs pirkšanu IFā... Nopērku Gjensidigē vai Baltā? un ?

Ja IFs negrib drošināt konkrētam auto kasko - par kuru saņem no pacienta prēmiju, tad zaudējumi OCTAS (pofig kādas) iestāšanās gadījumā ir lielākas.

Manuprāt cilvēki KASKO 99% gadījumu slēdz lai nodrošinātu sirdsmieru savām investīcijām - vismaz kaut ko saņemt atpakaļ bojāejas gadījumā...

Nedomāju ka retāk sastopamus auto cilvēki speciāli drošina, lai tos iznīcinātu un saņemtu atlīdzības. Un ašķirībā no parastiem dibenpārvadājamajiem cenšās pat nesaskrāpēt, lai par KASKO nav jāpiekrāso... Jo labāk tāda mašīna ir nesaskrāpēta, nevis skrāpēta un remontēta...

Vēl mani uzjautrināja, ka kabrioleta priekšējā stikla pašrisks ir lielāks nekā automašīnai ar jumtu.

Novākojot - abi stikli plīst gandrīz vienādi, bet akmeni no ceļa uzrautu dabū stiklā izredzes ir vienādas.

P.S.

Vēlreiz atkārtoju - es nevienam netaisos iedzelt, es tikai norādu uz nepilnīām, konkurences un loģisku piedāvājumu trūkumu. Kā arī, ja tā var rīkoties, uz pietiekamu peļņu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniek, tagad man tev jājautā - vai tev viss labi? Tu pirms nedēļas vai divām skaidri un gaiši pateici, ka ar mani nav jēgas runāt, jo es neko nesaprotu un negribu saprast, esmu slims, stulbs un sazinvēlkāds... negribu nekā saprast tevis pasludināto patiesību utt. utjp... tad liecies mierā un atslābsti, savu spriedumu par mani esi izdarījis, ko vēl uzvelcies un bāzies virsū... īpaši, ja nespēj ar cieņu diskutēt... kā tāds bullis uzvelkas, kad parāda sarkanu lupatu...

paliec pie sava viedokļa un es palikšu pie savējā... neredzu jēgu diskutēt ar cilvēku, kurš to pat nejēdz ar elementārām pieklājības normām to darīt...

Un taču aizej beidzot pie sava brokera, ar kuru tu esot ļoti apmierināts un viņš tev apdrošinās to alfu... pie viena varēsi žulti uz viņu pagāzt virsū...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

esmu slims, stulbs un sazinvēlkāds... negribu nekā saprast tevis pasludināto patiesību utt. utjp...

Paškritika ir laba lieta, bet nu pie lietas...

Es Tev uzdevu vienkāršu jautājumu - ko dara AAS brīdī, kad kāds cits viņas OCTA klients ir nošķīlis to auto, kuram tikko atteicis KASKO "specifikas" dēļ?

Jautājumu formulēju tāpēc, lai saprastu Tavu viedokli, kur ir atšķirība starp OCTA un KASKO izdevumiem identiskas problēmas gadījumā...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Nav ko cept jaunu topiku - tātad - te...

Klau, GāBēDivpadsmit...

Te man stāstīji ka OCTA mīnusos, apdrošinātāji paši gudrākie, KAKO tiek slēgts tikai ja tas ir abpusēji (lasīt apbisēji - proti AAS neko nezaudē) izdevīgs līgums utt.

Ķipa specifiskākam auto KASKO AAS negrib piedāvāt, jo lūk bojāejas gadījumā kad jāizmaksā atlīdzība - līgtā summa mīnuss pašriska) - tā vairs nav tā summa atbilstoši kurai tiek/tika maksāta prēmija utt...

Karoč - KASKO dabūt nereāli, jo AAS jau ar OCTA "smagi cieš zaudējumus"...

Šodien atkal ar kreiso kāju no gultas izkāpi un vajadzēja kādam žulti izgāzt? Varēji mierīgi bez tā iztikt - mani neaizvainoji nekā, tikai pats savu līmeni parādīji, pie tam, sagrozīji manis rakstīto tā, kā pats gribi dzirdēt...

Tad beidzot jautājums - kas notiek, kad tās pašas AAS cits klients uzrīko atentātu tr. līdzeklim, kuram KASKO tika atteikts...

Kas notiek - viņam auto novērtē par šrota cenu? - lētākais auto piedāvājums no mobile.de?

Atkarīgs no apdrošinātāja. Tādi kā Balva, Baltikums, BAN visticamāk ies pēc tevis pieminētā scenārija par lētāko variantu mobile.de... tie apdrošinātāji, kuriem rūp sava reputācija un kuri cenšas uzturēt izmaksas kvalitātes latiņu pietiekami augstu (If, Seesam), centīsies rast risinājumu, kas būtu pieņemams abām pusēm. Tas, protams, nenozīmē, ka tu varēsi aiziet šiem un pateikt - maksā man tik, jo ES uzskatu, ka mans auto maksā tik... un viņi nolaidīs ausis un uzreiz arī maksās...

Piestāda regresu par atļaušanos piedalīties satiksmē ar auto, kura remonts dēļ specifikas ir apgrūtināts?

Kas ir jāizdzer, lai tādas muļķības uzrakstītu?

Baltikums točna neiet uz lētāko variantu. Izmaksā līdzīgi kā BTA vai Gej...e. Tā kā nepūt pīlītes. Vai arī faktus studijā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Baltikums točna neiet uz lētāko variantu. Izmaksā līdzīgi kā BTA vai Gej...e. Tā kā nepūt pīlītes. Vai arī faktus studijā...

Man klienti, kas ir pārnākuši no baltikuma, stāsta ko citu... pazīstu arī vienu bijušo baltikuma izmaksu daļas darbinieku - šādus tādus brīnumus sanāca dzirdēt... Zinu arī servisu, kura vadītājs man reiz pateica - klientus no baltikuma (pieminēja arī balvu) pie manis vari nesūtīt...

P.S. Strādā Baltikumā?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Es Tev uzdevu vienkāršu jautājumu - ko dara AAS brīdī, kad kāds cits viņas OCTA klients ir nošķīlis to auto, kuram tikko atteicis KASKO "specifikas" dēļ?

Jautājumu formulēju tāpēc, lai saprastu Tavu viedokli, kur ir atšķirība starp OCTA un KASKO izdevumiem identiskas problēmas gadījumā...

Es tev arī atbildēju. Kas no tā tev nebija skaidrs?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Es Tev uzdevu vienkāršu jautājumu - ko dara AAS brīdī, kad kāds cits viņas OCTA klients ir nošķīlis to auto, kuram tikko atteicis KASKO "specifikas" dēļ?

Jautājumu formulēju tāpēc, lai saprastu Tavu viedokli, kur ir atšķirība starp OCTA un KASKO izdevumiem identiskas problēmas gadījumā...

Es tev arī atbildēju. Kas no tā tev nebija skaidrs?

Manuprāt neatbildēji...

Pārfrāzēšu jautājumu

1. Variants

Ilggadīgs klients drošina KASKO un ir četrus gadus maksājis pilnu KASKO prēmiju 4. gadā tam notiek CSNg. Ir vai nu Auto atjaunošana servisā kuram klients piekrīt (nevis kuru merkantilu iemeslu dēļ uzspiež AAS, neredzu iemeslu akli piekrist pirmajam piedāvātajam servisam), vai nu naudas izmaksa - pašrisks auto norakstot. Pareizi?

Tikai, lūk, šāds klients ir potenciāli neizdevīgs Kā KASKO ņēmājs un tāpēc viņam tiek atteikts.

2. Variants

Illgadīgam OCTA klientam atteikts KASKO, bet cits OCTA klients ar 17 BM klasi ņem un tāpat nošķiļ "nevēlami specifisko" KASKOatteikto auto.

Ienākumu tikpat kā nav, izdevumi tie paši...

Jautājums - kāpēc normāliem klientam atteikt KASKO? Un rakstīt rakstus par to, ka:

1. KASKO maz drošinās (piemirstot, ka paši atsaka);

2. OCTA vieni vienīgi zaudējumi...

Jautājums - kur loģika?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Es Tev uzdevu vienkāršu jautājumu - ko dara AAS brīdī, kad kāds cits viņas OCTA klients ir nošķīlis to auto, kuram tikko atteicis KASKO "specifikas" dēļ?

Jautājumu formulēju tāpēc, lai saprastu Tavu viedokli, kur ir atšķirība starp OCTA un KASKO izdevumiem identiskas problēmas gadījumā...

Es tev arī atbildēju. Kas no tā tev nebija skaidrs?

Manuprāt neatbildēji...

Pārfrāzēšu jautājumu

1. Variants

Ilggadīgs klients drošina KASKO un ir četrus gadus maksājis pilnu KASKO prēmiju 4. gadā tam notiek CSNg. Ir vai nu Auto atjaunošana servisā kuram klients piekrīt (nevis kuru merkantilu iemeslu dēļ uzspiež AAS, neredzu iemeslu akli piekrist pirmajam piedāvātajam servisam), vai nu naudas izmaksa - pašrisks auto norakstot. Pareizi?

Tikai, lūk, šāds klients ir potenciāli neizdevīgs Kā KASKO ņēmājs un tāpēc viņam tiek atteikts.

2. Variants

Illgadīgam OCTA klientam atteikts KASKO, bet cits OCTA klients ar 17 BM klasi ņem un tāpat nošķiļ "nevēlami specifisko" KASKOatteikto auto.

Ienākumu tikpat kā nav, izdevumi tie paši...

Jautājums - kāpēc normāliem klientam atteikt KASKO? Un rakstīt rakstus par to, ka:

1. KASKO maz drošinās (piemirstot, ka paši atsaka);

2. OCTA vieni vienīgi zaudējumi...

Jautājums - kur loģika?

Palaidniek, lai nebūtu tāda tukšmuldēšana, davaj konkrēti, kurš/kuri apdrošinātāji tev atteica?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tas NEMAINA lietas būtību

jautājums nav par uzņēmumiem, bet par principu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tas NEMAINA lietas būtību

jautājums nav par uzņēmumiem, bet par principu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tas NEMAINA lietas būtību

jautājums nav par uzņēmumiem, bet par principu.

Tā jau man likās, ka gribi vienkārši "bla bla bla" stilā pakasīties... Bet, nu labi, lai nepārmestu, ka izvairos no jautājumiem, mēģināšu atbildēt, kā nu tos jautājumus esmu sapratis un cik izsmeļoši varu...

Par pirmo... normāls apdrošinātājs tev merkantilu iemeslu dēļ savu servisu neuzspiedīs. Ja drošinies pie tāda, kas uzspiež, tad vai nu tev sūdīgs brokeris, kas tādu iesaka (vai arī brokerim ir merkantila interese) vai arī esi santīmmīletājs, kurš pērk loterijas biļeti, nevis apdrošināšanu. Tas pirmkārt. Bet pārējais ir pareizi - apdrošinātāja izdevumi uz tevi pārsniedz ieņēmumus, tu esi nerentabls klients. Te gan jāskatās konkrētā situācija, kas bija noticis un kurš apdrošinātājs, jo katram apdrošinātājam ir savi kritēriji, pēc kā viņi izvērtē - drošināt vai nē. Es gan tev daļēji piekrītu, ka vienam gadījumam nevajadzētu kalpot kā kritērijam, lai nedrošinātu vairs vispār. Tavā gadījumā - varētu vienkārši pacelt prēmiju, lai pēc iespējas vairāk atsistu zaudējumus. Bet, nu, savi apsvērumi apdrošinātājiem ir, kāpēc viņi negrib tādus auto un tā kā apdrošinātāji savu politiku veido, galvenokārt balstoties uz iepriekšējo pieredzi, tad acīmredzot, kā jau minēju, šādi auto ir sagādājuši problēmas.

Bet, ja atcerēšos, nākamreiz, kad tikšos ar kāda apdr. pārstāvi, uzjautāšu...

2. Bet iespēja, ka 17. BM klients nošķils to nevēlamo auto, ir stipri mazāka kā apdrošinātāja tēriņi šādam auto pēc KASKO. jau skaidroju, kāpēc. KASKO ir daudz lielāks risku segums, kas var notikt. OCTA gadījumā vienīgais risks ir, ka kāds var uzbraukt virsū. Bet, vismaz pēc manas pieredzes, gadījumu TOPā ir:

1. Atnācu-ieraudzīju;

2. Vējstikla bojājumi - lidojoši akmeņi;

3. Pats uzdauzīja auto pie kāda staba, apmales, iebrauca bedrē vai tml.;

4. OCTA gadījums (abos virzienos);

5. Vandālisms;

6. Dzīvnieki

7. Dabas stihijas

Kā redzi, pēc manas statistikas, daudz lielāka ir iespēja, ka iestāsies kāds no KASKO riskiem, nevis OCTAs. Tas arī izskaidro, kāpēc KASKO polises ir dārgākas. Bez tam, ja skatāmies pēc vidējā autoparka vecuma un droši vien arī vērtības, zaudējumi OCTAi būs mazāki nekā KASKO zaudējumi... Kādu laiku atpakaļ pat salīdzināju OCTA un KASKO vidējās izmaksās. KASKO bija par kādiem 300 latiem lielākas, ja pareizi atceros.

Atbilde uz jautājumu:

1. Piedod, bet pēc tava komunikācijas stila es neteiktu, ka esi normāls klients;

2. Vēlreiz saku - tāpēc, ka riska parakstītāji kaut kādu apsvērumu (kādu - grūti teikt, neesmu nekad par riska parakstītāju strādājis, esmu tikai dzirdējis apdr. pārstāvju viedokļus) dēļ ir izrēķinājuši, ka arī viņiem tu nebūsi normāls klients. Tas ir., iespējamība, ka nesīsi zaudējumus, ir lielāka kā iespējamība, ka nesīsi peļņu. Bet beidzot vajadzētu saprast, ka apdrošināšana ir bizness, nevis labdarība. Neviens negrib kaut ko drošināt, zinot, ka būs jāizmaksā vairāk. Tāpat, reti kurs atteiktos no iespējas kaut ko rentabli apdrošināt veidos, ko piedāvā.

Par rakstiem jau iepriekš rakstīju - tie apdrošinātāji, kuri savus riskus ir sabalansējuši un izrēķinājuši (un tie ir pārsvārā tie, kas vecus auto nedrošina) par zaudējumiem nesūdzas un rakstus necep. Par to, ka cilvēki netaisa KASKO, vispār reti kāds raksts kaut kur parādās. Vienkārši tu savas alfas lietas dēļ tā sāpīgi uztver katru rakstu, kas par to tēmu tiek publicets. A par OCTu - jau rakstīju, reizi 3 mēnešos LTAB (OCTu uzraugošā iestāde) painformē, kādā stāvoklī ir nozare un kāpēc. Un viss.

1 2 3 4 5
Telegram
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti