Vasarā nācās nomainīt aizmugures riepas, jo iekšmalas bija pamatīgi izdilušas. Par cik riepas jau bija faktiski nobrauktas, īpaši nepievērsu uzmanību, ka iekšmalas bija vairāk izdilušas nekā pārējā riepa. Uzliku citas, aizbraucu uz savirzi. Izsūdzēju sāpi, izskatījās ka sagāzums tāds pamatīgs, respektīvi riepas izskatās, ka stāv / . Savirzi man sataisīja, teica, ka sagāzums tāds arī ir normāls pēc manuāļa un neko tur nevar darīt. Iebraucu arī Niponā - neliku uz stenda, bet teica, ka frv sagāzums tāds ir (lai gan jaunajiem, kas stāv salonā, sagāzums nav tik liels kā manam). Pārbaudīja ritošo - viss it kā kārtībā, bukses, atsaites - viss ok. Tagad nobraukti kādi divi mēneši un +- kādi 6000km, liku virsū ziemenes - un konstatēju, ka vasarenēm, kuras uzliku, iekšmalas atkal pamatīgi izdilušas. Faktiski jaunas riepas, bet iekšmala kreisai pilnībā izdilusi, labai arī diezgan. Tad nu lūk jautājums par pieredzi, kas varētu būt pie vainas? Kā jau teicu, tad bukses, atsaites - izraustīja, izskatīja - viss kārtībā. Aizbraukšu uz savirzi, nolikšu atkal latus, sastāstīs man puiši, ka tā tam jābūt, taču tagad kaut kā neticu, ka ar auto ritošo viss ir ok. Bet jautājums paliek - kur problēma, ko teikt, lai skatās, ko lai meklē?
Hmm, ja tev servisā saka ka sagāzums normāls un savērsums normāls, tad atliek vienīgi pieļaut ka tu auto mēdz smagi piekraut un ar tādu bieži brauc. Jo tomēr lielākajai daļai auto tas sagāzums mainās līdz ar svara izmaiņām uz asi
Bet vispaº ja nevinc palīdzēt itkā nespēj tad ir jāņem lukturis rokā un jalien zem auto pašam un tad jāškatas kā tas viss tur regulējas un kā to sistēmu ietekmē svara izmaiņas.
Nezinu kā konkrtam auto, bet vismaz kādām 3 dažādām TOYO (vieglajām gan) ir speciālas ekscentriskas skrūves kuras griežot maina riteņu sagāzumu.
JJJ rakstīja: Iebraucu arī Niponā - neliku uz stenda, bet teica, ka frv sagāzums tāds ir (lai gan jaunajiem, kas stāv salonā, sagāzums nav tik liels kā manam).
Nu tad uzliec uz stenda. Ja gribi tāpat vien parunāties, to var arī Centrāltirgū.
Sretsked rakstīja: Ja jau 'uz aci' redzams,ka sagāzušies vairāk,tad kat kur ir auzas. Meklē,kur tieši.
par to arī iet runa, ka 2 vietās jau pateica, ka viss ir kārtībā. protams, varu turpināt braukāt un atlocīt latus, bet patiesība ir cita. saprotu, ka nopērkot kurpes pēc mēneša saplīsušas tās varu aiznest atpakaļ un samainīt vai dabūt naudu atpakaļ, bet konkrētajā situācijā diez vai man izdosies no konkrētajiem diviem servisiem, kur pārbaudīja savirzi, paprasīt $$$ par sagandētajām riepām.
tāpēc ceru, ka varbūt vēl kāds frv users kaut ko varēs pateikt
Sretsked rakstīja: Ja jau ''uz aci'' redzams,ka sagāzušies vairāk,tad kat kur ir auzas. Meklē,kur tieši.
par to arī iet runa, ka 2 vietās jau pateica, ka viss ir kārtībā. protams, varu turpināt braukāt un atlocīt latus, bet patiesība ir cita. saprotu, ka nopērkot kurpes pēc mēneša saplīsušas tās varu aiznest atpakaļ un samainīt vai dabūt naudu atpakaļ, bet konkrētajā situācijā diez vai man izdosies no konkrētajiem diviem servisiem, kur pārbaudīja savirzi, paprasīt $$$ par sagandētajām riepām.
tāpēc ceru, ka varbūt vēl kāds frv users kaut ko varēs pateikt
nu pag, čali, Tevis aprakstītajā notikumu virknē ir viena vājā vieta.
REĀLI TAS FR-V tikai vienreiz ir bijis uz stenda. VIENREIZ. acīmredzot tur ir bijusi kļūda - nepareizi dati kompī bijuši, vai arī meistaram pohas vai vienkārši laža. Nippon'ā Tev tikai "uz aci" pateica sagāzumu, kas ir tas pats, kas zīlēt kafijas biezumos. izraustot piekares bukses par savērsumu/sagāzumu neviens Tev nevar dot garantiju ka tagad tur viss ok.
nu tak aizbrauc uz uzticamu servi, lai pārbauda Tev to savirzi.
Sretsked rakstīja: Ja jau ''uz aci'' redzams,ka sagāzušies vairāk,tad kat kur ir auzas. Meklē,kur tieši.
par to arī iet runa, ka 2 vietās jau pateica, ka viss ir kārtībā. protams, varu turpināt braukāt un atlocīt latus, bet patiesība ir cita. saprotu, ka nopērkot kurpes pēc mēneša saplīsušas tās varu aiznest atpakaļ un samainīt vai dabūt naudu atpakaļ, bet konkrētajā situācijā diez vai man izdosies no konkrētajiem diviem servisiem, kur pārbaudīja savirzi, paprasīt $$$ par sagandētajām riepām.
tāpēc ceru, ka varbūt vēl kāds frv users kaut ko varēs pateikt
nu pag, čali, Tevis aprakstītajā notikumu virknē ir viena vājā vieta.
REĀLI TAS FR-V tikai vienreiz ir bijis uz stenda. VIENREIZ. acīmredzot tur ir bijusi kļūda - nepareizi dati kompī bijuši, vai arī meistaram pohas vai vienkārši laža. Nippon'ā Tev tikai "uz aci" pateica sagāzumu, kas ir tas pats, kas zīlēt kafijas biezumos. izraustot piekares bukses par savērsumu/sagāzumu neviens Tev nevar dot garantiju ka tagad tur viss ok.
nu tak aizbrauc uz uzticamu servi, lai pārbauda Tev to savirzi.
ceru, ka par tām meistara pohām tas tā arī ir..
tikai slikti tas, ka uz stenda bija pavasarī, liekot virsū vasaras riepas, riepas nodila, (par cik bija jau pabrauktas, nepievērsu lielu uzmanību), vasarā vēlreiz uz stenda un atkal riepas nodilušas. protams, braukšu un likšu uz stenda, taču šoreiz jau gribu sarunu ar savirzes regulētājiem pēc būtības, nevis sliktie LR ceļi, riepu defekti utt. gribu, lai sataisa, nevis pēc trīs mēnešiem kaut ko filozofē. tāpēc arī meklēju idejas, kā un par ko runāt. tx.
Sretsked rakstīja: Ja jau ''uz aci'' redzams,ka sagāzušies vairāk,tad kat kur ir auzas. Meklē,kur tieši.
par to arī iet runa, ka 2 vietās jau pateica, ka viss ir kārtībā. protams, varu turpināt braukāt un atlocīt latus, bet patiesība ir cita. saprotu, ka nopērkot kurpes pēc mēneša saplīsušas tās varu aiznest atpakaļ un samainīt vai dabūt naudu atpakaļ, bet konkrētajā situācijā diez vai man izdosies no konkrētajiem diviem servisiem, kur pārbaudīja savirzi, paprasīt $$$ par sagandētajām riepām.
tāpēc ceru, ka varbūt vēl kāds frv users kaut ko varēs pateikt
nu pag, čali, Tevis aprakstītajā notikumu virknē ir viena vājā vieta.
REĀLI TAS FR-V tikai vienreiz ir bijis uz stenda. VIENREIZ. acīmredzot tur ir bijusi kļūda - nepareizi dati kompī bijuši, vai arī meistaram pohas vai vienkārši laža. Nippon'ā Tev tikai "uz aci" pateica sagāzumu, kas ir tas pats, kas zīlēt kafijas biezumos. izraustot piekares bukses par savērsumu/sagāzumu neviens Tev nevar dot garantiju ka tagad tur viss ok.
nu tak aizbrauc uz uzticamu servi, lai pārbauda Tev to savirzi.
ceru, ka par tām meistara pohām tas tā arī ir..
tikai slikti tas, ka uz stenda bija pavasarī, liekot virsū vasaras riepas, riepas nodila, (par cik bija jau pabrauktas, nepievērsu lielu uzmanību), vasarā vēlreiz uz stenda un atkal riepas nodilušas. protams, braukšu un likšu uz stenda, taču šoreiz jau gribu sarunu ar savirzes regulētājiem pēc būtības, nevis sliktie LR ceļi, riepu defekti utt. gribu, lai sataisa, nevis pēc trīs mēnešiem kaut ko filozofē. tāpēc arī meklēju idejas, kā un par ko runāt. tx.
internetā to tačku nesataisīsi, bet varu pateikt priekšā, ka ir bezjēdzīgi regulēt piekares ģeometriju, ja kāda piekares detaļa ir beigta....
tāpat ir kaitīgi regulēt to ģeometriju, ja virsū stāv dažādi diski.... utttttt......
Hmm, kaut kaadas domas vispaar ir ... Liels "kasters" (sagaazums) vispaar ir pieljaujams, tikai kopaa ar to parasti ielas auto staada arii atbilstoshu toe-in (saveersumu). Kaa likums, velkoshajaam neatkariigajaam piekareem zem slodzes ritenjus "velk kopaa", resp. saveerumu regulee no neitraala liidz nedaudz negatiivam. Bremzeejot ritenji "paveras valjaa" un paliidz bremzeet. Nevelkoshajaam piekareem ir otraadi - speeku kopums censhas ritenjus "plest valjaa" visu laiku. Taapeec nevelkoshajaam asiim saveersumu vienmeer regulee "pozitiivu", t.i. diskiu priekshdaljas ir tuvaak viena otrai, nekaa pakaljdaljas. Un tad iestaajas veel viens likums - jo lielaaks ritenja sagaazums, jo lielaakam buutu jaabuut saveersumam, citaadi pleesh riepu iekshmalas. Buutu deriigi paarbaudiit sho parametru, jo vairaak taapeec, ka HONDA pielieto pakaljpiekaree speciaali miikstas bukses, lai radiitu t.s. "piestuureeshanas" efektu pakaljpiekaree
zem slodzes.
Uz F1 un taml. auto priekshritenju sagaazumu neskatiities - tur tam ir pavisam citas funkcijas un funktieris
2. Daudziem auto mājiņas jumts ir kopš noripošanas no konveijera. Tur vienīgais ko var ieteikt ir šad tad pamainīt riteņus vietām - priekšu uz aizmuguri, jo savādāk tā arī dils iekšējā mala.
pēc vizītes Niponā rezumējums - piekare ok, savirze tika izlabota, sagāzums neregulējas, un ir ārpus normas un neko tur nevarot saregulēt. uz jautājumu, kur tas (sagāzums) radās, Niponā rausta plecus - versija - nosēdušās atsperes. vai tas ir pie vainas riepu dilšanā, nezin, it kā nevar būt, taču garantēt nevar.
tātad jautājums - vai sagāzums, teiksim, būtiski ietekmē riepu dilšanu (manā gadījumā iekšmalu)
ja uz pirmo jautājumu atbilde pozitīva, tad ko darīt? mainīt atsperes? pagarināt kaut kādu tur atsaiti, kura notur sagāzumu (viens CRVists tā esot darījis?)
trešais jautājums - kur smelties atbildi uz maniem jautājumiem, kur varētu būt attiecīgi speciālisti?
Man sencim ar 2006 gada CR-V ar ši problēma ir. Pakaļas labo riteni pastiprināti ēd. Bija uz stenda, neko džeks saka ka nevar noregulēt, brāķis no rūpnīcas. Ā un izteikti parādījās vai to piefiksēja pēc tam kad uzlikām uz 17" diskiem ( Pēc kataloga izvēlējāmies smukus divkrāsu AEZ). Citam draugam arī četrgadīgam cirvim nomainīja atsperes pakaļa, es tik nesapratu, kādēļ, 4 gadus veicam auto ir nosēdušas atsperes, ja tas džeks vadāja tikai savu pakaļu. Rezumē, kaut kas ar to slaveno japānu kvalitāti nav kārtībā.
nja, vienam pazīstamam hondistam ar jauno CR-V arī bij līdzīga problēma ar riepu ēšanu - neatceros gan, kā (un vai) atrisinājās.
reku arī citas viņa probl: www.hondaclub.lv/... vispār jau gonda normāla mašīna, bet pēdējā laikā šitādi garantijas brāķi ir vairāki gadījušies... kura gada Tev tas FR-V ir?esi aktīvs, pameklē Internetā, vai nav atsaukumi bijuši. diemžēl Latvijā ne vienmēr dīleris brīvprātīgi izdomā novērst šīs garantijas problēmas, vajag izdarīt spiedienu. vispār jau sakarīgam meistaram (Tevis minētajās pirmajās divās reizēs) bija jākonstatē tas sagāzums... var gadīties, ka ar pārkrautu FRV kāds džamps ir uztaisīts un kaut kas virsbūvē smagi paliekts, bet tad to būtu jāvar ieraudzīt.
regulējamus camber kit pakaļējā sagāzuma regulēšanai var prasmīgs meistars uztaisīt, vai arī var jebajā meklēt - visādiem civic\'iem viņi ir pieejami. bet nu tas tikai tādā gadījumā, ja nekas cits vairs nelīdz.
bobcat rakstīja: Man sencim ar 2006 gada CR-V ar ši problēma ir. Pakaļas labo riteni pastiprināti ēd. Bija uz stenda, neko džeks saka ka nevar noregulēt, brāķis no rūpnīcas. Ā un izteikti parādījās vai to piefiksēja pēc tam kad uzlikām uz 17" diskiem ( Pēc kataloga izvēlējāmies smukus divkrāsu AEZ). Citam draugam arī četrgadīgam cirvim nomainīja atsperes pakaļa, es tik nesapratu, kādēļ, 4 gadus veicam auto ir nosēdušas atsperes, ja tas džeks vadāja tikai savu pakaļu. Rezumē, kaut kas ar to slaveno japānu kvalitāti nav kārtībā.
un kāds bija rezultāts pēc atsperu maiņas? kā jau minēju, ja atsperu vaina, tad jānomaina un viss, bet nu nezinu. kā var pārbaudīt, vai atsperes nosēdušās???
mašīna vairs nekāda jaunā nav - 150000 km uz ripas, 2006.g., tāpēc var jau būt, ka atsperes
Pārbauda ar lineālu, jeb vai tu mašīnas augstuma starpību neredzi pat uz aci?
Kaut kas šitentajā tofikā nav kārtībā, iauto hondisti tak parasti korī bļauj cik hondas esot rullzīgas un uzticamas a šitentajā tofikā ideja ir ka hondas uzticami noēd riepas, wtf?
Būs kādam ne tikai platforma no "Čirika" paņēmusies, būš aºī acperes.
Bet nu svists kaut kads - tas jau nozīme ja nau opiciāla atsaukuma un šī tiešām ir probzas sakne , tad atliek meklēt "spoorta" acperes kas būš izturīgāķas vai kā tamlīdzīgi. Bet pirmais kas jādar tad - pašām vai kādam ļoti uzticamam Sašam jāļien apakšā un kārtigi jāzipēta kur tas "suns" aprakc. Nevar būt ka tik būtisku problēmu nevar redzēt kas un kur ir pie vainas.
par to čoma auto, es arī tā īsti nesapratu kapēc jāmaina bija atsperes tik jaunam auto. Satikšu pajautāšu. Par senča cirvi, grūti pateikt, kas tur ir tāds neizdarāms. Varbūt ir problēma Nipona meistariem, varbūt meistariem Jelgavā rokas ir līkas, nezinu.
msh rakstīja: Kaut kas šitentajā tofikā nav kārtībā, iauto hondisti tak parasti korī bļauj cik hondas esot rullzīgas un uzticamas a šitentajā tofikā ideja ir ka hondas uzticami noēd riepas, wtf?
iauto hondisti parasti runā par mašīnām, kas ražotas pirms 2000. gada globalizācijas/hiperkomercializācijas(kad autiņam jānoiet tikai garantijas laiku) vājprāta. protams, arī jaunākas nav sliktas, taču nu lien ārā pa kādam gļukam. bet arī ne vājprātā daudz.
msh rakstīja: Kaut kas šitentajā tofikā nav kārtībā, iauto hondisti tak parasti korī bļauj cik hondas esot rullzīgas un uzticamas a šitentajā tofikā ideja ir ka hondas uzticami noēd riepas, wtf?
iauto hondisti parasti runā par mašīnām, kas ražotas pirms 2000. gada globalizācijas/hiperkomercializācijas(kad autiņam jānoiet tikai garantijas laiku) vājprāta. protams, arī jaunākas nav sliktas, taču nu lien ārā pa kādam gļukam. bet arī ne vājprātā daudz.
he, pirms kāda laika viens čoms prasīja - nu kā tad ir- apmierināts ar frv, šim esot doma tādu pirkt. teicu, ka jā. nākošais jautājums bija - vai ņemtu otreiz tādu pašu un tad nu sāku locīties. ja šo jautājumu uzdotu pašreiz - atbilde būtu - neņemtu. un ne jau tādēļ, ka nepatiktu un nederētu frv 3 cilvēku ģimenei pēc definīcijas (ir tomēr ērti samest 3 velosipēdus aizmugurē u.t.t.), bet vislielāko izpbrīnu un vilšanos radīja Nippons, kurš vien varēja pateikt, ka ir problēma, bet pirmais un visvarīgākais - nevarēja pateikt, kā to atrisināt 2. nevarēja pateikt kur ir problēmas iemesls. Vislabākais Nipona ieteikums bija - pagarināt vienu no atsaitēm, iemetinot starposmu!!! OK, vai jūs (Nipons) to izdarīsiet?, atbilde bija - mēs ar tādām lietām nedarbojamies. tā kā pašreizējais viedoklis ir - jauna honda normāls auto, pēc garantijas laika krievu rulete..
vot i meklēšu kādā garāžā Sašu, lai pasaka kas un kā. tā ar tiem glaunajiem servisiem.. spuldzītes apmainīt piesakās paši, bet reālu problēmu risināt..
Nekādu specifisku atsaukumu uz FR-V nav, jo to tirgo tikai Eiropā un Japānā un Eiropā vēl aizvien nav noteiktas procedūras atsaukumu izsludināšanai. ASV patērētāji ir naskāki uz tiesāšanos, tad tur par jebkuru sīkumu atsauks. Ja nu vienīgi ir kāds TSB (technical service bulletin), kur aprakstīts par šo problēmu, bet to Nipponam vajadzēja meklēt, pažmiedz šos vairāk.
Ir divi atsaukumi, bet tie neattiecas uz šo lietu:
Riepu iekšmalu dilšana
Tātad honda frv.
Vasarā nācās nomainīt aizmugures riepas, jo iekšmalas bija pamatīgi izdilušas. Par cik riepas jau bija faktiski nobrauktas, īpaši nepievērsu uzmanību, ka iekšmalas bija vairāk izdilušas nekā pārējā riepa. Uzliku citas, aizbraucu uz savirzi. Izsūdzēju sāpi, izskatījās ka sagāzums tāds pamatīgs, respektīvi riepas izskatās, ka stāv / . Savirzi man sataisīja, teica, ka sagāzums tāds arī ir normāls pēc manuāļa un neko tur nevar darīt. Iebraucu arī Niponā - neliku uz stenda, bet teica, ka frv sagāzums tāds ir (lai gan jaunajiem, kas stāv salonā, sagāzums nav tik liels kā manam). Pārbaudīja ritošo - viss it kā kārtībā, bukses, atsaites - viss ok. Tagad nobraukti kādi divi mēneši un +- kādi 6000km, liku virsū ziemenes - un konstatēju, ka vasarenēm, kuras uzliku, iekšmalas atkal pamatīgi izdilušas. Faktiski jaunas riepas, bet iekšmala kreisai pilnībā izdilusi, labai arī diezgan. Tad nu lūk jautājums par pieredzi, kas varētu būt pie vainas? Kā jau teicu, tad bukses, atsaites - izraustīja, izskatīja - viss kārtībā. Aizbraukšu uz savirzi, nolikšu atkal latus, sastāstīs man puiši, ka tā tam jābūt, taču tagad kaut kā neticu, ka ar auto ritošo viss ir ok. Bet jautājums paliek - kur problēma, ko teikt, lai skatās, ko lai meklē?