TDIOTS rakstīja:
VWfans rakstīja:
Man Merivai 1,3 CDTI tagad pie šādi degošas lampiņas trīs kļūdu varianti: gaisa masas mērītājs, EGR vārsts, motora vadības bloks...
nebūtu izbrīns ,ja izrādītos vienk.'zaļais' kontaktos
bet kurš meistariņš uzņemsies veikt riktīgu izmeklēšanu visi ir lieli mastaki uz diagnostika/nomaiņa , bet reti kurš spēj atrast ļaunuma sakni
savulaik golpam pirmoreiz 'massinieku' (ls160,-)mainiju knapi 100kkm nobraukušam , turbīnu ~120kkm , ( DM700,- vācijā dabūju , ls700,-VWcentrs gribēja?!).
nu ir tādi 1/2uxjowiji tie 'modernie' dzinēji
'klasiskie' neturbīnētie un prasti turbīnētie brauc un brauc .........2,3Dsprinterim jau ~400+kkm
1,9dti kangoo 280kkm(tam gan nupat turbīnu parlasija-sulojās ) , ~80zs bez nekādiem EGRutt mēsliem , nikuja nevar iemīt ,bet ņikuja arī nelūzt
Adam Auto speciālisti ļoti veiksmīgi un operatīvi apmēram 3-4 darba stundu laikā atrada bojāto detaļu - ieplūdes kolektora spiediena sensoru - un nomainīja to. Piecas dienas pēc remonta esam braukuši, un viss ir kārtībā!
Beigts gaisa masas mērtītājs
Tātad mašīnas kompis jau 3x izmeta kļūdu par bojātu gaisa masas mērītāju (kļūdu nodzēsu, bet parādījās vienalga). Vai tas nozīmē, ka tagad motors darbojas avārijas režīmā? Jocīgākais, ka nekādas izmaiņas motora darbībā nejūtu.
Tātad, ko darīt - mainīt vai braukāt ar tādu pašu tālāk?
Ford Fiesta (2006) 1.4 dīzelis.