Pirmais rakstīja:
kas ta jaunam autosam kalodku uzbūvē ir principiāli savādāk kā 20gadus vecam, ka tikai autorizētie "speciālisti" spēj kalodkas samainīt
vispābā man ir lielum lielas aizdomas ka autosi tik nenormāli sarežģīti pēdējās desmitgadēs ir arī tāpēc, lai vidusmēra pilsonis neko pac vairs nevarētu izdarīt, eku bija spilgc piemērs ar megane lampiņām, un tie jau tikai ira ziediņi.
un jaunākiem autosiem degvielas patēriņš kā nekrīt, tā nekrīt, tiesa, autosi paliek smagāki, bet tas jau galvenokārt uz smalkāku dīvānu, jaudīgāku kondišķu un resnāku tumbu rēķina. Tās pasakas par drošību un ekoloģiju ir izgudrojuši šeihu lobiji
Nippon Auto
Nu sķiet, ka pagaidām ir garām....
Nezinu, kā tur uz vietas izskatās taču zvanīju šamējiem - kārtējā apkope autiņam.
Paceļ meitietis ar nelielu akcentu: - Nippon Auto.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meitietis: - Pievienošu Jums meistaru, uzgaidiet. (Balss toņa laipnība 10 baļļu skalā ap 1.50.... un nez kāpēc man meistars uzreiz vajadzīigs.... gg).
Gaidu kādu brītiņu, paceļ Meistars: - Lūdzu.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meistars: - Nūūū, mēs vēl tā īsti nezinām... vēl tikai kalkulējam... nu būs kādus 10 latus lētāk kā pie iepriekšējiem, nu pie Bensona.
Es: - Tur bija aptuveni 150,- Ls.
Meistars: - Nu jā, mums būs kādi 10... 15 lati mazāk. Bet mēs vēl kalkulējam.
Es: - Un kad to apkopi varētu uztaisīt.
Meistars: - Nu vēl nevaram, nav mumsa serviss vēl vaļā. Kaut kad pēc 15-tā datuma varētu. Bet precīzi vēl nevaru pateikt.
Es: labi, paldies par informāciju.
Sarunas beigas.
Secinājums: Ja pie Bensona Tu jebkurā saziņas veidā - pa telefonu vai uz vietas esi KLIENTS, tad šeit man radās padomju laika gastranomijas veikala apmeklējuma sajūta.....