Kaksis rakstīja: Tagad jau pizģītas mantas pirkšana ir modē. Viens nopērk zagtu dankrotu, viens motorolleri.
...
domkrats, oseli, plje... un nevar pie mums reģistrēt zagtu, ja nav pārsisti Nr...
Kaksis rakstīja: Tagad jau pizģītas mantas pirkšana ir modē. Viens nopērk zagtu dankrotu, viens motorolleri.
...
domkrats, oseli, plje... un nevar pie mums reģistrēt zagtu, ja nav pārsisti Nr...
labs i spameri?
1. roceni tak var nehrenizeet? vismaz ieksh CSDD neatrodu to kaa obligaatu.
2. kaapeec slapshanu uz pekas paarbauda? ja es par to neko neatrodu?
peec 10 naak 15,biezaakas nav.
sisksna ir manaami JAUNA
paliek tris jautaajieni
Yetti rakstīja:
Kaksis rakstīja: Tagad jau pizģītas mantas pirkšana ir modē. Viens nopērk zagtu dankrotu, viens motorolleri.
...
domkrats, oseli, plje... un nevar pie mums reģistrēt zagtu, ja nav pārsisti Nr...
kā tādu tuporiliju tajā kantorī tur?
nedeeljas pieredze.
Burgman tomeer detaljas jaameklee autorizeetaa servisaa,plastmasas un sho to. Bremzju uzlikas tur nav daargaakas kaa citur,eljas arii.
kopā trūkstošā plastmasa ir pasuutinaata pa 21,-ls.
ir iepaticies SERĢA veikalinsh.
Pa pilsētu ir oki,tik izdalaas no scooteriem ar to ka maz ruuc un brauc labi skuuteri skalji ruuc un brauc,shis purkskj
Viegli vadaams,labi staajas,prognozeejams vadiibaa.
110-120 iet viegli,nojaushu ka 140 ir griesti(manuaalii slinkums skatiit).
kaa defektu mineeshu kikstartera truukumu,un iesleedzot aizdedzi jau deg tuvaas gaismas,jeb jaastartee ar gaismaam(2XH4). te buus labojums konstrukcijaa katrai lampai pa sleedzim,vai vienu uz abaam. jo nav paredzeets ka vareetu atsleegt.
iepriekseejam es saprotu ir viena lampa,shim divas... nu gluzji kaa auto
pateerinsh zem 5/100,kas laikam ir daudz
Galiigi nezinu par muusdienu braucamajiem Kas taa par roceni? Tachu ne jau prieksheejaa ritenja bremze?
Chankaishi rakstīja: ... Tachu ne jau prieksheejaa ritenja bremze?
tas gan būtu jautri... vienreiz...
musdienaas jau nepieklaajas kaustiit kikstarteri...
kas ir zem 5l? 4.99?
Yetti rakstīja:
Chankaishi rakstīja: ... Tachu ne jau prieksheejaa ritenja bremze?
tas gan būtu jautri... vienreiz...
Es taču teicu, nezinu, kā tagadējiem močiem riteņu bremzes darbojās. Katrā gadījumā abiem ratiem jābremzējās vienlaicīgi, savādāk tiešām tā būs viena reize
Chankaishi rakstīja:
Yetti rakstīja:
Chankaishi rakstīja: ... Tachu ne jau prieksheejaa ritenja bremze?
tas gan būtu jautri... vienreiz...
Es taču teicu, nezinu, kā tagadējiem močiem riteņu bremzes darbojās. Katrā gadījumā abiem ratiem jābremzējās vienlaicīgi, savādāk tiešām tā būs viena reize
Abi rati vienlaicīgi bremzējas salīdzinoši jauniem močiem. Vecākiem ir dalītās bremzes, bet priekšējā bremze vienmēr ir bijusi un ir galvenā , neatkarīgi no tā vai ir dalītās vai kopējās bremzes.
Braukšana ar moci bez priekšējām bremzēm ir pašnāvība.
rocene ir rocene,ne jau FIAT izpratnee,bet muusdienu
un vinja ir ROCENE,vaarda pilnaa saprashaanaa
gan trose,gan aizmugure utt.
Ar bremzeem ir taa.
uz labaas rokas ir TIKAI prieksha.
uz kreisaas JAUNAAS dual sisteema.
taa izpauzjas ka saak njemt POKALJA un tad iesaistaas PRIEKSHA
ir LABA esam
piedur teksts par bremžu trupiņiem... es pat mājās meisterotu šperriņu tur nedzītu...
Nortel rakstīja: ...
Abi rati vienlaicīgi bremzējas salīdzinoši jauniem močiem. ...
mnja? ar labo, kreiso roku, vai ar kāju?
ups...
vai ar galvu....
fcuk, zinu, ka pārējiem liekas debīli...
ar abiem ratiem vienlaicīgi bremzējot izpildīsies pakaļvākā... nevēlu teu ļaunu, bet tas varētu būt nepatīkami...
Yeti, tu esi kaadreiz vadiijis moci?
nu tad, 218 km ,laikam ar/zem 8 litri
visa vaina rokas smagumaa
bet 4/100 nesanaak. laikam jau oki
shis bija pirmais,ko es gribeeju pirkt.
bet saimnieks tur augstu cenu,jo noskreejiens shim ir 7500 miles.
nevis kilometri.
TA te nav nekad gaajis,taa ka lukturis jaamaina.
Tas ka nobraukumu skaitiitu juudzees un aatrumu,mani neuztrauktu.
aizmuguree kofera NAV-esot paardots,par to vinsh nebilst ne vaarda.
Ir apskatiits un ieveerteets,reaali maz braukts un labs.
P.S. 2003 gadaa mainaas modelji,to var redzeet saliidzinot ar manu bildees. un ja var ticeet staastiitam(es nezinu),tad vecajam karburators,manam inzektors.
Atbildes.
1. jā moto bijis meeghinaajums zagt. Kaapeec meegjinaajums? nu tad jau buutu nozagushi.
-sataisiita stuures sleedzene.
-uz stuures sleedzenes lodeeti vadi ar jauniem pievadiem. taatad bijis apgriezts/aprauts.
2. sataisiita tika -rocene- vispaar japāņi visu paardomaajushi,bet trose bija -noklemmeejusi-. ar pacoetiibu un eljoshanu viss oki.
prasiisiet kam tev vinju? nu viss buuris bija nojaukts,un kaapeec ne? speciaali NEbuutu deelj taa jaucis... varbuut
3. konstateets ka ir divas H4 lampas bet ar jaudu 30/35W !!! ??? nevis 55/60(vai kaa tur). vienu ieliku 55/60.
nevajag saspringt roceni apskate nebauda, ja pasam ir vajadziba var pieregulet.
cupacup rakstīja: nevajag saspringt roceni apskate nebauda, ja pasam ir vajadziba var pieregulet.
es tak to zinu vnk patiik kjimereeties
perebors kaa lokaamie spogulji,reguleejamais tikls un kas tur veel
cik tev tam rollerim noskrējiens??? tā variatora siksna ir diezgan svarīgs mezgls.
Ja no tehnikas kaut ko saproti tad iesaku uztaisīt vai nopirkt atslēgu variatora noņemšanai, jo viss tur ir elementāri līdz riebumam.
Ruļļus jāmaina diezgan bieži, ja protams nežāvē un sirsnīgi brauc. Pamatā viņi vienkārši paliek kantaini. Pēc noteiktiem kilometriem jāmaina arī variators, jo tie šķivoki izdilst un beidz nost siksnu, kas tav 400niekam noteikti maksā labi. Ja mazajiem scooteriem siksna sāk slīdēt un viss, tad maxi tu viņas slīdēšanu nejutīsi, bet ja sāk slīdēt, tad siksnai dienas ir skaitītas. Ja pēc straujākas gasēšanas stāvot blakus scooterim jūti gumijas smaku, tad ir pamats domāt, ka variators ir padilis.
motorolleri
intersee pieredze par lietotu rezerves detalju iegaadi.
netaa pagaidamneko praatiigu neatrodu.