gadinju, Didzi aizmirsi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gadinju, Didzi aizmirsi...
Pēc numura zīmes spriežot - 2006.gada maija - jūnija auto. Ja tikai 44 tūkst. km nobraukums, tad jāsecina, ka baudāms auto.
Es ar pēc dedukcijas metodēm dodu 2006gadu
Auto tiešām ir baudāms......Ir sanācis ar tieši tādu pašu braukt un ir tomēr daži mīnusiņi - Nerāda degvielas patēriņu,nerāda āra temperatūru un nežēlīgi skaļš dzinējs,kad automāta kārba pārslēdzas uz zemāku robu.....
īsāk sakot viss ir ok,bet skaļš.
Atcerējos vel dažas nepilnības - kā jau šķībacainajiem pienākas,tad svarīgākās pogas atrodas pasažieru pusē.Teiksim,ja skaļumu izdomā nogriezt uz viduskonsules,tad tā poga nav labajā pusē.Tas pats attiecas par stūres vadību.....Sīki nepatīkami nieki,bet auto savā klasē ir ļlllloooooooti labs.
Vai motors 2 litru vai 2,4 litru benzīnnieks ?
Āra t. jārāda, manam bez facelifta raada. Šim arī jārāda beznīna patēriņu. Skaļš ir tad, kad tiešām tiek iemests pāris robus zemākā, un apgriezini ir pie 6tk. Tā ir salīdzinoši kluss.
Par pogām, kas atrdoas pasažieru pusē un neatrodas labajā pusē ir nesparotams. Iemācies auto puses atšķirt Skaļums bez navi accordiem regulējas pa vidu.
Spriežot pēc visa, baudāmais - 2.4 benzīns
Nu re, pasi uz visu atbildejat!
Auto ir 2006. gada maija beigas
ir borta kompis, kas rada ara temperaturu, patreizejo paterinju, videjo paterinju, atlikuos km lidz tuksai bakai.
Laiks rakstīja: Spriežot pēc visa, baudāmais - 2.4 benzīns
Jap!
Aizmirsu pateikt, ka cena ar PVN!
Laiks rakstīja: Āra t. jārāda, manam bez facelifta raada. Šim arī jārāda beznīna patēriņu. Skaļš ir tad, kad tiešām tiek iemests pāris robus zemākā, un apgriezini ir pie 6tk. Tā ir salīdzinoši kluss.
Par pogām, kas atrdoas pasažieru pusē un neatrodas labajā pusē ir nesparotams. Iemācies auto puses atšķirt Skaļums bez navi accordiem regulējas pa vidu.
Tu esi braucis vispār ar šādas koplektācijas auto???? Automāts kad pārsviež robu zemāk ir ļoti skaļš un pogas ar kuru regulē skaļumu atrodas labajā pusē nevis kā eiropas auto - kreisajā.
Labā puse ir blakusēdētāja,kreisā ir vadītāja.....Degvielas patēriņš neuzrādas 2005.gada auto ar šādu komplektāciju.Tāpat kā āra temperatūra.Vari droši atslābt.
1) man skaļuma poga ir vidū. Kā ar navi - hvz.
2) T un patēriņš uzrādās odometrā. Jānospiež reset podziņa - tad nomainās odo -> temp -> patēriņš utt
Ja ieskatīsies bildē,tad sasktīsi kur ir skaņas regulēšanas poga...Jautājums - vai šie auto mēdz būt arī kur regulējas abi priekšējie sēdekļi elektroniski???? Vai blakus sēdētājs ir apdalīts?
Principā skaņas poga ir arī uz stures
Labajā pusē zem pogas ir uzraksts VOL.
ja kādam šķiet par dārgu, tad no manis var dabūt 2003. gada vagonu par 11 000 eur.
2.0, 150 000 nobraukums.
Standarta ekstras + lietus sensors, xenoni, 6kanālu pastūzis ar subi un perfekts tehniskais stāvoklis.
Master_D rakstīja: Principā skaņas poga ir arī uz stures
Ja ikdienā nebrauc ar to auto,tad sapratīsi kad parādās problēma.Šeit es tikai izteicu savu viedokli par sīkiem kretīnismiem,kas man besī pārkāpjot no eirpas auto uz japāni.Auto tiešām ir patīkams,bet ne pati pilnība.Cenu kategorijā labāk neko neatrast....
Marteens rakstīja: Labajā pusē zem pogas ir uzraksts VOL.
tas lai arī blakus sēdētājs var pagrozīt
pogu uz stūres laikam neesi pamanījis
Master_D rakstīja:
Marteens rakstīja: Labajā pusē zem pogas ir uzraksts VOL.
tas lai arī blakus sēdētājs var pagrozīt
pogu uz stūres laikam neesi pamanījis
Ir pamanīts,bet saku ka ikdienā nebraucu ar to auto.Ikdienā lietoju eiropas izcelsmes aparātu.Tāpēc ir pārsteigumi par sīkiem niekiem.....Cena šim aparātam ir vairāk kā laba )
(-) vāja izolācija riteņu arkās
(-) dabonot ar durvīm pa sānu stāvvietā var dabut arī brūno
(-) pēc mazgāšanas mēdz aizsvīst lukturi šad tad
(-) aizmugures beņķi vagonam varēja būt ērtāki
(-) platas stoikas priekšā apgrūtina redzamību
vairāk neko sliktu nevaru iedomāties
(+) oriģinālās bukses dzīvo 140 000 pa LV un maksā 15 latus Bensonā
(+) tā govs ar 2.0 spēj iekļauties vidēji 9 litros
(+) bagažniekā var ielikt māju (universālim tas ir lielāks kā pasātam)
(+) laba vadāmība.
(+) Izcils dzinējs - līdz 7000 griež ka prieks
(+) kvalitatīvs salons - nekas negrab, viss tip top pat 5gadīgam auto, kas visu mūžu pavadījis LV
(+) ziemā uzsilst 2 minūtēs. Vispār laba klimatkontrole
(+) lietus sensors tiešām DARBOJAS un ir efektīvs
(+) kvalitāte, kvalitāte un vēlreiz kvalitāte
(+) auto ir viegli apkalpojams paša spēkiem - filtri, bremžu kluči, spuldzes mainās pāris minūtēs, bez čakara.
Varbūt gaita ir pacieta, bet tai pat laikā, tas nodrošina arī vadāmību.
2.0 vs 2.4 - hvz.
Mana 2.0 uz šosejas mierīgi braucot iekļaujas 6, pilsētā korķējot būs ap 12. Rēķinot uz bāku - vidēji 9 pa maniem maršrutiem un mīlot atvilkt.
Sitam ar navigaciju kaa Martens teica, tas skalums regulejas no blakus sedetaja puses, vaditajs izmanto pogas uz stures, bet blakussedetajs labo skaluma pogu.
Borta kompis ari vadams no stures nevis no spidometra panela pogas, ir ari hands free, kas vadas no stures
Pa taisno mierigi var ieklauties 7l, ekonomiskakais rezims 110km/h, pilsetaa opja rezimaa var ieklauties 10l
Domaju, ka cena ir loti OK, jauns maksaja 21800lvl, tagad gribu kaut ko paari 11000lvl
Var teikt, ka auto sterils, nav skrapejumi un sviikas, aizvakar tika uzpuleets
Pašam ir sanācis braukt, maz gan, bet tomēr - tipiskā bauda kā jau no hondām, pats savulaik fanoju par šo marku.
Tomēr visā visumā - nesen autoservisā tādu redzēju, parunāju par šo auto ar pazīstamu servisa darboni. Verdikts bija - ir vērts pirkt 2 gadīgu, ar domu, ka brauksi ar viņu ne ilgāk par 2-4 gadiem, pēc tam jākrata ātri nost, sāk līst ārā visādas ķibeles, rūsē, u.t.t.
Darbā ir viena mazda 6, kas manuprāt ir vienā plauktā liekama ar akordu, mašīnai 4 gadi, nav bijusi sista, un viņa rūsē - no ārpuses nevar redzēt bet kad paskatās arkās, zem haubes un vēl kaut kādās šķirbās - burbulīši, vietām atklāti jau sāk veidoties rūsa.
Pēc visa šitā nevaru izprast vienu lietu - kāpēc viņas ir tik dārgas?
Pārdodu Honda Accord
Pārdodu Honda Accord