nu kā - tas katram motoram ir individuāli, bet vidēji sanāca degmaisījumu treknināt par 10-15%. aizdedzes moments + ~3-5 grādi tukšgaitā, pārējos režīmos ~5 grādi agrāka. un, protams, lambda zondei samazinam regulēšanas diapazonu, lai netreknina
un auto arī ilgāk iesilst - jo spirta sadegšanas temperatūra ir zemāka.
par patēriņu - mazāks tas nebūs nekādā gadījumā, kā braucot ar benzīnu. vai nu būs tāds pats, vai lielāks.
būtībā reālais ieguvums ir ekoloģija un tas, ka motora cilindros un izplūdes sistēmā nav kvēpu.
Bioetanols E85.
Vai var liet parastā autiņa bākā bez pārbūves? Neatceros kur tas bija, bet kautkur lasīju/redzēju ka varot. Varbūt kādam ir vairāk informācijas. Ja ir kādi resursi netā, ielieciet linku.