Overland rakstīja:
un ja ņem filozofiski, tad jebkuram auto ik pa brīdim, kas izbeidzas.
Tas gan. Cilvēki pat ar jauniem auto brauc uz servisu.
Kā es, piemēram.
Overland rakstīja:
un ja ņem filozofiski, tad jebkuram auto ik pa brīdim, kas izbeidzas.
Tas gan. Cilvēki pat ar jauniem auto brauc uz servisu.
Kā es, piemēram.
Nezinu, par kādām hadenēm te kurš ko stāsta, bet nu subj. hadene ir kā reiz' mūsu ceļiem domāta - divi tilti un nekādu pārāko kosmisko tehnoloģiju. Nedaudz sarežģītāka par divriteni.
Elektrības gļuki, kā runā, mēdz būt, bet nu nez - man bija tāds - ~1,5 mēneša garumā periodiski bija problēmas ar iedarbināšanu - ķipa viss griežās un pielec, tad noslāpst un vairs nelec, vai nevar "noķert" imobilaizeri un tml. Par imobilaizera vainu jau arī biju aizdomājies, bet tā kā parādība nebija bieža un laika braukt uz servisu nebija, viss atrisinājās pats no sevis un baigi vienkārši - vienu brīdi vairs nestrādāja pilnīgi nekas, kas iet uz elektribas, kā rezultātā tapa skaidrs, ka akumulātors ir beikc Tika nomainīts un viss atkal rullē. Nu tobiš nebija nekāda "tipiskā" UScara vaina, bet gluži elementārs akumulātora pirmsnāves nogurums, kas gan uz Jeepa izpaudās diezgan nesaprotami. Stāsts gan par 4.7 benzīnu.
Izsmeļošs info par subj. - jeep.avtograd.ru
Pārdodu Jeep Grand Cherokee Overland