Nevar noslāpēt dzinēju.

rihardsP Reģ.: 24.12.2011

1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Mondeo, vai ne? Iespējams, elektromagnētiskais vārsts iesalis vai ieķeºies un neaizveras, degviela plūst un šis neslāpst.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vai nu arī kaut kādi kontakti saķērušies un neatlaiž strāvas padevi.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

jāiebāž kartupelis izpūtējā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tūlīt kā no pārpilnības raga sāks birt asprātības ķipa "atdauzi pret koku" stilā.

rihardsP Reģ.: 24.12.2011
0 0 Atbildēt

Jā mondeo. Es ar domāju, ka aizsalis, bet ilgāk pabraucot vajadzētu atkust a nekā, klemmes aķim biju noņēmis ar nekā. Afigena sanāk citi nevar iedarbināt tādā spelgonī, es nevaru noslāpēt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

rihardsP rakstīja: 1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!

motors vienkārši jūt, ka pēc tādiem mīnusiem otrā rītā huj pieleks un tāpēc negrib slāpt nost

tas laikam ir vēl tas aizvēsturiskais dīzelis, kuram lai iedarbinātu pietika padot + uz sūkni....

pēc atslēgas izņemšanas tur pluss uz sūkni paliek? tad meklē releju vai pašu atslēgu

ja sprieguma nav, tad dauzi sūkni

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

rihardsP rakstīja: ...klemmes aķim biju noņēmis ar nekā.....

a ģenerators tak lādē

rihardsP Reģ.: 24.12.2011
0 0 Atbildēt

nu hvz, ar auto elektroniku esmu uz jūs

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vispār jau darbojošam dzinējam ņemt nost klemmi no aķa var tikai Mondeo īpašnieks.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Vai eļļas līmenis nekrītas? Varētu būt gadījums, kad caur izdilušu turbīnu motors darbojas ar eļļu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

1. Patiešām skaties eļļas līmeni! Ja sāka celties tad ir pamatīgas auzas.

2. Ļoti iespējams, ka elektromagnētiskajam vārstam ir sabojāta noslēdzošā gumija. Tas var būt elementāri šajos aukstumos. Pietiek ar pienu pili ūdens, ko auto nejūt, bet var iesalt gumija un slēdzot aizdedzi elektromagnēts ar spēku atrauj vaļā un izrauj šai gumijai robu.

Mēdz arī tā gumija plaisāt.

Slāpē ieslēdzot 5-ajā robā un bez gāzes palēnu palaid sajūgu - noslāps.

Griezies pie jebkura dīzelista ar problēmu, ka auto neslāpst.

Releja parasti uz elektromagnētisko vārstu nav, bet kas to zina konkrētam auto.

3. Teorētiski iespējams, bet praktiski diez vai, ka elektromagnētā atspere noplīsa.

Jebkurā gadījumā vaina ir tikai elektromagnētiskajā vārstā. Šrotā vajadzētu būt 5 Ls par buntīti, bodē iespējams 15 Ls.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā, kurš aizvērtos, izslēdzot aizdedzi. Kā zināms, bez gaisa nesanāk degmaisījums. Principā sanāktu vēl diezgan atjautīgs pretaizdzīšanas elements, ja tā atvēršanos pieslēdz imobilaizerim vai slepenai pogai. Tikai jautājums, kur tādu vārstu dabūt, vai no kā adoptēt? No kkādas droseles?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē?

Nu tas ir pa lauķu modei, nevar izdomāt,kā sataisīt esošo problēmu, tad sapiš kaut ko vēl citu.

Vismaz lauķprāt sanāk atjautīga pretaizdzīšana.

rihardsP Reģ.: 24.12.2011
0 0 Atbildēt

cik liels kaitējums motoram un transmisijai tiek nodarīts slāpējot dzinēju liekot robā un turot bremzes?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē?

Īpaši jau sašaurināt nesanāk- cik tad šķērsgriezumā aizņem tā droseles plāksne.. Ja vēl uztaisa kā močiem bija - tādu, kas velkas uz augšu, perpendikulāri gaisa plūsmai, tad vispār necik.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

rihardsP rakstīja: cik liels kaitējums motoram un transmisijai tiek nodarīts slāpējot dzinēju liekot robā un turot bremzes?

Noteikti ne lielāks kā tad, ja tev tas pepelacs rūks kamēr beigsies degviels.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

rihardsP rakstīja: cik liels kaitējums motoram un transmisijai tiek nodarīts slāpējot dzinēju liekot robā un turot bremzes?

Nedomā ka nedēlām vari tā lietot!

Ja sūknis ir Lukass, tad var atvērt kapotu un ar roku noslāpēt aizverot stop kronšteinu.

Kartupelis izpūtējā dīzelim nederēs!! Izspļaus kā sū, un tik tālu, ka neatradīsi.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

Man šķiet,ka tu tagad kaut ko sadirsi.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Un vēl viens jautājums - nakuj speciāli ieviest kādu sašaurinājumu ieplūdē?

======================

Vispār šādi vārsti, principā droseles, bija vecajiem mercedes dīzeļiem ar rindas sūkņiem, droseļvārsts bija gaisa trubas diametrā un tā arī saucās "Motor - Notstopklappe", dzinēja piespiedu apturēšanas "klape" Nav gan nācies izmantot Toties ir redzēti lielie dīzeļi, kuriem galvā ir nolaužami vārsti ieskrūvēti - ja dzinējs aiziet "raznosā", ar āmuru vienkārši "nosit" vārsta galu un kompresijas spiediens aiziet "gaisā"

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Priecājies, tev ir mūžīgais dzinējs!!!!!!!

p.s. ikviena forda dzinējs ar laiku sāk strādāt mūžīgā dzinēja režīmā. Tas liecina par forda vēlmi doties mūžībā. Apžēlojies par savu fordu un ļauj viņam izbeigt ciešanas... Tolmeta mūžības krāsnīs!!!!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Priecājies, tev ir mūžīgais dzinējs!!!!!!!

p.s. ikviena forda dzinējs ar laiku sāk strādāt mūžīgā dzinēja režīmā. Tas liecina par forda vēlmi doties mūžībā. Apžēlojies par savu fordu un ļauj viņam izbeigt ciešanas... Tolmeta mūžības krāsnīs!!!!

Tu zini,kas ir mūžīgais dzinējs?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Tu zini,kas ir mūžīgais dzinējs?

To tak katrs skolnieks zina! Tāds dzinējs kuru aizliegts ar likumu patentēt!!

Tā ka ACTA te nedraud.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

Man šķiet,ka tu tagad kaut ko sadirsi.

Nemaz ne, pats esmu tādu lietojis MTZ-82

Lasītākie raksti

Jaunie raksti