Kaksis rakstīja: Kas ir "slikta redzamība", kā to izmērīt? Kuram cilvēkam ir tā etalona redze, kurš var pateikt robežu starp labu/sliktu redzamību?
Sinoptiķi to var pateikt – redzamību izsakot metros…
Kaksis rakstīja: Kas ir "slikta redzamība", kā to izmērīt? Kuram cilvēkam ir tā etalona redze, kurš var pateikt robežu starp labu/sliktu redzamību?
Sinoptiķi to var pateikt – redzamību izsakot metros…
Kaksis rakstīja: Kas ir "slikta redzamība", kā to izmērīt? Kuram cilvēkam ir tā etalona redze, kurš var pateikt robežu starp labu/sliktu redzamību?
Tā nav nekāda oficiāla definīcija, bet varētu teikt, ka gadījumos, kad redzamība pie max atļautā ātruma konkrētajā ceļa posmā ir mazāka par bremzēšanas ceļu.
Kaksis rakstīja:
Tad jau Latvijā nekad nav sliktas redzmības? Ā nu vienreiz bija šausmīga migla, kad tālāk par 30 m toč nevarēja redzēt. Bet ir auto, kam 30m ir bremzēšanas ceļš no 90km/h, tad tiem laiks bija labs?
Slikta redzamība Latvijā tiešām nav bieži - tādēļ jau besī tie, kam tā "ir" katru dienu. Teicu jau - tā nav oficiāla definīcija, tā kā vari neispringt piekasoties tam, ka mašīnām ir dažādi bremzēšanas ceļa garumi. Un diez vai tev jebkādai mašīnai būs 30m bremzēšanas ceļš intensīvā sniegputenī - ir tādi arī Latvijā sastapti.
Kaksis rakstīja: Vari atsaukties uz kautkādu standartu, likumu, noteikumiem vai tikai dirs kā JaunLohists?
Kā tu nosaki diennakts tumšo un diennakts gaišo laiku?
Paņemam avīzi Diena.
Apskatamies – saule riet vai lec. Te tev ir tumšais un gaišaias laiks…
Kaksis rakstīja: kas ir tie sliktie apstākļi, tad katrs miglas var lietot pēc savas saprašanas par sliktiem apstākļiem (moška deksteram otrais acu pāris aizsvīdis un slikta redzmība).
Noteikumus palasi… Tāda sajūta ka CSN grāmatiņu esi redzējis tikai veikalu plauktos…
182. punktu izlasi…
Sretsked rakstīja: Dēļ tādiem kaksiem arī Latvijā ieviesa to braukšanu visu laiku ar tuvajiem uguņiem.
Te citādi nevar, katrs skānijas šoferis traktē visu pēc sava prāta.
Hrenviņzin dēļ kā ieviesa, bet man tā lieta tīri labi patīk. Kā reiz vasarā saulainā laikā palīdz ieraudzīt mašīnas, kas citādi lecošās vai rietošās saules slīpajos staros "noslēptos". Par dūmakaino laiku (kas mums netrūkst) nemaz nerunājot.
Krievzemē nebija šādas normas un vienā reizē šoferi sāka protestēt pret kautkādiem muitas tarifiem – brauca visu dienu ar ieslēgtiem tuvajiem… Viņējo autoinspekcija bija stāvā sajūsmā – avāriju skaits samazinājās par baiso ciparu…
uzdevums:
ja kaksis parastais izrāpjas no auto un nosipas ar purnu pret asfaltu, tad viņam sākas diennakts tumšais laiks?
Sretsked rakstīja:
anonimikis rakstīja: uzdevums:
ja kaksis parastais izrāpjas no auto un nosipas ar purnu pret asfaltu, tad viņam sākas diennakts tumšais laiks?
Visu laiku viņu izcēla...nu jau izrāpjas ?
Cītīgu treniņu rezultātā ne to vien var panākt
Sretsked rakstīja: Visu laiku viņu izcēla...nu jau izrāpjas ?
Aizmugurējās miglas tik stipri neapžilbina – tāpē laikam izkrist nav vairs tik sāpīgi…
anonimikis rakstīja:
ja kaksis parastais izrāpjas no auto un nosipas ar purnu pret asfaltu, tad viņam sākas diennakts tumšais laiks?
Nemaz nesmej. Tas viltīgais asfalsts jau nekad nebrīdina, kad sitīs tev… Tu cilvēks mierīgi ej mājā (nelielā kunga prātā), nevienu neaiztiec, un te pēkšņi asfalts kā ceļās uz augšu, kā bliež pa sāniem vai seju, cilvēks nemaz nepaspēj izvairīties no tāda agresīva trieciena… Ziemā šitas agresīvais asfalts vispābā paliek traks – nomaskējas balts un metās virsū visiem, kas mazliet novērš uzmanību no asfalta…
Kaksis rakstīja: Man sliktas redzamības nav nekad, pat naktī. Vienmēr visu esmu redzējis.
A tu izslēdz salona apgaismojumu, ar to jau visi māk redzēt…
Kaksis rakstīja: Kad saslēdz visu āra apgaismojumu, tad pat salona nevajag.
Nu tā jau ir – grūta dzīve, kad mamma 9-os dzen gultiņā, tad ar bateriju var lasīt grāmatu zem segas un baidīties no dinozaurmonstriem…
Kaksis rakstīja: neinteresē tavas fantāzijas....
…esi reāls – aizmirsti par miglām…
uupis rakstīja:
anonimikis rakstīja:
ja kaksis parastais izrāpjas no auto un nosipas ar purnu pret asfaltu, tad viņam sākas diennakts tumšais laiks?
Nemaz nesmej. Tas viltīgais asfalsts jau nekad nebrīdina, kad sitīs tev… Tu cilvēks mierīgi ej mājā (nelielā kunga prātā), nevienu neaiztiec, un te pēkšņi asfalts kā ceļās uz augšu, kā bliež pa sāniem vai seju, cilvēks nemaz nepaspēj izvairīties no tāda agresīva trieciena… Ziemā šitas agresīvais asfalts vispābā paliek traks – nomaskējas balts un metās virsū visiem, kas mazliet novērš uzmanību no asfalta…
Esi čalis – nebrauc ar miglām uz Munameģi…
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja: Esi čalis – nebrauc ar miglām uz Munameģi…
Tu pēr ekstras lai viņas neizmantotu?
Es nepērku ekstras… Es pērku auto… Un braucu ar auto nevis ar ekstrām…
Kaksis rakstīja:
uupis rakstīja: Esi čalis – nebrauc ar miglām uz Munameģi…
Tu pēr ekstras lai viņas neizmantotu?
Jā, pērku gan, aizmirsu pārdevējam paprasīt, lai izskrūvē šito ekstru.
auto ar klizmu pirktu tikai tad, ja zinātu ka būs jāvadā kaksis.
Kaksis rakstīja: Tu nopērc auto ar klimu vai ******* kādu citu ekstru un to neizmanto?
Nu ja jums miglas lukturi ir extra… Tad no coments…
Kaksis rakstīja: Man nē, bet daudziem auto tie ir kā ekstra.
Cik daudziem tad ir TATA Nano???
Sretsked rakstīja: Vai arī Scania draiverim, kamēr ber kravu, kāds sargs nopižģī krāsainā metāla kāpsli. Kaksis kā kāpj ārā...nemaz nevajag reiboni, nojājas tāpat.
Un tā regulāri.
Vot Scania driveri no agresīvā asfalta var atrauties sāpīgāk kā gājējs parastais. Attaisi durvi lai paskatītos kas ārā – un te pēkšņi asfalts ar tādu spēku mauc pa seju – visi okeāni plakani paliek un tad vieglākajā gadījumā. Nav nemaz trepes jāzog…
Sretsked rakstīja: Nu,kaksim ir daudz čomu ar tatām
Tatai jau nau nemaz gāzes pedāļa – tā vietā ir tumbleris ON/OFF…
Miglinieku lietošana
Sieva dabūja mutisku brīdinājumu vēlā vakara stundā no CēPē, ka braucot ar miglas lukturiem(tuvie arī dega)
Senāk jau bija diskusijas ka drīkst , ka nedrīkst, kā ir mūsdienās ja nav migla tad nedrīkst slēgt iekšā?kāds sods?0