Aizbraukt uz servisu un saremontēt auto!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aizbraukt uz servisu un saremontēt auto!
Varbūt tev jau ir krāsniņa tikai kautkas ar vadību nobrucis , ja jau pirmās 15 min silda.
Man ravam4 ir krāsniņa kura darbojas tikai ja auto ir ielēgts , un ar slē'dziti vari izslēgt . krāsniņa savu Max temperaturu sasniedz pēc 90 sekundēm, kad motors uzsilst līdz noteiktai t tad pati atslēdzas , pagājušo ziemu vienā salīgā dienā pamanīju ,ka neslēdzas ārā.
Vispār mani patīkami pārsteidz jaunie dizelīši ar to ,ka paši ātri uzsilst , štās dienas pavēroju ,jaau pēc 1,5 km pie 0 grādiem sāk pūst siltu ( nav ieslēgta krāsniņa). Savulaik ar 10 gadigo sharan bij vaaks , jau pie 0 nesila (sharan krasnina bij nokauta)
tt
Vēl kas dīvaini - kad piestartē un brauc, pirmās 10-15 minūtes salonā nāk karsts gaiss, bet, jo vairāk brauc, jo vairāk atdziest, vēl pēc 15 min pūš tikai aukstu.
Risinājumi :
Webasto (dārgi, ap 1000 Ls)
==================
Tas tiesa gan
Aizsegt radiatoru (kā vecos labos laikos lēti, bet vai nostrādās?)
===================
Hmm, bet vai tev ir iespeejas pakontroleet shkjidruma reaalo temperatuuru? Tjipa termometrs, trubu / shlangu temperatuura? A varbuut streiko pechkas vadiiba, ja taa ir elektroniska / elektriska? Ja ar pechku kaartiibaa un termostats OK, tad daljeeja radiatora aizsegshana paliiidz ljoti labi
Elektriskie 12V dzesēšanas sistēmas/salona sildītāji (vai tādi vispār ir)
=====================
Laiakam ir gan, bet kaada jeega likt taadu, ja probleemas ir ar standarta pechku.
Vēl kāds risinājums? Kas ir "karstie termostati"?
=====================
Termostati, kuri saak veerties valjaa un pilniibaa atveras pie augstaakas temperatuuras, nekaa "standarta" termostati. Taadi ir populaari Ziemeljvalstiis, Kanaadaa un veel shur tur, kur garsh aukstais gadalaiks kopumaa.
Crankshaft rakstīja: tt
Vēl kas dīvaini - kad piestartē un brauc, pirmās 10-15 minūtes salonā nāk karsts gaiss, bet, jo vairāk brauc, jo vairāk atdziest, vēl pēc 15 min pūš tikai aukstu.
Risinājumi :
Webasto (dārgi, ap 1000 Ls)
==================
Tas tiesa gan
Aizsegt radiatoru (kā vecos labos laikos lēti, bet vai nostrādās?)
===================
Hmm, bet vai tev ir iespeejas pakontroleet shkjidruma reaalo temperatuuru? Tjipa termometrs, trubu / shlangu temperatuura? A varbuut streiko pechkas vadiiba, ja taa ir elektroniska / elektriska? Ja ar pechku kaartiibaa un termostats OK, tad daljeeja radiatora aizsegshana paliiidz ljoti labi
Elektriskie 12V dzesēšanas sistēmas/salona sildītāji (vai tādi vispār ir)
=====================
Laiakam ir gan, bet kaada jeega likt taadu, ja probleemas ir ar standarta pechku.
Vēl kāds risinājums? Kas ir "karstie termostati"?
=====================
Termostati, kuri saak veerties valjaa un pilniibaa atveras pie augstaakas temperatuuras, nekaa "standarta" termostati. Taadi ir populaari Ziemeljvalstiis, Kanaadaa un veel shur tur, kur garsh aukstais gadalaiks kopumaa.
bet vai nav tā, ka tiešām dīzelim nepietiek motora karstuma, ja piem, Volvo un Saabiem webasto pieslēdas automātiski jau pie 4 grādiem C?
ja es uz ziemu ieliktu to karsto termostatu, nesajātu kaut ko citu autiņam?
rudens68 rakstīja: Varbūt tev jau ir krāsniņa tikai kautkas ar vadību nobrucis , ja jau pirmās 15 min silda.
Man ravam4 ir krāsniņa kura darbojas tikai ja auto ir ielēgts , un ar slē'dziti vari izslēgt . krāsniņa savu Max temperaturu sasniedz pēc 90 sekundēm, kad motors uzsilst līdz noteiktai t tad pati atslēdzas , pagājušo ziemu vienā salīgā dienā pamanīju ,ka neslēdzas ārā.
Vispār mani patīkami pārsteidz jaunie dizelīši ar to ,ka paši ātri uzsilst , štās dienas pavēroju ,jaau pēc 1,5 km pie 0 grādiem sāk pūst siltu ( nav ieslēgta krāsniņa). Savulaik ar 10 gadigo sharan bij vaaks , jau pie 0 nesila (sharan krasnina bij nokauta)
nē, šitam autonomā apkure nav
tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?
Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").
GRIZLI rakstīja:
tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?
Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").
ir vairāk info?
Vai ir kādam pieredze ar Volvo autonomo apkuri? Viss strādā normāli, ja ir ap +4 vai mazāk iedarbinot tā automātiski strādā. Jautājums ir par opciju kā to ieprogrammēt ka tas ieslēdzas un uzsilda mašīnu uz konkrētu laiku? Vai kāds šo iespēju izmanto? Stulbums ka visa informācija ir tikai vācu valodā ko nepārvaldu (arī info displeja)!
tt rakstīja:
rudens68 rakstīja: Varbūt tev jau ir krāsniņa tikai kautkas ar vadību nobrucis , ja jau pirmās 15 min silda.
Man ravam4 ir krāsniņa kura darbojas tikai ja auto ir ielēgts , un ar slē'dziti vari izslēgt . krāsniņa savu Max temperaturu sasniedz pēc 90 sekundēm, kad motors uzsilst līdz noteiktai t tad pati atslēdzas , pagājušo ziemu vienā salīgā dienā pamanīju ,ka neslēdzas ārā.
Vispār mani patīkami pārsteidz jaunie dizelīši ar to ,ka paši ātri uzsilst , štās dienas pavēroju ,jaau pēc 1,5 km pie 0 grādiem sāk pūst siltu ( nav ieslēgta krāsniņa). Savulaik ar 10 gadigo sharan bij vaaks , jau pie 0 nesila (sharan krasnina bij nokauta)
nē, šitam autonomā apkure nav
Es drusku precizēšu ,Man nav autonomā apkure. Man ir atsevišķa krāsniņa bez vadības bloka , nevaru uzlikt laiku , vadīt no distances.Par autonomo to nevar nosaukt , Vienigas ko es varu ,tas ir ar slēdzi no salona ieslēgt /izslēgt
Tojota, leksus visiem dizeļiem to liek , man šķiet meršiem , bembjiem u t t ,arī liek jau bāzē
Piemēram, draugs pat nenojauta ,ka viņa nevisai svaigam bembim tāda ir
Kura gada auto.
Sretsked rakstīja:
Ir bijuši visādi dīzeļi, džipi tai skaitā...arī V70 volvo 2,5 TDI...nekad nevienam nav pietrūcis siltuma pie esošaš rūpnīcas dzeses sistēmas,ja tā ir kārtībā. Jūs te daži rakstat no Arktikas ? Nu tad jau jā, ja tur tagad mīnus 40...nav joki.
1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā
2. Šoreiz runa ir par komfortu, ka tu iekāp jau siltā mašīnā vai tā ātri uzsilst ar papildus krāsniņu. Lieta ir tā, ka dīzeļiem ir zemāka darba tempratūra un līdz ar to salons lēnu uzsilst.
Iepriekš bija SAABs ar autonomo. Ja ir tuvas distances ko braukt un bez tās krāsns dzinējs pat neuzsilst un tas ir sliktākais kas dzinējam var būt.
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja:
1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā
Attaisi V70 kapotu un apskaties.
Un tu domā ka viņi rakstīs AUDI? Tas pa virsu uzlikts ir tikai plastmasa vāks.
Un tas pats SAAB 2.2 TDI nav rakstīts OPEL .
Kad pirku VOLVO, speci teica neņemt 2.5TDI kuri gaja līdz 2002 gada beigām, jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.
Sretsked, noņem nost to plastmasas bunduli (jā māki) un apskati kas par dzinēju ir tam Volvo!
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja: jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.
Nu redzi, Audi tātad
Kas tieši , KONKRĒTI tam Audi dzinējam bija neveiksmīgs ?? Lūdzu KONKRĒTI, KAS ?
Sarežģīts un dārgs ekspluatācijā. Runa par biežām apkopēm un siksnas maiņām. Vienam čomam A6 2.5 TDI trūka siksna un rezultāts bija sāpīgs$$$.
D5 apkope ir ik pēc 20k km, MM to gan apstrīd, jo Latvijā ir sliktāks soļķis bet to attaisnojumu īsti neredzu.
Neesmu baigais mehāniķis un auto speciālists tāpēc saku ko man ir teikuši speciālisti un viena pieredze iz dzīves.
OK, šeit bija pavisam cita tēma, bet pats to diskusīju uzsāku.............. .
Lūdzu palīdziet TT jautājumā.
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja: jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.
Nu redzi, Audi tātad
Kas tieši , KONKRĒTI tam Audi dzinējam bija neveiksmīgs ?? Lūdzu KONKRĒTI, KAS ?
Sarežģīts un dārgs ekspluatācijā. Runa par biežām apkopēm un siksnas maiņām. Vienam čomam A6 2.5 TDI trūka siksna un rezultāts bija sāpīgs$$$.
Kas sarežģīts tieši ?? Abi dzinēji ir R5 , protams, D5 ir jaunāks un modernāks dzinējs ar lielāku jaudu.
Man jau kaut kā šķiet,ka tu sajaucis esi 2,5 TDI V6 no A6 ar 2,5 TDI R5 no Volvo V70
D5 nekad nav bijis 2.5!!! Tas v70 ir audi. Ar labu nakti.
Foley rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Foley rakstīja:
1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā
Attaisi V70 kapotu un apskaties.
Un tu domā ka viņi rakstīs AUDI? Tas pa virsu uzlikts ir tikai plastmasa vāks.
Un tas pats SAAB 2.2 TDI nav rakstīts OPEL .
Kad pirku VOLVO, speci teica neņemt 2.5TDI kuri gaja līdz 2002 gada beigām, jo tam bja neveiksmīgs AUDI dzinējs. Man gan ir krietni jaunāks D5.
nu gan tev kāds sastāstīja.... tici man- labāk vairs tiem "spečiem" neuzticies.... iekš V70 bija labākais Audi dīzelis, salīdzinot ar kuru D5 ekspluatācija ir kosmosa cenās...
Foley rakstīja:
1. 2.5TDI = audi, bet tas nu tā
2. Šoreiz runa ir par komfortu, ka tu iekāp jau siltā mašīnā vai tā ātri uzsilst ar papildus krāsniņu. Lieta ir tā, ka dīzeļiem ir zemāka darba tempratūra un līdz ar to salons lēnu uzsilst.
Iepriekš bija SAABs ar autonomo. Ja ir tuvas distances ko braukt un bez tās krāsns dzinējs pat neuzsilst un tas ir sliktākais kas dzinējam var būt.
Nevis zemāka darba temperatūra bet vienkārši lēnāk uzsilst. Un ja beigts termostats, tad zemāka darba temperatūra, tāpēc radies mīts ka ķīselim 70 un zemāka temperatūra esot normāla
i_edgars rakstīja: Aizbraukt uz servisu un saremontēt auto!
+1
GRIZLI rakstīja:
tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?
Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").
Elektrisks sūknītis radīs siltumu?
tt
bet vai nav tā, ka tiešām dīzelim nepietiek motora karstuma, ja piem, Volvo un Saabiem webasto pieslēdas automātiski jau pie 4 grādiem C?
========================
Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek. Tiesa , pamataa ar to sirgst pamataa mazizmeera modernie diizeliishi ar maziem darba tilpumiem. 2.5 ltr speeka agregaatam taa it kaa nevajadzeetu buut ... Vai tavam auto var tikt klaat apchamdiit shlangus / trubas starp motoru un pechku - piepluudes un atpluudes? Uzsildiitam dzineejam abaam buutu pie iesleegta pechkas ventilatora jaabuut karstaam, turklaat pienaakoshajai karstaakai. Ja taa ir, bet no pechkas naaj auksts gaiss, tad vaina visdriizaak jaameklee pashaa pechkaa vai taas
vadiibaa. Jo vairaak uz to virza paraadiiba, ka saakumaa siltums ir, bet peechaak pazuud
msh
GRIZLI rakstīja:
tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?
Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").
Elektrisks sūknītis radīs siltumu?
==========================
Vispaar jau elektriskus suuknjus liek, lai uzlabotu cirkulaaciju. Mees krosa auto, kuram radiators aizmuguree, arii likaam, citaadi dzineeja suuknim gruuti iekustinaat uudens masu garajaas trubaas uz aizmuguri un atpakalj Bet te ar citrkulaaciju buutu jaabuut OK, ja jau saakumaa siltums naak.
ja es uz ziemu ieliktu to karsto termostatu, nesajātu kaut ko citu autiņam?
======================
Nevaru iedomaaties, ko tur vareetu sajaat Galu galaa vinjsh tachu atveras taapat, turklaat auto dzeseeshanas sisteemaa shkjidrums nevaaraas pie 100C, bet augstaakas temperatuuras.
msh rakstīja:
GRIZLI rakstīja:
tt rakstīja: Vēl kāds risinājums?
Elektrisks sūknītis, aiz vai pirms pečkas (tjipa "Webasto").
Elektrisks sūknītis radīs siltumu?
Ja ne radīs, tad savādāk gan būs.
Piemērs:
Stāvot brīvgaitā pūš vēsīgu gaisu (~+50C°). Uzgāzē vai brauc, it kā normāli, bet tāpat varētu būt labāk.
Pieslēdzot sūkni sanāca visi +70C°.
Kaksis rakstīja: Ja webasto ir par dārgu, liec buržuiku, tā ir visu autonomo, portatīvo krāsniņu priekštecis. Labāka nekā mūsdienās nav.
eu -tas gadījumā neesi tu? www.orb.lv/...
Crankshaft rakstīja: tt
bet vai nav tā, ka tiešām dīzelim nepietiek motora karstuma, ja piem, Volvo un Saabiem webasto pieslēdas automātiski jau pie 4 grādiem C?
========================
Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek.
super komentētājs - paldies par vērtīgiem padomiem!
Crankshaft
Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek
===================
Biju to dzirdējis , bet manam 2008 ravam ar 2,2 d viss pilnīgi ok
A6 C4 vari mainīt visu pēc kārtas, bet bez autonomkas salsi nost.
rudens68
Vispaar taa ir moderno diizeljdzineeju nelaime - tie tik efektiivi izmanto degvielas sadegshanas siltumu, ka "pechkai" daudz kas paari nepaliek
===================
Biju to dzirdējis , bet manam 2008 ravam ar 2,2 d viss pilnīgi ok
----------------------------------
Taapeec jau es rakstiiju, ka ar to 2.5 dzineeju arii probleemaam nevajadzeetu buut. Probleemas jau savulaik radaas un breekshana saakaas, kad paraadiijaas tie hiperekonomiskie "3 litru" diizeliishi ar 1400 ccm un pat mazaak. Turklaat bljaava ne tikai Ziemeljvalstiis, bet pat Vaacijaa, Beneluxaa utt., kur ziemas, pats zini , kaadas. Tad tur saaka visaadus elektriskus papildzildiitaajus tiem mazauto shlangos uzstaadiit un ko tik veel ne. Protams, tie "3 litri" ar to pashu , vismaz veesaakaa laikaa, aizlidoja trubaa ...
Nevaru garanteet, bet shitaa "Peeddzinja" gadiijumaa IMHO vaina jaameklee pashaa pechkaa vai taas vadiibaa. Ehh, kas nekaiteeja, kad auto pechkaam bija paaris klokjiishi, paaris trosiites un basta
Dīzelis Ziema Autonomā apkure
Kā tauta risina aukstuma problēmu savos dīzeļauto ziemā? Esmu braucis ar auto, kam ir autonomā apkure, kas automātiski ieslēdzas pie temperatūras zemāk kā 5 C, un vissu laiku fonā darbojas, bet tagad ir Pathfinder 2.5 dCi, un šitādā laikā ir auksts salons. Vēl kas dīvaini - kad piestartē un brauc, pirmās 10-15 minūtes salonā nāk karsts gaiss, bet, jo vairāk brauc, jo vairāk atdziest, vēl pēc 15 min pūš tikai aukstu.
Risinājumi :
Webasto (dārgi, ap 1000 Ls)
Aizsegt radiatoru (kā vecos labos laikos lēti, bet vai nostrādās?)
Elektriskie 12V dzesēšanas sistēmas/salona sildītāji (vai tādi vispār ir)
Vēl kāds risinājums? Kas ir "karstie termostati"?