Dižķibele,politika utt - Forums - iAuto

Dižķibele,politika utt

Dzēsts lietotājs Reģ.: 18.02.2025

kaksi arī var?

 
1.. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ..26
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

CRDI rakstīja:

Sretsked rakstīja:

CRDI rakstīja:

Jo redzi, tavu sapņu lielākie ļaundari, ja arī ko sashēmoja, tad to darīja pēc iespējas likumīgāk, vai arī tā lai to būtu praktiski neiespejami pierādīt. A JL, pat nodoklus (valstij un iedzīvotājiem vajadzīga lieta bla, bla, bla...) nevar ieviest tā lai to maksāsana nebūtu likupārkāpums.

re kā, reliģija no dažu Baltā zirga jājēju partijas labi iesakņojusies, ka pat tūdaliņi akli ar siekalainām mēlītēm kaifā joprojām

Tu tiešām muļķis, vai kā..... es gribēju teikt, JL ir tūdaliņi: ne shemot māk, ne valst vadit....

valsti vadīt manuprāt nenozīmē panākt lai valsts budžets nav mīnusos.... (kas arī īsti nesanāk) bet gan darīt visu lai latvija EKSPORTĒTU vismaz kautko.... un lai eksports būtu vismaz tik liela kā imports....

un lai eksportētu nevis banku par parādiem atņemtās mašīnas, bet kautko reālu šeit uz vietas saražotu....

kāpēc tā nevarētu būt elektrība no kikas dzirnavām moš to pa taisno (apejot latvenergo) tirgot uz ārzemēm par konkurētspējīgu cenu.... un ja eiropas savienība vēlas, lai piemakā par ekoloģiju

Nav obligāti jāeksportē, pietiek ar sava tirgus aizsardzību.

vai tu piedāvā neļaut importēt elektrību?

Ja paši varam uzcelt AES, tad kāpēc ne. Nu jā, jāļauj taču lietuviešiem, mums tur būs sava "doļa".

Ja pa nopietnam, tad importēt vajag to, kā nav pašiem. Resursus (par adekvātu ciparu) vajag improtēt pa maksimumu, lai savējos taupītu nebaltām dienām.

tas "adekvātais cipars" kautkur ir jānopelna

normāli būtu tā, ka no šeit esošajiem resursiem mēs ražotu dajebko, ko varētu pārdot pasaulei.....

konkrēti man nav nekādu iebildumu arī gāzes elektrostaciju būvēt.... tikai ar nosacījumu - ja mēs varam pārdot uz ārzemēm vismaz tik daudz elektrības, lai naudas izteiksmē nosegtu gāzes iepirkumu un stacijas operatīvās izmaksas....

ja ceļam (tobiš tērējam naudu) tikai tāpēc lai mums būtu politisks pamats maksāt krievijai, tad varbūt ir jēga izstāties no neirosojūza un nodibināt baltijas guberņu krievijas federācijas sastāvā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

man liekas, ka nesanāks.....

tagad kartupeļi maksā ~20 saņus..... ja aizliegs kartupeļu importu, tad kartupeļi nekad nebūs lētāki par latu kilogramā....

un latvietis teiks, ka viņam nemaz neatmaksājas to kartupeli audzēt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tātad ir 2 regulas

1 - ieteikums izmantot atjaunojamos resursus

2 - stingrs noteikums, ka budžeta deficīts nedrīgst pārsniegt 3% lai iestātos aurozonā

lai izpildītu PIRMO regulu mēs ziedojam OTRO

tobiš aizņemamies naudu lai varētu sponsorēt dažus vienlīdzākos, kas rupji slauc pārējo tautu....

un daudzās jomās ir līdzīgs bezpreģels - kāds vienkārši paziņo MUMS VAJAG UN MĒS DARĪSIM.... a kāpēc nevar pispirms parēķināt vai mums SANĀK?

kāpēc deksters vispirms 3 gadus rok kūdru ar lāpstu un tikai tad nopērk maziņo ekskavātoru?????

a kāpēc valstij vajag uzreiz visu PAŠU-PAŠU lielāko ekskavatoru, lai arī kūdru tā nemaz vēl nerok???

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vaita grieķus jau izpirda no eirozonas?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Tātad, darbs Nr.1 izstāšanās no ES.

Nekas nesanāks…

EsVēeF neļaus kamēr kāpostu neatdosi…

Ja tomēr to paveiksi tad kirdiks būs klāt – ne jeksporta ne ļamporta. Blokāde un Somālija vai Zimbabve…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja: man liekas, ka nesanāks.....

tagad kartupeļi maksā ~20 saņus..... ja aizliegs kartupeļu importu, tad kartupeļi nekad nebūs lētāki par latu kilogramā....

un latvietis teiks, ka viņam nemaz neatmaksājas to kartupeli audzēt

To vajag darīt valstiski, kā Baltkrievijā. pateikt, ka max kartupeļu cena ir tik un tik, ja ne nošausim.

Ja nopietni, tad visu izšķir tehnoloģija. Ja tev ir tikai 2 ha, tad tos apkalposi ar to pašu veco belarusu un "kratītāju", pieaicinot talkā ģimeni un kaimiņus. Bet ja ir 2000 ha, tad izmanto one man tehnoloģiju, kur visu dara mehanizēti, katru daiktu vada viens cilvēks. Tad arī tā karutpeļu kg pašizmaksa būs 5 sant.

pazīstu norvēģijā vienu kartupeļu audzētāju.... viņš pārdod kartupeļus rudenī (no lauka - piebrauc mašīna, noliek konteineru, ko nākamajā dienā savāc - līdzīgi kā mums atkritumu konteinerus) pa 7, bet ziemā (glabātus) pa 10 saņiem...

neatceros cik viņam bija platība... viņš teica.... bet nebija nekādi hektāru simti.... cenas atceros.... tās bija nepilna krona un pusotra krona par kilogramu....

sēklu drīkst ataudzēt tikai kautkādu gadu skaitu (neatceros, toļi 2 vai 3) tad jāpērk atkal jauna no sēklas audzētājiem... fiška ir apstāklī, ka ataudzējot notiek negatīvā atlase.... sēklai atstāj mazākos kartupeļus...

vēl ir tāds nieka apstāklis, ka norvēģijā ir akmeņaina zeme.... viņš katru gadu kautkādā savas zemes apjomā lasa akmeņus.... tas izskatās, tā, ka laukā sadzen tādas dziļas vagas... apmēram kā kartupeļiem, tikai traktora platumā... un ir tāds aparāts, kas "izsijā" to lielo vagu....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nezinu, man nekas netraucē, ir OK.

Njā…

A Kaksis? Arī netraucē? Demakrātija tak… pļūrālisms…

Man tā Brisele traucē un pamatīgi – kāda Briselei daļa par to cik man ir cukura skapī? Kāda Briselei daļa vai man garšo baltijas Lasis vai nē? Kāda Briselei daļa gar Salaspils reaktoru? To sarakstu var turpināt dapigā garu…

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nezinu, man nekas netraucē, ir OK.

Njā…

A Kaksis? Arī netraucē? Demakrātija tak… pļūrālisms…

Man tā Brisele traucē un pamatīgi – kāda Briselei daļa par to cik man ir cukura skapī? Kāda Briselei daļa vai man garšo baltijas Lasis vai nē? Kāda Briselei daļa gar Salaspils reaktoru? To sarakstu var turpināt dapigā garu…

vecīt, ja tu domā, ka tā ir Brisele, tad diezgan smagi maldies. Lielākā daļa no direktīvām ir rekomendāciju formā. Vietējie smerdeļi tās ievieš pilnīgi bezjēdzīgi.

Vai kaut kur Eiropā ir aizliegtas tā saucamās pinhole lēcu kameras?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Valsts kontrole: FM palielina darba algas un nenodrošina ES fondu vadību www.db.lv/...

No komentiem:

\"Strīpainajam marsietim tagad būtu jāsāk meklēt cits Bičevskis.\"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

vecīt, ja tu domā, ka tā ir Brisele, tad diezgan smagi maldies. Lielākā daļa no direktīvām ir rekomendāciju formā. Vietējie smerdeļi tās ievieš pilnīgi bezjēdzīgi.

pasties biku augstāk.... pa lielam sanāk tā, ka rekomendējošu regulu par atjaunojamo resursu ieviešaanu īsteno uz obligātas (lai trāpītu eirozonā) prasības rēķina.

un vienkārši bāleliņam izgadījās trāpīt pareizajā brīdī uz pareizā zirga.... un biki pietika prātiņa sashēmot pa savam....

vieglākās shēmas jau ir sashēmotas.... tagad ir grūtāk.... laikam tāpēc āža kāja izlien nevis pēc 10 gadiem bet ātrāk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu 'slavenā' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

varēt jau var piereģistrēt arī latvijā.... tikai viņam ir jāiziet sertifikācija

anglijā, nopērc maisu ar detaļām, paņem klāt motoru, ātrumkasti un vēl šo to, saliec kopā, aizbrauc atrādi, ka ir apmēram tas ko kita ražotāji bija sadomājuši un reģistrē to lūzni....

pie mums tas ir nereāli...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu 'slavenā' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

Tieši tā, izej sertifikāciju un brauc vesels. Mīnuss tas, ka sertifikāciju nevar iziet Latvijā, ja nav sertificēta konkrētā modeļa sērija.

nedris ja.... latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt konkrētu lūzni...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nez kāpēc ļoti daudzi uzskata,ka Jakānam tā nav īstā vieta

Nu nu,tu jau nolaidies līdz tirgus tantiņu līmenim....ja nav īstā vieta, lai ministrs kurš skaitās valstvīrs bet uzvedas kā klauns, piemeklē tiesiski neapstrīdamu iemeslu un atlaiž. Nevis kā tagad - man viņš nepatīk, un daudziem nepatīk kā tantes teica un es viņu gribu atlaist. Pantiņu piemeklēsim pēc tam. Nav pantiņa? Nu tad neatlaidīsim bet liksim rotēt.....bērnudārza pilots atbilstošā kostīmā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu \'\'slavenā\'\' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

Tieši tā, izej sertifikāciju un brauc vesels. Mīnuss tas, ka sertifikāciju nevar iziet Latvijā, ja nav sertificēta konkrētā modeļa sērija.

nedris ja.... latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt konkrētu lūzni...

Ir divu veidu sertifikācijas - pilnā, kad sertificē konkrētu sēriju (to varbūt var teorētiski, bet ne praktiski izdarīt Latvijā) un \"mazā\" sertifikācija, kad sertificē jau sertificētas sērijas konkrētu modeli. To pie mums var izdarīt, izmaksā tas ap 2000Ls.

Par paštaisītajiem drapakiem nezinu, bet oskāri braukā ar IZM (izmēģinājuma) numuriem. Značit kautkā nomuhļīt var.

latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt 1 eksemplārā pašizgatavotu tačku....

taču prakstiski es nezinu nevienu gadījumu, kad kādam tas būtu izdevies....

csdd.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār latvijas csdd pēc iestāšanās neirosojūzā vajadzētu atzīt visa eirosojūza sertifikācijas kantorus....

sanāk, ka var ar oscaru aizmaukt uz doičlandi un dabūt papīru....

droši vien, ka kautkur jau tie papīri ir iesniegti.... ne jau pa velti notiek izmēģinājumi un jamie dzelzē ar izmēģinājuma numuriem....

es iesaku pievērst uzmanību piebildei šajā lapā csdd.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tāpat mūsu 'slavenā' CSDD , kuru brauc aplūkot visādi vācieši un kas vēl nē... un kam no tā labums ?? Tas,ka nevar piereģistrēt ASV reģistrētu moci,kurš ražots Itāijā vai Vācijā ?

Citur nez kāpēc var pats salikt auto no kastes un braukt...mums nevar

Kurā valstī, izņemot varbūt Keniju&Co var braukt ar pašizgatavotu, nesertificētu, tehniskām prasībām neatbilstošu mašīnu?

Un kur rāvi, ka Latvijā nevar piereģistrēt ASV ražotu moci? Jā, ir lielāks čakars kā citur, bet varēt var.

Tieši tā, izej sertifikāciju un brauc vesels. Mīnuss tas, ka sertifikāciju nevar iziet Latvijā, ja nav sertificēta konkrētā modeļa sērija.

nedris ja.... latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt konkrētu lūzni...

Ir divu veidu sertifikācijas - pilnā, kad sertificē konkrētu sēriju (to varbūt var teorētiski, bet ne praktiski izdarīt Latvijā) un "mazā" sertifikācija, kad sertificē jau sertificētas sērijas konkrētu modeli. To pie mums var izdarīt, izmaksā tas ap 2000Ls.

Par paštaisītajiem drapakiem nezinu, bet oskāri braukā ar IZM (izmēģinājuma) numuriem. Značit kautkā nomuhļīt var.

latvijā TEORĒTISKI var nosertificēt 1 eksemplārā pašizgatavotu tačku....

taču prakstiski es nezinu nevienu gadījumu, kad kādam tas būtu izdevies....

csdd.lv/...

Bet kā ir ar tiem IZM numuriem? Tos jau tāpat vien neizsniedz...

ja būtu tas atbilstības sertifikāts (sīkāk meklē "transportlīdzekļa individuāla apstiprināšana"), tad numuri būtu īstie....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: JL droši vien vainīgs arī pie tā, kā teica tas norvēģis,māju būvētājs, ka latviešu uzņēmēji NEVAR nodrošināt garantētu kvalitāti, garantētus pasūtījumus un viņš pasūtījumus veic Igaunijā,Polijā, Somijā.

Mūsu lielas daļas uzņēmēju kultūra ,izpildot solīto, ir vienkārši drausmīga. Ja mašīna ir pasūtīta un saņemts apstiprinājums no mašīnas īpašnieka uz 8:00 , tad tā noteikti ieradīsies ap 11 un paziņos, ka 'ai,man tur vajadzēja bišķi citur iebraukt' Ja logi ir pasūtīti uz 15. datums pulksten 13:00 , tad tos varēs dabūt bišķi apdauzītus ap 25. datumu, un nedaudz mazākus... un ļoti daudz tādu gadījumu, kuru dēļ cieš pārējie. Bet šie bļauj,ka Kampars vainīgs Apmēram tā.

Ir aitas, ir cirpēji...

??? kādas aitas,kādi cirpēji ?? Vienkārši, 'latvietis ' ir pareizs, viņš ir visgudrākais un nekad nepiekā nav vainīgs. Citi, vot tie ļaunie Un tad brīnās,ka nav jau nekā...un kas vainīgs ? Pareizi- Repše

Protams, Repše vainīgs. Un jau no tā brīža kad 200 savus repsēnus iemainīja pret 1Ls.

tipiska tirgussievas cienīga doma.....

a kāda starpība cik repsēnus iemainīja pret cik latiem???? kas mainītos???? vienkārši santīmi jau bija izgatavoti..... un tie būtu vienkārši jāizmet ārā.... bet klāt jāpiedrukā banknotes ar vairāk nullēm....

ja tagad tava pizģītā bliete maksā 50ls un alga ir 500ls, tad pie cita kursa tava alga būtu 500000 un bliete maksātu 50000.... baltmaize veikalā 500, benzīns 700

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Kārtībā, kādā vts robežu šķērso trporta līdzekļi:

5.3. nav pieļaujama TRL izbraukšana no Latvijas ar izmēģinājuma numuriem, kuri noformēti ar trīs burtiem IZM un cipariem vai tirdzniecības numuriem, t.i. numura zīmēm ar vienu burtu un vienu līdz trijiem cipariem sarkanā krāsā.

www.rs.gov.lv/...

Kā oskāram tikt uz Dakāru? Tikai nelegāli...

izbraukt un izvest is divas dažādas lietas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: JL droši vien vainīgs arī pie tā, kā teica tas norvēģis,māju būvētājs, ka latviešu uzņēmēji NEVAR nodrošināt garantētu kvalitāti, garantētus pasūtījumus un viņš pasūtījumus veic Igaunijā,Polijā, Somijā.

Mūsu lielas daļas uzņēmēju kultūra ,izpildot solīto, ir vienkārši drausmīga. Ja mašīna ir pasūtīta un saņemts apstiprinājums no mašīnas īpašnieka uz 8:00 , tad tā noteikti ieradīsies ap 11 un paziņos, ka 'ai,man tur vajadzēja bišķi citur iebraukt' Ja logi ir pasūtīti uz 15. datums pulksten 13:00 , tad tos varēs dabūt bišķi apdauzītus ap 25. datumu, un nedaudz mazākus... un ļoti daudz tādu gadījumu, kuru dēļ cieš pārējie. Bet šie bļauj,ka Kampars vainīgs Apmēram tā.

Ir aitas, ir cirpēji...

??? kādas aitas,kādi cirpēji ?? Vienkārši, 'latvietis ' ir pareizs, viņš ir visgudrākais un nekad nepiekā nav vainīgs. Citi, vot tie ļaunie Un tad brīnās,ka nav jau nekā...un kas vainīgs ? Pareizi- Repše

Protams, Repše vainīgs. Un jau no tā brīža kad 200 savus repsēnus iemainīja pret 1Ls.

tipiska tirgussievas cienīga doma.....

a kāda starpība cik repsēnus iemainīja pret cik latiem???? kas mainītos???? vienkārši santīmi jau bija izgatavoti..... un tie būtu vienkārši jāizmet ārā.... bet klāt jāpiedrukā banknotes ar vairāk nullēm....

ja tagad tava pizģītā bliete maksā 50ls un alga ir 500ls, tad pie cita kursa tava alga būtu 500000 un bliete maksātu 50000.... baltmaize veikalā 500, benzīns 700

Un vēl lielāka afēra bija krievu rubļu maiņa pret repsēniem. Tu arī repše izpildījās...

kur tu saskati tur afēru? starp citu ļoti pieņemams risinājums 1:1 ieviest pagaidu rubļus.... jo krievu rubļus (papīrīšus naļikā) jau bija neiespējami dabūt.... papīra naudai vispār ir tāda īpašība, ka tā nolietojas.... nolietojas pat austrālijas baksi, kas ir no plastmasas....

un lata ieviešana vienkārši pēc kautkāda koeficienta arī bija loģiska....

un apgalvojums, ka lata kurss ir pārvērtēts iespējams arī atbilst patiesībai.... bet tas nekādi nav saistīts ar to, ka vienā latā ir ~2 baksi.... nav starpības tie ir 2 vai 200, ja kurss nemainās, tad nav starpības kāds ir kurss....

vispār jau ja tas nebūtu izdarīts, tad mēs tagad veikalā maksātu ar krievu rubļiem vai dolāriem

pizģīta bliete maksātu 100$ un maize 1$

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kaksis nespēj pieņemt, ka psrs bankrotēja....

viņa vecmāmiņai bija sakrāti 10 000 padomju rubļu, par kuriem gandrīz varēja nopirkt mazlietotu žiguli.... (jauns maksāja ~7000)

un te pēkšņi atnāk repše un par tiem 10000 rubļiem iedod 50 latus, par kuriem vairs žigulis nesanāk....

vot tur tā sāpe.....

bet ja tā padomā, tad lai tā vecmāmiņa priecājās, ka repše vispār tos 100baksus iedeva.... varētu omīte braukt uz krieviju piketēt sarkanajā laukumā.... krievijā, ja nemaldos no tā laika 10000 tagad sanāk 10 rubļi (kautkādā 98 gadā nogrieza 3 nulles)

rubļa kurss pret baksu tagad ir kāds? tavai vecmāmiņai būtu veseli 25 centi

vispār vari palasīt šeit, ka mani apgalvojumi vēl ir optimistiski www.anaga.ru/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Te nu par tām naudām piekrītams Pirmajam.

Kaksi,ja par rubļiem, kas tieši tajā Repšes darbībā ar tiem rubļiem bija slikti ?

Slikti bija tas, ka repše sagrāva cerības nopirkt jauno moskviču! Pietrūka tikai nedaudz, bet tad nāca reforma.... to es viņam nekad nepiedošu, kuces dēls!

oj pļā, kamēr es rakstīju pats atzinies.... es noķļudījos bišku

bet to moskviču tu tagad vari nopirkt.... cena jau kautkur uz tiem pašiem 50latiem pavilks

par 0.25 caur krieviju dabūtiem baksiem gan nesanāks

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Tā piekabe bija JAUNA, nereģistrēta UK. Bija ºēķins un viss.... jo Anglijā piekabes NEREĢISTRĒ. Uziek mašīnas numuru piekabei un brauc. Ļoti loģiski.

TAd es uzrakstīju meilu rūpnīcai ,pieliku klāt rēķina kopiju no Anglijas izsoles kompānijas un palūdzu atsūtīt dokumentāciju.

Samaksāju 60 eur, man atsūtīja vācu brīfu, Beļģijas sertifikātu un visus tehniskos parametrus.

Ar to gāju uz CSDD un...ahā, nekas nesanāk, jums te nav attiecīgais burtiņš sertifikātā....

Oi pļe, kurš te mums liels nodokļu atbalstītājs bija ?!?!? Un te tagad par valsts "godīgo" reketu sāc sūdzēties ???

Un kā izdevās šitos "vilkus" pabarot, jeb tagad braukā ar piekabi pa purvu un visus sūti pa "to šauro brūno līniju" ?!?!?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļē.... tad jau katrs bālelīņš varētu latvijā ražot piekabes un kļūt stāvus bagāts..... nē.... to noteikti nedrīkst....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pļē.... tad jau katrs bālelīņš varētu latvijā ražot piekabes un kļūt stāvus bagāts..... nē.... to noteikti nedrīkst....

Vispār jau ņirdzīgi - manam čomam atveda Cecili no Japānas ( piezīmēsim ka retu auto bet detaļās neiedziļināšos lai nerodas lieka interese tiem uz ko tas neattiecas), palīdzēju jamam iegādāt detaļas stūres pārbūvei utml., pasākumu smuki izveica Lietuvā džeks kas ne pirmo JDMu ir "pārcepis" uz pareizās puses stūri. Un kā domā kur jamo piereģīstrēja - LV, jo tā ir vienkāršāk - mazāk jebļas ar sertifikāciju, jo Celica ir pie mums sertificēts modelis, un ja pareizi tagad atceros tad stūres pārbūve skaitījās kaut kāda vienkārša pēc tipa Un cik sapratu tad LT tads jox ir sarežģītāks.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Kas vainīgs? pareizi, Dombrovskis, JL un ādas žakete... Cilvēki ņifiga nedomā un nesecina, tikai maļ... un tas ir diezgan sūdīgi.... ka nedomā...ka nefiltrē to,ko kurš dara un ko darīt tālāk.

Vot.

Aber kuri tagad paraksta tos likumprojektus un noteikumus?

Kuri tagad liek visam pīsnesam važas virsū?

Kura ministra paspārnē tagad Darba Devējam jāskrien dienu iepriekš uz VID reģistrēt darbinieks?

Kuru ministru paspārnē tagad nāk tik daudz juridisku brāķu ārā?

1.. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ..26
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti