Paga paga, tev nebija audī? Kas tev iekš micubišī pazudis?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Paga paga, tev nebija audī? Kas tev iekš micubišī pazudis?
msh rakstīja: Paga paga, tev nebija audī? Kas tev iekš micubišī pazudis?
pastaav doma iepirkt Galantu, bet neesmu shos taa peetiijis un nezinu, kaadas sisteemas uz kuriem motoriem uzstaadiitas.... a bet gribaas zinaat.....
uzzināsi, un ko izdarīsi?
Vo vo. Pačukstēšu, ka nebūs ne karbulis, ne k-jets
MPI, GDI, Diesel vulgaris.
msh- Tu jau, laikam, tik karbuli un k-jetu vien zini?
nu, vechi, negribu izklausiities nepieklaajiigs, bet kaada jaums dalja, ko es dariishu ar to infu?? vnk, tas man paliidzeetu masiinas izveelee....
gan jau kkur citur uzkodiishu info!
2.0L un 2.5L (V6) - MPI (multi point injection) The injector drive times and injector timing are controlled so that the optimum air/fuel mixture is supplied to the engine to correspond to the
continually-changing engine operation conditions. A single injector is mounted at the intake port of each cylinder. Fuel is sent under pressure from the fuel tank by the fuel pump, with the
pressure being regulated by the fuel pressure regulator. The fuel thus regulated is distributed to each of the injectors
2.4L - GDI (Gasoline direct injection) www.mitsubishi-motors.com/...
2.0L - dīzelis The electronically-controlled fuel injection system consists of sensors which detect the condition of the diesel engine, an engine-ECU which controls the system based on signals from these sensors, and actuators which operate according to control commands from the engine-ECU.
The engine-ECU carries out operations such as fuel injection rate control, fuel injection timing control and idle up control.
axel182 rakstīja: msh- Tu jau, laikam, tik karbuli un k-jetu vien zini?
Būsi pārsteigts, nē, Par karbuļu eksistenci labprāt vispār neko nezinātu.
Bet tava interese vienalga ir interesanta
jau atradu info, bet, vienalga, safam paldies!
msh_ shii informaacija dod man priekshtatu par katru modeli... Kaut vai taapeec, ka es braukaaju tikai ar krievijas benziinu, taa kaa gdi atkriit, ja vien augstspiediena suuknji neaug kokos.. zinaams, ka arii paareejaam jaunaakajaam sisteemaam nepatiik krievijas benzda, bet gdi taadu to4 nevar dot eest..
varbuut, kaads veel vareetu pastaastiit, savu pieredzi tieshi ar diizelmotoriem?
ja domā braukt ar krievu degvielu, tad labāk meklē viņu forumos...
ieteikums - uzreiz meklē cetāna paaugstinātāju...
Yetti rakstīja: ieteikums - uzreiz meklē cetāna paaugstinātāju...
Naftalīna tabletes?
Centis_Nuudele rakstīja:
Yetti rakstīja: ieteikums - uzreiz meklē cetāna paaugstinātāju...
Naftalīna tabletes?
es tokš vienreiz dabūšu Tevi nagos... būs Tev i naftalīns, i tabletes....
Yetti rakstīja: ja domā braukt ar krievu degvielu, tad labāk meklē viņu forumos...
ieteikums - uzreiz meklē cetāna paaugstinātāju...
par kaadu degvielu Tu domaa? nu, domaaju, ka diizeljdzineeja sisteema nebaidaas no krievu diizelja....
Vārdu sakot - vēlies seksot sani ar krievu zupu, nāksies vien palikt pie audī astoņdesmit
msh rakstīja: Vārdu sakot - vēlies seksot sani ar krievu zupu, nāksies vien palikt pie audī astoņdesmit
zb jaf tas liepājnieks vējā izpūstais
tā kā citādu mašīnu kā (vecu) auddddīīīīī pasaulē nebūtu
barošanas sistēmas
Sveicināti! Man gribētos zināt, kāda tipa barošanas sistēmas kuriem motoriem nāk Galantiem no 97. gada?
Kāda pieredze ar dīzeļdzinējiem? patēriņš, dinamiskums, kas mēdz plīst, kas ne? Jau iepiekš paldies par atbildēm!