Apdrošinātāji s.uu.dīgi..
Pie citiem aizej, sakruķīs kā vajag
Apdrošinātāji s.uu.dīgi..
Pie citiem aizej, sakruķīs kā vajag
es zinu kā šo problēmu likvidēt.
kancelēt tādu figņu kā izvēles numuri
anonimikis rakstīja: es zinu kā šo problēmu likvidēt.
kancelēt tādu figņu kā izvēles numuri
Šo problēmu varētu likvidēt ja apdrošināšanu formētu uz vadītāju (civēku, fizisku personu) nevis uz a/m.
Izeja jau ir! man LTAB sarakstā ir aktīvi 15 auto! Tad nu ņemu un samainu no kādām šām savstarpēji numurus (tām, kurām ir atlaides) ar savējo! Un pievelku klāt vēl no citiem pāris drapakiem B/M klasi
Tikai- napig uzreiz nevar uztaisīt normālu pārdomātu sistēmu... Galu galā - apdrošinām taču savu civiltiesisko, tātad primārajam vajadzētu būt PK un tad cilvis pats norāda auto, uz kuru vēlas šo atlaidi.
Tikai numuru gan nāksies zaudēt A mosh pēc tam var samainīt atpakaļ! Jāpasmadzeņo!
Varbūt var kādam uzrakstīt sūdzību?
piemēram, PTAC vai FKTK?
kolumbs rakstīja: Varbūt var kādam uzrakstīt sūdzību?
piemēram, PTAC vai FKTK?
Es domāju izdarīt savādāk.... Aprakstīšu dokumentētu situāciju un palūgšu izskaidrojumu. 9 vienādas ierakstītas vēstules uz visiem kantoriem, kuri kopīgi izveidoja LTAB. Nu un tad jau pēc atbildēm redzēs... Ar patērētāju tiesībām šeit maz sakara. Vnk tiek piedāvāts nesakārtots produkts.
ibio rakstīja:
jaaanis rakstīja:
anonimikis rakstīja: es zinu kā šo problēmu likvidēt.
kancelēt tādu figņu kā izvēles numuri
Šo problēmu varētu likvidēt ja apdrošināšanu formētu uz vadītāju (civēku, fizisku personu) nevis uz a/m.
vot bonus malus ir kombinācija cilvēks+auto
ar to arī visi tūdi sākas.
Patiesībā su'di sākās jau '97 gadā kad izdomāja mistisko "Sauszemes transportlīdzekļu ĪPAŠNIEKU civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu"' un bija brīdis kad apdrošināšanas prēmiju noteica skatoties a/m masu ,vecumu utt., kas sakidri parādīja, ka apdrošināta tiek A/M atbildība
Un LTAB ieviešot Bonus-malus sistēmu tā vietā lai labotu šo kļūdi un noteiktu, ka apdrošināta tiek VADĪTĀJA atbildība, vēl vairāk visu sac'akarēja (izdomājot auto+īpašnieks). Varētu padomāt, ka avārijas izraisīšanā vainīga ir a/m vai arī vienmēr avāriju izraisa īpašnieks.
Diemžēl mūsu valstī bieži šādi stulbumi notiek, kad kautkur nokļūdās tā vietā, lai visu atceltu un sāktu no jauna cenšās veco napareizo izgrozīt, pārgozīt, samuhļīt, utt
P.S. Uzskatu, ka BM sistēma varētu normāli darboties ja tiktu
apdrošināta nevis transportlīdzekļa, bet vadītāja civiltiesiskā
atbildība.
Vēl interesei - esat kādreiz pievērsuši uzmanību tai līmeņu maiņas sistēmai?
Piemēram tu cilvēks brauc kā jēziņš 4 gadus no vietas, līdz kārtējam pārrēķinam paliek pāris dienas un tu noberz kādai blondīnei bamperim krāsu - skāde, kuras novēršana maksās kādus 120 latus remontējot ar diviem pirkstiem vēdeklī. A tu cilvēks lido no savas gandrīz 10 klases atpakaļ uz sākumu.
Vēl kas man ienāca prātā - nez ko LTABs teiks, ja es tagad sagribēšu pārnes BM no mašīnas uz moci vai otrādāk?
jaaanis rakstīja:
P.S. Uzskatu, ka BM sistēma varētu normāli darboties ja tiktu
apdrošināta nevis transportlīdzekļa, bet vadītāja civiltiesiskā
atbildība.
Un visa sistēma sabrauks hava'jā, jo-es savu auto varu dot jebkuram, kā firmas īpašnieks. Vienu dienu viens brauc,otru dienu cits. Un kā drošīnasim?? Loģiski,brauks drošināt tas,kuram lielāka BM klase.
Baisulis rakstīja:
jaaanis rakstīja:
P.S. Uzskatu, ka BM sistēma varētu normāli darboties ja tiktu
apdrošināta nevis transportlīdzekļa, bet vadītāja civiltiesiskā
atbildība.
Un visa sistēma sabrauks hava'jā, jo-es savu auto varu dot jebkuram, kā firmas īpašnieks. Vienu dienu viens brauc,otru dienu cits. Un kā drošīnasim?? Loģiski,brauks drošināt tas,kuram lielāka BM klase.
Ir dzirdēts, ka citur darbojas sistēma, ka jāapdrošinās katram vadītājam. Po, ka Tev ir tiesības, ja nav apdrošinašanas, nevari sēsties pie stūres nevienam autiņam.
ja noberz kādam bamperim krāsu tad sip nuhajā un nemaz neskaties kas noticis.
Baisulis rakstīja:
jaaanis rakstīja:
P.S. Uzskatu, ka BM sistēma varētu normāli darboties ja tiktu
apdrošināta nevis transportlīdzekļa, bet vadītāja civiltiesiskā
atbildība.
Un visa sistēma sabrauks hava'jā, jo-es savu auto varu dot jebkuram, kā firmas īpašnieks. Vienu dienu viens brauc,otru dienu cits. Un kā drošīnasim?? Loģiski,brauks drošināt tas,kuram lielāka BM klase.
jā, bet , ja tam "jebkurš" būs piesaistīts viens auto, uz kuru norādīta atlaide, tad tam būs jābūt VIŅA īpašumā esošam auto. Tāpat arī ar firmas auto. Ja darbinieki netaisa sūdus, tad arī firmai būs tās atlaides, jo apdrošinājuma ņēmējs ir firma, nevis šoferīši. Un, ja vadītājs ar firmas auto uztaisa negadījumu, tad tajā brīdī uz viņu vajadzētu attiekties firmas OCTAi un atlaižu klasēm, nevis viņa PK. Savukārt firmai drīkstētu būt n-tās B/M klases, resp. - katram auto. Ja vienc šoperīc savāra ziepes, tad pārējo auto klasēm no tā nevajadzētu ciest.
Vnk improvizēju. Gribu savākt pēc iespējas vairāk infas un variantu. Jo, nu pļin... nafg vajadzīgs tāds pasākums, kas ar vienu roku dod, ar otru atņem! Esmu apdrošinājies no pašiem OCTA pirmsākumiem visu laiku ir bijuši kkādi riteņi, kas gan tiek regulāri mainīti... Uz manis nekarājas neviens izraisīts negadījums. Un man tagad laipni piedāvā sākt visu no sākuma! Nu malači!
Tāpēc arī esmu nedaudz "iesprindzis" pakustināt to skudru pūzni
Arnijs rakstīja:
Baisulis rakstīja:
jaaanis rakstīja:
P.S. Uzskatu, ka BM sistēma varētu normāli darboties ja tiktu
apdrošināta nevis transportlīdzekļa, bet vadītāja civiltiesiskā
atbildība.
Un visa sistēma sabrauks hava'jā, jo-es savu auto varu dot jebkuram, kā firmas īpašnieks. Vienu dienu viens brauc,otru dienu cits. Un kā drošīnasim?? Loģiski,brauks drošināt tas,kuram lielāka BM klase.
jā, bet , ja tam "jebkurš" būs piesaistīts viens auto, uz kuru norādīta atlaide, tad tam būs jābūt VIŅA īpašumā esošam auto. Tāpat arī ar firmas auto. Ja darbinieki netaisa sūdus, tad arī firmai būs tās atlaides, jo apdrošinājuma ņēmējs ir firma, nevis šoferīši. Un, ja vadītājs ar firmas auto uztaisa negadījumu, tad tajā brīdī uz viņu vajadzētu attiekties firmas OCTAi un atlaižu klasēm, nevis viņa PK. Savukārt firmai drīkstētu būt n-tās B/M klases, resp. - katram auto. Ja vienc šoperīc savāra ziepes, tad pārējo auto klasēm no tā nevajadzētu ciest.
Vnk improvizēju. Gribu savākt pēc iespējas vairāk infas un variantu. Jo, nu pļin... nafg vajadzīgs tāds pasākums, kas ar vienu roku dod, ar otru atņem! Esmu apdrošinājies no pašiem OCTA pirmsākumiem visu laiku ir bijuši kkādi riteņi, kas gan tiek regulāri mainīti... Uz manis nekarājas neviens izraisīts negadījums. Un man tagad laipni piedāvā sākt visu no sākuma! Nu malači!
Tāpēc arī esmu nedaudz "iesprindzis" pakustināt to skudru pūzni
Man tiesi tas pats. Kadus 3 gadus netieku talak par 11 klasi. Jo mainu biezi auto. Sanak ka klase ir auto nevis vaditajam.
man ir ~20autosi tajaas 'tabulaas' un futboleeti tie bonusi tiek uz vella paraushanu vieniigi no 'kravas' uz 'pasazjieru' un otraadi taas klases nau paarcilaajamas , a citaadi pofik , pie kam dalja schrottu ir uz mani 'fiziski' bet daljai es esmu 'lietotaajs' -iipasnieks ir mans sija
taxshto gan jau Teu vienk. sip praatu , aizej uz citu kantoti un meegjini veel
Pēc idejas šai apdrošināšanai vispār nevajadzētu būt nekādam sakaram ar auto. OCTA piesiet tikai un vienīgi vadītāja apliecībai un konkrētajam cilvēkam arī rēķināt visus Bonus-Malus. Kategorijas tādas pašas, kā tiesībām, un viss.
Graberis rakstīja: Vēl interesei - esat kādreiz pievērsuši uzmanību tai līmeņu maiņas sistēmai?
Piemēram tu cilvēks brauc kā jēziņš 4 gadus no vietas, līdz kārtējam pārrēķinam paliek pāris dienas un tu noberz kādai blondīnei bamperim krāsu - skāde, kuras novēršana maksās kādus 120 latus remontējot ar diviem pirkstiem vēdeklī. A tu cilvēks lido no savas gandrīz 10 klases atpakaļ uz sākumu.
Vēl kas man ienāca prātā - nez ko LTABs teiks, ja es tagad sagribēšu pārnes BM no mašīnas uz moci vai otrādāk?
nevar nokrist no 10 klases uz sesto , no 10 klases par avariju var nokrist max uz 8 klasi!
u n logiski ka BM no mocha uz smago vun/vai otraadi parnest nevar.
un ats kaas teica ka 3 gadus netiek taalaak par BM klasi-mulkibas aizej pie apdrosinataja un tas izdariis, ja bus atsauciigs.
protams ja tev vienam drapakam ir 15 kalse un noperc veel vienu tam tu nevaresi uizlikt 15 un saglabat vecajam 15
Graberis rakstīja: Vēl interesei - esat kādreiz pievērsuši uzmanību tai līmeņu maiņas sistēmai?
Piemēram tu cilvēks brauc kā jēziņš 4 gadus no vietas, līdz kārtējam pārrēķinam paliek pāris dienas un tu noberz kādai blondīnei bamperim krāsu - skāde, kuras novēršana maksās kādus 120 latus remontējot ar diviem pirkstiem vēdeklī. A tu cilvēks lido no savas gandrīz 10 klases atpakaļ uz sākumu.
Vēl kas man ienāca prātā - nez ko LTABs teiks, ja es tagad sagribēšu pārnes BM no mašīnas uz moci vai otrādāk?
Jaa un veel stulbaak ir tas ka nav starpiibas vai tu vecam zapiņam noskraapee kraasu par 40LVL vai izniicini jaunu sešsimto mersi.
Pareizi,ka nav. Ideja tāda,ka tu izraisi aksidentu,značit cirvis
tunos rakstīja:
Graberis rakstīja: Vēl interesei - esat kādreiz pievērsuši uzmanību tai līmeņu maiņas sistēmai?
Piemēram tu cilvēks brauc kā jēziņš 4 gadus no vietas, līdz kārtējam pārrēķinam paliek pāris dienas un tu noberz kādai blondīnei bamperim krāsu - skāde, kuras novēršana maksās kādus 120 latus remontējot ar diviem pirkstiem vēdeklī. A tu cilvēks lido no savas gandrīz 10 klases atpakaļ uz sākumu.
Vēl kas man ienāca prātā - nez ko LTABs teiks, ja es tagad sagribēšu pārnes BM no mašīnas uz moci vai otrādāk?
nevar nokrist no 10 klases uz sesto , no 10 klases par avariju var nokrist max uz 8 klasi!
u n logiski ka BM no mocha uz smago vun/vai otraadi parnest nevar.
un ats kaas teica ka 3 gadus netiek taalaak par BM klasi-mulkibas aizej pie apdrosinataja un tas izdariis, ja bus atsauciigs.
protams ja tev vienam drapakam ir 15 kalse un noperc veel vienu tam tu nevaresi uizlikt 15 un saglabat vecajam 15
Man vel nav nacies sastapt atsaucigo apdrosinataju. Uz so bridi manam auto ir 6klase un 11ta gaida junija beigas kad vares parcelt uz so auto. IDIOTISMS.
Baisulis rakstīja: Pareizi,ka nav. Ideja tāda,ka tu izraisi aksidentu,značit cirvis
Paskaidro cirvim kas ir aksidents?
Baisulis rakstīja: negadījums
Atvaino, bet domu nesapratu.
Seene rakstīja: Pēc idejas šai apdrošināšanai vispār nevajadzētu būt nekādam sakaram ar auto. OCTA piesiet tikai un vienīgi vadītāja apliecībai un konkrētajam cilvēkam arī rēķināt visus Bonus-Malus. Kategorijas tādas pašas, kā tiesībām, un viss.
Tam ir divi mīnusi
1) Mīnuss apdrisinātājiem - pieņemsim, ka man šķūnī stāv kaut kādi desmit šroti, ar kuriem es mēdzu izbraukt - katru dienu pa vienam Pēc tagadējās sistēmas katram ir polise, a tā tikai viena - 10x mazāki ienākumi
2) Mīnuss vadītājam - es, teiksim, nolieku visas kategorijas, bet ar tām savām kategorijām katru dienu tikai nopilotēju kādus 50 km pa šoseju vieglo mašīnu. Kas man būs jāapdrošinās kā fūrei vai autobusam?
LTAB bonu-malus
Šodien saskāros ar riktīgu "sviestu", cenšoties pārnest savu klasi uz jaunu auto. Mani korekti atšuva, jo es to pagājušogad vienreiz jau esot izdarījis! Kaut arī auto ir Latvijā pirmoreiz reģistrēts šāgada janvārī. Stāsts ir par to, ka apdrošinātāji auto bonus-malus sistēmā identificē pēc reg.nr., nevis pēc VIN. Un, ja savu izvēles numuru esi atdevis uzglabāšanā un atlaides klasi esi pārnesis uz citu auto, tad process ir neatgriezenisks! Atpakaļ uz šo numuru atlaidi pārnest nav iespējams, kaut arī auto fiziski ir cits. Apdrošinātāji sūta pie LTAB, LTABs pasaka, ka esot tikai izpildītājs un info bāzes uzturētājs un sūta atpakaļ pie apdrošinātājiem.... Jautri!![](/images/forum/icons/icon_smile.gif)