KASKO, OCTA - kuru apdrošinātāju?

kolumbs Reģ.: 27.12.2005

Pienācis laiks iegātādies jaunas apdrošināšanas polises - gan OCTA, gan KASKO. Kāda ir pieredze ar atlīdzību saņemšanu? Kurš apdrošinātājs mazāk čakarē savus klientus un nav pārāk skops?

Esmu nolēmis OCTA noteikti nepirkt lētāko - Baltikums, jo ja nu gadās CSN, kurā būšu vainīgs, kaut kā neērti tādu būs ārā vilkt. Tāpēc labāk samaksāšu nedaudz vairāk labākai apdrošināšanas kompānijai...

Par KASKO - tas pats - lai nav pārāk skopa kompānija.

Vienvārdsakot - meklēju nevis lētāko, bet labāko.

Šomēnes bija neliels remonts - pie reizes VEHO virsbūvju meistaram prasīju - ar kuru apdrošinātāju ir mazāk problēmu. Meistars teica - BTA un IF.

Pašlaik man KASKO ir BALTA. Bija pāris skrāpējumi, kas bija apddrošināšanas gadījums - nekādas problēmas ar atlīdzības izmaksu nebija.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Beidziet takš ar deksteru saukt savus mīļākos dzērienus...

Neteikšu. Speciāli, lai deksters nejauši atrodot publiski pieejamu informāciju, to pasniegtu kā kaut ko unikālu [nu apmēram kā mana audī stiliņa tofiku] Kaunēties man arī nav par ko.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tu pats saprati, ko ar to gribēji teikt?

Protams, manu interesi vai manas polises cenu nepalielina visādi ofisos sēdoši un degunus urbinoši, mazākajai braucēju daļai nepieciešami gābēdivpadsmitveidīgie.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tu pats saprati, ko ar to gribēji teikt?

Protams, manu interesi vai manas polises cenu nepalielina visādi ofisos sēdoši un degunus urbinoši, mazākajai braucēju daļai nepieciešami gābēdivpadsmitveidīgie.

Un ? Man ir ērti, ka tādi , kā tu saki, gābeešņiki man atgādina par ento polišu beigšanos, atsūta visus piedāvājumus, rekomendē, neskaidrību gadījumos sniedz atbildes un palīdz atrisināt radušās problēmas.

Tāpat man ir svarīgi, ka es piezvanu no jebkurienes un man uzreiz ir polise.

Tas, ko es samaksāju par tā cilvēka darbu, ir salīdzinoši mazāk, ko es tajā pat laikā, lai nemenedžētu savas polises, izdaru. Kaut vai saremontēju ekskavatoru un iegūstu krietni lielāku labumu ar to.

PS. Tomēr ir kauns atzīties, ar ko nodarbojies? Menedžē opja maku?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Beidziet takš ar deksteru saukt savus mīļākos dzērienus...

Neteikšu. Speciāli, lai deksters nejauši atrodot publiski pieejamu informāciju, to pasniegtu kā kaut ko unikālu [nu apmēram kā mana audī stiliņa tofiku] Kaunēties man arī nav par ko.

Nu, tas topiks ar video par tavām prāta spējām daudz pateica.

Kaunēties nevajag. Bet nevajag arī izlikties.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Beidziet takš ar deksteru saukt savus mīļākos dzērienus...

Neteikšu. Speciāli, lai deksters nejauši atrodot publiski pieejamu informāciju, to pasniegtu kā kaut ko unikālu [nu apmēram kā mana audī stiliņa tofiku] Kaunēties man arī nav par ko.

Nu, protams... suns zin, ko ir ēdis...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Protams, manu interesi vai manas polises cenu nepalielina visādi ofisos sēdoši un degunus urbinoši, mazākajai braucēju daļai nepieciešami gābēdivpadsmitveidīgie.

Vai man par to būtu jāuztraucas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Dzēris, dzēris - jūs te par lakaļiem runājat, nevis par paiku...

Dekster, es tev pastāstīšu noslēpumu - man nāk īsziņas par to, ka manam A90 beigsies aptirsināšana, lai arī es nevienu aptirsinātāja kantori no iekšpuses nekad neesmu redzējis...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
1 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Dekster, es tev pastāstīšu noslēpumu - man nāk īsziņas par to, ka manam A90 beigsies aptirsināšana, lai arī es nevienu aptirsinātāja kantori no iekšpuses nekad neesmu redzējis...

Man tās tavas sīkaļu metodes ar īsziņām neinteresē.

Man brokeris atsūta meilu, kurā ir atgādinājums ar to,ka beidzas tas vai šitas, un klāt ir tabula ar iespējamiem variantiem nākamajam periodam.

Īpašuma apdrošināšana, ceļojumu apdrošināšana, risku apdrošināšana, OCTA ,kasko un kas jau tur vēl.

Kam man pašam visu to uzmanīt, ja par nejūtamu ciparu man to izdara citi ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ta kuļi kaut kad lielījies ka opelis aprīkots ar tādu sīkaļu ierīci?

Ļoti labi ka atsūta īsziņu - kur ir garantija ka pastu kāds arī lasa? Funkcija tieši tā pati, kas ar to tavu brokeri, tik bez brokera un bez dežūrēšanas pie datora...

Man gan it kā nav aktuāli, bet tomēr jauki.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
2 0 Atbildēt

Nu redzi, pasts ir mana ikdienas darba sastāvdaļa, visu laiku outlūks vaļā.

msh, pieaudz

raikons Reģ.: 15.05.2016
3 5 Atbildēt

Kāds var kaut ko par šo pastāstīt, iesakat vai ne? - www.manapolise.lv/kasko

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Noteikti neiesaku. Ja uzskata tautu par tādiem idiotiem, kas neredz, ka ir spams un reklamē produktus tik tupā veidā, pie tam, liek plusus pie pats sava komenta, tas neko labu par uzņēmumu neliecina un interesi sadarboties nekā neveicina.

seaman Reģ.: 18.08.2005
3 2 Atbildēt

Iesaku www.polise24.lv

Ar atlaides kodu ZW9742 vēl izdevīgāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Ieteikt Baltikumu??? Galīgi galvu saspiedis...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Un atkal no pieredzes...

BALTA kasko - iesaku viennozīmīgi! Auto pēc zādzības, atlīdzība kontā bija pēc 27 (!!!) dienām.

Bet ir viena nianse. Kaut kā galīgi nejūtos vainīgs pie auto zādzības, bet tagad tā pati BALTA citam (potenciāli interesantam auto ģimenei) sarēķināja precīzi 2 x dārgāku KASKO polisi nekā citi (BTA vai GJENSIDIGE). Tas gan mani izbrīna

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Elementāri, Mendelson! Apdrošināšanas prēmijas viens no būtiskākajiem kritērijiem ir klienta rentabilitāte. To rēķna sekojoši Rentabilitāte = Klienta iemaksātās prēmija - izmaksātās atlīdzības + atgūtie regresi. Ja bilance ir ar mīnus zīmi, rentabilitāte ir sū..ga un prēmija augsta. Kas attiecas uz jušano vainīgam, vienmēr jau ir kādas iespējas no šādiem gadījumiem izvairīties - likt apsargātās stāvvietās, papildus drošības sistēmas un vispār, nav ko braukāt ar riska grupas mašīnām . Bet, ja labs klients, protams, dažos gadījumos to visu var pārskatīt, ņemot vērā šādus faktorus.

Kas attiecas uz KASKO ieteikšanu Baltā, ja ir standarta situācijas, nekādu īpašu noviržu no vispārējā vai tml., tad parasti viss ir OK. Bet, kolīdz kaut kas iziet no rāmīšiem, kādas nestandarta situācijas, tā viņiem ir raksturīga pamatīga iestāšanās pozā. Vēl ir arī tas, ka viņi diezgan iecērtas attiecībā uz servisiem. Kādu brīdi atpakaļ bija gadījums, kad klients gribēja mašīnu remontēt servisā, kur taisa visus savus auto (dīlera serviss, bet ne tās markas), bet Balta principa pēc neļāva, kaut arī konkrētā dīlera servisa tāme bija tieši tāda pati kā tam krūmu servisam, ko viņi piedāvāja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nu, redzi, paldies BALTA par operatīvu izmaksu - gan tikai 1 x! Jo viņu pakalpojumus (un tas jau ir tikai adekvāti) vairs negribu izmantot neadekvātās polises dārdzības dēļ. Vāveres ritenis sanāk...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tam var piekrist. Ja tev ir bijusi tikai viena izmaksa, pie tam, viņi redz, ka šoreiz esi iegādājies daudzmaz neriskantu auto, pēc idejas vajadzētu būt vēlmei maksimāli naudu atsist atpakaļ. Bet varbūt vienkārši tev štruntīgs pārdevējs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

GB12

Varbūt vari man atsūtīt KASKO variantus?

Uz kuru @ aizsūtīt konkrēta auto aprakstu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Mmm, vispār es forumos, sociālajos tīklos u.tml. nereklamējos un nestrādāju. Bez tam, vai tad tu to auto negatavojies nomāt? Tad jau KASKO nodrošinās iznomātājs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti