Jautājums sastāv no vairākām daļām.
Pirmkārt, e-adreses sistēmai jābūt ērtai, saprotamai utt.Tad arī cilvēki lietos un pie tam brīvprātīgi.
Otrkārt. Ja uz deklarēto vai juridisko adresi nosūta ierakstītu vēstuli, jāsatiek pastnieks vai jāiet pakaļ uz pastu. Jāstāv rindā. Jāpaspēj darba laikā.
Domāju, ja e-adreses sistēma normāli strādā, lielai daļai cilvēku ir daudz ērtāk vēstuli saņemt e-adresē, nekā iet uz pastu pakaļ.
Bradypus rakstīja: Nē, man nebija vēlēšanās vēl tiesā samaksāt naudu par to, lai uzzinātu, ka policistam nebija nekādu ļaunu nodomu, vienkārši gadījās, ka sertificētais aparāts salūza. Mūsu režīmā NAV tiesu prakses, kas paredzētu kompensāciju par procedūras nodarītu kaitējumu. Ir jābūt diezgan lielam stulbenim, lai izvilktu šo argumentu, kad nekā cita vairs nav ko teikt.
Vispār jau ir gan prakse:
www.at.gov.lv/files/uploads/files/6_Judikatura/Tiesu_prakses_apkopojumi/2022/Tiesu_prakse__Kaitejuma_atlidzinajuma_likums.docx