Volvo v50 priekshejai gultnis

mundinsh Reģ.: 09.09.2002

kaads zin pa cik varetu dabut gultni v50 2.0 dizelim un cik varetu maksat nomaina

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Audi-pilnpiedziņa. Un nevis kaut kāda pseido, bet reāla, pastāvīga......

diemžāl autobūve ir attīstījusies ātrāk, kā tu spēj izsekot tava mīļākā zīmola attīstībai.....

vispārīgā gadījumā tev vairs nav taisnība, eksistē audī modeļi ar uzrakstu quattro, kuri uzvedas līdzīgi kā Yonāsa renaults.... tobiš tikai tad, kad riteņu griežšanās ātrumi atšķiras, tad pieslēdzas pakaļa....

a3 un tt, un ja pareizi atceros, tad arī s3 ir vienāda pilnpiedziņa ar 4motion golfu

es neapgalvoju, ka tas ir slikti, bet tā tomēr vairs nav pastāvīgā pilnpiedziņa

piekakājuši tev audisti ir dvēselītē

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

citastarp , dacīte ar ir 'roku darps'- divi rumāņi stibī metala loksni uz presi , noštancē , tad stibī tālāk .... to man pazīstams kex no MM stāstija

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

otrkārt, es jau teicu, ka nav runa poar 15gadīgām tačkām..... renaults un tāpat audī ražo tikai jaunas mašīnas, par tām arī runājam un ss.lv neapskatam vispār

????? kāpēc gan ne??? 10 un 15 gadīgi arī ir Audi un Reno..... tieši tas drīzāk ir rādītājs, kas ko spēj izturēt.

pļā, tu tad tak pat reimondsm ir zināms bez rakāšnās mamma.com

un tas ir tieši tas, ko es tev visu laiku uzsveru - nav bazara par to, ka 15 gadīgs audī rulzo ņivjibenna

bet jauns audī atbilstošā pakojumā ir tikai un vienīgi dārgāks par jaunu renaultu ar atbilstošu konfigurāciju...

bet ar teviu runāt ir kā zirņus pret sienu bērt.... tev van neviena argumenta, tikai un vienīgi tavas emocijas....

ja es tev iedošu to francijas statistiku, kas būs nākošais, ko tu izdomāsi?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

2008 gads vēl nav beidzies, man pie rokas ir 2007 gada Eiropas statistika

4 vietā Renault 1208118

11 vietā Audi 660151

kā redzams, audī spēja pārdot 2 reizes mazāk mašīnu kā renaults

pašā vācijā tie cipari ir savādāki

5 vietā Audi … 249305

8 vietā Renault … 122978

kā redzams zīmējumā, tad vācijā vajadzētu būt redzamam vienam renaultam uz 2 audī droši vien tie ir viņu policijai un doičenergo

lai būtu priekšstats par Eiropas valstīs pārdotajām mašīnām, te būs 2007 gada statistika

1 Germany … 3148163

2 Italy … 2490570

3 United Kingdom 2404007

4 France … 2064543

5 Spain … 1614835

...

trešajā vietā no beigām bija Latvia … 32497

p.n.

visas statistika ir no eiropas autoražotāju asociācijas www.acea.be/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: Audi-pilnpiedziņa. Un nevis kaut kāda pseido, bet reāla, pastāvīga......

diemžāl autobūve ir attīstījusies ātrāk, kā tu spēj izsekot tava mīļākā zīmola attīstībai.....

vispārīgā gadījumā tev vairs nav taisnība, eksistē audī modeļi ar uzrakstu quattro, kuri uzvedas līdzīgi kā Yonāsa renaults.... tobiš tikai tad, kad riteņu griežšanās ātrumi atšķiras, tad pieslēdzas pakaļa....

a3 un tt, un ja pareizi atceros, tad arī s3 ir vienāda pilnpiedziņa ar 4motion golfu

es neapgalvoju, ka tas ir slikti, bet tā tomēr vairs nav pastāvīgā pilnpiedziņa

piekakājuši tev audisti ir dvēselītē

Tie arī ir golfi

Tad jau vw arī ir pietirsuši savus fanus, taisot modeļus uz īsto audī bāzes un piedāvājot tos ar pilnpiedziņu, kas nav uz muftām bāzētas? B2 passāc, B5 passāc, phaetons, gan jau vēl kādi jaunāki passāti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Msh: standarta muca...standarta aprīkojumā ar Cx kādu nu tas ir...un tik garu,īsu gaņģeni&difu kādu nu ražotājs uzlicis-aizmirsti...

ETKĀ ir sarakstiņš ar kārbām, neesmu gan atradis, jo neesmu meklējis bet zinu, ka ir Pameklē @ www.elcats.ru pārliecināsies par dažādu garumu kārbu esamību uz vienu modeļu vieniem motoriem

P.S. Man ir parasta B3 bezpiedziņas piecu robu kārba ar kodu AKM, cik sapratu, oriģināli bijusi uz 1.8 karburatornieka, no vecās četru robu AK atšķiras tikai ar piektā roba esamību, visi pārējie parametri identiski. Un šitās robu attiecības ir pārāk plaši izplatītas. Kaut kādiem dohc motoriņiem mošk būs kaut kas īsāks lai var stiept. Mazmotoru kvatrõ mošk arī.

P.P.S. Ražotāja noteikto vmax manam motoriņam sen atpakaļ esmu dabūjis, un ne pēc spidometra, bet pēc GPS, tas nekas, ka špricei puse elementu gļukaini

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,

Pirmais iemesls varetu but maza jauda

Tā mazā jauda iebāzta aparātā ar gaisa pretestības koeficientu 0,29 [patreizējais rekords bija kaut kādai mazmašīnai kaut kādi 0,26 vai 0,27]. B3 vai B4, kuriem zem haubes ir R4 mazmotoriņi ar astoņiem vārstiem un simtpadsmit lopiem spēju pārsniegt 200 kmph var apliecināt simtiem bijušo vai esošo audistu

210 un 236 nav gluži tas pats.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,

Pirmais iemesls varetu but maza jauda

Tā mazā jauda iebāzta aparātā ar gaisa pretestības koeficientu 0,29 [patreizējais rekords bija kaut kādai mazmašīnai kaut kādi 0,26 vai 0,27]. B3 vai B4, kuriem zem haubes ir R4 mazmotoriņi ar astoņiem vārstiem un simtpadsmit lopiem spēju pārsniegt 200 kmph var apliecināt simtiem bijušo vai esošo audistu

210 un 236 nav gluži tas pats.

2.0 8v un 2.0 16v arī nav gluži tas pats

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

esi dzirdeejis par taadu lietu- maksaa brends... kas savukaart savu veertiibu ieguust dazjaados veidos... saakot ar maarketinga triku(leksuss piemeeram) beidzot ar tiiri veesturiski iegaajushos "veertiibu" tas pats MB un lai tiek Tev priecinjsh- AUDI(kas gan saliidzinoshi arii ir jana marka-liekaas 60tajos gados radiita apvienojot vairaakas mazaakas firmas)

Izveidoja vispār 1910. gadā...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

Ear Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

wanderer,horch,audi a kas bija ceturtais? dkw vai nsu?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: nu bet Latvijā paskaties,kas brauc ar reno...muita,CP, latvenergo un kādas tur vēl iestādes...

piemirsi pieminēt, ka csdd macībnieki ir audī

pežvaldības arī dažviet pakaļas pārvieto ar bēmēvē iksiem

bet latvijas muita, cēpē, lavenergo un tās tur iestādes īpaši neietekmē to statistikas bildi

vispāt tu varētu atkal piezvanīt uz kautkādu knābi vai kur citur un pasūdzēties, ka latvijas iestādes kaisa naudu pa logu virs rajona, ka pareizā izvēle ir pirkt audī, kuram kā krieviski saka "snosa ņetu"

Ear Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

Ear rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

wanderer,horch,audi a kas bija ceturtais? dkw vai nsu?

NSU

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

ja līdz galam korekti, tad arī man ar to statistiku nav gluži taisnība

audī nav autoražotājs - audī ir pliks zīmols, kas gandrīz par 100% pieder fofāgenam....

tad jau par autoražotāju varētu nosaukt arī leksusu vai to pašu subāru

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Tie arī ir golfi

kuš! izdzirdēs Vadonis, un tad atkal sāksies

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

ja līdz galam korekti, tad arī man ar to statistiku nav gluži taisnība

audī nav autoražotājs - audī ir pliks zīmols, kas gandrīz par 100% pieder fofāgenam....

tad jau par autoražotāju varētu nosaukt arī leksusu vai to pašu subāru

a kas vainas subāram?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

ja līdz galam korekti, tad arī man ar to statistiku nav gluži taisnība

audī nav autoražotājs - audī ir pliks zīmols, kas gandrīz par 100% pieder fofāgenam....

tad jau par autoražotāju varētu nosaukt arī leksusu vai to pašu subāru

a kas vainas subāram?

moš tu nezināji, bet nav tāda autoražotāja "subaru" vai "subaru motors" vai tamlīdzīga....

subārus ražo "Fuji Heavy Industries"

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ear rakstīja:

Ear rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

wanderer,horch,audi a kas bija ceturtais? dkw vai nsu?

NSU

DKW

Nobankrotējušo NSU vw nopirka un pielika klāt audī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

Birth of the company and its name

Audi Type E

The company traces its origins back to 1899 and August Horch. The first Horch automobile was produced in 1901 in Zwickau.[2] In 1909, Horch was forced out of the company he had founded.[3] He then started a new company in Zwickau and continued using the Horch brand.

His former partners sued him for trademark infringement and a German court determined that the Horch brand belonged to his former company.[4] August Horch was barred from using his own family name in his new car business, so he called a meeting at the apartment of Franz Fikentscher to come up with a new name for his company. During this meeting Franz's son was quietly studying Latin in a corner of the room. Several times he looked like he was on the verge of saying something but would just swallow his words and continue working, until he finally blurted out, "Father – audiatur et altera pars... wouldn't it be a good idea to call it audi instead of horch?". "Horch!" in German means "Hark!" or "listen", which is "Audi" in Latin (compare audible). The idea was enthusiastically accepted by everyone attending the meeting. [5] It is sometimes (incorrectly) believed that AUDI is a backronym (a reversed acronym) which stands for "Auto Union Deutschland Ingolstadt".

Audi started with a 2,612 cc (2.6 litre) four cylinder model followed by a 3564 cc (3.6 L) model, as well as 4680 cc (4.7 L) and 5720 cc (5.7L) models. These cars were successful even in sporting events. The first six cylinder model, 4655 cc (4.7 L) appeared in 1924.

Lūdzu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Ņem ka nu lasi kad un kā audi radīts...tieši audi nevis dkw horhi autounion un kas tur vēl bija ...

ja līdz galam korekti, tad arī man ar to statistiku nav gluži taisnība

audī nav autoražotājs - audī ir pliks zīmols, kas gandrīz par 100% pieder fofāgenam....

tad jau par autoražotāju varētu nosaukt arī leksusu vai to pašu subāru

Lambo tad jau arī ir pliks brends, kas pieder "plikam brendam"?

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,

Pirmais iemesls varetu but maza jauda

Tā mazā jauda iebāzta aparātā ar gaisa pretestības koeficientu 0,29 [patreizējais rekords bija kaut kādai mazmašīnai kaut kādi 0,26 vai 0,27]. B3 vai B4, kuriem zem haubes ir R4 mazmotoriņi ar astoņiem vārstiem un simtpadsmit lopiem spēju pārsniegt 200 kmph var apliecināt simtiem bijušo vai esošo audistu

210 un 236 nav gluži tas pats.

2.0 8v un 2.0 16v arī nav gluži tas pats

Gribu rezdet kurš audi ar 2,o 16 v iet tos 236 km/h.Standarta izpildijumā protams.Reiz pašam bij ar 2,2 kvatro nu 220 ar lielam mokam,turpat jau redlainam bij ar beigas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Īsā shportiskā kārba, ko tu gribi? Kaut kādiem B2 mazmotorkvatro redlains iestājas jau pie kādiem diviem sotiem

Man gan ir tāda diezgan dziļa pārlieciiba, ka tā bija opcija, vismaz bezpiedziņām. Varbūt kļūdos.

P.S. Audi dohc motoriņiem redlains ir septiņas shtukas, ir pat dzirdēts, ka esot septiņarpus, nevis parastie ohc motoriņu 6,2

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Īsā shportiskā kārba, ko tu gribi? Kaut kādiem B2 mazmotorkvatro redlains iestājas jau pie kādiem diviem sotiem

Man gan ir tāda diezgan dziļa pārlieciiba, ka tā bija opcija, vismaz bezpiedziņām. Varbūt kļūdos.

P.S. Audi dohc motoriņiem redlains ir septiņas shtukas, ir pat dzirdēts, ka esot septiņarpus, nevis parastie ohc motoriņu 6,2

Tikai nevajag ka ar kaut kadiem suda 140 lopiem var ieskrieties 236 km/h.Varbut no kalna un ar ceļa veju(orkanu)no muguras

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

msh rakstīja: Īsā shportiskā kārba, ko tu gribi? Kaut kādiem B2 mazmotorkvatro redlains iestājas jau pie kādiem diviem sotiem

Man gan ir tāda diezgan dziļa pārlieciiba, ka tā bija opcija, vismaz bezpiedziņām. Varbūt kļūdos.

P.S. Audi dohc motoriņiem redlains ir septiņas shtukas, ir pat dzirdēts, ka esot septiņarpus, nevis parastie ohc motoriņu 6,2

Tikai nevajag ka ar kaut kadiem suda 140 lopiem var ieskrieties 236 km/h.Varbut no kalna un ar ceļa veju(orkanu)no muguras

Kā redzi tam tavam "reiz bija audĪ" pietika ar "sūda 133 lopiem" lai aizgrieztu lĪdz redlainam, lai arĪ standarta 8v motoram max jauda ir kādu Štuku zemāk

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja: Īsā shportiskā kārba, ko tu gribi? Kaut kādiem B2 mazmotorkvatro redlains iestājas jau pie kādiem diviem sotiem

Man gan ir tāda diezgan dziļa pārlieciiba, ka tā bija opcija, vismaz bezpiedziņām. Varbūt kļūdos.

P.S. Audi dohc motoriņiem redlains ir septiņas shtukas, ir pat dzirdēts, ka esot septiņarpus, nevis parastie ohc motoriņu 6,2

Tikai nevajag ka ar kaut kadiem suda 140 lopiem var ieskrieties 236 km/h.Varbut no kalna un ar ceļa veju(orkanu)no muguras

Kā redzi tam tavam "reiz bija audĪ" pietika ar "sūda 133 lopiem" lai aizgrieztu lĪdz redlainam, lai arĪ standarta 8v motoram max jauda ir kādu Štuku zemāk

Tad gribi teikt ka viss slepjas nevis zirgaspekos,bet cik talu ir redlains???Tad sanak ka ieliekot kadu japaņu nemotoru kam ir teiksim 7,5tk var sasniegt 250km/hNu pļe tev pat elementara fizika nav saprotama...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti