axel182 rakstīja: izņēmu kiškas no slodzes regulatora
Saliec visu jaunu atpakaļ!
axel182 rakstīja: izņēmu kiškas no slodzes regulatora
Saliec visu jaunu atpakaļ!
Sretsked rakstīja: A80 vai A100 ?
A100... takš rakstīts....
Iz dzīves.
Viena pieredzējuša automeistara personīgā klienta deviņdesmito gadu nissanam vajadzēja iziet TA, bet visu laiku baigais pakaļas bremžu disbalanss. Mocījās kādas divas vai trīs dienas, vismaz pa pārdesmit reizēm atgaisoja visu, ko varēja atgaisot - nekādas izmaiņas. Cik atceros, arī viskautko tur mainīja, protams, saprāta robežās, nevis kā mēdz notikt Pasaules Nabas servisos, kur visu maina pēc kārtas un beigās ieruba vēl skaistu ceņņiku Disbalanss, starp citu, kādi 50% bija. Bet TA iziet vajag. Beigās uztaisīja joku - paņēma vienu loku pieskrūvēja pie tā bleķa, kas trumulim aizmugurē ar vairākām skrūvēm un klientam pateica, lai pēc TA atbrauc vēlreiz. Klients aizbrauc uz TA, iziet, jo darba bremzes +/- norma, rocene drīkst būt 50% disbalanss, kas tur kaut kādi 40% bija Nu ko, atbrauca, meistars barabānu nost, skrūves ārā, klients blakus stāv un smejas...
Atcerējos, mainīja arī viskautko vietām, kas nedeva nekādas izmaiņas.
Varat stulbi smieties, es arī par sevi toreiz smējos, bet saskāros ar šādu pašu problēmu opelim pēc bremžu kluču nomaiņas. Skati gāju reizes 5 laikam, nu nekā. Izrādās, biju klučus vietām sajaucis. Vecajiem izdilums ļāva strādāt abos stāvokļos, bet jaunie stājās šķībi dēļ rocenes troses sviras. Pie tam viena puse šķībāk par otru. Samainīju vietām pareizi un bija labi. Vēl ir jēga nomainīt abus darba cilindrīšus, ja nav dārgi. Varbūt tie dažāda diametra, vai izdiluma rezultātā ķīlē.
Sretsked rakstīja:
axel182 rakstīja:
Sretsked rakstīja: A80 vai A100 ?
A100... takš rakstīts....
Tev priekša tam auto no A80 un pakaļa no A100 ?
Klausies, ja Tu nezini, ko man ieteikt, tad vismaz nepiekasies maniem topikiem! /Ar puuleem valdaas, lai nepateiktu ko rupju../ Bet, ja ir ko ieteikt, tad, luudzu, atbildi uz jautaajumu un neuzdod stulbus jautaajumus! Jaa man ir divas masiinas..
Taa, par topiku.. It kaa saliku visu pareizi, vieniigi aizmirsu pateikt, mainot labaas puses lokus, no cilindriisha izspiedaas skjidrums..(likaas, vienkaarsi virzuliitis pa daudz izliida laukaa- iespiedu atpakalj un uzliku skavu; it kaa vairaak skidrums neparaadiijaas..)
Saki-visi cilindri strādā? Acimredzot slikti strādā, nevienmērīgi.
Oki, pariit nomainiisu abus darba cilindriisus.. Ta redzees, kas notiks.. Taa...a kas vareetu buut par iemeslu, ka taa lampinja- ( ! ) iemirgojas, tad, kad spiez bremzes? Iemirgojas nedaudz un mieriigi spiezot pedaali; ta ka uz pedaali pieliek normaalu spiedienu, tad vairs nemirgo... Taa lampinja tak prieks klu4iem, ne? Lai gan zem pasa pastuuza ar naak kkaads deveejs- tas ar kkaa saistiits ar to lampinju?
Ja tas 1990. gada A100 ir cigārs, tad nekādas kalotkas - kalotku nodiluma vadeļus ieviesa tikai uz C4, vecākiem modeļiem tā spuldzīte bija tikai bremžu šķidruma līmenim.
msh rakstīja: Ja tas 1990. gada A100 ir cigārs, tad nekādas kalotkas - kalotku nodiluma vadeļus ieviesa tikai uz C4, vecākiem modeļiem tā spuldzīte bija tikai bremžu šķidruma līmenim.
Maldies gan... Manam 90taa gada vecajam A100 naak gan vadeeli kalodku nodilumam..
Lampiņa darbojas uz priekšējo kluču nodilumu,bremžu šķidr.līmeni, hidraulikas eļļas līmeni un spiedienu hidrosistēmā.
Gan jau ka barabani parak izdiluši,viesns vairak otrs mazak.Un vel izvirpojiTagad nesakrit loka radius ar barabana.Saķeres virsma maza.Tas manas domas
Zēni, tak rocene viņam strādā vienādi!
ne tur kolodkas, ne barabāni.....
man vienai atejai taa bija ar prieksheejaam bremzeem...taads disbalanss , ka rauj mashiinu skeersaam. nomainiiju lokano bremzhu slauku tam "leenajam" ritenim un viss aizgaaja... vnk trubinjaa kaut kas bija , aizcieteejums nezinu..
aa,jaa, zhigulju laikaa tas pats bija vienam vaznim, bet tur bija aizgaajusi ciet trubinja, kas savieno cilindriishus (kaut kaada stulba sisteema bija laikam prieksheejaam bremzeem, mosh kaut ko jaucu?)
Centis_Nuudele rakstīja: Zēni, tak rocene viņam strādā vienādi!
ne tur kolodkas, ne barabāni.....
Ja tev taisniba
man bija polo,kuram gluzi netiisaam mainot lokus vareeja taadu tapinju kas kompensee loku nodilumu otraadi uzlikt.
Centis_Nuudele rakstīja: Zēni, tak rocene viņam strādā vienādi!
ne tur kolodkas, ne barabāni.....
un tai tapinjai otraadi esot rocene ok straadaaja,bet braucot karsa.vispaar es liktu disku bremzes.mazaak klapatu.
Ir cilvēki, kas uzskata tieši otrādi... Ja liek, tad viennozīmīgi pirms tam pārlasīt.
P.S. Ozz tur tad jāmaina pakaļas tilts ar visu labu, rocenes troses etc... Ceņņiks sotam pāri aiziet.
Vispār disku bremzēm pakaļā atkal ir nestabila rocene.
Trumuļu bremzēm vienā darba cilindrā ir 2 virzuļi, šķidruma pievads uz abiem viens. Tur pietiek ar nelielu rūsas pleķīti uz 1 virzulīša, lai vispirms kustās tas kam mazāka pretestība, pēc tam otrs. Uz aci liekas ka strādā abi divi, bet reāli 1 kolodka nobremzē tikai tad, kad otrs ritenis jau ir apstājies.
Sretsked rakstīja: Esot jauni cilinderi. .
Kur tu to izlasīji?
Galvenais esot jauns.....
A100 bremzes
Sveiki, audi guru! vispirms priecīgus svētkus visiem!
Nu, tā.... A100 90tā gada, bremzes ar hidropsatūzi, bez ABS... Lieta tāda, ka aizmugurējo bremžu diference pārāk liela(nevaru iziet skati..), bet stāvbremzei gan diference ir visai maza...
Tātad, ko esmu darījis... Nesen nomainīju visus klučus un puslokus, izvirpoju trumuļus, visi darba cilindrīši strādā, nomainīju galveno cilindru (no sākuma sliktāk ņēma diagonāle), nomainīju caurulītes, izņēmu kiškas no slodzes regulatora, viss atgaisots un pārgaisots pa desmit lāgiem, bet tāpat tāda sajūta, ka sistēmā kkur gaiss.... servisā veči ar skatījās, bet ar neko neizdomāja.... :angry:
Nu, mož varat ieteikt, ko vēl var izdarīt?
Paldies...
P.s Spiežot uz bremžu pedāļa, pāris reizes iemirgojas lampiņa- aplis apkārt divi pusapļi, vidū izsaukuma zīmīte.... (kluči jauni, šķidruma gana... )