Nebūtisks sīkums, kāds auto?
70-to gadu kadiljaks nedaudz atšķiras no, piemēram, e90.
Nebūtisks sīkums, kāds auto?
70-to gadu kadiljaks nedaudz atšķiras no, piemēram, e90.
Ak sorry, sorry, protams - Peugeot 407, 2007, benzīns
Par pusasīm neviens iepriekš neizrādīja nekādu interesi... man pašam bija doma ka kautkas kārbā, bet tur viss esot labi.... būs jāiet pie kāda trešā speca, lai skata pusasis
izpūtējs sitas pret virsbūvi?
Man bija tādi pati vaina. Tiesa pavisam citai automašīnai. Un kārba man bij manuālā.
Man bija tieši tāds sajūta kā saka anonimikis. Bet tas kas sitas toč nebija izpūtējs.
Arī bija tieši tāpat ka strauji uzsākot bija liels sitiens. Tāda sajūta ka kaut kur kaut kas padodas. Bet man tas troksnis vairāk nāca no priekšējās labās puses. Nu vismaz virziens. Problēma tika visai vienkārši atrisināta. Piefiksējot ka troksnis parādās strauji uzsākot braukt tika nolemts vairs neuzsākt strauji braukt
Un problēma pazuda kā ar roku noņemta.
anonimikis rakstīja: izpūtējs sitas pret virsbūvi?
šī laikam būtu visnekaitīgākā šaize, kuru arī, iespējams, objektīvi nav spejuši atrast meistari, jo nav to pieļāvuši...
anonimikis rakstīja: izpūtējs sitas pret virsbūvi?
Varētu būt....
Kurā auto daļā tas klašķis ir?
Tikpat labi tās varētu būt arī bremzes, jeb bremžu kluči.
Līdzīgi bija pavecam bembim, servisā ieteica nomainīt priekšējo amortizatoru gultņus kopā ar korpusiem. Atrisinājās krietni vienkāršāk - zem stiprinājuma uzgriežņa paliekot pāris attiecīga izmēra starplikas.
pasaki lai servissa paskatas motora padushkas. tas ari bus pie vainas. ipashi izplatita mashinam ar prieksas piedzinu un jaudigiem motoriem. - Saab aero, alfa 166, 156 ar V6 utt.
Es arī lieku uz motora spilveniem.
Bracus rakstīja: Problēma tika visai vienkārši atrisināta. Piefiksējot ka troksnis parādās strauji uzsākot braukt tika nolemts vairs neuzsākt strauji braukt
Un problēma pazuda kā ar roku noņemta.
Haha, kas par atrisinājumu
Kad lidmašīna pārsniedz skaņas ātrumu, arī ir tikai viens blīkšķis.
uz ātru aci lasot virsraktu jau nodomāju, ka topiks domāts e-inženierim... bet nē, kļūdījos Tad drudžaini meklēju viszinošā padomus - ak vai atkal abloms
Par tēmu - man ar tā bija - izpūtējs bija pie vainas. Vo i klabēja... Vienam čomam - motora spilveni... ir jāskatās - atver haubi, piesien pie atvērtā motora pārsega kādu čomu un tad gāzē un lai jams klausās no kurienes iet tā skaņa
Dark_Side rakstīja: uz ātru aci lasot virsraktu jau nodomāju, ka topiks domāts e-inženierim... bet nē, kļūdījos Tad drudžaini meklēju viszinošā padomus - ak vai atkal abloms
Ūdeni neaizmirsti noraut!
Yetti rakstīja:
anonimikis rakstīja: izpūtējs sitas pret virsbūvi?
Varētu būt....
Kurā auto daļā tas klašķis ir?
Skaņa nāk no priekšpuses, sajūta tāda, ka kaut kur nedaudz uz priekšu no ātrumkārbas kloķa.
Versija par spilveniem arī līdz šim nebija izskatīta, būs jāiet čekot.
Vispār, ja tam auto ir motora spilvens arī pie motortelpas / salona starpsienas, patiesi pačeko to - ķiseni, kuri notur spēka agregātu no kūļāšanās uz priekšu / atpakaļ, parasti izbeidzas pirmie. Un tad, iespējams, kronšteina metāla daļas skaras kopā. Kādreiz pēc ilgiem meklējumiem šitā tika uziets klabiena avots auto "Mitsubishi 3000 GT", turklāt no malas viss izskatījās nevainojami, bet izjaucot mezglu izrādījās, ka spilvens ir vienkārši "lupatās" ...
e-inženieru padomu lūdzu, kaut kas klab
Pāris mehāniķi, kuri auto redzējuši dzīvajā, ir teikuši, ka viss ir kārtībā, bet mana pārliecība paliek tāda, ka klaboņa - tāds kā sitiens ar āmuru kaut kur apakšā, uzņemot ātrumu - nav normāla.
Situācija: auto automāts, strauji paātrinoties no maziem ātrumiem, kaut kur, šķiet apakšā, seko tāds kā sitiens. Viens sitiens uz vienu paātrināšanos un tālāk iet bez aizķeršanās.
Jautājums: kas tur klaudz? vairāk pat interesē vai tā klaudzēšana vienā jaukā brīdī nenoklaudzinās to auto tā, ka vairs neies uz priekšu?
Kā jau minēju sākumā, virtuālo ekspertu domu graudi kļuva svarīgi pēc tam, kad fiziskie eskperti (divi) nespēja neko sliktu atrast.