Nezinu kā tagad, bet senāk uzrakstīju pretenziju stāvvietas operatoram.
Pretenzijas izskatīšana bija formāla, neatbildot uz tajā norādītajiem argumentiem.
Nav stāsts - man taisnība vai nē, bet par to, ka atbildei jābūt pēc būtības un sniedzot pretargumentus.
Tāpēc varētu pajautāt, vai patērētāju pretenziju izskatīšana ir kļuvusi mazāk formāla un vai nevarētu tajā kodeksā ierakstīts operatora pienākumu izskatīt un atbildēt pēc būtības uz pretenzijām, nevis izlikties, piemēram, ka arguments par sankcijas samērīgumu vispār nav izteikts.



















https://www.ptac.gov.lv/lv/jaunums/sodu-skaits-mazinasies-parakstits-memorands-lai-sakartotu-autostavvietu-nozari
Kādi tur vairs jautājumi, ja jau memorands parakstīts?