9 vietu apluuko
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hitlistē gan neiraid
un nu ir lielaa peetiishana...iipashi tiem kas vaaciski ne buu ne mee kaa es piemeeram
un kas ir aciimredzamais? tas ka audis ir labaaks jo pirktaaks?
ev,nu moška tomēr parunājam par to gultni?
Sviest... ZB natuuraa ar savu gultni jau... njem un maitaa normaalu topiku ar kautkaadiem gultnjiem...
jaapiekriit Saliigajam Vecim....spamers hrenovs
Sretsked rakstīja: Arni...nē tak protams...tas,ka tie cilvēki ir pajocīgi, tie visi 84 000 vāciešu, kas nopirka Audi A4 pretstatā tiem 13 000, kas pirka Megani....
Tavupraat sanaak ka tie 13K ir pilniigi debiili ...
patiesiibaa pokuj... lielaakaas ziepes ir citas... Sviests gaisu te maitaa
nu manuprāt,normāls cilvēks nopirks Saab,a ja naf naudas,tad vismaz to gultni,kuru piedāvāju. A ko citu pirkt,jēga kāda?
"kaadam nesanaaca prieksh audi"
kaadam nesanaaca prieksh MB un nopirka Audi un vispaar- Citramons ruljii paari visiem
da i Pirmais taads pats ZRenis rulllz...
ujulzz... Nuudele jau teica...kljuinja
nesanaaca gultnim un nopirka SAAB
beigu galaa...nesanaaca SAABam un nopirka marljiku mazo pacinju un 2L alu vecais braalis ...
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja: a vai nav taa ka konstruktiivu iipatniibu deeļ ekspluateejot to TT ne taa kaa golfu taas golfa detaļas var sadaliities jo ir jau arii pamatojums, kaapeec taa detaļa ir taada un kaadai tai IR JAABUUT.
resp- TT no golfa atširas ar to, ka iet labaak,attieciigi vajag citu piekari, labaakas bremzes utt...ja tas viss ir salikts no golfa, tad vienaa briidii var pajukt.
tt tak ir tas pats folfs tikai tādiem, kā deksters, kam ticība neļauj pirkt lētu golfu
Esi braucis gan ar TT gan Golf 4 ?
aizrakos liidz saknei nu pljaa...
ak jaa... MB 4matic ar ruljii...
bet par daciiti un MB nu nejauc suudus ar bruukleneem...taapat nekas cits kaa suudi nesanaaks viens taisiits lai buutu leeti...un to nesleepjot...otrs- hvz...bet nu nesleepjot ka pa leeto hren
vispaar...BMW ruljii un iepuutiet
Nu bet,ja tā reāli,da visas tās automarkas šajā gadsimtā strādā tikai uz maksimālu peļņu ar minimālu atdevi,un brends ir tikai "ostatki prošloj roskoši", nakuj nevienam autoražotājam nevaig,lai klients brauktu ntos gadus,bēdu nezinot,uzsvars tiek likts uz ne ipaši dārgiem novatoriskajiem risinājumiem,un uz to,lai klients pēc līzinga nomaksas ( 3-5 gadi ) būtu ieintresēts pārlekt uz tā paša ražotāja nākamo modeli. Un naf vairs tiem brendiem tāda atškirība kā senāk,nu naf.
atkal jau paarspiileeshana...bet lai nu paliek
Sretsked rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: .....................,un uz to,lai klients pēc līzinga nomaksas ( 3-5 gadi ) būtu ieintresēts pārlekt uz tā paša ražotāja nākamo modeli.
Kā tas tiek panākts??? Ražojot Audi tādu pat kā Renault, tikai ar atšķirīgu emblēmu???
Da maz kā tas tiek panākts,audī lietototājiem pierastākas,bet novatoriskākas normaº,salons,bišk elegantāks nekā renim,bet ieturēts audī stilā,reklāma,un vēlreiz reklāma,kas sevī ietver brenda uzturēšanu,maz pērc colgeit,gillette un tamlīdzīgus reklāmas uzpūstus brendus? (es teiksim ,netīšām pārgāju uz wilkinson skuvekļiem,un zini,gillete sūkā viennozīmīgi.) nu un lūk rezultāts,audī škiet Tev kruta,renis sūds,lai gan sūkā abi,da arī jaunie Saab, vot bentlers moš vēl ir vērtība,jo tos ar rokām lasa,a pārējais...da širpotrebs. Vot klasikai ir tik vērtība palikusi. a savādāk,vai nav po,ar ko pēcpusi uz darbu vest?
batka rakstīja:
msh rakstīja:
batka rakstīja:
realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...
.
Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....
Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,
Pirmais iemesls varetu but maza jauda
Tā mazā jauda iebāzta aparātā ar gaisa pretestības koeficientu 0,29 [patreizējais rekords bija kaut kādai mazmašīnai kaut kādi 0,26 vai 0,27]. B3 vai B4, kuriem zem haubes ir R4 mazmotoriņi ar astoņiem vārstiem un simtpadsmit lopiem spēju pārsniegt 200 kmph var apliecināt simtiem bijušo vai esošo audistu
Kindzulis rakstīja: msh- peeti nu... un peecaak reportu...ar cik zirdzinjiem saakot muca speejiiga sasniegt 236kmph ar benziinnieku veelams
www.carspecsdirectory.com/...
Kas man tur būtu tajā nesakarīgajā listā jāredz? Ka lielākā daļa jauno modeļu atduras pret elektronisko ierobežotāju? Vai arī to, ka vismaz puse veco modeļu, kuriem tur vispār ir kaut kāds vmax atzīmēts, ir bijuši ar īsām kārbām?
Msh: standarta muca...standarta aprīkojumā ar Cx kādu nu tas ir...un tik garu,īsu gaņģeni&difu kādu nu ražotājs uzlicis-aizmirsti...
Sretsked rakstīja:
13 000 nopirka reni...jo kādam tas patiešām patīk...un kādam nesanāca priekš audi. Ne jau tāpēc,ka debiili.....
Tie visi ir austrumvācijā dzīvojoši imigranti - bezdarbnieki.
No pabalsta dārgāks auto nesanāk.
Sretsked rakstīja: Paskatījos to pašu ss.lv. Audi A4 pārdošanā 488 , Renault Megane 44.......... Nja,jums taisnība,kungi....renaultus ne sevišķi grib pārdot, visi brauc paši....Audi visi cenšas nogrūst un ir izpirkuši visus reņus.
audī a4 un megane ir divas dažādas klases.... megāne ir vienā klasē ar a3
tas pirmkārt
otrkārt, es jau teicu, ka nav runa poar 15gadīgām tačkām..... renaults un tāpat audī ražo tikai jaunas mašīnas, par tām arī runājam un ss.lv neapskatam vispār
UUSA rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
ValdisM rakstīja: Latvijas izkropļotā tirgus ekonomika un tikpat izkropļotā cilvēku domāšana nav uztverama normāli nevienā sfērā.
viedi vārdi.
rudenī biju Ķelnē pie paziņām. šamie tur gandrīz 10 gadus jau dzīvo, nu jau varētu teikt ka neslikti iekārtojušies. čalis brauc ar G-mersi - status piespiež.... pats par to nav īpaši ne lepns, ne starā.... seiva šamam brauc ar 307 pegiju vagonu - mājsamnice, audzina bērnu... gadā noripo ap 30 000 km.... teorētiski, varētu atļauties A6 vai allroad, bet paši atzīst - nafig ?????????????? apkārt dzīvo visnotaļ turīgi ļaudis, visi brauc ar lagūnam, espace, xsarām, mazdām 3/6, c-meršiem, utt utml...... bet ar glauniem vācu "šedevriem" brauc tikai tie, kuriem statuss tāds - izskatīties ļoti dārgi visādu šķībacaino un slāvu priekšā, bizness tāds.... tas arī viss.
a kas pie mums ? ja tu nebrauc ar lc100, pajēru, rx300, x5, kājeni, vai vismaz ar outlander vai rav4 - tu esi bomzis
Paskaties garajā listē-pirmajā 20-niekā ir trīs Audi modeļi,bet nav NEVIENA francūža www.autobild.de/...
paņem līdzīgu francijas statistiku un tu iegūsi pretēju rādījumu
Volvo v50 priekshejai gultnis
kaads zin pa cik varetu dabut gultni v50 2.0 dizelim un cik varetu maksat nomaina