sveiki tauta šis ir vāji slēpts reklāmas posts tipa uhhh kāda kruta degviela!
PN - man līdz šim visas saļarkas šķitušas vienādas, abetvot pedāļa spaidīšanas garastāvoklim un patēriņam gan ir miiiiilzīga saistība...
sveiki tauta šis ir vāji slēpts reklāmas posts tipa uhhh kāda kruta degviela!
PN - man līdz šim visas saļarkas šķitušas vienādas, abetvot pedāļa spaidīšanas garastāvoklim un patēriņam gan ir miiiiilzīga saistība...
captain rakstīja: ...
Par Placebo efektu esi dzirdējis?
Galvenais pašam noticēt
Nu jā,pagājušogad bija tikai d-fortis,bija cool,šogad tā pati šļura tikai par lielāku naudiņu,nu jau jabūt cool kvadrātā.Figņa,ja cisternās nav ūdenis,tad +/- visiem vienāds saļars,tad kapēc sponsorēt burger rijēju kantori?
dzirdēju baumas, ka statouls no 1 aprīļa tirgos fufeļmaksi
voooot tad gan sprauslas būs tīras, vieglāk strādās motors un patēriņa līkne krustos metro līniju
pirmkart, skaidrs, ka tur dala no placebo effekta ari ir, piekritu, bet tomer ir tas piedevas dizeliem atskirigas un tiesam, kad uznak pamatigs sals, var redzt, kas kur pildas
otrkart, reklamas te nav, 100%, jo isteniba es vispar , ipashi vasara, ieperkos arpus tankiem, bet nu laikam krize ari pagrabaa un taa kaa araa tipa ziema veidojas, negribas eksperimenteet un jalej tankshtelle...
treshkart, paldies, ka vismaz kads koments bija sakarigs
p.s. nebiju sen te iauto.lv sen bijis, kadu gadu vismaz, skatos, dazi useri te ( vardos nesauksu) daudz nemainas
smaidiigais rakstīja: sveiki tauta šis ir vāji slēpts reklāmas posts tipa uhhh kāda kruta degviela!
PN - man līdz šim visas saļarkas šķitušas vienādas, abetvot pedāļa spaidīšanas garastāvoklim un patēriņam gan ir miiiiilzīga saistība...
kaut ka vairak sadalu so viedokli, jo reālās zupas atšķirības ir tik niecīgas, ka to atšķirību var noteikt tikai ilgstošostestos kontolētos apstākļos - laboratorijā... Da i to atšķirību varēs sajust tikai manometri un menzūras, nevis laborants uz sajūtam...
Palaidnieks
kaut ka vairak sadalu so viedokli, jo reālās zupas atšķirības ir tik niecīgas, ka to atšķirību var noteikt tikai ilgstošostestos kontolētos apstākļos - laboratorijā... Da i to atšķirību varēs sajust tikai manometri un menzūras, nevis laborants uz sajūtam...
---------------------------
Dziļi un totāli maldies "Paprovēšana" nebūt nenotiek
laboratorijās, bet "flītos", kur ir reāls degvielas patēriņš ...
No pieredzes to saku!
Crankshaft rakstīja: Palaidnieks
kaut ka vairak sadalu so viedokli, jo reālās zupas atšķirības ir tik niecīgas, ka to atšķirību var noteikt tikai ilgstošostestos kontolētos apstākļos - laboratorijā... Da i to atšķirību varēs sajust tikai manometri un menzūras, nevis laborants uz sajūtam...
---------------------------
Dziļi un totāli maldies "Paprovēšana" nebūt nenotiek
laboratorijās, bet "flītos", kur ir reāls degvielas patēriņš ...
No pieredzes to saku!
Ja nemaldos tad Tu šajā jomā vari vairāk pateikt kā vairums šajā forumā.
Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots
Es vairākas reizes ielēju. Atšķirības pilnīgi nekādas. Nu, vismaz subjektīvi. Skaļuma kā skaļums, jauda kā jauda, patēriņš kā patēriņš.
rudens68 rakstīja: Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots
varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.
Slinkais rakstīja:
rudens68 rakstīja: Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots
varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.
Slinkais rakstīja:
rudens68 rakstīja: Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots
varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.
Lielie ražotāji ražot tačkas Krievijā, pēc visām GOSTu prasībām.
Gauss rakstīja:
Slinkais rakstīja:
rudens68 rakstīja: Volvo strādājoš rads teica ,ka tieši dēļ sliktās LV degvielas jaunie volvo nav aizgājuši šajā reģionā tā kā plānots
varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.
Lielie ražotāji ražot tačkas Krievijā, pēc visām GOSTu prasībām.
vairums pēc nepilna cikla. un ta pat bez diesel
Slinkais rakstīja:
varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.
Vot nu gan nevajag liet!! Ar savu arhaisko dīzeli tehnisko bez liekām galvassāpēm ar krievu soļķi nu ar Statoilu varu pāriet, bet ar jebkuru citu soļķi ko var nopirkt Latvijā nevaru! Tā dūmo, ka pribors aizrijas.
Vai pastāstīt kā DUSos uzpērk degvielu no tālbraucējiem?! Un galvenais kas nāk ārā no pa stobriem!
i_edgars rakstīja:
Slinkais rakstīja:
varbūt tapēc ka vairums traktoristu lej krievu sūdu? uz krieviju pat lielie autoražotāji nepārdod dīzeļus, jo tur degvielas vieta tirgo bērzu sulu.
Vot nu gan nevajag liet!! Ar savu arhaisko dīzeli tehnisko bez liekām galvassāpēm ar krievu soļķi nu ar Statoilu varu pāriet, bet ar jebkuru citu soļķi ko var nopirkt Latvijā nevaru! Tā dūmo, ka pribors aizrijas.
Vai pastāstīt kā DUSos uzpērk degvielu no tālbraucējiem?! Un galvenais kas nāk ārā no pa stobriem!
ja nevar iziet apskati, moš vajag to kluci saremontēt? un vispār zagt nav labi. kad bija diesel, pildijos tik tankos. un nekad nebija problēmu, ne ziemā, ne TA
Slinkais rakstīja:
ja nevar iziet apskati, moš vajag to kluci saremontēt?
Mož izlasīsi vēl reizīti?? Ja ar krievijas un Statoila soļķi var iziet bez problēmēm...
Principā, iegādājoties degvielu, tev ir tiešibas pieprasīt attiecīgās degvielas sertifikātu vai pasi vai kā nu kur sauc to papīru, kur uzskaitīti visi degvielu raksturojošie parametri. Ja kaut ko no tiem saproti, tad varētu arī izsecināt atšķirības - cik tās lielas un nozīmīgas, un paaugstinātajai cenai atbilstošas. Bet tā, uz ceļa, droši, ka grūti noteikt.
Kamēr degviela nonāk līdz DUSam, tikam tā tiek kādas 3 reizes atšķaidīta ar visādiem mēsliem. Šķaida dzelsceļā (vai pareizāk sakot nolej un tad tiek piegāzts klāt vai citādi sašmugulēts, bāzēs, un vedot pa ceļas uz DUSu, kā arī pēdējā.
No fūristiem gan "uzpērk" "talonus" (no kartēm), bet faktiski degvielu neielej, vai reāli nolej no refiem (it sevišķi ziemā!!).
Šķaidīšanai visbiežāk iet krāšņu kurināmais (dīzelim) - pēc smakas neatšķirsi.
Iespējams ka lielāku pilsētu centros reāli neviens neko no fūrām nenolej, bet kādos nostūros mierīgi. Kā rezultātu šad tad pavīd skats kā no kolonkas šļauka ir iebāzta pazemes glabātuvē... - pārtin kolonkas skaitītāju.
Daži labi tik tāl piešķaidās, ka ielejot bākā un nobraucot mazāk par km uzreiz atšķirība ir kolosāli manāma.
Ko man tas sertifikāts dod DUSā??? Tur es nevaru pārbaudīt vai atbilst tajā rakstītajam.
Pietiekami daudz esmu redzējis, ka DUSa pārdevējam nav ne vismazākās jausmas kādu dīzeli pārdod! It sevišķi ziemā - nu dikti daudzi nespēj pateikt kādiem mīnusiem ir šo soļķis. Rudenī daudzi nespēj pateikt vai tas ir ziemas soļķis!! Tā ka viņi paši nezina cik un ko ir piemaisījuši.
i_edgars rakstīja: Ko man tas sertifikāts dod DUSā??? Tur es nevaru pārbaudīt vai atbilst tajā rakstītajam.
Pietiekami daudz esmu redzējis, ka DUSa pārdevējam nav ne vismazākās jausmas kādu dīzeli pārdod! It sevišķi ziemā - nu dikti daudzi nespēj pateikt kādiem mīnusiem ir šo soļķis. Rudenī daudzi nespēj pateikt vai tas ir ziemas soļķis!! Tā ka viņi paši nezina cik un ko ir piemaisījuši.
globalās sazverestības teorijas upiris.
Pēdējos sešus gadus esmu nobraucis 120 tkm ar Nestes dīzeli, nekad nekādu problēmu dēļ degvielas nav bijis, arī TA viss OK ar atgāzēm un dūmainību, pēdējā bija pārsteidzoši maza, kad uz 2010. gada TA biju nomainījis izpūtēja pēdējo bunduli - atšķirība bija 2-3x (aptuveni, precīzi varētu pateikt, kad atradīšu TA protokolus).
sarashkins rakstīja: uz 2010. gada TA biju nomainījis izpūtēja pēdējo bunduli - atšķirība bija 2-3x
Vari nemeklēt protokolus! Protams ka būs maz, tādu pat efektu var panākt pirms TA izskalojot izpūtējus ar tīru ūdeni. Un pilnīgi nekāda sakara nav ar degvielu.
Paprovē ar iztīrītiem izpūtējiem pamainīt degvielas - tad runā.
Rekords dūmainībā man bija ar VIADAS soļķi - pēc 2. uzgāzēšanas kā no ikarusa - visi izmuka no boksiem un pribors aizrijās. Kaut gan braucot neko sliktu nevarēju teikt.
statoil d fortis plus dd - par un pret
sveiki tauta!
zinu, ka iespejams tema ir kaut kad runata par fortis dd, bet isti par jauno fortis plus dizeldegvielu neko laga te atrast nespeju... tadel shis topiks ir atverts
esmu lejis visu laiku tikai lukoil, patreiiz to jauno ( nu jau kadi 2g tirguu) ecto dd, un ziniet atskiriba ir jutama, autins reali mazak tere, citi saka labak iet, nu hvz, man iet more or less tapat kaa ar citu dd, bet paterins manam 3.2 turbo dizelim samazinajas par kadu litru viennozimigi, plus sevis mierinasanai tas, ka tur tipa attiras sprauslas, klusak, tirak un vieglak strada motors utt... nu man galvenais, ka mazak tere un tochna pieleks ja nu peksi -30 C.... ok, tas nu par lukoil...
nu re, man pazina lej jauno fortis plus dd no statoil un vispar apmierinats, saka, ka esot jaudas palielinajums, mazak teree utt wobsem brinumdizelis ok, moz parspiile, bet nu butu jauki dzirdet kadi vel ir viedokli, kas ari lieto vai kam ir bijusi saskarsme ar jauno fortis dd....
jau ieprieks paldies par sapratigiem komentariem...