Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: es zinu kur ventspils rajonaa staav
ei, peizdā miezēj, tu kaut kur blakus?
ej izgulies changal
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: es zinu kur ventspils rajonaa staav
ei, peizdā miezēj, tu kaut kur blakus?
ej izgulies changal
tadsjautues rakstīja:
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: es zinu kur ventspils rajonaa staav
ei, peizdā miezēj, tu kaut kur blakus?
ej izgulies changal
nopietni..
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: es zinu kur ventspils rajonaa staav
ei, peizdā miezēj, tu kaut kur blakus?
ej izgulies changal
nopietni..
tev arii vajag trabanu?
tadsjautues rakstīja: ...tev arii vajag trabanu?
ievadi sev to miskasti...
jautājums bija: vai tu no Ventspils?
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: ...tev arii vajag trabanu?
ievadi sev to miskasti...
jautājums bija: vai tu no Ventspils?
nav tu tunels nopietni ne
nish rakstīja:
modena rakstīja: Tukumā divi ir manīti...... ja no stacijas uz centru brauc, gandrīz kalna augša pa labi sētā stāvēja kādreiz...
Liels paldies!!! Tuvākajā laikā brauksim lūkoties
Šodien braucu garām - izskatas ka šie iztīrija pagalmu....
nish rakstīja: Sākumā jāpameklē LV ja nekas nesanaks tad nekas cits neatliks kā Vācu virzienā skatīties... esmu 100% pārliecināts ka kādam opim šķūnī stāv tikai kā lai šo atrod?
101%, ka nav - padomā, kāpēc lai būtu.... kur ta jamais to rāva????
msh rakstīja: Jā, ražot beidza 1991. gadā, pēdējos divus gadus tiem bija polo bīdeļi veco divtaktnieku vietā
Ir kaut kas mainījies visu to nodokļu sakarā? Kad pirms kāda gada papētīju CSDD lapu, tad tur bija teksts, ka mašīnām, vecākām par 25 gadiem transporta līdzekļa nodoklis 0 ls...
Va vells,kautkas nogāja greizi.Bet nodokļi kopš,laikam,2007 sākuma ir mainījušies,vairāk nav šķirba no gadu vecuma.Visi maksa pēc kubatūras utt.
AutoNets rakstīja:
nish rakstīja:
msh rakstīja: Jā, ražot beidza 1991. gadā, pēdējos divus gadus tiem bija polo bīdeļi veco divtaktnieku vietā
Ir kaut kas mainījies visu to nodokļu sakarā? Kad pirms kāda gada papētīju CSDD lapu, tad tur bija teksts, ka mašīnām, vecākām par 25 gadiem transporta līdzekļa nodoklis 0 ls...
Mums ir 2gab. Viens 98g nesanāk 25g tapēc arī reģistrācija sanāca 300Ls. Otrs 82. ar Lv numuriem bet neejošs. Tapēc tagat jāatrod vēl viens rezervrs daļām.
Kadas rezeres daljas tieshi ir vajadzigas?
Nuu vienam kompresijas nav pluss virsbūvei šis tas trūkst. Otram ritošajai.
tadsjautues rakstīja: es zinu kur ventspils rajonaa staav
Klāj vaļā draugs! gedzys@inbox.lv
nish rakstīja:
AutoNets rakstīja:
nish rakstīja:
msh rakstīja: Jā, ražot beidza 1991. gadā, pēdējos divus gadus tiem bija polo bīdeļi veco divtaktnieku vietā
Ir kaut kas mainījies visu to nodokļu sakarā? Kad pirms kāda gada papētīju CSDD lapu, tad tur bija teksts, ka mašīnām, vecākām par 25 gadiem transporta līdzekļa nodoklis 0 ls...
Mums ir 2gab. Viens 98g nesanāk 25g tapēc arī reģistrācija sanāca 300Ls. Otrs 82. ar Lv numuriem bet neejošs. Tapēc tagat jāatrod vēl viens rezervrs daļām.
Kadas rezeres daljas tieshi ir vajadzigas?
Nuu vienam kompresijas nav pluss virsbūvei šis tas trūkst. Otram ritošajai.
tagad tu meklē lietotu kompresiju????
2takterim kompresiju atjaunot kà 2 pirkstus.un no 2iem vienu gan jau ar ka war salasìt. Saki kà ir-gribi gatawu.tas warbùt iesàkumà ir lètàkais,bet ne labàkais risinàjums.
nish rakstīja:
AutoNets rakstīja:
nish rakstīja:
msh rakstīja: Jā, ražot beidza 1991. gadā, pēdējos divus gadus tiem bija polo bīdeļi veco divtaktnieku vietā
Ir kaut kas mainījies visu to nodokļu sakarā? Kad pirms kāda gada papētīju CSDD lapu, tad tur bija teksts, ka mašīnām, vecākām par 25 gadiem transporta līdzekļa nodoklis 0 ls...
Mums ir 2gab. Viens 98g nesanāk 25g tapēc arī reģistrācija sanāca 300Ls. Otrs 82. ar Lv numuriem bet neejošs. Tapēc tagat jāatrod vēl viens rezervrs daļām.
Kadas rezeres daljas tieshi ir vajadzigas?
Nuu vienam kompresijas nav pluss virsbūvei šis tas trūkst. Otram ritošajai.
No cita lietota donora kompresiju neatgriezisi, bet to var izdariit, ja taisi to motoru valja un skatisies, ko var ar gredzeniem un varstiem dariit -viss restaurejams un pielagojams.
Ritoshas daljas izmantoshanas no veca donora - piedod, bet tas lidzinas prezervativa lietoshanai atkartoti (atvainojos par izteicienu). Piekarei viss virpojas, preseejas un restaurejas.
Ja ir tomer velme ta nopietnak kaut ko restauret, varu shadus tadus kontaktus iedot, bet taa nebus parskruveshana no cita zeliga aparata
Nesen ieliku zinju par divu antiku dzelzu restauraciju un cilveki atsaucas un iedeva labus kontaktus - puishi restaure pat ovali izdilushus klokvarpstas kaklinjus ar garantiju.
Aigarcix rakstīja: Va vells,kautkas nogāja greizi.Bet nodokļi kopš,laikam,2007 sākuma ir mainījušies,vairāk nav šķirba no gadu vecuma.Visi maksa pēc kubatūras utt.
Vai tad par kubatūru virs trijiem litriem prosta nepiemeta klāt un viss?
Aigarcix rakstīja: Va vells,kautkas nogāja greizi.Bet nodokļi kopš,laikam,2007 sākuma ir mainījušies,vairāk nav šķirba no gadu vecuma.Visi maksa pēc kubatūras utt.
Nu zini,ja tu nesaproti,tad neraksti! Tāpat par gadiem jāmaksā un par kubatūru tikai sākot no 3 litriem. Umņiks ibio....
AutoNets rakstīja: skatisies, ko var ar gredzeniem un varstiem dariit -viss restaurejams un pielagojams.
Kādi vēl vārsti divtaktniekam?
AutoNets rakstīja:
nish rakstīja:
AutoNets rakstīja:
nish rakstīja:
msh rakstīja: Jā, ražot beidza 1991. gadā, pēdējos divus gadus tiem bija polo bīdeļi veco divtaktnieku vietā
Ir kaut kas mainījies visu to nodokļu sakarā? Kad pirms kāda gada papētīju CSDD lapu, tad tur bija teksts, ka mašīnām, vecākām par 25 gadiem transporta līdzekļa nodoklis 0 ls...
Mums ir 2gab. Viens 98g nesanāk 25g tapēc arī reģistrācija sanāca 300Ls. Otrs 82. ar Lv numuriem bet neejošs. Tapēc tagat jāatrod vēl viens rezervrs daļām.
Kadas rezeres daljas tieshi ir vajadzigas?
Nuu vienam kompresijas nav pluss virsbūvei šis tas trūkst. Otram ritošajai.
No cita lietota donora kompresiju neatgriezisi, bet to var izdariit, ja taisi to motoru valja un skatisies, ko var ar gredzeniem un varstiem dariit -viss restaurejams un pielagojams.
Ritoshas daljas izmantoshanas no veca donora - piedod, bet tas lidzinas prezervativa lietoshanai atkartoti (atvainojos par izteicienu). Piekarei viss virpojas, preseejas un restaurejas.
Ja ir tomer velme ta nopietnak kaut ko restauret, varu shadus tadus kontaktus iedot, bet taa nebus parskruveshana no cita zeliga aparata
Nesen ieliku zinju par divu antiku dzelzu restauraciju un cilveki atsaucas un iedeva labus kontaktus - puishi restaure pat ovali izdilushus klokvarpstas kaklinjus ar garantiju.
Nu ja nesanaks neko vietā atrast tad nāksies restaurēt.. Kontaktus labprāt paņemšu. Paldies! gedzys@inbox.lv
Esmu dzirdējis ka Rīgā netālu no (slāvu apļa, pagalmā tāds ir redzēts) varbūt kāds zin ko precīzāk???
Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
Chankaishi rakstīja: Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
āmurgalva... tu elpu ievelc, padomā, un, tad taisi to srannijo hļeborezku vaļā...
trabants (stiklšķiedras virsbūve (kompozītmateriāls ) kā tagad saka), moča motors un piedziņa uz VIENU pakaļriteni) nav tas pac wartburgs, ar vw dzinēju, kas gāja caur Ventspils ostu.....
trabant:
wartburg:
P.S. un 1990 gadu sākumā tos varēja pirkt VTO strādājošie... un pat līdz 98' (laikam) Lietuvā viņiem bija pilnvērtīgs serviss...
Yetti rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
āmurgalva... tu elpu ievelc, padomā, un, tad taisi to srannijo hļeborezku vaļā...
trabants (stiklšķiedras virsbūve (kompozītmateriāls ) kā tagad saka), moča motors un piedziņa uz VIENU pakaļriteni) nav tas pac wartburgs, ar vw dzinēju, kas gāja caur Ventspils ostu.....
trabant:
www.bilrim.no/...
wartburg:
www.kolumbus.fi/...
Nezinu no kurienes un uz kurieni Trabants ir vests, bet Tas ka viņam ir viena riteņa pakaļējā piedziņa točna nav taisnība!
Yetti rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
āmurgalva... tu elpu ievelc, padomā, un, tad taisi to srannijo hļeborezku vaļā...
trabants (stiklšķiedras virsbūve (kompozītmateriāls ) kā tagad saka), moča motors un piedziņa uz VIENU pakaļriteni) nav tas pac wartburgs, ar vw dzinēju, kas gāja caur Ventspils ostu.....
trabant:
www.bilrim.no/...
wartburg:
www.kolumbus.fi/...
Nejauc stiklašķiedru ar duroplastu Rezultāts gan līdzīgs, tas tiesa Un vw bīdelis bija tam, kas otrajā bildē - polo mazmotoriņš.
msh rakstīja:
Yetti rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Ieliec sludinājumu kādā krievu avīzē! Sķiet, ka tādus ap 80 ajiem gadiem varēja pirkt kuģniecības jūrnieki. Ventspilī toč ir redzēti!
āmurgalva... tu elpu ievelc, padomā, un, tad taisi to srannijo hļeborezku vaļā...
trabants (stiklšķiedras virsbūve (kompozītmateriāls ) kā tagad saka), moča motors un piedziņa uz VIENU pakaļriteni) nav tas pac wartburgs, ar vw dzinēju, kas gāja caur Ventspils ostu.....
trabant:
www.bilrim.no/...
wartburg:
www.kolumbus.fi/...
Nejauc stiklašķiedru ar duroplastu Rezultāts gan līdzīgs, tas tiesa Un vw bīdelis bija tam, kas otrajā bildē - polo mazmotoriņš.
atljaushos nedaudz precizeet - kapoc vinjam bij no paarstraadaatas makulatuuras , tjipo preskartoons polo motoorinjsh ( un sveeta lieta kakulizaatoors )paraadijaas tikkai peec DeDeRoonijas likvidaacijas , taadejaadi meegjinot to kakumaisu vismaz kautkaadaas atgaazu normaas iedabuut , liidz tam bij 2taktu mociishmotoors ar akkuraa,t kaa Yetti raxtija ,vienritenja piedzinju
TRABANT
Vēlos iegādāties šo leģendāro auto. Varbūt kads var palīdzet atrast auto īpašnieku Latvijā. Būšu pateicīgs par jebkādu informāciju. Paldies.