Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Miglinieku lietošana

tunos Reģ.: 20.07.2004

Sieva dabūja mutisku brīdinājumu vēlā vakara stundā no CēPē, ka braucot ar miglas lukturiem(tuvie arī dega)

Senāk jau bija diskusijas ka drīkst , ka nedrīkst, kā ir mūsdienās ja nav migla tad nedrīkst slēgt iekšā?kāds sods?0

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Vienīgais kas atšķirsies, ir lietderības koeficienti - proti cik daudz enerģijas vajag pašam dzinējam, lai tas grieztos...

Patiesībā ir nedaudz savādāk. Lielajiem motoriem pastāv iespēja, ka degvielas patēriņš nemainās vispār, jo jaudas rezerve un dēļ tās tukšgaitā lieki tērējamā degviela to kompensē. Tāpat kā ar kondicionieri... Visur biedē ar +1litru degvielas. Bet manam auto reāli ir 0,1-0,2 litru pateriņa atšķirība..

Tāpēc es saku - atkarīgs no dzinēja lietderības koeficienta...

Un liels dzinējs pats par sevi nosvilina gana daudz...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Ja to kāds nespēj, tad sodam būtu jābūt vismaz tikpat bargam, kā par atbilstošu ātruma pārsniegšanu. T.i. - ja esi nepamatoti attālinājies no labās malas, tad sods par -km/h tikpat liels, kā pat +km/h apdzinējiem. Tad varbūt padomātu, vai 60km/h (-30) pie ass līnijas ir ļoti stilīgi.

Vēlviens pērļu likumdevējs. Galvenais sodīt…

Un tad kad pašam izraksta sodu par kautko tad ir bingo acīs un jautājums a kāpēc man es tak netīšām…

Tikpat labi Bezdarbu var apkarot ar bezdarbnieka nodokli…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Ja to kāds nespēj, tad sodam būtu jābūt vismaz tikpat bargam, kā par atbilstošu ātruma pārsniegšanu. T.i. - ja esi nepamatoti attālinājies no labās malas, tad sods par -km/h tikpat liels, kā pat +km/h apdzinējiem. Tad varbūt padomātu, vai 60km/h (-30) pie ass līnijas ir ļoti stilīgi.

Vēlviens pērļu likumdevējs. Galvenais sodīt…

Un tad kad pašam izraksta sodu par kautko tad ir bingo acīs un jautājums a kāpēc man es tak netīšām…

Tikpat labi Bezdarbu var apkarot ar bezdarbnieka nodokli…

Nevajag sodī, vajag regulāri apturēt dokumentu pārbaudei, vai neved kādu nereģistrētu kravu, vai ir skaidrā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Zīmēšu savādāku situāciju, kāda novērojama uz šoejām IK DIENU

A miglas lukturi visiem ir izslēgti?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Zīmēšu savādāku situāciju, kāda novērojama uz šoejām IK DIENU

A miglas lukturi visiem ir izslēgti?

Bezjēdzīgu, no satiksmes drošības viedokļa, miglas lukturu lietošanu MK noteikumi pie mums neaizliedz...

Bet saprātīgu braukšanas kultūru iesaka.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Un liels dzinējs pats par sevi nosvilina gana daudz...

Atkal garām - zināmos apstākļos mans 3.0 tērēk 2x mazāk nekā Prius

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Jā, ģeneratorā ir tādas mistiskas daļiņas veidotas no vara stieples vijumiem - viena daļa no šiem vijumiem atrodas rotorā, otra statorā, bet griežoties viena gar otru elektromagnētiskās indukcijas rezultātā no mazas strāviņas rotorā rodas liela strāva statorā (ģenerējas elektrība), savukārt, lai tas notiktu ir jāpieliek spēks (pārvarot elektromagnētisko pretestību) un spēku dod auto dzinējs, bet tas patērē bendžu.

Vēl tu varētu man pastāstīt par maiņštrāvas un līdzstrāvas atšķirībām, asinhronajiem un sinhronajiem elektromotoriem – un ka tam visam ir megasakars ar miglām…

Ok, bet privātstundas maksās $$$, par pliku paldies varu ieteikt doties uz bibliotēku palasīt Fiziku 11. klasei un turpināt ar "Elektromehānikas" grāmatu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Vēlviens pērļu likumdevējs. Galvenais sodīt…

Un tad kad pašam izraksta sodu par kautko tad ir bingo acīs un jautājums a kāpēc man es tak netīšām…

Tikpat labi Bezdarbu var apkarot ar bezdarbnieka nodokli…

Nē - galvenais nav sodīt. Pet gan sodus piemērot vienlīdzīgi un samērīgi VISIEM pārkāpējiem. Arī brīdinājumus...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Un liels dzinējs pats par sevi nosvilina gana daudz...

Atkal garām - zināmos apstākļos mans 3.0 tērēk 2x mazāk nekā Prius

Mans gan 2,5 gan 3,0 šauri specifiskos apstākļos būs ar augstāku lietderības koeficientu, tas tiesa.

Bet skatoties mēneša griezumā ne viens ne otrs nespēs sacensties patēriņā ar jebkuru mazlitrāžas auto...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Mans gan 2,5 gan 3,0 šauri specifiskos apstākļos būs ar augstāku lietderības koeficientu, tas tiesa.

Bet skatoties mēneša griezumā ne viens ne otrs nespēs sacensties patēriņā ar jebkuru mazlitrāžas auto...

Atkal garām. Viss ir atkarīgs no tā, ko mēneša laikā dara. Man auto ir paredzēts 90% tālajiem braucieniem. Un neviens mazlitrāžnieks tādos pat ekspluatācijas apstākļos nekādi neterēs mazāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Mans gan 2,5 gan 3,0 šauri specifiskos apstākļos būs ar augstāku lietderības koeficientu, tas tiesa.

Bet skatoties mēneša griezumā ne viens ne otrs nespēs sacensties patēriņā ar jebkuru mazlitrāžas auto...

Atkal garām. Viss ir atkarīgs no tā, ko mēneša laikā dara. Man auto ir paredzēts 90% tālajiem braucieniem. Un neviens mazlitrāžnieks tādos pat ekspluatācijas apstākļos nekādi neterēs mazāk.

Lasīt proti? - "[b]šauri specifiskos apstākļos[/b]"

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Mans gan 2,5 gan 3,0 šauri specifiskos apstākļos būs ar augstāku lietderības koeficientu, tas tiesa.

Bet skatoties mēneša griezumā ne viens ne otrs nespēs sacensties patēriņā ar jebkuru mazlitrāžas auto...

Atkal garām. Viss ir atkarīgs no tā, ko mēneša laikā dara. Man auto ir paredzēts 90% tālajiem braucieniem. Un neviens mazlitrāžnieks tādos pat ekspluatācijas apstākļos nekādi neterēs mazāk.

Lasīt proti? - "[b]šauri specifiskos apstākļos[/b]"

Protu. Tikai nepiekritīšu, ka brauksāna pa šoseju būs saucama par šauri specifiskiem apstākļiem. Tad jau tikpat labi var teikt, ka arī mazlitrāžnieks tērēs mazāk tikai šauri specifiskos apstākļos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Protu. Tikai nepiekritīšu, ka brauksāna pa šoseju būs saucama par šauri specifiskiem apstākļiem. Tad jau tikpat labi var teikt, ka arī mazlitrāžnieks tērēs mazāk tikai šauri specifiskos apstākļos.

Ir miiiilzīga atšķirība vai tu brauc caur Poliju uz galapunktu Vācijā vai tu brauc caur Zviedriju uz galapunktu Norvēģijā vai Dānijā...

Pirmajā gadījumā lielmotors vinnēs, otrajā lielmotoram nav izredžu...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

P.S.

Mazlitrāžas automašīnai šāuri specifisko apstākļu un gadījumu uzskaitījums būs tik garš, ka tos nevarēs ne nosaukt par šauriem, ne par specifiskiem...

Drīzāk jāsaka tā - šauri specifiskos apstākļos mazlitrāžas auto būs ēdelīgāks...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: P.S.

Mazlitrāžas automašīnai šāuri specifisko apstākļu un gadījumu uzskaitījums būs tik garš, ka tos nevarēs ne nosaukt par šauriem, ne par specifiskiem...

Drīzāk jāsaka tā - šauri specifiskos apstākļos mazlitrāžas auto būs ēdelīgāks...

Gribi, lai tev kāds uzskaita to garo sarakstu, kur mazlitrāžas auto būs ēdeklīgāks. Tavs viedoklis ir pareizs, ja spēj domāt tikai rāmīšos, kuros auto ir domāts vienīgi savas pakaļas aizvešanai uz darbu un sestdienās pēc lielā Rimi iepirkumu groza.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Mazlitrāžas automašīnai šāuri specifisko apstākļu un gadījumu uzskaitījums būs tik garš, ka tos nevarēs ne nosaukt par šauriem, ne par specifiskiem...

Drīzāk jāsaka tā - šauri specifiskos apstākļos mazlitrāžas auto būs ēdelīgāks...

Gribi, lai tev kāds uzskaita to garo sarakstu, kur mazlitrāžas auto būs ēdeklīgāks. Tavs viedoklis ir pareizs, ja spēj domāt tikai rāmīšos, kuros auto ir domāts vienīgi savas pakaļas aizvešanai uz darbu un sestdienās pēc lielā Rimi iepirkumu groza.

Mēs nerunājam te par kravas fūrēm, kam jārēķina uz katru kilometru/tonnu notērētie litri un nerēķinam karjeras pašizgāzēja lietderības koeficientu, kas patiešām ir apskaužams.

Mēs runājam par parastu vieglo pasāžieru automašīnu, kuru izmanto parasts cilvēks ikdienai un vai darbam.

Parasts komandējuma vai atpūtas maršruts Rīga-Tallina smagi var atrsķirties no ~tik pat gara maršruita Rīga-Viļņa degvielas patēriņa ziņā.

Partasts cilvēks vai nu brauc uz/no darba vietu darba un personiskajās vajadzībās. Mazliet pa šoseju, mazliet pa kādu miestu/pilsētu.

Ja cilvēks nenodarbojas ar offroad sacensībām, būtiski nepārkāpj ātruma ierobežojumus (izņemam Vāciju - ne mēs tur dzīvojam, ne tā ir mūsu ikdiena) lileldzinējs IR neekonomiskāks.

Tās 10-20 minūtes, ko var vinnēt velkot ar +40 pie atļautā līdz Liepājai tiek iznīcinātas brīdī, kad aptur CP darbonis... Par degvielas patēriņu braucot rāmi 90-100 (mazmotors) vai ar izrāvieniem 90-160 (lielmotors) nemaz nerunāsim.

Tā teikt - cāļus skaita rudenī nevis uzreiz pēc izšķilšanās...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Liels dzinējs un ar turbīnu vienmēr būs ekonomiskāks.

Kādā ziņā ekonomiskāks un kur braucot, pie kāda ātruma?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Slinkais rakstīja: jums neienaak prataa aizliegt jaunos auto, kam pie pagrieziena iespegshanas iedegaas viens miglinieks? tas tachu ir arkartiigi bistami un apzhilbinoshi citiem satiksmes daliidniekiem...

Kuriem tas tā ir ?

jaunaiem MB taa ir. atveriet acis. araa vel tik daudz neiepaziita

Oi...nu jā, mersedesam. Un visiem,saki ?

Un-viņš,ko, visu laiku brauc ar iedegtām avareikām un tie miglinieki kopā ar tām mirgo ?

Baigais arguments....visticamāk,dienas laikā tie miglas lukturi nemaz neiedegsies...

iedegas arii dienaa. vinsh tak nezina ka Latvijaa izdomaaja ar gaismaam maukt arii dienaa. paskataas, tuvaaas gaisma iesleegtas, un domaa ka araa tumsh

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja: Liels dzinējs un ar turbīnu vienmēr būs ekonomiskāks.

Kādā ziņā ekonomiskāks un kur braucot, pie kāda ātruma?

Gandrīz jebkuros apstākļos, un pie jebkura ātruma. Gan sēņojot, gan gonkojot.

Ja pie stūres ir Sēne?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja: Liels dzinējs un ar turbīnu vienmēr būs ekonomiskāks.

Kādā ziņā ekonomiskāks un kur braucot, pie kāda ātruma?

Gandrīz jebkuros apstākļos, un pie jebkura ātruma. Gan sēņojot, gan gonkojot.

Ja pie stūres ir Sēne?

Pabrauc ar 1.0 un kaut 5.0 uz 30, un uz 180. Sapratīsi... varbūt...

Kur, izņemot slēgtu autotrasi vai slēgtu dopu, Latvijā drīkst breukt kaut 120?

Un pabrauc 50 km/h ar 1.0 dzinēju un ar 5.0 dzinēju... Atkal lielmotors būs ekonomiskāks?

Un p[astāvi stūķī ar 1.0 vai ar 5.0 un pamēri patēriņu tur... Vēlu veiksmi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Mēs nerunājam te par kravas fūrēm, kam jārēķina uz katru kilometru/tonnu notērētie litri un nerēķinam karjeras pašizgāzēja lietderības koeficientu, kas patiešām ir apskaužams.

Mēs runājam par parastu vieglo pasāžieru automašīnu, kuru izmanto parasts cilvēks ikdienai un vai darbam.

Parasts komandējuma vai atpūtas maršruts Rīga-Tallina smagi var atrsķirties no ~tik pat gara maršruita Rīga-Viļņa degvielas patēriņa ziņā.

Partasts cilvēks vai nu brauc uz/no darba vietu darba un personiskajās vajadzībās. Mazliet pa šoseju, mazliet pa kādu miestu/pilsētu.

Ja cilvēks nenodarbojas ar offroad sacensībām, būtiski nepārkāpj ātruma ierobežojumus (izņemam Vāciju - ne mēs tur dzīvojam, ne tā ir mūsu ikdiena) lileldzinējs IR neekonomiskāks.

Tās 10-20 minūtes, ko var vinnēt velkot ar +40 pie atļautā līdz Liepājai tiek iznīcinātas brīdī, kad aptur CP darbonis... Par degvielas patēriņu braucot rāmi 90-100 (mazmotors) vai ar izrāvieniem 90-160 (lielmotors) nemaz nerunāsim.

Tā teikt - cāļus skaita rudenī nevis uzreiz pēc izšķilšanās...

Pie 90-100km/h mans auto ar 4 pasažieriem un viņu mantām ir pierādījis sevi labāk par 1.4 golfmašīnu un 2 pasažieriem... Cits jautājums - vai ar lielmotoru vienmēr brauksi tik prātīgi - drīzāk jau nē, vienkārši izmantosi papildus iespējas, tādejādi nodedzinot ietupīto un vēl mazliet...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Gandrīz jebkuros apstākļos, un pie jebkura ātruma. Gan sēņojot, gan gonkojot.

P.S. Nezināju ka Kakslandē (tā netiek ņemta vērā) jebkurš ātrums ir tikai 180 km/h...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Kur, izņemot slēgtu autotrasi vai slēgtu dopu, Latvijā drīkst breukt kaut 120?

Un pabrauc 50 km/h ar 1.0 dzinēju un ar 5.0 dzinēju... Atkal lielmotors būs ekonomiskāks?

Un p[astāvi stūķī ar 1.0 vai ar 5.0 un pamēri patēriņu tur... Vēlu veiksmi

Ak jel... Cilvēks te grib izvairīties no šauras specializācijas, bet ir pirmais, kas paprasa LATVIJĀ atļauto ātrumu. Kas tavuprāt ir Latvija? Vispasaules megavalsts? vai tomēr šaura specializācija, ar specializēti sliktiem ceļiem?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pie 90-100km/h mans auto ar 4 pasažieriem un viņu mantām ir pierādījis sevi labāk par 1.4 golfmašīnu un 2 pasažieriem... Cits jautājums - vai ar lielmotoru vienmēr brauksi tik prātīgi - drīzāk jau nē, vienkārši izmantosi papildus iespējas, tādejādi nodedzinot ietupīto un vēl mazliet...

Glofmašīna ar nav nekāds dižais paraugs...

Starp citu ar lielmotoru es mēdzu braukt prātīgāk - nevienam nekas nav jāpierāda, bubini un bubini savā nodabā...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kur, izņemot slēgtu autotrasi vai slēgtu dopu, Latvijā drīkst breukt kaut 120?

Un pabrauc 50 km/h ar 1.0 dzinēju un ar 5.0 dzinēju... Atkal lielmotors būs ekonomiskāks?

Un p[astāvi stūķī ar 1.0 vai ar 5.0 un pamēri patēriņu tur... Vēlu veiksmi

Ak jel... Cilvēks te grib izvairīties no šauras specializācijas, bet ir pirmais, kas paprasa LATVIJĀ atļauto ātrumu. Kas tavuprāt ir Latvija? Vispasaules megavalsts? vai tomēr šaura specializācija, ar specializēti sliktiem ceļiem?

Nu nebrauvcam mēs pilsēta ar 180, ne ar 120, ja Tu atbalsti tos, kas pilsētā brauc ar 120 - tad piedodiet.

Pat braucot ar 60-70 pilsētā mazmotors IR ekonomiskāks. Vai tīkamāks - tas ir cits jautājums.

P.S. Igaunija, Ddānija Zviedrija un citu valstu satiksme ir kas īpašs? Vai būtisks ātrumu pārkāpums Vācijā ārpus bāņa ir kas atļāutāks?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti