Beigts gaisa masas mērtītājs

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Tātad mašīnas kompis jau 3x izmeta kļūdu par bojātu gaisa masas mērītāju (kļūdu nodzēsu, bet parādījās vienalga). Vai tas nozīmē, ka tagad motors darbojas avārijas režīmā? Jocīgākais, ka nekādas izmaiņas motora darbībā nejūtu.

Tātad, ko darīt - mainīt vai braukāt ar tādu pašu tālāk?

Ford Fiesta (2006) 1.4 dīzelis.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kā gribi, tā brauc.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

nu pajem un paskaties uz jamo - mos vienkārši kaut kur kaut kāds sakains mitrums uz jamā, netīrumi vai vēl kāds stulbs gļuks - jo nu es savā dzīvē vēl nevienu auto ar nosprāgušu MAF neesmu redzējis !!! Un ģimenē lietoti tiek pat 20 gadu veci drapaki !!!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 1 Atbildēt

Fridrihs rakstīja: Tātad mašīnas kompis jau 3x izmeta kļūdu par bojātu gaisa masas mērītāju (kļūdu nodzēsu, bet parādījās vienalga). Vai tas nozīmē, ka tagad motors darbojas avārijas režīmā? Jocīgākais, ka nekādas izmaiņas motora darbībā nejūtu.

Tātad, ko darīt - mainīt vai braukāt ar tādu pašu tālāk?

Ford Fiesta (2006) 1.4 dīzelis.

patēriņš palielielināsies... bet ne uz raizi, kādu laiku vari braukt...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: nu pajem un paskaties uz jamo - mos vienkārši kaut kur kaut kāds sakains mitrums uz jamā, netīrumi vai vēl kāds stulbs gļuks - jo nu es savā dzīvē vēl nevienu auto ar nosprāgušu MAF neesmu redzējis !!! Un ģimenē lietoti tiek pat 20 gadu veci drapaki !!!

var mēģināt visādas pārgudrības virsū pūst... sprāgonis ir sprāgonis...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: nu pajem un paskaties uz jamo - mos vienkārši kaut kur kaut kāds sakains mitrums uz jamā, netīrumi vai vēl kāds stulbs gļuks - jo nu es savā dzīvē vēl nevienu auto ar nosprāgušu MAF neesmu redzējis !!! Un ģimenē lietoti tiek pat 20 gadu veci drapaki !!!

interesanti gan, ja jau MAFi ir tik nemirstīgi, tad kāpēc tos ik pa laikam rezerves daļu veikalos pērk? tāpat vien - aiz neko darī - naudiņu nau kur likt?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Kad man bija Citroen C3, tam arī bija problēma ar gaisa masas mērītāju. Tikai tam auto bija viens BET - kad iedegās Check Engine, tā uzrez dzinējs darbojās saudzējošā režīmā - līdz 1500 apgriezieniem un viss. nevarēja normāli pabraukt.

Pēc ilgām diskusijām ar VEHO kļūme tika novērts pa garantiju. Reizes trīs viņi toreiz tikai anulēja kompja kļūdu un teica, ka viss kārtībā. Kā jau VEHO

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Tajos gaisa masas mērītājos ļoti svarīgs ir el. kontakts. Pēc braukšanas, kad motors kārtīgi uzsilis, nopūt to visu verķi ar kādu silikonveidīgo aerosolu pret mitrumu, el. savienojumiem paredzēto. Ja arī tad parādīsies tie paziņojumi, tad sāc domāt par remontu vai maiņu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Reku tak jau šī tēma tika aplūkota : www.iauto.lv/... , kad tauta iemācīsies lietot meklētāju pirms piekakāt forumu

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

un, piemēram, Ape Motors piedāvā tev jaunu gaisa masas mērītāju Pierburg 7.22184.29 par kādiem 57 Ls ar PVN. Un izskatās ka viens ir uz vietas. Paskaties vai tev tāds numurs ir uz detaļas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja: Reku tak jau šī tēma tika aplūkota : www.iauto.lv/... , kad tauta iemācīsies lietot meklētāju pirms piekakāt forumu

nekad! ir tāda steidzīgo suga, kuri nekad nejēdz vispirms pameklēt risinājumu. bet uzreiz izdveš kaucienu pēc palīdzības.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Paldies visiem, kas mēģināja atbildēt. Parasti es 'search' funkciju pirms topika rakstīšanas mēģinu apmeklēt, bet šoreiz, kad to tomēr neizdarīju, tas izrādījās man liktenīgs. Atvainojos tiem, kas jūtas aizskarti!

Tagad mēģināšu kaut kā to mēslu iztīrīt, jo jaunu nopirkt paspēšu vienmēr. Mani vairāk interesēja, kā tas ietekmē motora darbību, jo kā jau pieminēju, nekādas izmaiņas darbībā nejūtu, lec un velk tikpat labi/slikti kā agrāk. Tāpēc jau jautāju - varbūt tas met kļūdu tāpēc, ka prblēma ir kāda cita (kāds caurums gaisa sistēmā, matemātiski neskarīt kaut kādi gaisa plūsmas/citi motora parametri). Varbūt tas ir tāpec, ka karetra ventilācijas trubu izrāvu no gaisa ieplūdes sistēmas? Tagad pabraukāšu vēl mazliet ar to kļūdu panelī un paskatīšos, ko tas motors par to saka. Nav jau tā, ka tā kļūda izlec uzreiz. Pēc nodzēšanas, ta parādās tikai pēc kādiem ~30 pilsētā nobrauktiem km.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Fridrih - pamēģini padomāt mazliet savādāk.

Proti - moš ar beigtu/nestrādājošu gaisa mērīāju tas strādā vienlīdz slikti, bet ar citu/strādājošu nejauši izrādās, ka zirgu ganāmpulks zem haubes ir prāvāks nekā patreiz šķiet.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Par tādu iespēju jau biju padomājis, bet kā jau minēju, tad nekādas izmaiņas nesaskatu salīdzinot ar laiku, kad tas mērītājs 'strādāja'. Vismaz kompis domāja, ka tas strādā.

Un arī priekš saviem 68 zs tas dampis iet pietiekami labi. Tukšs 2 gadus vojažeris (arī dīzelis, 2.8L) līdzi netika.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

bobcat rakstīja: Reku tak jau šī tēma tika aplūkota : www.iauto.lv/... , kad tauta iemācīsies lietot meklētāju pirms piekakāt forumu

nekad! ir tāda steidzīgo suga, kuri nekad nejēdz vispirms pameklēt risinājumu. bet uzreiz izdveš kaucienu pēc palīdzības.

tas bija skarbi, bet taisnīgi...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja: Par tādu iespēju jau biju padomājis, bet kā jau minēju, tad nekādas izmaiņas nesaskatu salīdzinot ar laiku, kad tas mērītājs 'strādāja'. Vismaz kompis domāja, ka tas strādā.

Un arī priekš saviem 68 zs tas dampis iet pietiekami labi. Tukšs 2 gadus vojažeris (arī dīzelis, 2.8L) līdzi netika.

Ja lēnām kaut kas mirst (nu vairāku mēnešu laikā) tad nelielas izmaiņas var arī nepamanīt.

Kā tur bija tas teiciens - sveši bērni aug ātrāk par savējiem...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Yetti rakstīja:

anonimikis rakstīja:

bobcat rakstīja: Reku tak jau šī tēma tika aplūkota : www.iauto.lv/... , kad tauta iemācīsies lietot meklētāju pirms piekakāt forumu

nekad! ir tāda steidzīgo suga, kuri nekad nejēdz vispirms pameklēt risinājumu. bet uzreiz izdveš kaucienu pēc palīdzības.

tas bija skarbi, bet taisnīgi...

Kāpēc tev visu laiku kaut kas šķiet skarbi ?

Kāpēc tu visu laiku centies man piefisties? ne tavu sievieti, ne zupas bļodu, ne mēriņu taču aizticis neesmu...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

interesanti gan, ja jau MAFi ir tik nemirstīgi, tad kāpēc tos ik pa laikam rezerves daļu veikalos pērk? tāpat vien - aiz neko darī - naudiņu nau kur likt?

CIlvēki mēdz būt dažādi - daži savā stulbumā izdomā jamos patīrīt utml. Bet saku no savas pieredzes - nevienam auto ši daļa nav atteikusies. Protams filtri tiek mainīt kā pienāķas un netiek likti kooooniskie. Tiesa vienam auto tāds jau bija kopš nopirku - ar tādu joprojām ar braucu - un nekas !!!

NU vienīgais laime varbūt tajā ka tie visis ir koyoti ?!?!?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Bet saku no savas pieredzes - nevienam auto ši daļa nav atteikusies.

Paši no sevis, varbūt, arī tikai pa retam noklājas, bet ja ekspluatē neatbilstošos apstākļos, tad visu ko var sagaidīt - paziņam šis noklājās, kad auto sarijās ūdeni (kādā no lielajām Rīgas peļķēm lietus laikā).

Biideklis Reģ.: 14.05.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

WALA rakstīja: Bet saku no savas pieredzes - nevienam auto ši daļa nav atteikusies.

Paši no sevis, varbūt, arī tikai pa retam noklājas, bet ja ekspluatē neatbilstošos apstākļos, tad visu ko var sagaidīt - paziņam šis noklājās, kad auto sarijās ūdeni (kādā no lielajām Rīgas peļķēm lietus laikā).

Tikai nedrist!

Shitie suudi noklaajaas biezhaak, nekaa to gribeetos.

Paarsvaraa probleemas saakas, ka gjiibst nost, un apgriezieni leekaa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Biideklis rakstīja:

Tikai nedrist!

Shitie suudi noklaajaas biezhaak, nekaa to gribeetos.

Paarsvaraa probleemas saakas, ka gjiibst nost, un apgriezieni leekaa.

Drist/nedrist - vai 15 gadi autovadīšanas būs gana labs rādītājs ??? Šajā laikā nevienam auto gaisa masas mērītājs NAV mainīts/gļukojis ( tas pats ar radinieku auto) Un caurmērā viens auto pie manim ir sabijis vismaz 2 gadus, un vismaz 60-80 kkm (neviens nav bijis jauns no salona) !!!

Gļukainākais auto kas man ir - 90 gada Toyota Celica ar koooonisko filtru ( nopirku apdauzītu un bija doma jaukt detaļās, bet nu kaut kā "pielipa" tas auto - labs "gāžamais" pa lauku ceļiem). Lūk tam pagājušziem mitrā un aukstā laikā bija gļuks ar apgriezienu staigāšanu, bet pēc tam vairs nav atkārtojies !!!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Biideklis rakstīja:

Tikai nedrist!

Shitie suudi noklaajaas biezhaak, nekaa to gribeetos.

Paarsvaraa probleemas saakas, ka gjiibst nost, un apgriezieni leekaa.

Drist/nedrist - vai 15 gadi autovadīšanas būs gana labs rādītājs ??? Šajā laikā nevienam auto gaisa masas mērītājs NAV mainīts/gļukojis ( tas pats ar radinieku auto) Un caurmērā viens auto pie manim ir sabijis vismaz 2 gadus, un vismaz 60-80 kkm (neviens nav bijis jauns no salona) !!!

Gļukainākais auto kas man ir - 90 gada Toyota Celica ar koooonisko filtru ( nopirku apdauzītu un bija doma jaukt detaļās, bet nu kaut kā "pielipa" tas auto - labs "gāžamais" pa lauku ceļiem). Lūk tam pagājušziem mitrā un aukstā laikā bija gļuks ar apgriezienu staigāšanu, bet pēc tam vairs nav atkārtojies !!!

WALA, tu braukā ar japāņiem. Tiem tiešām nav nekādu problēmu ar elektroniku, datčikiem u.t.t (atšķirībā no eiropas ražojuma auto)

Manā ģimenē īpašumā ir mazda 626 1988.gada. Ar to mazdu nobraukti pa mums visiem trijiem (es, bračka, tēvs) kopā 215000 km. Elektronikas problēmu ir nulle, nav mainīts neviens devējs,un elektronikas mezgls. (pa šiem gadiem ir 1x mainīts aķītis, 2x mainītas sveces un 1x mainīts bendikss starterim, vsjo !!!!, bet tā jau ir elektrība ) Es pat nezinu kas tā tāda ir diagnostika un kur to mazdām vispār veic. (auto ir visas lambda zones, mafi, gaisa plūsmas mērītāji, pilna iešprice, atgāzu attīrīšana ssistēmas,u.t.t).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM - man ir arī Toyota Avensis jau pārspļāvis 250 tkm, jams nav japānis !!! Jams ir eiropietis un kas vēl sliktāk - brits no A- Z kurā ir japīša motorelis, bet visa elektronika ir BOSCH ( un ir šis tas nomiris un šis tas gļučījis). Bračkam ir CarinaE kas arī dzimusi UK, arī BOSCH elektronika - arī šīs un tas ir atņirdzies un ticis aizvietots ar DENSO no vienas Celicas ko jaucu daļās. Pārējo jau esmu pateicis iepriekš.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man carinae pamatā gan ar Denso elektroniku. ir tik pāris lietas no Bosch. vēl gan nav nekas tur čakarējies. tomēr, cik palasījos carina-e.ru forumā, tad plīstot tiešām galvenokārt Bosch detaļas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: man carinae pamatā gan ar Denso elektroniku. ir tik pāris lietas no Bosch. vēl gan nav nekas tur čakarējies. tomēr, cik palasījos carina-e.ru forumā, tad plīstot tiešām galvenokārt Bosch detaļas.

Man arī savulaik bija CarinaE (93 gads) ar visu DENSO - sencis brauc ar to joprojām - tai mašīnai vienīgā (pie kam šiem auto raksturīgā nelaime) bija ūdens no loga tecēja uz indukcijas spoles, un tā kā augstsprieguma vadus neviens nebija mainījis un arī negrasījās, tad slapjā laikā autoss nedarbojās. Pēcāk paskrūvēja to indukcijas spoli tālāk - vispār vairs nekas tam auto nav noticis. Bračkas Carinai arī tāda pat indukcijas spoles nelaime - tikai jamā ir BOSCH - un noklājās pavisam ( tīri konstruktīva nelaime tā jamajām ir !!!), ielikām vietā no Celicas DENSO spoli - nācās gan mazliet "pamuhļīties", jo augstsprieguma vads savādāk stiprinās.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: man carinae pamatā gan ar Denso elektroniku. ir tik pāris lietas no Bosch. vēl gan nav nekas tur čakarējies. tomēr, cik palasījos carina-e.ru forumā, tad plīstot tiešām galvenokārt Bosch detaļas.

Man arī savulaik bija CarinaE (93 gads) ar visu DENSO - sencis brauc ar to joprojām - tai mašīnai vienīgā (pie kam šiem auto raksturīgā nelaime) bija ūdens no loga tecēja uz indukcijas spoles, un tā kā augstsprieguma vadus neviens nebija mainījis un arī negrasījās, tad slapjā laikā autoss nedarbojās. Pēcāk paskrūvēja to indukcijas spoli tālāk - vispār vairs nekas tam auto nav noticis. Bračkas Carinai arī tāda pat indukcijas spoles nelaime - tikai jamā ir BOSCH - un noklājās pavisam ( tīri konstruktīva nelaime tā jamajām ir !!!), ielikām vietā no Celicas DENSO spoli - nācās gan mazliet "pamuhļīties", jo augstsprieguma vads savādāk stiprinās.

man tai mazdai ir Denso, Hitachi un Mitsubishi elektronika (Mitsubishi gan pārsvarā ir elektrība- starteris, aizdzedze,u.t.t).

Nav ne smakas no bosch, nav arī nekas attiecīgi čakarējies.

Pat lambda zonde vēl stāv oriģ no rūpnīcas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti