Ar Bošu pieredze nelaba, Polijā Statikā pirkts bošs nomira pēc pusgada, Latvijā garantiju neatzina, pasūtīja uz Poliju. Čomam šā gada janvārī pirkts bošs nomira, kamēr audiks bija servisā, garantiju neatzina, jo audiks bija remontā pēc avārijas - uzbrauca cūkai un nonesa purnu.. akumulators audikam atrodas zem aizmugures beņķa...no coments..
Tranzītam 2,5 D bija Motorcraft (oriģinālais Ford) , nomainīju 15 gadu vecumā un ziemā, vasarā vēl būtu gājis.
Ja runā par garantiju tad cik noprotu par to ir jāaizmirst . Atradīs simtu un vienu vainu pašam autiņam(itsevišķi ja nav vairs garantija) kura dēļ " labais"aķis tika nokauts
Deta ražo Korejā ,ofiss vācijā .Tāpēc Made Germanu
aķis ir regulāri jālādē ar lādētāju, reizi pusgadā vēlāms izlādēt līdz kādi 9-9,5V, tad dienakti lādēt, un būs OK, ja būs ja ilgstoši stāv, jāņem nost klemme, tad vēlams palādēt ar lādētāju.
kā mums kursos par barokļiem mācīja viens vīrelis: viss ir vienkārši līdz brīdim, kamēr kautkur parādās akumulators ))
ja Tev ir kautkāds īpaši šim modelim izgatavots accu, varbūt paprasi offic. dilērim, dažreiz gadās, ka cena patīkami pārsteidz (uzsvars uz vārda dažreiz )
Bolzens rakstīja: Panasonic esot labs, 7 gadus esot novilcis uz Toyota corolla. Exide arī ir labs (personīgā pieredze), jo šie ražo arī rūpnieciskās akumulatoru baterijas un kaut ko no tā visa ir iemācījušies, es vismaz tā domāju.
es koyotai origin.Panaconicu nomainiju peec 5gadiem , tikai deelj baileem no 'sjurpriiziem' - kaanekaa 5gadi nomainiju pret arii Pani pirku WESSaa - sanaaca taada pat cenaa kaa citi 'brandnames' .Bet tas Panis uz V6 kajotas nekad neko sliktu neizraadija , lai arii ~2reiz tika labi noseedinaat ar saloona gaismaam ,deelj neaizveertaam duveem
MasterD, vispirms noskaidro, vai ir izvēles iespēja starp brendiem. Neesmu pievērsis uzmanību, kāds ir piedāvājums veikalos, bet močveidīgais akumulators zem hondas haubes liek domāt, ka izvēle varētu nebūt plaša.
vienīgais ko ieteiktu - pērkot paskatīties spriegumu, jo patukšs aķis ilgi stāvot ir beigts aķis. Un viekalos biež ivien tādi tur arī stāv. Gudrās uzlādes ierīces par tādiem saka - plates apaugušas un te nepalīdzēs ne calcium ne silver inside tehnoloģijas ...
did33 rakstīja: aķis ir regulāri jālādē ar lādētāju, reizi pusgadā vēlāms izlādēt līdz kādi 9-9,5V, tad dienakti lādēt, un būs OK, ja būs ja ilgstoši stāv, jāņem nost klemme, tad vēlams palādēt ar lādētāju.
kā mums kursos par barokļiem mācīja viens vīrelis: viss ir vienkārši līdz brīdim, kamēr kautkur parādās akumulators ))
ja Tev ir kautkāds īpaši šim modelim izgatavots accu, varbūt paprasi offic. dilērim, dažreiz gadās, ka cena patīkami pārsteidz (uzsvars uz vārda dažreiz )
sviestu goņiš
man iepriekšējam auto (tika nopirkts 5 g. vecs) bija Bošinieks, nemaz nezinu kāds, nokalpoja 6 gadus un tika pārdots tālāk ar visu auto. Ne reizi netika ne lādēts ne kā savādāk aiztikts.
Droši vien tā bija baigā veiksme, bet vispār, ja pērk normālu accu un auto ar elektrību viss ir ok, tam ir jākalpo ilgāk, nekā parasti cilvēks ar vienu auto brauc.
Un normāliem aķiem nekāda apkalpošana normāli nav vajadzīga. Peace.
Man aķis ir vienkarši nospradzis momenta no rita negriež un viss.Gadu vecs.Auto 100% kartiba un izlades nav.Ta ka situacijas ir daudz un dažadas ka izbeidzas
Ja aķa klemmas nav spīdīgas, bet ir matētas - tā uzglabāšanas laiks ir iztecējis! Un tādam aķim droši ejat garām, ja vien pa 1 Ls to nepārdod! Spriegumu var nemērīt - čomi pa nakti pieliek lādētāju un spriegums būs kādu vajag.
i_edgars rakstīja: Ja aķa klemmas nav spīdīgas, bet ir matētas - tā uzglabāšanas laiks ir iztecējis! Un tādam aķim droši ejat garām, ja vien pa 1 Ls to nepārdod! Spriegumu var nemērīt - čomi pa nakti pieliek lādētāju un spriegums būs kādu vajag.
tiem kam buus laadeetaajs,gan jau smilshpapiirs ar atradiisies
batka rakstīja: Man aķis ir vienkarši nospradzis momenta no rita negriež un viss.Gadu vecs.Auto 100% kartiba un izlades nav.Ta ka situacijas ir daudz un dažadas ka izbeidzas
preciiza mana teeva pieredze :
1. VAZ mobiilis ar origiaalo TREPCA(ja nu kaads atceras Dienvidslaavijas-bja taada valsts) 11 !!! gadu vecumaa peeksnji negriez. uz klemmeem 0 v,bliivums pa "burkaam" 1,28. secinam pasji=atradaas vaaja vieta,kaut peec bliivuma ir oki(laikam jau bojaats kaads savienojums).
2. AUDI 100 ,8 gadi un TUDOR ..peeksnji... neko. bliivums ir oki.
3. UN DETA !!! peec TUDOR nogaaja 5 gadi un noraava plaisu peec sitiena.(ne pa akumulatoru).
4. uzlikaam 5 gadus vecu BOSCH (silver) - pagaidaam ir oki.
Ja āķis nosprāgst pēkšņi, blīvums ir ok bet spriegums 0, tad parasti pie vainas ir izbeidzies kontakts plašu (vai arī bundžu) savienotājam. Tā gadās , vai nu vibrācijas, vai ražotāja brāķa dēļ, nezinu.
Ja nevari aķi ielikt motortelpā, aizvelc vadu uz bagāžnieku un aķi liec tur Mani visu laiku moca ķecerīga doma par 90A ģeņģeri un 230 Ah maņkas aķīti... Tas tā, prikola pēc
Pirms kādiem 10 mēn tikai nomainīts vecais nefirmas kakucis uz Deta Senator, jo vecais nespēja pagriezt minerāleļļas atrabotkas motorā pie -15 Eļļa sen jau cita, bet arī minerāleļļa, tā kā nāk ziema, lai nemocītu aķīti, nolemts nomainīt eļļu ar visu motoru tuvākā mēneša laikā
Ja tikai izdomā to aķi ielikt bagāžniekā, padomā arī par tā aķa ventilāciju (ja tikai tas nav želejnieks), citādi bagāžnieks var vienā brīdī uziet gaisā.
Optimas, ja nekļūdos, visas ir želejnikei, līdz ar to pieļauj arī dziļās izlādes.
Master_D rakstīja: Kas ražo pašus labākos akumulatorus?
Hondai \"oriģinālais\" ir sasniedzis 5 gadu vecumu, un ir kļuvis kūtrs. Mēslu negribu pirkt.
..sarkanie Banner (nopērkams DEPO) un BERGA (nopērkams lietuviešu \"sēņūkos\"[sennukai??] vienības gatvē), kuriem vēl ir korķīši skrūvējami būs paši labākie ..
..Tev gan, kā japānim, varētu būt grūti atrast pareizo klemju izvietojumu un fiziskos gabarītus.
es te vienu 55Ah iepirku vietējā Ogres Lukoilā, jo nekur visā Rīgā neiznāca uzskriet virsū tādam, kam klemmes +- būtu otrādi, kā tas mēdz būt japāņu auto. man vispār tur 95Ah stāvēja/prasījās, kā jau dīzelim... bet domāju, ja nebūs -30, tad vairākus gadus viss būs labi.
starp citu tagadējo 95Ah biju mantojis no vācieša, nu jau 4/5 ziemu...šogad palika pa \"īsu\", viena \"banka\" laikam ar sulfātiem pārklājusies un pašizlāde laikam arī tajā brūnajā elektrolītā ir ielāka, kā vajadzētu, jo pa vasaru (jau atkal) ūdeni ūdeni aķim nepielēju un plates bija paspējušas izlīst laukā no skābes )
..šeku reku spied uz Tabelle un skaitļi būs latviešu valodā...ADAC, tomēr pagaidām vēl var atļauties neatkarību no ražotājiem )
juriz rakstīja: Ja tikai izdomā to aķi ielikt bagāžniekā, padomā arī par tā aķa ventilāciju (ja tikai tas nav želejnieks), citādi bagāžnieks var vienā brīdī uziet gaisā.
Audisti laikam no tādām probām nebaidās Vismaz A|S forumā ir vairāki projekti, kuru gaitā ieliek aķīti bagāžniekā Un pa kurieni hermētiski noslēgtam aķītim nāks ūdeņradis?
juriz rakstīja: Ja tikai izdomā to aķi ielikt bagāžniekā, padomā arī par tā aķa ventilāciju (ja tikai tas nav želejnieks), citādi bagāžnieks var vienā brīdī uziet gaisā.
Audisti laikam no tādām probām nebaidās Vismaz A|S forumā ir vairāki projekti, kuru gaitā ieliek aķīti bagāžniekā Un pa kurieni hermētiski noslēgtam aķītim nāks ūdeņradis?
akjiitis nedriikst buut hermeetiski nosleegts ! un nav !
vecajiem ir projekts grabazniekaa,bet jau C4 shim pat ir ieprojekteets-zem pasazieru seedeklja.
juriz rakstīja: Ja tikai izdomā to aķi ielikt bagāžniekā, padomā arī par tā aķa ventilāciju (ja tikai tas nav želejnieks), citādi bagāžnieks var vienā brīdī uziet gaisā.
Audisti laikam no tādām probām nebaidās Vismaz A|S forumā ir vairāki projekti, kuru gaitā ieliek aķīti bagāžniekā Un pa kurieni hermētiski noslēgtam aķītim nāks ūdeņradis?
akjiitis nedriikst buut hermeetiski nosleegts ! un nav !
vecajiem ir projekts grabazniekaa,bet jau C4 shim pat ir ieprojekteets-zem pasazieru seedeklja.
To es zinu, kur C4 un laikam arī jaunākiem nāk aķītis. Tad jau jāprasa, kāpēc Audi AG tā riskē ar pasažieru dzīvībām - teiksim, braucam lielā ātrumā, izslēdzam pečku pavisam ārā un uzvelkam vienu smirdīgu dūmu...
Pilnīgi vienalga kādu pirkt,galvenais lai atbilst Ah un izmēri.
Tie ko oficiāli tirgo veikalos ir visi sertificēti un ar labu kvalitāti.
Akumulatora kalpošanas laiks nav atkarīgs no tā ražotāja brenda, bet gan no:
1.Akumulatora apkopes (sekot līdzi līmenim un ja vajag papildināt).
2. Auto uzlādes /izlādes strāvas lielumiem.
Ja neievēro pirmo norādījumu un ja auto (īpaši vācu bāņu automašīnām rīgas probkās) izlādes strāva ir lielāka par uzlādes, tad nobeigsies pilnīgi jebkurš akis, pat pasaules labākais.
P.S. Es nobraucu 3,5g ar aki no autokapsētas, tas tika uzpildīts, saskrūvēti atpakaļ korķīši (dažādas krāsas) uzlādēts, ielikts iekš auto, un nekādas vainas 3,5 g braucu.
Labākais akumulators pasaulē!
Kas ražo pašus labākos akumulatorus?
Hondai "oriģinālais" ir sasniedzis 5 gadu vecumu, un ir kļuvis kūtrs. Mēslu negribu pirkt.