anonimikis rakstīja: ir gadījies redzēt auto, kuram 60K nobraukums un ne reizi nav bijis uz apkopēm
Smagajam Volvo ir pirmā 10(vai 12 K) tad 70 (vai 75 , vienkārši aizmirsu cik bij pareizi ). Tad pie 150 K un t t
anonimikis rakstīja: ir gadījies redzēt auto, kuram 60K nobraukums un ne reizi nav bijis uz apkopēm
Smagajam Volvo ir pirmā 10(vai 12 K) tad 70 (vai 75 , vienkārši aizmirsu cik bij pareizi ). Tad pie 150 K un t t
Tu katreiz lej kaut ko citu???Tak uz eļļas kannas ir rakstitas specifikacijas eļļam ar salasamiem burtiem.
EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
msh rakstīja:
TDI rakstīja: bet sipties ar autosu -pashiem mainiit elljas utt. nau nekaac 'funs' jau kopsh kaada 1995 gada , iznjemot audio 'shtelliites' un citus siikumus -kaa piem logupaceelaaj mechaanizma remonc/nomainja waj pak.loga el.shtorka -bet tas jau uz 'krutto' OOOO attiecas , gondaaam xanuj nekas nebirzt
Skaties ka ar eļļu nesanāk kā rozem
P.S. Divdesmitgadīgām gondām nav vairs kam birt, jo viss jau sen pārkausēts
parasti jaunu autosu lietoju liidz~200-230kkm , tajaa laikaa vinjam nekas nebirst a taalaak pilliigs pukujs vai naakamajam lietojaajam ira sex waj nava
a runaajot par oiliem - xvz kaada maarrutka peec Bensoons lej 0W kastroli , ja kastrolja homepaagee raxta ka var gan 5W gan 10W liet un intervaali nemainaas-tie pashi 20kkm peec savas pieredzes pmnju ka 93' Golps III 1,9TDI 5W oilu rija lopaa,aprox 1l uz1000km a 10W knappi 0,2-0,3l/1000km
pienjemu ja manaa gondaa lietu 5 vaj 10W oilu , tad vispaabaa nebuutu nekaadu ''doljivu'' starp apkopeem
TDI rakstīja: a runaajot par oiliem - xvz kaada maarrutka peec Bensoons lej 0W kastroli , ja kastrolja homepaagee raxta ka var gan 5W gan 10W liet
Droši ka tapec ka dargaka un vairak piķi izdodas noslaukt
TDI rakstīja: a runaajot par oiliem - xvz kaada maarrutka peec Bensoons lej 0W kastroli , ja kastrolja homepaagee raxta ka var gan 5W gan 10W liet un intervaali nemainaas-tie pashi 20kkm peec savas pieredzes pmnju ka 93' Golps III 1,9TDI 5W oilu rija lopaa,aprox 1l uz1000km a 10W knappi 0,2-0,3l/1000km
pienjemu ja manaa gondaa lietu 5 vaj 10W oilu , tad vispaabaa nebuutu nekaadu ''doljivu'' starp apkopeem
Ēda vai puņķoja laukā gar blīvēm?
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Jā, un pilnīgi vienādas piedevas un pilnīgi vienāds ražošanas process, vai ne?
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Acīredzot esi tups.
Pirmkārt - "0W-40" un "5W-40" NAV (!) vienādas specifikācijas
Otrkārt - jautājums bija kurai no profesionālajām var liekt kuru mazumtridzniecības, nevis kuras divas mazumtirdzniebas var jaukt savā starpā.
Treškārt - pirmais un galvenais jautājums - kura no profesionālajām eļļām ir vispiemērotākā konkrētam dzinējam - tev vispār nelikās svarīgs.
Es zinu pareizo atbildi, un jo īpaši bēdīgi ir tas, ka net tikai tādi kā tu nezin, bet arī autorizētais dīlerserviss. Tā vietā lai noskaidrotu šo jautājumu, stāsta klientiem, ka dzinējs ir neuzticams un bieži bojājas un mierīgi lej to pašu eļļu, ko visiem benzīnniekiem.
Seene rakstīja:
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Acīredzot esi tups.
Pirmkārt - "0W-40" un "5W-40" NAV (!) vienādas specifikācijas
Otrkārt - jautājums bija kurai no profesionālajām var liekt kuru mazumtridzniecības, nevis kuras divas mazumtirdzniebas var jaukt savā starpā.
Treškārt - pirmais un galvenais jautājums - kura no profesionālajām eļļām ir vispiemērotākā konkrētam dzinējam - tev vispār nelikās svarīgs.
Es zinu pareizo atbildi, un jo īpaši bēdīgi ir tas, ka net tikai tādi kā tu nezin, bet arī autorizētais dīlerserviss. Tā vietā lai noskaidrotu šo jautājumu, stāsta klientiem, ka dzinējs ir neuzticams un bieži bojājas un mierīgi lej to pašu eļļu, ko visiem benzīnniekiem.
Tu pat nezini ko nozime tie skaitļi o un 5w.Kadu savam auto eļļu uzliet jau nu es zinatu.
Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
msh rakstīja:
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Jā, un pilnīgi vienādas piedevas un pilnīgi vienāds ražošanas process, vai ne?
Kads sakars ar ražošanas procesu tam ko eļļa dara motora???
Seene rakstīja:
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Acīredzot esi tups.
Pirmkārt - "0W-40" un "5W-40" NAV (!) vienādas specifikācijas
Otrkārt - jautājums bija kurai no profesionālajām var liekt kuru mazumtridzniecības, nevis kuras divas mazumtirdzniebas var jaukt savā starpā.
Treškārt - pirmais un galvenais jautājums - kura no profesionālajām eļļām ir vispiemērotākā konkrētam dzinējam - tev vispār nelikās svarīgs.
Es zinu pareizo atbildi, un jo īpaši bēdīgi ir tas, ka net tikai tādi kā tu nezin, bet arī autorizētais dīlerserviss. Tā vietā lai noskaidrotu šo jautājumu, stāsta klientiem, ka dzinējs ir neuzticams un bieži bojājas un mierīgi lej to pašu eļļu, ko visiem benzīnniekiem.
oj pļā, reku vēl viens gudrāks par dīlerservisu
kad es nopirkšu gondu, tad vedīšu pie tevis kalodkas mainīt lai nezūd garantija
p.n.
30nieci eļļu nedrīkst (neiesaka) liet turbodīzeļiem ar mainīgas ģeometrijas turbīnām
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
nu tad Seene, dari mums visiem skaidrību kas ir jālej iekš to isuzu dīzeli
batka rakstīja:
msh rakstīja:
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Jā, un pilnīgi vienādas piedevas un pilnīgi vienāds ražošanas process, vai ne?
Kads sakars ar ražošanas procesu tam ko eļļa dara motora???
Nevis eļļa, bet divas eļļas
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Pat ne tara?
Sretsked rakstīja: TDI, nevajadzētu būt vienaldzīgam par cita seksi...lieto mantu tā,lai citam ir 'sekas ģelaķ' iespēja.
sex ,peec manis lietotajiem autosiem ira tikai tik liels cik liels ir materiaalu nogurums/nodilums jo es stingri ieveeroju apkopes un nesipu zantiimu uz rez.dalju cenaam -nepeerku 'ka tik leetaak'
P.S. savu pirmo cirvi panjeemu 3,5gadiigu ar 280kkm !!! uz shiltes un tas , dziljos latgales Mazsipaanos lietotais ,bet regulaari apkoptais autinjsh , bij apbriinojami neizjaac !!!??un paarliecinaaja mani njemt taadu pashu , bet jaunu , ar man veelamo apriikojumu (EXE) kuraa ira gan cruise gan luuka utt. 'pierasti' labumi
Senes auto lejam profesionalo TXT Softec 5W-40 vai amatieru()CASTROL MAGNATEC 5W-40
Seene rakstīja:
batka rakstīja: EDGE Sport 0W-40 var bez sirdzapziņas parmetumiem jaukt ar CASTROL MAGNATEC 5W-40 .Pilnigi vienadas specifikacijas
Acīredzot esi tups.
Pirmkārt - "0W-40" un "5W-40" NAV (!) vienādas specifikācijas
Otrkārt - jautājums bija kurai no profesionālajām var liekt kuru mazumtridzniecības, nevis kuras divas mazumtirdzniebas var jaukt savā starpā.
Treškārt - pirmais un galvenais jautājums - kura no profesionālajām eļļām ir vispiemērotākā konkrētam dzinējam - tev vispār nelikās svarīgs.
Es zinu pareizo atbildi, un jo īpaši bēdīgi ir tas, ka net tikai tādi kā tu nezin, bet arī autorizētais dīlerserviss. Tā vietā lai noskaidrotu šo jautājumu, stāsta klientiem, ka dzinējs ir neuzticams un bieži bojājas un mierīgi lej to pašu eļļu, ko visiem benzīnniekiem.
tavs saab brauks ar visām tevis minētajām eļļām ,diez vai jutīsi kaut kadas izmaiņas motora darbībā,jā var būt dažas var nepatikt kvēpu filtram nevis motoram,tu laikam visu dari pēc instrukcijas
praktiski motoram ir praktiski vienalga kāda eļļa tur ir iekšā, ka tikai viņa tur ir....
nu šitā figņa par to, ka nevar liet 2 dažādas eļļas kopā ir pilnīga kuiņa.... ja vien neieliesi transmisijas vai bremžu "eļļu", kas patiesībā nav īsti eļļa...
nu biki ir svarīgi cik ilgi elļa attiecīgos apstākļos saglabās savas fukncijas
un biki ir atšķirība kāda eļļa vālēs cauri turbīnai, kas strādā biki citos apstākļos kā motorītis....
un ja kāds "dīleris" cenšas tev iestāstīt, ka tikai viņš spēj pārdot tev pareizo eļļu, tad nauhj pirkt to gondu????
Pirmais rakstīja: praktiski motoram ir praktiski vienalga kāda eļļa tur ir iekšā, ka tikai viņa tur ir....
nu šitā figņa par to, ka nevar liet 2 dažādas eļļas kopā ir pilnīga kuiņa.... ja vien neieliesi transmisijas vai bremžu "eļļu", kas patiesībā nav īsti eļļa...
Taa gluzhi nav.. Nevajag iisti liet kopaa mineraalellju ar sinteetisko.. Vinjas tur kaut kaa sareagjeejot, saputojoties un neelljo kaa naakas..
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
gastello rakstīja:
tavs saab brauks ar visām tevis minētajām eļļām ,diez vai jutīsi kaut kadas izmaiņas motora darbībā,jā var būt dažas var nepatikt kvēpu filtram nevis motoram,tu laikam visu dari pēc instrukcijas
Cilvēki ar tādiem uzskatiem arī ir tie, kas visai pasaulei žēlojas, ka motors slikts un turbīnas remonts dārgs...
Vecajam Volgas motoram patiešām varēja liet jebkādu eļļu, bet EGR un VGT vairs šādu attieksmi nepiedod.
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nippon Auto
Nu sķiet, ka pagaidām ir garām....
Nezinu, kā tur uz vietas izskatās taču zvanīju šamējiem - kārtējā apkope autiņam.
Paceļ meitietis ar nelielu akcentu: - Nippon Auto.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meitietis: - Pievienošu Jums meistaru, uzgaidiet. (Balss toņa laipnība 10 baļļu skalā ap 1.50.... un nez kāpēc man meistars uzreiz vajadzīigs.... gg).
Gaidu kādu brītiņu, paceļ Meistars: - Lūdzu.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meistars: - Nūūū, mēs vēl tā īsti nezinām... vēl tikai kalkulējam... nu būs kādus 10 latus lētāk kā pie iepriekšējiem, nu pie Bensona.
Es: - Tur bija aptuveni 150,- Ls.
Meistars: - Nu jā, mums būs kādi 10... 15 lati mazāk. Bet mēs vēl kalkulējam.
Es: - Un kad to apkopi varētu uztaisīt.
Meistars: - Nu vēl nevaram, nav mumsa serviss vēl vaļā. Kaut kad pēc 15-tā datuma varētu. Bet precīzi vēl nevaru pateikt.
Es: labi, paldies par informāciju.
Sarunas beigas.
Secinājums: Ja pie Bensona Tu jebkurā saziņas veidā - pa telefonu vai uz vietas esi KLIENTS, tad šeit man radās padomju laika gastranomijas veikala apmeklējuma sajūta.....