Par komplektāciju skaidrs, tāpēc jau minēju Limited, vairāk biju domājis tehniski. Kā ir tiem 3,3L???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par komplektāciju skaidrs, tāpēc jau minēju Limited, vairāk biju domājis tehniski. Kā ir tiem 3,3L???
Cik rijīgs viņš ir???
Ja gribi godīgi, tad mans T&C'99 3.8L AWD, ēd sekojoši:
- Pilsētā: tagad ziemā, t.sk. pa visiem -30, katru dienu stumdoties pa pilsētu un ar LIELU baudu rokoties pa kupenām max bija 25L/100.
- Uz šosejas: no ~11L/100km (vasarā Norvēģijas kalnos) līdz 12-13L/100km ar vietējo zupu pa vietējiem ceļiem. Sēņotājs neesmu, patīk uzbērt (cik nu tas automāts atļauj).
Tehniski nekādas problēmas nav, AWD un AT trīs gados nekādas dižas papildus izmaksas nav prasījis
3.3 motoru ari var njemt, ari kjede, praktiski no 3,8 ne ar ko neatshkjiras.
shitie motori ari labi sadzivo ar gaazi. man pilseta gazes paterins nekad nav bijis vairak par 20 litriem, videji taa 15-17 iet. stulbi tadu mashinu barot ar dargo benzinu. gazes balonu tachu tapat nejuut, jo tas tiek iebuvets zem griidas.
KSI rakstīja:
Ja gribi godīgi, tad mans T&C'99 3.8L AWD, ēd sekojoši:
- Pilsētā: tagad ziemā, t.sk. pa visiem -30, katru dienu stumdoties pa pilsētu un ar LIELU baudu rokoties pa kupenām max bija 25L/100.
- Uz šosejas: no ~11L/100km (vasarā Norvēģijas kalnos) līdz 12-13L/100km ar vietējo zupu pa vietējiem ceļiem.
Identisks patēriņš 99 AWD limited
Brālim ir IV paaudzes T&C LXi versija 2WD, ar augsto jumtu (tā gan ir laba bet reta fīča) un 3.8 dzinēju +gāzes šprice. Lielākoties izmantots sieva (bērnus vadāt, pa pilsētu, vai visiem kopā izbraukt uz kādu pasākumu)
Pa šoseju 9 - 11L, pilsēta - 18L, gāze, apmēram, +1 līdz 3L, bet brālis besās, dēļ mūžīgiem triperiem un sīkumiem ar to gāzes iekārtu (manam puikam uz Chrysler LHS arī tas pats bija, mūžīgi visādi kretīniski sīkumi)
Tehniskā ziņā motoram nav praktiski nekas darīts (vienīgais gāzes iekārtas dēļ bieži maina sveces, iznācis svečvadus mainīt un "sporta" filtru uzlikt)
Piekarē - stabilizatora bukses un atsaites un, laikam, priekšējās stupicas mainīja.
Elektriskās sānu durvis reizēm "muļķojas"...
īsumā viss
Nu protams - bukses uc ritošās daļas figņu nākas regulāri mainīt, jo ... auto masa un LV super-ceļi dara savu
Šodien apskatīju vairākus, norakstīju Vin kodus, nav kādam links, kur tos varētu pārbaudīt? Cik zinu, tas nav par velti, esmu gatavs atlīdzināt izdevumus.
Vairāk tomēr sliecos uz 3,8, jo pie vienāda patēriņa iegūstu 44 liekus Zs (218-174). Cik tagad izmaksā gāzes iekārtas? Agrāk bija ap 1K Ls...
Maneejam autinjam , pirms gada uzlika ieshprices iekartu par 525lvl (rindas 6 cilindru motors), V6-V8 motoriem ir mazliet dargaak, ap 550-600lvl.
Motorolers rakstīja: Vairāk tomēr sliecos uz 3,8, jo pie vienāda patēriņa iegūstu 44 liekus Zs (218-174).
T&C AT nav nekāda raķete. Uz šosejas, lai operatīvi paskrietu garām fūrei, tie extra Zs neko īpašu nedod, jo ... kamēr automāts saslēdz pareizos robus, īstais moments jau ir garām
Tie extra Zs pilnīgi noteikti ir noderīgi situācijā, kad maksimāli piekrautam (7 cilvēki + bagāža) jātiek augšā kalnā vai jāizveic tā pati fūres apdzīšana normālā režīmā, taču ... cik bieži tas ikdienā ir vajadzīgs?
Bet 3.8 noteikti ir labāks par 3.3 ne jau tikai Zs dēļ
tiek lietots Limited 3.8 2wd 2000g
ilgi mekleeju ar perforeto adas salonu un melnu krasu, atradu. gribeju arii awd, bet nedabuju, var istikt, auto ljoti labi karpas pa kupenaam un mezhu deelj smaga purna un labaam riepaam. gazes shprice pagashgad maksaaja 600lvl. sevi jau atpelnija kadu laiku atpakalj
ljoti eetrs, bet uz celja nestabils, tas gan ir individualas izjutas, jo pieradu pie otra auto sporta piekares. paterinsh naudaa ir identisks izslavetajam audi ael dizelim kas arii ir ipashumaa koroch esmu apmierinaats. shat tad vaig pielabot, bet pagaidaam tieku saviem speekiem galaa, jo tehniski auto ir primitiivs kaa cirvis.
Pārbaudīt VINu varēja www.carfax.com Parocies pa www.voyagerclub.lv forumu. Tur ir daudz aprakstīts par auto. Kā jau minēja, auto ir vienkāršs un ar minimālām zināšanām un puslīkām rokām var visādus sīkumus izlabot pats.
Atradu, ka VIN var pārbaudīt caur www.v1n.ru. Tā vojagerclub lapa izskatās mirusi...un nekā jēdzīga tur neatradu, tik slavas dziesmas ka visi labi, kaut skaidrs, ka 2,5D ir pilnīga grabaža...
Motorolers rakstīja: Atradu, ka VIN var pārbaudīt caur www.v1n.ru. Tā vojagerclub lapa izskatās mirusi...un nekā jēdzīga tur neatradu, tik slavas dziesmas ka visi labi, kaut skaidrs, ka 2,5D ir pilnīga grabaža...
Voyager lapa nav mirusi, tur tik maz janieshu kas spamo, ar tadiem auto parasti nobriedushi cilveeki vizinas, kam nav lieka laika. un tas 2.5 nav tuuds, bet gan vienkarshi arkartiigi sarezhgiits, un muusu servisiem ne pa smadzenei. nu un protams stuulbi tada auto shtepseleet rokas karbu, jo nav variantu dabuut tomatu ar to dizeli liidz 2001 gadam
Kaimiņu (ru) forumā var dabūt info pēc VIN, bet tikai USA autiņiem!
ПРАВИЛА ПРОБИВКИ VIN:
un tad DATUS ieraxti šeit:
Dzelzis ir nopirksts...gribētos ielikt labāku mūziku iekšā, moš varat ieteikt kādu labu kantori - garāžu
Pērku Vojager vai T&C Limited
Kam vairāk pievērst uzmanību, varbūt kāds var ko jēdzīgu piedāvāt???