Gadiņš nav jāmin? Specifiskākā vaina ir pastiprināta zupas rīšana. Ja kas plīst, tad brauc seksot uz Partneri.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gadiņš nav jāmin? Specifiskākā vaina ir pastiprināta zupas rīšana. Ja kas plīst, tad brauc seksot uz Partneri.
Galvenais - nopērc labu un nenopi$tu.
Es skatītos uz tādiem, kas pirkti jauni LV un ir ar mazu kilometrāžu.
Remonē japāņu autocentrā pie dienvidu tilta, arfilā remontē viņus un visur citur ar.
Reti, bet dārgi
Domāju, ka, jo vienkāršāks būs auto, jo lētāka uzturēšana. TB - 2.0 manuālis apēdīs mazāk naudas, nekā Spoooorta versija ar turbo un automātu.
pirmajiem modeļiem mēdza rūsēt bagažnieka vāks un vēl šis tas.
Motoriem - eļļas noplūdes gar blīvzlēgiem un blīvēm.
Turbomotoriem mēdz klaņi izlīst paskatīties, kas notiek motortelpā, tāpat turbīnām mēdz rasties plaisas, eļļas noplūdes utt.
Cilvēki mēdz salauzt kārbas, reduktorus, sajūgus utt.
Bet cik noprotu, vienreiz problēmu novēršot, par to var aizmirst
Master_D rakstīja:
Remonē japāņu autocentrā pie dienvidu tilta, arfilā remontē
tagad takš jauns Oficialais dīleris ADrem kaukur Darzciema iela? kādas atsauksmes. ir ko kāds jau iepircis, remontējies tur?
pa cik Tribeca vel garantija tad veicu apkopes Partner Motors un neko sliktu par shamiem nevaru teikt.
nu aizdzen uz to pashu Partner Motors pirms perc lai noteste a ja perc Latvija pirktu un lietotu tad dilers pastastis daudz vairak par auto kas ar vinu i darits.
martinello rakstīja:
Master_D rakstīja:
Remonē japāņu autocentrā pie dienvidu tilta, arfilā remontē
tagad takš jauns Oficialais dīleris ADrem kaukur Darzciema iela? kādas atsauksmes. ir ko kāds jau iepircis, remontējies tur?
Labāka attieksme nekā Partnerī.
1) Skatos 2003 gada FORESTER II ar manuālo kārbu. Ja trāpīsies svaigs, tad ņemu ar turbīnu 2.0 XT. Ja būs daudz pieredzējis, tad parasto 2.0X.
2) Izskatīju tirgu, bet nekā cita nebija par fora cenu un ar tādu klīrensu. Vajag tādu, kas ir ok uz piķa un arī nebīstas meža ceļu (man tādi hobji, ka vajag meža auto). Lada Ņiva nav starp kandidātiem.
3) Paldies par atbildēm. Skatos, ka LV viņi ir dārgāki nekā Vācijā. Viegli nebūs atrast ar labu noskrējienu.
PS: Cik taisnība, ka baigi dzird cauri riepu skaņu? Ir tā skaņas izolācija TIK slikta?
Japāņi (izņemot topmodeļus - Lexus, Legend utt) nav aizrāvušies ar izolāciju riteņu arkās. Tāpēc arī dzird riepas. 2003 accordam tas pats. mazda 6 tas pats. Tik pašiem svaigākajiem modeļiem tas ir labots.
156. Alfai arkās bija tāds kā filcs ieklāts - riepas dzirdēt nevarēja.
Tomēr japāņiem ir daži citi, būtiskāki plusi
Master_D rakstīja: Japāņi (izņemot topmodeļus - Lexus, Legend utt) nav aizrāvušies ar izolāciju riteņu arkās. Tāpēc arī dzird riepas. 2003 accordam tas pats. mazda 6 tas pats. Tik pašiem svaigākajiem modeļiem tas ir labots.
156. Alfai arkās bija tāds kā filcs ieklāts - riepas dzirdēt nevarēja.
Tomēr japāņiem ir daži citi, būtiskāki plusi
viņi vienkārši brauc,brauc un brauc , neskatoties uz dzirdamajiem riteņiem
Vēl jau arī atkarīgs no riepām. Vasarā jau mazāk skanēs. Ziemā ar rupjo gumiju vairāk. Nu bet tas sīkums, citādi šķiet, ka subis ir labu labais! Paldies par info.
mdude rakstīja: Vēl jau arī atkarīgs no riepām. Vasarā jau mazāk skanēs. Ziemā ar rupjo gumiju vairāk. Nu bet tas sīkums, citādi šķiet, ka subis ir labu labais! Paldies par info.
Tak ieej www.subarupower.lv un uzprasi Forester īpašniekiem visu no A-Z. Vēl labāk ar viņiem ir tikties.
Paldies! Izrādās ir vairāki subaru klubi LV. Biju vandījis pa citu, tur tāds panīkums. Cerams ka šitas ir aktīvāks!
TheKid rakstīja:
mdude rakstīja: Vēl jau arī atkarīgs no riepām. Vasarā jau mazāk skanēs. Ziemā ar rupjo gumiju vairāk. Nu bet tas sīkums, citādi šķiet, ka subis ir labu labais! Paldies par info.
Tak ieej www.subarupower.lv un uzprasi Forester īpašniekiem visu no A-Z. Vēl labāk ar viņiem ir tikties.
"subarupower.lv" neko vairāk par mērīšanos ar krāniņiem, kaltajiem diskiem un taisnajām trubām un vāvuļošanu par krutajām nakļeikām neatradīsi.
Patiesībā tas pats attiecināms arī uz citu marku pielūdzēju lapām.
Vislabāk meklēt infu, nevis latvijas I-neta infantīlajos "autoklubos", bet Krievijas vai Kanādas Subaru lapās. Tur apgrozas PIEAUGUŠI cilvēki ar skaidru skatījumu uz dzīvi.
šite var lasīt un jautāt.
mdude rakstīja: 1) Skatos 2003 gada FORESTER II ar manuālo kārbu. Ja trāpīsies svaigs, tad ņemu ar turbīnu 2.0 XT. Ja būs daudz pieredzējis, tad parasto 2.0X.
2) Izskatīju tirgu, bet nekā cita nebija par fora cenu un ar tādu klīrensu. Vajag tādu, kas ir ok uz piķa un arī nebīstas meža ceļu (man tādi hobji, ka vajag meža auto). Lada Ņiva nav starp kandidātiem.
3) Paldies par atbildēm. Skatos, ka LV viņi ir dārgāki nekā Vācijā. Viegli nebūs atrast ar labu noskrējienu.
PS: Cik taisnība, ka baigi dzird cauri riepu skaņu? Ir tā skaņas izolācija TIK slikta?
vakar tieshi iepirku Forester 2003 gada 2.0 XT pirms tam braukaaju ar 7-er E38 tāpēc gūti varbūt objektīvi novērtēt. however kanjas izolaacija vareeja buut stipri labaak un salona grabeeshana arii piemiit saliidzinaajumaa ar E38. Paspeeju jau pa bikjernieku mezhu nedaudz pabraukaat-iet kaa tanks. + uzticamiiba shim auto tehniskaa zinjaa
varu mazliet piebilst par 90to gadu forikiem, par cik no 99.g 2.0 atmosfēras 320 tukstošiem norullēti ir ap 100 tkst. 1.5 gadu laikā, kā arī tiek lietots 99.g turbo foresters (280 tkst noskrējiens).
atmosfēriskam motoram pie 300 tkst noskrējiena nev na mazāko problēmu. laiku pa laikam kāds ratu gultnis, stabilizatora atsaite vai amortiņš jānomaina. ieteiktu meklēt auto ar parasto aizmugures piekari. neieteiktu ņemt ar pašizlīdzinošajiem amortizatoriem (1 gab OEM maksā ap 350 ls - neOEM nav)
bet redz par to pašu ciparu var salikt parasto piekari ar OEM daļām.
Sturbo salīdzinot ar atmo braucas krietni jaukāk - lieki 50 zs krietni izmaina auto raksturu. piekare faktiski 1:1 ar atmo, atšķirības kārbā - turbo nav apveltīti ar pazeminātajiem ātrumiem.
skaņas izolācija... jap... ratu arkām nekas spīdošs... bet foriks to veiksmīgi kompensē ar savu uzvedību uz ceļa!
atmo kārbām diezgan raksturīga ir starpasnieka gultņu gaudošana figzin... maybe tas pateicoties krietnajam noskrējienam.- remonts nav pārāk dārgs un mierīgi veicams garāžā uz bedres
turbo motors... atšķiras no imprezas turbo... citi virzuļi, kompresijas pakāpe utt... kā arī mazāka turbīna (zemspiediena) turbo bedres nav... ja lietotas labas eļļas, tad 300 tkst noskrējiens turbo fora motoram nav problēma!
populārākais boksermotora paraksts ir virzuļu piegrabēšana piestartējot aukstu motoru - raksturīgs defekts dēļ motora cilindru izvietojuma. bet tā nav mirstamā vaina
tas tā īsumā.
Paldies, armandoz! Reti kurš ir gatavs kārtīgi izlikt visu uz "papīra".
Nu tad doma man pareiza, ja svaigs, tad turbo var ņemt. Par amīšiem šito nebiju dzirdējis. Kā lai zin kuri ir tie pašizlīdzinošie? Man galīgi negribētos tādus brīnumus (zinu ka meršiem tādi bija agrāk un juka ar nost ne pa jokam w210).
A tas 2,0 X vai tad ir galīgs nīkulis?
vakar tieshi iepirku Forester 2003 gada 2.0 XT pirms tam braukaaju ar 7-er E38 tāpēc gūti varbūt objektīvi novērtēt.
Jā, foris un bmw tiešām nav salīdzināmi. Vienīgais, kas ir kopīgs ir tas, ka tās ir mašīnas.
PS: Kur pirki un pa cik? LV vai dzini no ES?
mdude rakstīja:
vakar tieshi iepirku Forester 2003 gada 2.0 XT pirms tam braukaaju ar 7-er E38 tāpēc gūti varbūt objektīvi novērtēt.
Jā, foris un bmw tiešām nav salīdzināmi. Vienīgais, kas ir kopīgs ir tas, ka tās ir mašīnas.
PS: Kur pirki un pa cik? LV vai dzini no ES?
mashiina LV pirkta jauna, es laikam otrais iipashnieks, cipars zem tirgus price, pagaidaam esmu apmierinaats.. vakar biju copeet aizbraucis-iet kaa tanks
mashiina LV pirkta jauna, es laikam otrais iipashnieks, cipars zem tirgus price, pagaidaam esmu apmierinaats.. vakar biju copeet aizbraucis-iet kaa tanks
Es kad atgriežos no copes man auģikam līdzi velkas zāles kušķi. Ņemt LV tomēr ir laba doma, jo te jau ar viņiem nebrauc uz 150-180 km/h kā Vācijā. Motori noteikti būs labāki. Cik skatos ss.lv tur tikai ir veci vai ar nokruķītiem odometriem.
A tu ņēmi no rokas vai kādā placī? Plačos jau ahūna nokruķī.
J pa lv braukts, tad neko daudz nevar nokruķīt. Aizsūti sms uz csdd un redzēsji, kāds nobrukums bijis katrā apskatē.
Esmu redzējis auto, kam nobraukums ir konstanti samazinājies
mdude rakstīja: A tu ņēmi no rokas vai kādā placī? Plačos jau ahūna nokruķī.
no diilera
mdude rakstīja: Par amīšiem šito nebiju dzirdējis. Kā lai zin kuri ir tie pašizlīdzinošie? Man galīgi negribētos tādus brīnumus
A tas 2,0 X vai tad ir galīgs nīkulis?
ārēji var atšifrēt tikai pēc atsperēm - pašizlīdzinošajiem amjiem tiek liktas tievās atsperes... mērijis neesmu, bet šķiet, ka vijuma diametrs apm 10-12mm, savukārt ar parastajiem amjiem liek cietās atsperes... pēc skata jau viņas ir krietni vien resnākas par mīkstajām.. apm 15mm diam. krāsas marķējums uz cietajāmn atsperēm: sarkans dzeltens zaļš
SUBARU FORESTER
Te kādam ir tāds subis? Tā kā man sanāk laist pa bezceļiem esmu noskatījis šitādu. Kā ar viņiem ir? Kur remontēt? Pie dīlera vai arī citi ņem? Ir kādas specifiskas vainas kam jāpievērš uzmanība?