Labāk jau aizbrauc uz servisu,ne te tev to saremontēs un ne tu pats tiksi galā ar elektroniku,kā izskatās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labāk jau aizbrauc uz servisu,ne te tev to saremontēs un ne tu pats tiksi galā ar elektroniku,kā izskatās.
Biju jau nesen Permalataa,nodiagnosticeja,ka viena LAMBDA neshansee,nomainiiju to pats,it kaa apgriezieni un motora darbiba uz pirmo bridi pat ljoti nostabilizeejaas,bet she tev tagad...
bija tādas pašas problēmas ar e36, pie vainas bija beigta lambda. vēl pie viena paskaties benzīna filtru, gaisa filtru. ja vēl dziļāk tad iespējams ieplūstošā gaisa mērītājs, bet šaubos. parasti tādām vecām naglukastēm lambda ir atmetusi pedāļus
starpcitu lambdu var ielikt normālu un var ielikt sūdīgu. + neaizmirsti, ka pie beigtas lambdas motors ieslēdzas avārijas režīmā, degmaisījumu padod daudz biezāku - neatceros, vai to avārijas režīmu caur kompi vajadzēja notīrīt vai viņš pats pēc normālas lambdas ielikšanas atleca ierastajā režīmā.
juuzveris rakstīja: starpcitu lambdu var ielikt normālu un var ielikt sūdīgu. + neaizmirsti, ka pie beigtas lambdas motors ieslēdzas avārijas režīmā, degmaisījumu padod daudz biezāku - neatceros, vai to avārijas režīmu caur kompi vajadzēja notīrīt vai viņš pats pēc normālas lambdas ielikšanas atleca ierastajā režīmā.
vot,paldies par saprotamu un labu atbildi.Lamdu pats nomainiju,ieliku lietotu,motors stradaaja savadak uzreiz,pirms tam brivgaita drebinaja,negaja visu cilindri,tagad vrogjbi iet,bet shitaa slapshana stulbaa ieliekot neitralaja un ripojot,kad uzsilst kartigi,it ka paariet...
626 rakstīja:
juuzveris rakstīja: starpcitu lambdu var ielikt normālu un var ielikt sūdīgu. + neaizmirsti, ka pie beigtas lambdas motors ieslēdzas avārijas režīmā, degmaisījumu padod daudz biezāku - neatceros, vai to avārijas režīmu caur kompi vajadzēja notīrīt vai viņš pats pēc normālas lambdas ielikšanas atleca ierastajā režīmā.
vot,paldies par saprotamu un labu atbildi.Lamdu pats nomainiju,ieliku lietotu,motors stradaaja savadak uzreiz,pirms tam brivgaita drebinaja,negaja visu cilindri,tagad vrogjbi iet,bet shitaa slapshana stulbaa ieliekot neitralaja un ripojot,kad uzsilst kartigi,it ka paariet...
buus kaads no dachikiem visticamaak,deelj lambdas nevajadzeetu slaapt.
nē, tas ir dēļ lambdas! lietota lambda ir tas pats, kas lietots prezervatīvs
BOSCH lambda kkas ap 60Ls man liekas
taadaa gadiijumaa kapeec slaapst tieshi ripojot un ieliekot no aatruma neitraalajaa?kad mashiina ir apstaajusies un tiek palaista no jauna,viss ir ok,ruuc briivgaitaa pie kam vienmeeriigi.
Manam aizvēsturiskajam šrotam [B3 2.0E ar aizvēsturisko KE-Motronic ] kaut kas nav kārtībā ar vakuumsistēmu, rezultātā aukstam ir tieksme slāpt nost pirms kompis pagūst noreaģēt [tas tam prasa pāris sec], uz 90c ir ok [esmu priekš tādas temp saregulējis ], virs atkal ne šā ne tā Attiecīgi pa pilsētu braucot atmetoties mēdzu bik pabakstīt gāzes pedāli... Lai arī šprice pavisam savādāka un smagi mehāniska, bet izklausās pat līdzīgi
jā, brīvgaitas vārsts varētu būt pie vainas. bet pats padomā - ja lambdas nomaiņa deva tomēr uzlabojumu (tiesa gan jāskatās cik ilgu), vai nav vērts ieskrūvēt tomēr jaunu.
par lambdu vēl - paskaties vai tev patēriņš nav pieaudzis. man vismaz bija par 2-3 litriem pie beigtas lambdas pacēlies.
un vecajam fordam arī bija, ka slāpa ieliekot neitrālajā. beigts izrādījās degvielas filtrs.
626 rakstīja: taadaa gadiijumaa kapeec slaapst tieshi ripojot un ieliekot no aatruma neitraalajaa?kad mashiina ir apstaajusies un tiek palaista no jauna,viss ir ok,ruuc briivgaitaa pie kam vienmeeriigi.
taapeec ka kompim neiestaastiiji ka lambdu nomainiiji (kljuudu nenodzeesi)....
vai arii ieliki lambdu ar nepareiziem parametriem....
kompis tiesaam aizdedzes momentu taisa laikam ka pa veelu...kameer ir degviela tikmeer iet arii ar veelu aizdedzi, tikai karst un pateerinsh lielaaks, bet tuksgaitaa degmaisiijumu optimaali nesadedzina un benjas smacinieks pa izpuuteeju naak aaraa...
vienkaasaakais veids kaa to noskaidrot- ar stroboskopu gandriiz vai ikvienaa kaktu kantorii...
juuzveris rakstīja: jā, brīvgaitas vārsts varētu būt pie vainas. bet pats padomā - ja lambdas nomaiņa deva tomēr uzlabojumu (tiesa gan jāskatās cik ilgu), vai nav vērts ieskrūvēt tomēr jaunu.
Nevar viņam būt brīvgaitas vārsts pie vainas - ja pirms tam ar to pašu ir bijis normāli, tas var tikai aizsērēt, bet tad būtu vnk baisi tukšgaitas abaroti un piedevām, nezinu, kā ir bēmūwē, četrus riņķus šitāda bēda mēdz piemeklēt mašīnai esot pilngadīgai
nu vnk nav vērts likt detaļas no šrotiem, ja nu vienīgi netaisies to auto nākamajā dienā pārdot
~60ls + savs darbs manuprāt ir normāla samaksa par veca šrotvāgena motora stabilu darbību. parēķini cik tev benžā aiziet tērējot vairāk ar kļūdainu dzinēju
juuzveris rakstīja: nu vnk nav vērts likt detaļas no šrotiem, ja nu vienīgi netaisies to auto nākamajā dienā pārdot
~60ls + savs darbs manuprāt ir normāla samaksa par veca šrotvāgena motora stabilu darbību. parēķini cik tev benžā aiziet tērējot vairāk ar kļūdainu dzinēju
Vecs šrotvāgens būtu topika autora E39?
Vecs šrotvāgens būtu topika autora E39?
e 39 tipa baigi jaunais un modernais auto?
Moderns tas nav, bet 13-4 gadus vecu vācu mašīnu par šrotvāgenu var nosaukt tikai getzists
nerunaasim te par e39 rulziigumu un nerulziigumu,tas ir pavecs-9 gadi,bet ljoti komfortabls un izskatiigs auto ar fiichaam. turklaat bauda ko sniedz 3.5 v8,ja vien tas pareizi straadaa
jaa,degvielas pateerinsh liekas lielaaks,kompis pilseetaa kaadus 18 raada,bet pavelkot reizeem.
vispaar braukshu chekot taas lambdas atkal,bet principaa Permalataa pierakstoties mani nokonsulteeja,ka neslaapst deelj lambdaam,bet kaads dachiks varot nikjoties.
juuzveris rakstīja: nu vnk nav vērts likt detaļas no šrotiem, ja nu vienīgi netaisies to auto nākamajā dienā pārdot
~60ls + savs darbs manuprāt ir normāla samaksa par veca šrotvāgena motora stabilu darbību. parēķini cik tev benžā aiziet tērējot vairāk ar kļūdainu dzinēju
jauna lambda(ne-universaalaa) ~ 80Ls
Galvenais rakstīja:
Vecs šrotvāgens būtu topika autora E39?
e 39 tipa baigi jaunais un modernais auto?
Auto ir daudz modernaks par kaut kadu jaunu plastmasa japani vai korejieti.
Ir jau vispār pat dzirdēts, ka iesakot tur uz kaut kādiem tūkstošiem mainīt. Nomaini tak tās savas lambdas + aizbrauc uz diagnostiku [kompi]
P.S. Ar ko tad Bosch universālā lambda būs sliktāka par Bosch lambdu, kurai virsū rakstīts "bēmūvē"? Atšķirība nejauši nebūs tikai vadu krāsās?
Ozz rakstīja: taapeec ka kompim neiestaastiiji ka lambdu nomainiiji (kljuudu nenodzeesi)....
vai arii ieliki lambdu ar nepareiziem parametriem....
kompis tiesaam aizdedzes momentu taisa laikam ka pa veelu......
Kāds sakars lambdas zondei ar aizdedzes momentu?
Tik pat labi var būt arī gaisa masas mērītājs (MAF)
Turklāt vai V8 BMW dzinējiem viņi nav divi?
Master_D rakstīja: Tik pat labi var būt arī gaisa masas mērītājs (MAF)
Turklāt vai V8 BMW dzinējiem viņi nav divi?
jā,tie ir divi.diagnostikā gan jau,ka kompis izmetīs kļūdaino mezglu.kāda jēga nomainīt abas zondes,ja tās varbūt nebūt nav pie vainas.
e39 535 problema
kaut kaada shtelle notiekaas ne taa,skaidrs,ka naaksies apmekleet servisu,bet vismaz zinaataaji variantus luudzu,kas vareetu buut par vainu:
e39 535 braucu,viss ok,tad tuvojoties krustojumam vai apstaashanaas vietai,ielieku neitraalajaa un ripoju,mashiina gandriiz noslaapst,tad apgriezieni uzlec un atkal nokriit,ripojot pamataa arii noslaapst,liidz ko apstaajos,pielaizhu,viss ok-ruuc vienmeeriigi neraustaas nekas,saaku kustiibu,ripinoties,ielieku N atkal noslaapst.WTF?Ilgaak braucot shii kaite paariet,teiksim ruucinoties stundu no vietas.