160 tkm ar Laguna II grandtour 3.0V6- nekādu TĀDU BIESMĪGU problēmu.
Tagad nepilni 40 tkm ar 407.pegiju - viss Ok.
tas par spranču auto.
un tagad cita pieredze:
ford - pilnīgs mēsls gandrīz jebkurā izpildījumā (darīšana bija ar focus un mondeo)
volvo 850/S70/S80 - līdz 100-140 tkm sssssuper, pēc tam gan tik spēj vērt maku vaļā, un tā ļooooti plati
audi - nu nav tas auto savas naudas vērts (runāju par standartu, ne jau S , RS utml), lai gan par pēc 2005.gada ražojumiem spriest neņemos , nebija tas gods ilgstoši leitot.
saab - 9000. bija ļoti Ok, arī pie 220tkm nekādas baigās šaizes nav piedzīvotas, 900. - tas gan tāds vārgāks un kaprīzāks, bet tā kā kopumā normāls un šobrīd uz pulksteņa tikai 130tkm, atstāju sev kā otru auto.
nissan maxima 3.0V6- līdz 135 tkm nebija nevienas problēmas, izņemot paša vainas dēļ nosvilināto ģenerātiru Labs tanks, izturīgs !
nu, īsumā tāds resume - nav ne vainas spranču auto , un ja ņem vērā to cenas (gan jauniem, gan mazlietotiem), lietošanas ilgumu, intensitāti u.c. parametrus, tad domāju ka spranču auto daudziem potenciāliem lietotājiem ir pat ļoti draudzīgs auto un neslikta, praktiska izvēle.
P.s. bet latvietis jau ir "gudrs"
labāk oplīze uz 7 gadiem un korejietis vai ieķīlāts mammas dzīvoklis un 8-gadīgs vācu auto, nekā jauns vai gandrīz jauns sprancūzis
vai kāds var sniegt objektīvas atbildes?
Mūžīgais strīdus jautājums par franču un itāļu autiņiem, vieni saka ka ir ok, vieni noliek kā pēdējos. Kāda tad ir dzīves īstenība? Vai tiešām tas ir tikai skaists dizains, bet vienas, tikai vienīgas kļūmes vairāk nekā vai aptuveni 50 gadu autobūves vēsturē un laikā? Saprotu - 90to gadu sākumā, kad tikko ienāca ārzemju auto masveidā, varēja būt problēmas ar nezināšanu, detaļām un līdz ar to cenām, bet vai šodien viss nav normalizējies? Varbūt Mūsu bailes un stereotipi ir nepamatoti?
P.S. Ļoti skaisti izskatās, piesaista uzmanību un jūtas tādi auto kā piem. Alfa Romeo 166, Lancia Lybra, Citroen C5, Peugeot 607, Renault VEL Satis u.c.