- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.
Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.
nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec
tas ir mainiigi
veel bija atbrauca nolika, peec pus st gribeeja braukt, nelec un vis, skanja taada domaaju ka siksna paartruukusi tas motors purinaajaas, aizvilkaam uz garaazu auto bija nostaaveejis stundas 2as, domaaju japaprovee vell, pieleca ar pus-apgrizienu, kaadu pus dienu nobrauca bez probleemam un tad atkal saakas.
tad kad nelec kameer viens startee, otrs aizshaava roku priekshaa gaisa njemshanas trubai, taa vareeja piegriezt, doma taada ka kaut kas saistiits ar vakumu, bet veelaak tas triks atkal nenostraadaaja
Sretsked rakstīja:
Seene rakstīja:
tadsjautues rakstīja: shodien piemeeram, grieza, puriinaasa bet nelec, pavilka pus metru un ruuc
kaut kaads murgs
Ir gadījies braukt no Berlīnes ar Nissan busu, kas tieši tā uzvedās. Servisā neviens neko nevareja pateikt. Vaina tieši tikpat ātri pazuda pēc nākamās uzpildīšanās. Pamaini vietu, kur lej degvielu.
Tikpat veiksmīgi var vilkt kreisajā kājā zilu zeķi bet labajā-zaļu...un,ja nelec,mainīt vietām.
Vari jau smieties, bet man reiz bija kadets, kas principā neleca ar Nestes 95 benzīnu. Šajā gadījumā gan tas bija vienreizējs pasākums ar kaut kādā diezgan kreisā Polijas benzīntankā ielietu degvielu.
tadsjautues rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.
nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec
tas ir mainiigi
Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.Tikai ta purinašana kaut ka jociga liekas.
batka rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.
nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec
tas ir mainiigi
Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.Tikai ta purinašana kaut ka jociga liekas.
no telefonsarunas.....
"komontreilā" spiediens esot un startējot uzkāpj uzreiz....
par sprauslām - to jau nu dīlerim manuprāt vajadzēja redzēt, tāpat kā komonreils spiediena datčiku (tas ir izplatītākais komonreila gļuks)
deksteram varētu būt taisnība par to elektribu.... aķis normāls, nav pa mazu vai vecs?
komonreila sprausla pēc uzbūves ir tāda kā pjezošķiltava - šķiltavai uzsit pa kristālu un izlec dzirkstele.... sprauslai ir otrādāk- precīzi tādam pašām kristālam iesit ar augstspriegumu un kristāls saraujas un atver caurumiņu no "komonreila" uz cilindru
bet ja ilgi javelk tad aķis nebus pie vainas
Pirmais rakstīja:
komonreila sprausla pēc uzbūves ir tāda kā pjezošķiltava - šķiltavai uzsit pa kristālu un izlec dzirkstele.... sprauslai ir otrādāk- precīzi tādam pašām kristālam iesit ar augstspriegumu un kristāls saraujas un atver caurumiņu no "komonreila" uz cilindru
Ir divu veidu commonraili - elektromehāniskie (ar magnētisko vārstu) un pjezo. Neesmu pārliecināts, bet liekas, ka D4D ir elektromehāniskais.
akomulaators arii nav vainiigs, uz vienu dienu tika ielikts galiigi jauns, nekas nemainiijaas
tadsjautues rakstīja: akomulaators arii nav vainiigs, uz vienu dienu tika ielikts galiigi jauns, nekas nemainiijaas
Pameģini izputeju atskruvet pirms katalizatora.Ja nu...
pameeginaashu veelaa, bet veel noveeroju to ka peec iilgas mociishanaas kad nu pielaidaam to drapaku vinjam ruucot pa izpuuteeju naaca araa kondensaats (saakumaa sabijos ka tosols, bet nee pagarshoju) pat peļķīte maziņa sakrājās tas normaali? dzineejs bija auksts
nu tad taa shodien tika norauts iepluudes kolektors un vaarsta vaaks, un veel pirms jaukshanas ruucosham uzliku pirkstu uz degvielas vadiem otraa cilindra forsunkas degvielas vadam taada mehaniska pulsaacija juutama cauri, paareejiem trijiem taa nebija.
iepluudes kolektors konkreeti piededzis (afigetj- 130tkm) baigie uzdegumi, turbiinas gaisa trubas eļļainas iekšpusee
Tādēļ, ka ieplūdes kolektorā tiek pūstas arī izplūdes gāzes - tur tāds vārsts ir.
Tādēļ aizdiršās
tas vaarsts tika nonjemts un izjaukts, jo bija doma ka tas vareetu buut aizaudzis, bet nee tas nebija nemaz aizaudzis, diezgan tiirs, taadeelj netiek atmesta doma par katalizaatora aizaugshanu, bet tad it kaa nevajadzeetu vinjam taa vilkt
kur var paarbaudiit elektriskaas forsunkas un cik tas $$?
tadsjautues rakstīja: tas vaarsts tika nonjemts un izjaukts, jo bija doma ka tas vareetu buut aizaudzis, bet nee tas nebija nemaz aizaudzis, diezgan tiirs, taadeelj netiek atmesta doma par katalizaatora aizaugshanu, bet tad it kaa nevajadzeetu vinjam taa vilkt
kur var paarbaudiit elektriskaas forsunkas un cik tas $$?
To vārstu vispār nakuj vajag izravēt. Un katalzatoru arī. PVZ tos zaļos.
Lidziga problema ar motora raustisanos, tiesa gan uzradija gan kludu pielaist vareja bez problemam.
Var pačekot, vai degvielas filtrā nav gaisa burbuļi, varbūt kaut kur sūc iekšā. Otrais - varbūt kāda no inžektora sprauslām nešancē pareizi. Kompis tur kļūdu uzrādīs tikai ja nešancē pavisam, taču gļukojot nekādas kļūdas var arī neuzrādīt.
ja kompis neraada kljuudas...bet autoss gljuko...tad meklee mehaaniskas dabas kljuudu...kas nav saistiita ar elektriibu citu variantu njeir
ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.
bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa
tadsjautues rakstīja: ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.
bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa
Tev tam audi laikam degviela būs gājusi karterī, ka eļļu nemaz netērēja. neesu sastapis nevienu turbo motoru kas netērē eļļu.
Bija domāts, ka degvielas sistēmā/filtrā/šļaukās var būt kaut kur gaiss nāk iekšā, tad mēdz šādi ar piedarbināšanu būt. Un par to piedegumu.. na*renizē EGR vārstu, tad būs daudz mazāks, bet uzreiz būs problēmas ar garantiju, ja tāda vēl pastāv.
tadsjautues rakstīja: ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.
bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa
palasi krievu presee par shitiem motoriishiem... jamajiem bija probleemas iedzimtaas liidz kautkaadam gadam...
hvz autoreview laikam zjurnaalaa...
kautkas ar elljas gredzenu iedegshanu....kas saistiita ar elljas atpluudes kanaalu neefektyivitaati vai ko tamliidziigu...( probleema garantijas laikaa tika risinaata ar dzineeja mainju( nosakaams peec motora nummura neesamiibas) un peecaak laikam bija iespeejams mainiit chaulas...
baiss slinkums mekleet to zjurnaalu bet ir maajaslapa tai presei...ar arhiivu
Izslaveetais d4d - Avensis 2005. gads 2.0D4D problēma, ka nelec 5 reizes, pēc tam 10 reizes lec
tad nu taa, avensis 12.2005. gads 2.0D4D probleema taada nelec 5reizes peec tam 10 reizes lec, tad atkal nelec. starteejot purinaas vis dzineejs it kaa taisiitos lekt, ilgaaku laiku velkot pielec, citreiz pielec it kaa nekas nebuutu bijis, kompis kljuudas neuzraada, diileris rausta plecus, ella visi filtri samainiiti, comon-raila spiedieni o.k. forsunkas stradaa, braucot nekaadas paziimes, velk nekuup degvielu maz teeree, 190kmh uzrauj diezgan aatri, kungi juusu domas?