BMW diizelji (2000-2003) 520, 525 un 530. jautaajums pavisam vienk --> atskjiras tikai dzineeju jauda vai arii apriikojumaa kas mainaas... un jautaajums ko iisti noziimee M pakete...
Neesmu bijis BMW iipasnieks un neesmu iipashi intereseejies, taapeec arii nezinu...
Mpakete - citi buferi (Kā M5, tikai sieta vietā redeles), diski savādāki R17, stūre kā M5 (viena no labākajām stūrēm kas BMW bijušas) tikai ar melniem diegiem. Tas ir būtiskākais no vizuālā.
Jāņem tikai un vienīgi 530d ar automātu un vēlams M paku. IZskatās 5x labāk un vēlāk vieglāk pārdot... Neticama dinamika un mazs patēriņš. Ja sanāk iegrābties tad uz parasti par motora remontu četrciparu skaitlis
edzulis rakstīja: Mpakete - citi buferi (Kā M5, tikai sieta vietā redeles), diski savādāki R17, stūre kā M5 (viena no labākajām stūrēm kas BMW bijušas) tikai ar melniem diegiem. Tas ir būtiskākais no vizuālā.
Jāņem tikai un vienīgi 530d ar automātu un vēlams M paku. IZskatās 5x labāk un vēlāk vieglāk pārdot... Neticama dinamika un mazs patēriņš. Ja sanāk iegrābties tad uz parasti par motora remontu četrciparu skaitlis
diemzeel nepatiik automaatiskaa kaarba, gribas mehaanisko un taa kaa ikdienaa braukaaju pa Liepaaju un shosi, automaats nemaz nav vajadzigs
Reti kurš pirks to auto ar manuālo kārbu... tur kā nekā grieze 500nm. Ar visu automātu iet līdz 200km/h pilnīgi vienādi ar 330i benzīnu. Pirms mēneša pārbaudīts speciālā duelī. 530da un 330ia 0-200km/h vienādi.
edzulis rakstīja: Reti kurš pirks to auto ar manuālo kārbu... tur kā nekā grieze 500nm. Ar visu automātu iet līdz 200km/h pilnīgi vienādi ar 330i benzīnu. Pirms mēneša pārbaudīts speciālā duelī. 530da un 330ia 0-200km/h vienādi.
automaatam divi nejauki truukumi - lielaaks degvielas pateerinjs un svakaaks ieskreejiens un man labaak patiik pasam kontroleet auto, nevis ka kaarba to dara manaa vietaa...
edzulis rakstīja: Un skatos labs 2002-2003 eksemplārs ar m-paku maksās savu 15-18k eur... A pa 20 jau sanāk jaunās paaudzes 530d...
es jau nesaku ka tiesi m paketi vajag, vnk peetot sludeklus mobile.de ieveeroju ka daljai sajiem modeljiem ir taa M pakete, taapee arii jautaaju... un nepatiik jaunajai paaudzei panelis (no bildeem) un nevaru arii atljauties...
Pamēģini pats dzīvē reāli nevis ļerkšķi tomāti tādi un tomāti šitādi... Kādreiz pašam tomāti likās kaka... Pēc tam, kad pamēģināju, mešalku vairs negribu!
nakujators rakstīja: Pamēģini pats dzīvē reāli nevis ļerkšķi tomāti tādi un tomāti šitādi... Kādreiz pašam tomāti likās kaka... Pēc tam, kad pamēģināju, mešalku vairs negribu!
kad dziivosos pa riigas korkiem, tad varbuut gribeeshu, bet cik te liepaajaa pastaaveet utml, man nevajag
Jāņem tikai un vienīgi 530d ar automātu un vēlams M paku. IZskatās 5x labāk un vēlāk vieglāk pārdot... Neticama dinamika un mazs patēriņš. Ja sanāk iegrābties tad uz parasti par motora remontu četrciparu skaitlis
diemzeel nepatiik automaatiskaa kaarba, gribas mehaanisko un taa kaa ikdienaa braukaaju pa Liepaaju un shosi, automaats nemaz nav vajadzigs
rrupucis ir tā suga- grāmatu nelasīju,bet viedoklis man ir
Klausi ko tev zinoši cilvji saka, Liepājas draivermen
1. BMW automāti ir labi tādā ziņā, ka atstāj diezgan mazu negatīvu (retumis pat pozitīvu) efektu uz patēriņu un dinamiku. Gan pēc papīriem, gan dabā. Tā ka arguments par patēriņu 530da vs 530d ir nevietā. Ja dikti gribas kontrolēt, tur ir tā iespēja pašam štepselēt.
2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)
3. Arī BMW dīzelis ir tikai dīzelis. Tā forši ceļ tas ierobežotā apgriezienu diapazonā (salīdzinot ar benzīnnieku). Tā ka normālai braukšanai būs biežāk jāpārslēdzas. Nebūs kā ar normāliem mūsdienu benzīnniekiem, kuriem var daudzmaz vienmērīgi celt no 1.5 - 7 krpm.
2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)
Nu pagaidiet, negrib cilvēks automātu un viss, kāpēc visi grib iestāstīt ka automāts ir labāks. Nav svarīgi kas ir labāks vai sliktāks, svarīgi ir ko cilvēks grib vai negrib. Respektēsim viens otra izvēli.
Nu pagaidiet, negrib cilvēks automātu un viss, kāpēc visi grib iestāstīt ka automāts ir labāks. Nav svarīgi kas ir labāks vai sliktāks, svarīgi ir ko cilvēks grib vai negrib. Respektēsim viens otra izvēli.
Tad kļūdījos. Cenu lapā izskatījās, ka kaukādi šitie 35i un 35d
iet uzreiz ar automātu. Manuālis opcija? Vai tomēr arī standartā pieejams?
edzulis rakstīja:
Gasjs rakstīja:
2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)
Jau gadu vizinos ar 730D automātu un neko citu vairs negribu. A pirmstam tikpat ļoti negribēju automātu... Vienreiz pamēģināsi un uzreiz sapratīsi ka viss tur ir vairāk kā OK. BMW automāts nav automāts parastā izpratnē
M-pakete par cik pagarina? nu vismaz motoraa ir atskiriiba? vai tika behistu kompleksu mierinaataajs?
un tiek aizmirsts ka lai uz ielas M pakati nonjmetu vajag 5-10min.
bamperus,slieksnjus un spoguljus. jau meenesi pie manas maajas dezuree beha bez saanu spoguljiem-tas ir oki? bamperus shamais kaut kur nopirka...lietotus(zagtus? ).
BMW M pakete
BMW diizelji (2000-2003) 520, 525 un 530. jautaajums pavisam vienk --> atskjiras tikai dzineeju jauda vai arii apriikojumaa kas mainaas... un jautaajums ko iisti noziimee M pakete...
Neesmu bijis BMW iipasnieks un neesmu iipashi intereseejies, taapeec arii nezinu...