Pa Valdemāra ielu braucot uz 170 normāli tiek zalajā vilnī
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pa Valdemāra ielu braucot uz 170 normāli tiek zalajā vilnī
HIPPY rakstīja: Pa Valdemāra ielu braucot uz 170 normāli tiek zalajā vilnī
un cik maksā zaļās vestes akcepts viņņa ķeršanai uz valdemārenes?
Palaidniex rakstīja: Glofmašīna ar nav nekāds dižais paraugs...
Kas tad?
San Yong?
Vai varbūt TATA NANO?
Palaidniex rakstīja: un cik maksā zaļās vestes akcepts viņņa ķeršanai uz valdemārenes?
ar Miglas lukturiem par brīvu…
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Glofmašīna ar nav nekāds dižais paraugs...
Kas tad?
San Yong?
Vai varbūt TATA NANO?
Elementāra Opelastra ar 1,4-1,6 dzinēju rīs pilsētā mazāk par >2,5 dzinēju.
pofig - arī tas pats Golfs pilsētā būs ekonomiskāks. Da sit kaut pakaļu pret zemi.
Tie kas te piesauc nebitīgu braukāšanu TIKAI pa šoseju ar 4 sejām un piekrautu grabažnieku un nosauc to par nespecifisku padarīšanu, man gribās izteikt līdzjūtību - jauka gan jums tā dzīve, visu laiku blakus 3 līdz brošai piegriezušās sejas un pilns grabažnieks...
Man ~90% braukšanas reižu/maršrutu/nobrauktoo kilometru kopskaita ir pieticis ar divvietīgu auto pat bez bagažnieka...
Palaidniex rakstīja:
Nu nebrauvcam mēs pilsēta ar 180, ne ar 120, ja Tu atbalsti tos, kas pilsētā brauc ar 120 - tad piedodiet.
Pat braucot ar 60-70 pilsētā mazmotors IR ekonomiskāks. Vai tīkamāks - tas ir cits jautājums.
P.S. Igaunija, Ddānija Zviedrija un citu valstu satiksme ir kas īpašs? Vai būtisks ātrumu pārkāpums Vācijā ārpus bāņa ir kas atļāutāks?
Nu tā "nešaurās nespecializācijas" aizstāvis pievieno jaunus argumentus. Tātad jau pilsēta Latvijā... Nu ok, VĒL neuzskatīsim to par šauro specializāciju. Atliek vien nākamajos savos papildinājumos tev vēl pieminēt, ka posmos, kur atļauts vairāk par 50, drīkst arī vilkties, krustojumu šķērsot nesteidzoties - 2x mazāk mašīnām nekā varētu, un vairāk par diviem braucējiem vien;laicīgi sarunāt ir nereāli. Un tad jau taisnīoba vien būs - mazmotors VIENMĒR būs ekonomiskāks
Normāli auto normāli paterē ~ 25 l. (Ford Scorpio 2,3)
Palaidniex rakstīja:
Man ~90% braukšanas reižu/maršrutu/nobrauktoo kilometru kopskaita ir pieticis ar divvietīgu auto pat bez bagažnieka...
Laikam jau tieši tev tā dzīve ir pārāk laba. Citi savas pakaļas pārvadāšanai mēdz izmantot sabiedrisko transportu un joprojām māk arī staigāt.
Es ar auto braucu viens ĻOTI reti.
Seene rakstīja: bla bla bla...
Nu man ir bijuši auto ar mazāku dzinēju ar lielāku, dīzeļi un benzīnnieki, visvisādīgāko vietu skaitu kravnesību un pielietojumu.
Mašīna ar lielu dzinēju pēc noklusējuma ēd vairāk.
Arī iekļauties plūsmā var ar mašīnu, jā diži atļāuto ātrumu uz šosejas ar mazmotoru nepārsniegsi - nu 140-150 izspiedīsi, tad patiešām ir vienīgais brīdis, kad tas rij patiešām kā begemots.
Pārējā laikā mazmotors rij mazāk! Jā nav ne tuvu tāds braukšanas prieksw, šķiet ka neiet un tā, bet brīdī kad pildi bāku ar lielmotoru nezkāpēc neesmu saskatījis to megaekonomiju...
Gribat teikt, ka vienā un tajā pašā bundžā ražotājs ieliek mazu un lielu motoru, tad lielais motors ir ekonomiskāks? Ko jūs pīpējat!
Seene rakstīja: Citi savas pakaļas pārvadāšanai mēdz izmantot sabiedrisko transportu…
Tu domā tos jaunos autobusus un trolejbusus ar miglas lukturiem, kuriem nav gāzes pedāļa bet tā vietā ir tumbleris ON/OFF…
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Man ~90% braukšanas reižu/maršrutu/nobrauktoo kilometru kopskaita ir pieticis ar divvietīgu auto pat bez bagažnieka...
Laikam jau tieši tev tā dzīve ir pārāk laba. Citi savas pakaļas pārvadāšanai mēdz izmantot sabiedrisko transportu un joprojām māk arī staigāt.
Es ar auto braucu viens ĻOTI reti.
Nebaidies es arī izmantoju sabtransu un necepos, ka man reizi pa reizei jānopērk dzeltenais e-talons... Un arī es nostaigāju kājām pietiekamus attālumus.
Jautājums - kāpēc tām retajām garo ceļojumu reizēm neizmanto tūrisma autobusu pakalpojumus?
Palaidniex rakstīja: Gribat teikt, ka vienā un tajā pašā bundžā ražotājs ieliek mazu un lielu motoru, tad lielais motors ir ekonomiskāks? Ko jūs pīpējat!
Es piemēram Chesterfield…
Tu jau neesi sapratis – degvielas patēriņš slēpjas ģeneratorā – tikko tu ieslēdz miglas tā patēriņš ir nemērā griestos un te motora tilpumam nav nozīmes… Visa sāls ir miglas lukturos… Kā ieštepselē miglas – tā to jūt pat Ķegumā un Ignalīnā…
Var jau pirkt nemotorus un priecāties kā pilsērā ziemā un lielajās lietusgāzēs spolēdami stāv uz vietas.
Labāk izvēlos mazlitrāžas auto (> 6,1 l) un jembkurā krustā smejos par ekonomiskajiem nemotoriem
HIPPY rakstīja: Var jau pirkt nemotorus un priecāties kā pilsērā ziemā un lielajās lietusgāzēs spolēdami stāv uz vietas.
Labāk izvēlos mazlitrāžas auto (> 6,1 l) un jembkurā krustā smejos par ekonomiskajiem nemotoriem
Nerausties es ar nebraucu ar mazmotoru, bet nevajag man te kārt uz ausīm vareņikus, ka degvielas patēriņš mazmotoram ir lielāks kā prāvākam motoram izņemot ļoti atsevišķus un specifiskus gadījumus...
Viss ir atrkarīgs no braukšanas stila
Arī ar mazu motoru pilsetā var pacelt 20 l
Tāpat kā ar lielo motoru var palīst zem 10 l
HIPPY rakstīja: Viss ir atrkarīgs no braukšanas stila
Arī ar mazu motoru pilsetā var pacelt 20 l
Tāpat kā ar lielo motoru var palīst zem 10 l
Virs 20 nevaru pacelt. Un zem 10 nevajag palīst. Vidējais pilsētas patēriņš manai divtonnīgajai govij ir 8-9litri - kā jau teici, atkarībā no braukšanas stila. Varu palīst zem 7... bet negribu.
HIPPY rakstīja: Viss ir atrkarīgs no braukšanas stila
Arī ar mazu motoru pilsetā var pacelt 20 l
Tāpat kā ar lielo motoru var palīst zem 10 l
Tas sksidrs - Dievu lūdzot idiots uz pieres punu uzsitīs...
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja: Viss ir atrkarīgs no braukšanas stila
Arī ar mazu motoru pilsetā var pacelt 20 l
Tāpat kā ar lielo motoru var palīst zem 10 l
Virs 20 nevaru pacelt. Un zem 10 nevajag palīst. Vidējais pilsētas patēriņš manai divtonnīgajai govij ir 8-9litri - kā jau teici, atkarībā no braukšanas stila. Varu palīst zem 7... bet negribu.
Neredzu nekādu pretrunu, ja tas ir dīzelis...
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Viss ir atrkarīgs no braukšanas stila
Arī ar mazu motoru pilsetā var pacelt 20 l
Tāpat kā ar lielo motoru var palīst zem 10 l
Tas sksidrs - Dievu lūdzot idiots uz pieres punu uzsitīs...
+1
Palaidniex rakstīja:
Jautājums - kāpēc tām retajām garo ceļojumu reizēm neizmanto tūrisma autobusu pakalpojumus?
Retajām? Ceļojumiem? Ārpilsētas braucieni gandrīz katrā nedēļas nogalē un nebūt ne katrs brauciens ārpus LV tikai atpūtas nolūkos.
Bet ja konkrēti par garajiem - tādēļ, ka tā sanāk DAUDZ lētāk, autobusa īre privātām vajadzībām ir diezgan ekskluzīvs prieks. Ceļot ar sabiedrisko un stopiem? Nu ne jau manā vecumā, jaunībā ne tas vien ir darīts.
Protams ar diseli tev būs grūti tahometā redzēt 7 k.
Un tiekai nesaki ka Tev nav bijušu gadījumi kad no kāda advancēta braucēja, lai izvairītos no sadursmes, nav bijis jāiegrūž pedālis grīdā.
HIPPY rakstīja: Protams ar diseli tev būs grūti tahometā redzēt 7 k.
Un tiekai nesaki ka Tev nav bijušu gadījumi kad no kāda advancēta braucēja, lai izvairītos no sadursmes, nav bijis jāiegrūž pedālis grīdā.
kam tu to jautā? Ja man, tad kas ir 7???
Bet protams, ka ir. Un tajos brīžos saproti, kādi "ietaupījumi" ir palaisti garām, nebraucot ar mazmotoru
HIPPY rakstīja: Un tiekai nesaki ka Tev nav bijušu gadījumi kad no kāda advancēta braucēja, lai izvairītos no sadursmes, nav bijis jāiegrūž pedālis grīdā.
Ar 1,1 tas varētu būt ļoti iespaidīgi…
Un tad izslēdzam miglas un iegūstam paātrinājumu kā uzvolktai atsperei…
uupis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Un tiekai nesaki ka Tev nav bijušu gadījumi kad no kāda advancēta braucēja, lai izvairītos no sadursmes, nav bijis jāiegrūž pedālis grīdā.
Ar 1,1 tas varētu būt ļoti iespaidīgi…
Un tad izslēdzam miglas un iegūstam paātrinājumu kā uzvolktai atsperei…
Lai izkustētos no vietas pret kalnu, jāizslēdz kondicionieri
Miglinieku lietošana
Sieva dabūja mutisku brīdinājumu vēlā vakara stundā no CēPē, ka braucot ar miglas lukturiem(tuvie arī dega)
Senāk jau bija diskusijas ka drīkst , ka nedrīkst, kā ir mūsdienās ja nav migla tad nedrīkst slēgt iekšā?kāds sods?0