Tātad mašīnas kompis jau 3x izmeta kļūdu par bojātu gaisa masas mērītāju (kļūdu nodzēsu, bet parādījās vienalga). Vai tas nozīmē, ka tagad motors darbojas avārijas režīmā? Jocīgākais, ka nekādas izmaiņas motora darbībā nejūtu.
Tātad, ko darīt - mainīt vai braukāt ar tādu pašu tālāk?
Sretsked rakstīja: interesanta tauta. Ir mašīnā kompis,kurš parāda defektu. Nodzēš kļūdu,mazums-gļuks. Nē, atkārtoti parādās. Un tad sākās- a varbūt tomēr nav beigts, varbūt paurķēt degunu un viss būs labi.
Tak nomaini un brauc tālāk ar veselu,nejāj prātu sev un citiem.
Konstatēju, ka gaisa masas mērītājiem cenu diapazons ir no 70 līdz 250 latiem. Ar ko atšķiras tie, kas maksā 70 latus, no tiem, kas maksā 250.
Viena pati kļūda vēl neko nenozīmē. Aizbrauc uz servisu kam ir normāls realtime skeneris, lai pārbauda ko šis dod ārā. Un vēlams lai pārbauda arī gaitā, ne tikai servisā uz vietas.
Daudz puslīdz ciešamas kvalitātes mašīnām sākas problēmas zem 120 štukām?
Lasot "šķībaču" tekstus, rodas secinājums, ka tad, kad šķibacis satiekas ar bošu, sanāk sūdi. Droši vien notiek šādi:
šķībacis: "mums vajag [detaļas, mezgla utt nosaukums] saviem [urnas nosaukums]"
bošs: "jā, mēs varam uzražot, cena būs [cena]"
šķībacis: "tas ir vismaz divas reizes par daudz! Mēs ražojam širpotrebu, lētas miskastes ar desmit gadu resursu no pārstrādātiem sūdiem! Ja mēs izmantosim jūsu kvalitatīvās bet dārgās detaļas, korejiešu un ķīniešu urnas sanāks lētākas par mūsējajām!"
bošs: "labi, uzražosim nekvalitatīvi par stipri lētāku cenu. desmit gadiem pietiks."
šķībacis: "labi, mums neko vairāk nevajag"
a letiņš brauc ar kasti, kas sen pēc tolmeta brēc [desmit gadi jau garām] un lamājas, ka šī pat plīst iedomājas... Fizģec, ne?
Guzis rakstīja: Viena pati kļūda vēl neko nenozīmē. Aizbrauc uz servisu kam ir normāls realtime skeneris, lai pārbauda ko šis dod ārā. Un vēlams lai pārbauda arī gaitā, ne tikai servisā uz vietas.
Nezinu kas par zvēru ir "realtime skaneris", bet pēdējajos 15 gados ražotām mašīnām, nu vismaz motoriem ar boša motroniku, pieslēdzot kompi var apstīties reālā laikā motora datus. Pietiekami gudrs šķūnīša elektriķis [bet cik tādu pie mums ir?] to pašu izveiks bez super duper boša stenda, tik ar porķiku, un vēl piedevām samērīs pašu GMM bez kompja, ar oscilogrāfu - bet kā jau minēju, cik mums tādi ir?
P.N. Eksistē klasiskā GMM tīrīšana ar karbuļu tīrāmo. Vai fanam tas līdzēs un vai GMM vispār ir viņa problēma, tas ir cits jautājums.
Ja tev būtu kaut mazākā sajēga par kvalitatīviem auto, tad nedristu tik šķidri !!! Gan jau kādreiz sapelnīsi kaut kam vairāk par vecu leišu audi ( nu va kas tev tur bija).
Daudz puslīdz ciešamas kvalitātes mašīnām sākas problēmas zem 120 štukām?
Lasot "šķībaču" tekstus, rodas secinājums, ka tad, kad šķibacis satiekas ar bošu, sanāk sūdi. Droši vien notiek šādi:
šķībacis: "mums vajag [detaļas, mezgla utt nosaukums] saviem [urnas nosaukums]"
bošs: "jā, mēs varam uzražot, cena būs [cena]"
šķībacis: "tas ir vismaz divas reizes par daudz! Mēs ražojam širpotrebu, lētas miskastes ar desmit gadu resursu no pārstrādātiem sūdiem! Ja mēs izmantosim jūsu kvalitatīvās bet dārgās detaļas, korejiešu un ķīniešu urnas sanāks lētākas par mūsējajām!"
bošs: "labi, uzražosim nekvalitatīvi par stipri lētāku cenu. desmit gadiem pietiks."
šķībacis: "labi, mums neko vairāk nevajag"
a letiņš brauc ar kasti, kas sen pēc tolmeta brēc [desmit gadi jau garām] un lamājas, ka šī pat plīst iedomājas... Fizģec, ne?
bosh elektronika birst grabēdama visos jaunajos bmw, mercedesos ..
Jā, anonīmais, es zinu. Vācieši nemāk uzražot kvalitatīvu lētuci - bet šķībaču dēļ viņiem tas lētucis ir jāražo...
WALA rakstīja: MSH - gudri drist nav malku cirst !!!
Ja tev būtu kaut mazākā sajēga par kvalitatīviem auto, tad nedristu tik šķidri !!! Gan jau kādreiz sapelnīsi kaut kam vairāk par vecu leišu audi ( nu va kas tev tur bija).
Piedod, mans audī ir ražots Ingolštatē, kas, kā mēs visi labi zinām, atrodas vācijā
Neesmu gājis nekādās gudrās "kvalitatīvu auto noteikšanas skolās" - bet es saprotu ļoti vienkāršu atšķirību - man ir 23 gadus vecs audī, par kura Bosch elektronikas darbību man nav iemesls sūdzēties, bet tev ir mazpadsmit gadus vecs koijots, par kura Bosch elektroniku tu sūdzies. Kā tā? Kas notiks, ja tas tavs koijots davilks līdz 23 gadiem - kaut kas tur darbosies arī?
P.N. Kad es pelnīšu kam ar mašīnu saistītam, tad tā būs diezgan liela kaudze ar detaļām par četrciparu skaitli
P.P.N. Nerunāju par tavu avensi, bet gan par pieminētajām karīnām - ir tomēr kaut kad nejauši gadījies uzmest aci, cik tā ir tizla mašīna. Jautrākais ka šī iepazīšanās ar 1997. gada karīnu bija tieši boša ģeņģera dēļ
msh rakstīja: Jā, anonīmais, es zinu. Vācieši nemāk uzražot kvalitatīvu lētuci - bet šķībaču dēļ viņiem tas lētucis ir jāražo...
WALA rakstīja: MSH - gudri drist nav malku cirst !!!
Ja tev būtu kaut mazākā sajēga par kvalitatīviem auto, tad nedristu tik šķidri !!! Gan jau kādreiz sapelnīsi kaut kam vairāk par vecu leišu audi ( nu va kas tev tur bija).
Piedod, mans audī ir ražots Ingolštatē, kas, kā mēs visi labi zinām, atrodas vācijā
Neesmu gājis nekādās gudrās "kvalitatīvu auto noteikšanas skolās" - bet es saprotu ļoti vienkāršu atšķirību - man ir 23 gadus vecs audī, par kura Bosch elektronikas darbību man nav iemesls sūdzēties, bet tev ir mazpadsmit gadus vecs koijots, par kura Bosch elektroniku tu sūdzies. Kā tā? Kas notiks, ja tas tavs koijots davilks līdz 23 gadiem - kaut kas tur darbosies arī?
P.N. Kad es pelnīšu kam ar mašīnu saistītam, tad tā būs diezgan liela kaudze ar detaļām par četrciparu skaitli
Gan jau ka tanī Tavā audī to bosch mezglu ir tik cik vienai rokai pirkstu
Tāda mutanta roka sanāks. Trīs vadības bloki, kāds pusducis ierīču, ko es sauktu par relejiem, lai arī jaunākās mašīnās to analogi ir pietirsti ar nevajadzīgām funkcijām un saucas vadības bloki, visi šprices elementi, varbūt izņemot sūkni, visi aizdedzes elementi [labi, detonācijas devēju es nomainīju pret jaunu, laikam Siemens ]. It kā laikam būtu viss. Kādus desmit parastus bosch relejus neskaitīsim, tā laikam ir pārāk vienkārša ierīce. Ā, un vēl priekšējos lukturus arī ir ražojis Bosch
msh rakstīja: P.P.N. Nerunāju par tavu avensi, bet gan par pieminētajām karīnām - ir tomēr kaut kad nejauši gadījies uzmest aci, cik tā ir tizla mašīna. Jautrākais ka šī iepazīšanās ar 1997. gada karīnu bija tieši boša ģeņģera dēļ
Nez kas tur tik tizls ?!?!? Ja to auto ražošanu nebūtu uzticējuši britiem tad ar vēlāku gadu Carinām arī nebūtu elektronikas probzu.
Bet par salonu un izskatu es teiktu ka Toyota ar to auto apdzina daudzus ražotājus par saviem gadiem 5. Salons stipri plašāks kā to gadu audi, pat 100/A6 nespēj salona ietilpības ziņā līdzināties. Bagažnieks arī daudz pārdomātāks pat sedana gadījumā - ļoti daudz var ielikt - varbūt 100/A6 var līdzināties, bet man šķiet ka tiem ar bija probzas - sēdekļi nebija nolaižami utml. Protams luksusa koyotā bija mazāk, bet neba tas mani kādreiz ir satraucis.
P.S. Bet Avensis 1998-2002 ir viens no "mīļākajiem" dizainiem. Vēl man patīk MB G -Wagen, LC 80, Celica ST185 un ST205, Honda Accord divas iepriekšpēdējās paaudzes utml. Jā tie auto ir stilistiski dažādi, bet uzskatu ka tie ir vieni no harmoniskāk veidotajiem dizainiem. Ak jā vēl jaunie MB, un USA Ford F-series pickupi kas man stilistiski patīk.
98gada Camry (origin.Japan),nu jau 300+kkm pa LV,viss no DENSO , joprojām bez elektrogļukiem ,čekendžins nau iededzies itinnekad!
a ūberkrutais A6q 00' gada , bik jau zajepall ar saviem čekendžiniem ,to viņam lambda nejaļo ,to barība pa liesu/treknu utt. ckujņas no 'zaļumiem'' pravodkā
labi ka aiz taupīguma netiek skriec un mainīts ,wiss ko čekošanā paziņo
tas pac savulaik bij ar c2 un c3tq
taxšto acslābsti te japkārus par ūrnām dēvēt un DEkārus debesīs celt .
vienīgai kas tajā DEkārā ir pārāks- fīlings iekšā/ārā un 'brauktirprieks''-protams ja brauc viņš
98gada Camry (origin.Japan),nu jau 300+kkm pa LV,viss no DENSO , joprojām bez elektrogļukiem ,čekendžins nau iededzies itinnekad!
a ūberkrutais A6q 00' gada , bik jau zajepall ar saviem čekendžiniem ,to viņam lambda nejaļo ,to barība pa liesu/treknu utt. ckujņas no 'zaļumiem'' pravodkā
labi ka aiz taupīguma netiek skriec un mainīts ,wiss ko čekošanā paziņo
Man Merivai 1,3 CDTI tagad pie šādi degošas lampiņas trīs kļūdu varianti: gaisa masas mērītājs, EGR vārsts, motora vadības bloks...
Ja cienītais mazliet pakustinātu savas smadzenes tad saprastu ka rūsēšana ir dzelzs oksidēšanās, un "zaļais" ir vara oksidēšanās. Tā ka lai arī vārdu rūsē nelieto attiecībā uz citiem metāliem kā tikai dzelzi, šis izteikums nav aplams pēc savas būtības !!!
Sorry tomēr muldu zaļais nav vara oksīds, vara oksīds ir melnas krāsas. Tas "zaļais" ir vara savienojums ar skābi t.i. laikam sanāk CuSO4 (vara sulfāts) .
Vispār jau kontaktos ne vienmēr ir tikai varš, tur var būt arī parasta bleķa sastāvdaļas (spailes u.c), kas normāli sarūsē, savukārt, "zaļais" veidojas vadā, parasti vada galā - spailes tuvumā.
Nu, labi varš(kapars) nerūsē, bet korodē(sabrūk) elektroķīmisku procesu, skābju/sārmu ietekmē. Patina aizsargslānis, kas veidojas ārējo apstākļu iedarbībā uz vara virsmām ir cēls, respektabls un vēl visādi cienījams vārdos, bet kā elektrovadītājs neder. Sāls+ūdens+skābekļa ietekmē rodas laikam zaļais CuCl2. Parasti jau kontakti nav tīrs varš, bet ar pārklājumiem un tie tad arī veicina cēlā "zaļā" rašanos.
Beigts gaisa masas mērtītājs
Tātad mašīnas kompis jau 3x izmeta kļūdu par bojātu gaisa masas mērītāju (kļūdu nodzēsu, bet parādījās vienalga). Vai tas nozīmē, ka tagad motors darbojas avārijas režīmā? Jocīgākais, ka nekādas izmaiņas motora darbībā nejūtu.
Tātad, ko darīt - mainīt vai braukāt ar tādu pašu tālāk?
Ford Fiesta (2006) 1.4 dīzelis.