pinguin rakstīja: nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....
mums RTU ir eksperti. Ja gatavs esi cīnīties, tad varu iedot kontakttālruņus
ja viņu neatkarīgajam slēdzienam ir juridisks spēks, tad mēģināsim.
Legenda rakstīja: Starp citu kur ir normālas fiatu darbnīcas un detaļu veikali???
Ar detaljaam nav naave, var Arfilaa, var Barona ielas skjuunii, autoveikalos arii sho un to var dabuut, beigu beigaas pie diilera, bet ar remontiem .
Hadeni jau vairaak vai mazaak jebkuraa servisaa sataisiis, tikai paarsvaraa ar savaam detaljaam jaanaak, dzelzhus taapat sariktees, ja nu kas, suudiigaak daudz ar elektriibaam un citaam nopietnaam lietaam. Man ir aizdomas ka ar elektriibaam pat diilera servisaa netiks galaa, ja kas nopietnaaks. Motoru taisiit arii visticamaak uznjemsies tikai pashi itaalju remonteetaaji, citi beegs kaa velns no krusta.
FIAT karstās galvas
No pieciem firmā esošajiem FIAT markas automobīļiem, trijiem garantijas laikā ir mainītas galvas blīves, un slīpētas galvas.
Labākai tas, ka tas nav garantijas remonts, bet serviss saka ka motors pārkarsēts.
To ka tas ir bullshit es saprotu, bet kā lai ar servisu cīnās un panāk savu taisnību?