Gribas nopārdot...nav līdz galam skaidrs

KukUUputnis Reģ.: 18.09.2006

Sveikiņi,

Ir jauns auto, viss rožaini un jauki, tikai esmu sapratis,ka tas nav iisti man (pietruukst jaudas) un esmu nobriedis atrast kaadu,kuram shis auto buus tieshi laikaa, bet ne par to dziesma. Auto ir uz liizi, kuraa kaa maksaataajs ir mans radinieks ar labaam atlaideem bankaa. Kaads ir process,ja auto tiek noandeleets, man jaavelk aaraa savs radagabals no bankas, pietiek ar pilnvaru un kas veel buutu jaapatur praataa...vai ir kaadi zemuudens akmenji uz kaa var uzrauties.

Pateicos!

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais, ar ko jarekinas - tev nav jauns auto. Jauns bija salona, tavs ir mazlietots. Attiecigi ari cena - pirecejs nesegs to atlikuso vertibu, ko patreiz esi parada bankai.

orion Reģ.: 05.09.2004
0 0 Atbildēt

Parastā gadījumā lētāk sanāktu čipot un vēl sazin ko nekā pārdot par lietota auto cenu

KukUUputnis Reģ.: 18.09.2006
0 0 Atbildēt

Hmm, Tu domaa, ka man tas nebija ienaacis praataa?Auto ir gandriiz gads un nomaksaato summu uzskatu kaa iires maksaajumu, un paardot domaaju kaa mazlietotu-pa nulleem. Jautaajums bija tomeer cits.

KukUUputnis Reģ.: 18.09.2006
0 0 Atbildēt

Runa nav par izdeviigi-neizdeviigi, bet par proceduuru. Neesmu chiposhanas piekriteejs. Vai nu ir vai nav.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

A ko,tai bankai par parādiem atslēgti telefoni,ka nevar piezvanīt un pajautāt?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

KukUUputnis rakstīja: Sveikiņi,

Ir jauns auto, viss rožaini un jauki, tikai esmu sapratis,ka tas nav iisti man (pietruukst jaudas) un esmu nobriedis atrast kaadu,kuram shis auto buus tieshi laikaa, bet ne par to dziesma. Auto ir uz liizi, kuraa kaa maksaataajs ir mans radinieks ar labaam atlaideem bankaa. Kaads ir process,ja auto tiek noandeleets, man jaavelk aaraa savs radagabals no bankas, pietiek ar pilnvaru un kas veel buutu jaapatur praataa...vai ir kaadi zemuudens akmenji uz kaa var uzrauties.

Pateicos!

Pilnīgi precīzi tiešām bankā izstāstīs.

Īsumā procedūra tāda: dabū atļauju no bakas autiņu pārdot, kad banka saņem viņai pienākošos summu, vari autiņu pārrakstīt un saņemt savu pārpalikumu, ja tāds ir.

KukUUputnis Reģ.: 18.09.2006
0 0 Atbildēt

Tieshaam nepiecieshama izzinja no bankas,ja auto iipashnieks nav liizings bet privaatpersona? Liizingam tachu vienalga, kaads ir produkts un kas ar vinju notiek tik ilgi, kameer vinji sanjem liigumaa paredzeeto naudas summu.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

KukUUputnis rakstīja: Liizingam tachu vienalga, kaads ir produkts un kas ar vinju notiek tik ilgi, kameer vinji sanjem liigumaa paredzeeto naudas summu.

Kāpēc tu to stāsti mums? Pasaki to savam līzingam!

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

KukUUputnis rakstīja: Tieshaam nepiecieshama izzinja no bankas,ja auto iipashnieks nav liizings bet privaatpersona? Liizingam tachu vienalga, kaads ir produkts un kas ar vinju notiek tik ilgi, kameer vinji sanjem liigumaa paredzeeto naudas summu.

Un komercķīlu kurš noņems?

Vai arī gribi vienkārši atdot mašīnu citam pretī saņemot naudu, bet mašīnu nepārreģistrējot?

stabulnieks Reģ.: 17.09.2007
0 0 Atbildēt

Ja atrodi pircēju vai līzinga pārņēmēju, tad tas cilvis uz kā ir līzings vai viņa pilnvarota persona iesniedz attiecīgo veidlapu saistību partraukšanai , tālāk iztāstīs līzinga menedžeri kas un kā.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Cilvēkm sagribējās vienkārši palielīties,ka viņam ir jauna mašīna. Citā gadījumā viņš piezvanītu uz banku un paprasītu,kā viņš savu mazjaudas Getz 1,1 var pārdot.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Šādi nopirku auto. Kopā ar bijušo auto saimnieku aizgājām uz līzinga kompāniju. Man tika sagatavots līzinga līgums par atlikušo termiņu. Bijušais saimnieks droši vien parakstīja vienošanos par līguma izbeigšanu. Parakstījām pieņemšanas -nodošanas aktu. Līzinga kompānija izsniedza pilnvaru veikt darbības CSDD.

Sarežģītāk varētu būt ja auto ieguvējs vēlas finansēties citā līzinga kompānijā.

stabulnieks Reģ.: 17.09.2007
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Cilvēkm sagribējās vienkārši palielīties,ka viņam ir jauna mašīna. Citā gadījumā viņš piezvanītu uz banku un paprasītu,kā viņš savu mazjaudas Getz 1,1 var pārdot.

Domā, drīzāk šamam ir no KIA brālības auto, bet gan jau pats tūlīt sludinās kas,kur,kad un pa cik !

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

KukUUputnis rakstīja: Tieshaam nepiecieshama izzinja no bankas,ja auto iipashnieks nav liizings bet privaatpersona? Liizingam tachu vienalga, kaads ir produkts un kas ar vinju notiek tik ilgi, kameer vinji sanjem liigumaa paredzeeto naudas summu.

izskatas ka šjā gadījumā jaºīkojas šādi:

1: Vispirms jaasamksaa bankai viss atlikušais krediits ja pirceejs peerk skaidraa tad OK ja grib citur tad nezinu pielauju ka var buut probleemas.

2) kad bankai paraads atdots tad tiek dzeesta komercķīla nenotiek uzreiz bet parasti 1-3 darbdienas (dzēš otrdienaas un ceturtdienaas)

3) kad komerckiila nodzeesta tikai tad var paardot aatraak nee kameer paraads nav atdots.

Paardeveejam te nav nekaa nedrosa uztraukties vajadzeetu pirceejam ka vins samaksaas visu summu bet tajaa briidi nevarees paaregistreet autinu. (parasti uzraksta vienosanos ka dariijums noticis)

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

1. Auto īpašnieks ir banka.

2. Turētājs, cik saprotu, esi tu.

3. Līzinga maksātājs, tavs korišs.

Risinājumi:

--- BANKA pārdod autiņu pircējam:

a) Ja pircējs pārņem līzingu tālāk, tad tā, kā raksta kolumbs.

b) Ja pircējs ņem līzingu citur, tad taisa n-pusēju vienošanos - banka, tu, līzinga maksātājs, pircēja banka (ļoti iespējams, ka pircējs arī, taču var būt, ka iztiek, precīzi nezinu).

c) Pircējs samaksā skaidrā naudā, līzings tiek izbeigts.

Jebkurā gadījumā pārpalikums (ja tāds ir), tiek aplikts ar PVN. Tas, kas paliek pāri, oficiāli tiek līzinga ņēmējam.

2. TU pārdod autiņi citam - reāli tas izpaužas tā, ka pircējs tev iemaksā daļu naudas. Tu ar savu korišu ej uz banku, nomaksā visu atlikušo naudu, dabū cedeli, ka bez pretenzijām, velcies uz CSDD un pārreģistrē uz sevi. Tālāk tad atkal pārreģistrē uz jauno pircēju. Atšķirība tāda, ka par to summu, kas paliek pāri pēc līzinga atmaksas, nav jāmaksā PVN (izņemot, ja jaunais pircējs arī neņem to auto līzē - šajā gadījumā, atklāti sakot, nezinu, taču šķiet, ka PVN jāmaksā tā vai tā).

Apmēram tā.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Džoniitim gan nav dziļa iegrime. Var būt arī 4pusējs līgums-pircējs,pārdevējs,viens līzinga kantoris,cits līzinga kantoris.

Tāpat kā pārkreditēšanās citā bankā.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

KukUUputnis rakstīja: Hmm, Tu domaa, ka man tas nebija ienaacis praataa?Auto ir gandriiz gads un nomaksaato summu uzskatu kaa iires maksaajumu, un paardot domaaju kaa mazlietotu-pa nulleem. Jautaajums bija tomeer cits.

Khe khe ...labs man visvairāk patīk pa nullēm nomaksā 1% mašīnas vērtības un domā ka kāds ņems b/u par salona cenu ...tas gan labs

Welcome to reality... tikko pazīstams skuķis pārdeva savu dīzeļgetsu pārformējot līzi uz jauno īpašnieku un nezin kāpēc vēl piemaksāja pircējam 1,5kEur ... tiešām nez kāpēc

Kādu laiku atpakaļ nodomāju moš pazondēt jauno KIA ceed ... liels bija mans izbrīns kad atklājās ka pirmā gada laikā viņš nolietojās pa 30% tobiš izbraucot no salona viņš zaudē 30% savas vērtības bankas acīs ... labs uzminiet kāda ir atlikusī vērtība pēc 3 gadiem kad līzis labi ja procentus par aizņēmumu ir saņēmis atpakaļ

Reāli tu no bankas varēsi atpirkt pēc 3 gadiem savu ceed ar < 70k km pa 5kEur un baudīt vēl 4 gadu garantiju a salona pircējs tik maksās un maksās...

Tiešām nesaprotu cik rēķināt nespējīgam ir jābūt lai paņemtu līzī jaunu mašīnu...

Un cik vēl stulbākam ir jābūt lai to pirktu pa 1% mazāku summu nekā salonā

Veiksmi sūnu ciema iedzīvotāja meklēšanā

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu richi.

Pirmajā gadā jauna auto cena krītas dramatiski. Ipaši liels kritiens ir tajā momentā kad auto pamet saolnu. (apmēram 10 - 20 %)

Tāpēc pirmajos līzinga gados sanāk, ka auto ir mazvērtīgāks par parāda summu. Pēc tam gan tas izlīdiznās, jo parāds tiek atdots vienmērīgi, bet pāris gadus vecam auto cena tik strauji nekrītas.

Tā ka pardošanas gadījumā būs pārdevējam jāpiemaksā. Cik daudz - to var izrēķināt apskatoties ss.lv vai auto.reklama.lv cik maksā līdzīgi auto un nometot no cenas 5 - 10% kaulēšanās tiesu (atkarībā cik ātri gribās pārdot) un paskatoties līzinga grafikā cik ir netmaksātā parāda summa un izrēkinot starpību.

Kas attiecas uz čipošanu un citām "uzlabojošām" darbībām, tad tās jaunam līziniga auto veikt nedrīkst jo anulē garantiju.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Normāls kantoris mašinu nočipo ar visu garantiju, kaut piecas minūtes pēc iegādes. Tur jau nu problēmas toč nav

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

uculs rakstīja: Normāls kantoris mašinu nočipo ar visu garantiju, kaut piecas minūtes pēc iegādes. Tur jau nu problēmas toč nav

Un ko par to čipošanu saka oficiālais dīleris?

Viņš tiešām piekrīt čipošanai ????

Jo ja no tā čipa tiešām ir jaudas pieaugums tad viņš viennozīmigi tiek iegūts uz motora resursa rēkina.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Konkrēti Latvijā, pats dīleris arī čipo un visām sekām. Pie tam pastāv ražotāja oficiāli atzīts tjūninga kantoris, kura produkcija neietekmē garantiju. Varbūt ir nosacījums, kur to jādara, tik sīki nezinu.

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja:

uculs rakstīja: Normāls kantoris mašinu nočipo ar visu garantiju, kaut piecas minūtes pēc iegādes. Tur jau nu problēmas toč nav

Un ko par to čipošanu saka oficiālais dīleris?

Viņš tiešām piekrīt čipošanai ????

Jo ja no tā čipa tiešām ir jaudas pieaugums tad viņš viennozīmigi tiek iegūts uz motora resursa rēkina.

Ja čipošanu izveic pats dīleris, tad atbildība uz viņa. Ja čipošanu izveic autorizēts serviss un ražotājs to atbalsta (t.i., neiebilst), tad garantija arī paliek.

Jaudas pieaugums ne vienmēr ir uz resursa rēķina. Var pacelt arī uz izmešiem, aizdedzes momenta, turbīnas spiediena utt. attiecīgi to salāgojot ar performance daļām. Ražotājs tomēr visu taisa pēc labākās un lētākās price/performance attiecības + normas. Tipa, ja tev oriģinālā galva ir no tāda un tāda sakausējuma, tu vari nomainīt ar dārgāku un attiecīgi celt kompresijas pakāpi. Tāpat 200 zirgu motoram vari nomainīt standarta 195/65/R15 bleķa diskus uz 225/40/R18 vieglmetāla, ielikt poliuretāna bukses, pneimatiskās bremzes un piekari.

Vai arī - nevadāt līdzi rezerves riteni, visu iespējamo smagumu nomainīt ar kaut ko vieglāku vai izravēt vispār ārā un tev būs lielāka kg/zs attiecība.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja:

uculs rakstīja: Normāls kantoris mašinu nočipo ar visu garantiju, kaut piecas minūtes pēc iegādes. Tur jau nu problēmas toč nav

Un ko par to čipošanu saka oficiālais dīleris?

Viņš tiešām piekrīt čipošanai ????

Jo ja no tā čipa tiešām ir jaudas pieaugums tad viņš viennozīmigi tiek iegūts uz motora resursa rēkina.

Konkrēti zinu, ka Karlo un Amserv čipo, jo ir bijusi saskarsme ar pie šiem čipotām mašīnām, garantija paliek. Vienīgais ierobežojums pie Karlo bija, ka mašīnai bija jābūt piebrauktai - tb jābūt 10 vai 15k nobraukumam pirms čipošanas.

F323F Reģ.: 27.01.2004
0 0 Atbildēt

KukUUputnis rakstīja: Hmm, Tu domaa, ka man tas nebija ienaacis praataa?Auto ir gandriiz gads un nomaksaato summu uzskatu kaa iires maksaajumu, un paardot domaaju kaa mazlietotu-pa nulleem. Jautaajums bija tomeer cits.

Ja esi atradis pircēju, tad ir 3 varianti:

1. paņem skaidrā - ej uz kantori, tiek izrakstīts gala rēķins un pēc apmaksas auto savāc pircējs.

2. pārņem saistības - kantorī uzraksta iesniegumu par saistību pārņemšanu, pircējam tiek uztaisīts līgums par atlikušo summu + viņš var kaut ko iemkaksāt pamainīt grafika termiņu/datumus utt., procenti attiecīgi arī būs citi, jo procentu likmes katram izskata induviduāli.

3. iet uz citu līzinga kompāniju - rada gabals (cik saprotu uz viņu ir noformēts) raksta iesniegumu par gala rēķinu un norāda tur uz ko rakstīt (citu līzinga kompāniju) tad kompānijas savā starpā visu sataisīs, bet summa līgumā būs tā, kas nav imaksāta.

iepriekšējās situācijās ir aprakstīts ja auto tiek atdots par atlikušo summu.., ja tirgošanas summa ir lielāka, tad jaunais pircējs tev starpību dod kešā, ja summa ir mazāka, tad tu pats piemaksā, lai pircējs to auto paņem.

Nekādām komercķīlām nevajadzētu būt, ja auto tika ņemts jauns un no salona.

Komrecķīlas ir parasti ir tad, ja pērk lietotu no privātpersonas un taisa tādos kantoros kā GE vai Inservis, Zeme utt. tur arī paņems un pie viena aptīrīs procentos. Normālā kantorī komercķīlas vairs neliek, bet formē finansšu līzi.

Ceru, ka skaidrība radās..

piparinjs Reģ.: 14.04.2005
0 0 Atbildēt

uculs rakstīja: Konkrēti Latvijā, pats dīleris arī čipo un visām sekām. Pie tam pastāv ražotāja oficiāli atzīts tjūninga kantoris, kura produkcija neietekmē garantiju. Varbūt ir nosacījums, kur to jādara, tik sīki nezinu.

Cik es zinu tad notiek ta kad gan wess gan karlo pec kadu 5 k km nobrauksanas cipo. Karlika coms rs nozipoja no 170 uz aptuveni 200 teleniem

Lasītākie raksti

Jaunie raksti