gacss rakstīja: Klau veči kādi plusi mīnusi salīdzinot šos???? Dīzelim it kā lielāka grieze(390N/m), bet 184 Zs, savukārt benzīniekam (300N/m),bet 230Zs ,ko sakāt???????
saku ka bencīnam vairāk zirgu, bet vai to tev vajag ?
gacss rakstīja: Klau veči kādi plusi mīnusi salīdzinot šos???? Dīzelim it kā lielāka grieze(390N/m), bet 184 Zs, savukārt benzīniekam (300N/m),bet 230Zs ,ko sakāt???????
saku ka bencīnam vairāk zirgu, bet vai to tev vajag ?
Magistrs rakstīja: Atkal viens salīdzinātājs. Turbo dīzeli adekvāti var salīdzināt tikai ar TURBO benzīnu. Un TURBO benzīns, it sevišķi liela tilpuma, vienmēr būs labāks. Tikai ne ekonomiskāks.
Nu nekādi nevaru piekrist, ka benzīns vienmēr būs labāks. "Labāks" ir šauri subjektīvs jēdziens, kas atkarīgs no gaumes, vajadzībām un dažadiem citiem faktoriem. Man "labāks" liekas dīzelis ar augstu griezes momentu. Tev acīmredzot "labāka" liekas bezjēdzīga jauda, ko faktiski nav iespējams izmantot.
Bet vispār TG/AM - ja pašam nav nojēgas, ar ko dīzelis atšķiras no benzīna, tad neviens te ar karoti mutē neieliks.
jautājums....kādas tavas prioritātes...vajadzības....jauda, ekonomika, m/ , uzturēšanas izmaksas, kur un cik taisies braukt un vai tev vispār vajag auto .... utt.
ps - ja tev nav atbildes uz šiem jautājumiem...tad labāk...labāk brauc ar trolejbusu lai man ar 330 bendzīnieku tupikos nav lati jādedzina i visiem būs labāk
pareiz - gaumes lieta ... man piemēram patīk labāk kā dizelis uzvedas uz ceļa ... grieze etc.
naudas ekonomijas ziņā ... lētāk sanāks dīzels, ja paveiksies un nekas nenobirs ...
piemēram, dīzelim var atliekties augstspiediena suuknis (450 Ls) , kura bendzīnniekam vienkārši nav
un vel kas....dīzelis var aizsalt un nelekt....a bendzīnnieks....arī bet pie lielākiem mīnusiem
karoče izdomā kādos mīnusos grasies braukt...
subaru rakstīja: naudas ekonomijas ziņā ... lētāk sanāks dīzels, ja paveiksies un nekas nenobirs ...
A kas tur baisi lētāks? DD tagad dārgāks pa 98... Varjaubūt ka vēl čutj čutj var izvilkt uz patēriņa starpības, bet nu..
SuperZigis rakstīja: es daru tā, es parēķinu, cik es gadā vidēji nobraucu, un tad arī saprotu, vai man TIEŠĀM vajag dizeli, vai nē.
Patlaban es vizinos zem 1 k km gadā (kas ir nepieklājīgi maz), attiecīgi braucu ar 3,2L bendzīnu un viss
Ar kaajaam pa gadu vairaak noiet Mosh Tev nemaz nevajag vizinaaties?
subaru rakstīja: pareiz - gaumes lieta ... man piemēram patīk labāk kā dizelis uzvedas uz ceļa ... grieze etc.
naudas ekonomijas ziņā ... lētāk sanāks dīzels, ja paveiksies un nekas nenobirs ...
piemēram, dīzelim var atliekties augstspiediena suuknis (450 Ls) , kura bendzīnniekam vienkārši nav
Ekonomija vispār nav pieminēšanas vērta. Dīzelim ir dārgākas apkopes un remontu izmaksas. Par dīzeļa ekonomiskumu ir vērts runāt tikai komerctransportam.
Es būtu par 330d vai 530d sākot no 2003. gada!!!
SuperZigis rakstīja:
Seene rakstīja: Ekonomija vispār nav pieminēšanas vērta. Dīzelim ir dārgākas apkopes un remontu izmaksas. Par dīzeļa ekonomiskumu ir vērts runāt tikai komerctransportam.
ja vien te nav runa par pavecāku bendzīna V veida motoru, kam daudz kas tur pa 2 lāgi utt.
2 motori, 2 stures, 2 atrumkloki
vel dīzeļiem attiecībā pret bendzīnniekiem ir nelaba tendence sliktāk ost
Seene rakstīja:
subaru rakstīja: pareiz - gaumes lieta ... man piemēram patīk labāk kā dizelis uzvedas uz ceļa ... grieze etc.
naudas ekonomijas ziņā ... lētāk sanāks dīzels, ja paveiksies un nekas nenobirs ...
piemēram, dīzelim var atliekties augstspiediena suuknis (450 Ls) , kura bendzīnniekam vienkārši nav
Ekonomija vispār nav pieminēšanas vērta. Dīzelim ir dārgākas apkopes un remontu izmaksas. Par dīzeļa ekonomiskumu ir vērts runāt tikai komerctransportam.
patērīna atšķirība pilsētā būs tīri zvērīga.
HIPPY rakstīja:
SuperZigis rakstīja:
Seene rakstīja: Ekonomija vispār nav pieminēšanas vērta. Dīzelim ir dārgākas apkopes un remontu izmaksas. Par dīzeļa ekonomiskumu ir vērts runāt tikai komerctransportam.
ja vien te nav runa par pavecāku bendzīna V veida motoru, kam daudz kas tur pa 2 lāgi utt.
2 motori, 2 stures, 2 atrumkloki
Pietiek jau ar divām galvām un 2 sadalenēm.
Ja brauksi pa ārpilsētu tad benzīnu, ja pa pilsētu pārsvarā tad dīzeli pie nobraukuma vismaz 25-30 t. km gadā.
Magistrs rakstīja: Dīzelis ir traktors. Man traktori nepatīk. Smird, vibrē, met ārā melnus dūmus. Miskaste.
Sēne ir totāla lohaina sēne. Izbrauc ar T6 vai V8 4,2 biturbo un tad runā par dīzeļu rulzīgumu.
Protams, ka totāla... Visi, kas ikdienā nepārvietojas ar auto, ko paši pat sacīkšu trasē nespētu savaldīt ir totāli lohi. Lai gan pat trasē dīzeļi ir sevi pierādījuši - Lemānā nez kādēļ dīzeļiem pat bākas samazina, lai benzīnniekiem atstātu jebkādas cerības
Interesanti vienīgi, kas tevi tik ļoti aizskāra, ka atkal jāķeras pie personīgiem apvainojumiem?
Seene rakstīja:
subaru rakstīja: pareiz - gaumes lieta ... man piemēram patīk labāk kā dizelis uzvedas uz ceļa ... grieze etc.
naudas ekonomijas ziņā ... lētāk sanāks dīzels, ja paveiksies un nekas nenobirs ...
piemēram, dīzelim var atliekties augstspiediena suuknis (450 Ls) , kura bendzīnniekam vienkārši nav
Ekonomija vispār nav pieminēšanas vērta. Dīzelim ir dārgākas apkopes un remontu izmaksas. Par dīzeļa ekonomiskumu ir vērts runāt tikai komerctransportam.
un pats ar 3 TDI brauc
1.4 Golps...balts...ūber jebkurš BMW
SuperZigis rakstīja:
pozitiivais rakstīja: vel dīzeļiem attiecībā pret bendzīnniekiem ir nelaba tendence sliktāk ost
nu un Tavs Golps neož ? Tavi 6L kā Tev liekas, cik daudz atgāžu nonāk gaisā ? a ?
nezinu...manas atgāzes smagas....velk pie zemes...gaisā neiet...
ja man tagad vajadzētu izvēlēties starp 330i un 330D, tad es izvēlētos 530D....vot....sapratāt....
SuperZigis rakstīja:
HIPPY rakstīja: 2 motori, 2 stures, 2 atrumkloki
Tu zini, par ko es runāju.
Es pajokoju
Tev ieteikt ko ir gruti:
3l diseli BMW ir loti labi izdevusies, tikai silti iesaku diseli no sakuma loti parbaudit, vai viss ok. Viens no vajiem posmiem ir turbina.
3l benzins ar nav slikts un nemaz tik rijigs vinsh nau ka te Tev censas iestastiit. Nu un jauda tiesaam ir iespaidiiga prieks tas mazas bundzas – pirms perc kartigi padoma vai Tev to vajag.
330i degvielas patēriņš 6l/100km...
....protams +10 l, ja ne tikai stāv iedarbināts uz treilera bet pats brauc
jauda ir ok...bet...ātri pierod un gribas vairāk
rudens68 rakstīja:
Ekonomija vispār nav pieminēšanas vērta. Dīzelim ir dārgākas apkopes un remontu izmaksas. Par dīzeļa ekonomiskumu ir vērts runāt tikai komerctransportam.
un pats ar 3 TDI brauc
Vai tas ir kas pretrunīgs? Neesmu nekad apgalvojis, ka savu auto izvēlējos taupības nolūkos.
Nu nu – gribas vairak – tad jau M-kinu japerk uzreiz.
tikai diizeli !
P.S. 330X(benziins 2005 gada) ripo pat ljoto ljoti labi.
SuperZigis rakstīja:
Bazhix rakstīja: Ar kaajaam pa gadu vairaak noiet Mosh Tev nemaz nevajag vizinaaties?
sorre, pēc atvaļinājuma nejēdzu aš neko...
zem 10 k km bija domāts ibio rio
Domājams,ka Tev tas nav vienīgais auto. Jo es ar velosipēdu pa gadu nobraucu ap 10 k km + auto 35 k km!
330 benzīnieku jeb 330 dīzeli ?????
Klau veči kādi plusi mīnusi salīdzinot šos???? Dīzelim it kā lielāka grieze(390N/m), bet 184 Zs, savukārt benzīniekam (300N/m),bet 230Zs ,ko sakāt???????