Nevar noslāpēt dzinēju.

rihardsP Reģ.: 24.12.2011

1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

Man šķiet,ka tu tagad kaut ko sadirsi.

Nemaz ne, pats esmu tādu lietojis MTZ-82

Es tak saku,ka sadirsi. 82 niekam ir dekompresators,kas attaisa vaļā ieplūdes vārstu mazliet.

Tāds ir ,piemēram, DT25niekam, vēl,piemēram, manam dīzeļka kvadraciklam, kas gan nav ļoti vecs dīzelis.

Cik prasīju,neviens nezin tādu sistēmu,kurā aizvērtu ciet ieplūdi.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Traki iet tiem traktoristiem kp.by/...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Cik prasīju,neviens nezin tādu sistēmu,kurā aizvērtu ciet ieplūdi.

To man kaimiņš stāstīja, ka tādas esot. Šis uz daudzkausnieka strādāja un ne tikai. V obščem meliorācijā uz dažādiem dīzeļiem. Nu vairs nav kam paprasīt, kādai tehnikai šis verķis bija.

Pats neesmu redzējis.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

i_edgars rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā,

Apsolūti nekā jauna. Tikai šādu vārstu lietoja citiem nolūkiem. Ļoti senā dīzeļtehnikā, kad neizmantoja sveces ziemas palaišanai, tad vēra ciet vārstu, grieza dzinēju... un tas griezās kā negudrs, jo vakuumā pretestība ir niecīga. Kārtīgi iegriežot atvēra vārstu un dzinēju varēja palaist lielos salos.

Man šķiet,ka tu tagad kaut ko sadirsi.

Nemaz ne, pats esmu tādu lietojis MTZ-82

Es tak saku,ka sadirsi. 82 niekam ir dekompresators,kas attaisa vaļā ieplūdes vārstu mazliet.

Tāds ir ,piemēram, DT25niekam, vēl,piemēram, manam dīzeļka kvadraciklam, kas gan nav ļoti vecs dīzelis.

Cik prasīju,neviens nezin tādu sistēmu,kurā aizvērtu ciet ieplūdi.

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā, kurš aizvērtos, izslēdzot aizdedzi. Kā zināms, bez gaisa nesanāk degmaisījums. Principā sanāktu vēl diezgan atjautīgs pretaizdzīšanas elements, ja tā atvēršanos pieslēdz imobilaizerim vai slepenai pogai. Tikai jautājums, kur tādu vārstu dabūt, vai no kā adoptēt? No kkādas droseles?

Kamazam ir tāds vārsts.... Pat divi... Tikai jami ir IZplūdē

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

sarashkins rakstīja: Vēl kā workaround var instalēt vārstu gaisa padeves trubā, kurš aizvērtos, izslēdzot aizdedzi. Kā zināms, bez gaisa nesanāk degmaisījums. Principā sanāktu vēl diezgan atjautīgs pretaizdzīšanas elements, ja tā atvēršanos pieslēdz imobilaizerim vai slepenai pogai. Tikai jautājums, kur tādu vārstu dabūt, vai no kā adoptēt? No kkādas droseles?

Kamazam ir tāds vārsts.... Pat divi... Tikai jami ir IZplūdē

Un tiem ir bremzēšanas funkcijas.kad parastās bremzes pārāk noslogotas, piemēram-kalnos.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.

Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

Esi 100% pārliecināts, ka tas vārsts ir rūpnīcas izstrādājums, nevis kāda pašdarbnieka fantāzijas auglis?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

Esi 100% pārliecināts, ka tas vārsts ir rūpnīcas izstrādājums, nevis kāda pašdarbnieka fantāzijas auglis?

Traktors ir pirkts jauns. Neviens pašdarbnieks nav pie viņa ticis. Un manuālī (kurš nu jau gan sen ir gājis zudībā) bija aprakstīts, kā vārsts darbojas - gan kā lietot iedarbināšanai, gan noslāpēšanai.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.

Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.

Kad sanāks būt pie vecākiem, mēģināšu par tevi atcerēties. Un nav tur ko sajaukt - šamējais ir ieplūdes kolektora trubā.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Pirmais rakstīja:

Kamazam ir tāds vārsts.... Pat divi... Tikai jami ir IZplūdē

......................

Un tiem ir bremzēšanas funkcijas.kad parastās bremzes pārāk noslogotas, piemēram-kalnos.

---------------------------------

Tieši tā, tā ir tā sauktā "motora bremze", sastopama praktiski visos lielajos dīzeļos un dīzeļautobusos, kopā

ar retarderu / intarderu visai patīkama lieta braucot

kalnainos apvidos

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vispār jau to detaļu MTZ-80/82 sauc par \"dzinēja

avārijas apturēšanas vārstu\" ... HVZ, ja paskatās

krievu saitos, un to ir nemērā daudz, tad iedarbināšanas

procedūrā šis vārsts nekur netiek pieminēts, kas ir tikai loģiski! Tiek pieminētas vien 2 iespējamās iedarbināšanas

sistēmas - ar \"puskaču\" vai elektrostarteri + t.s. \"elektrolāpas\" verķi ieplūdē, kas ir ņēmies ar AVIA kravas

mašīnām, zin, par ko ir runa bet nu HVZ ... Var paskatīt zemāk redzamo saitu...

traktor-mtz82.ru/...

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

Esi gatavs atbildēt par saviem vārdiem? Varu tev parādīt šo vārstu reālam ejošam traktoram. Tam, kuram pats esmu izmantojis un kurš joprojām uzcītīgi kalpo vecāku saimniecībā. Dzīvē izskatās apmēram šāds images01.olx.pl/...

Jā, parādi gan.

Ok, kad esi gatavs braukt skatīties? Degviela no manis, ja vārsta nebūs. Kas no tevis, ja būs?

Uztaisi taču bildi un parādi. Tik tiešām interesē,kas to tur ielicis,ja tās tur tiešām ir.

Tikai nesajauc ar dekompresatoru, kurš paver ieplūdes vārstus.

100%, ka runa par dekompresijas vārstu. To var lietot gan iedarbinot dzinēju, gan arī noslāpējot. Un tam nav nekāda sakara ar ieplūdes kolektoru, vnk tiek atspiesti dzinēja vārsti, zūd kompresija. Tiek lietoti arī vārsti ieplūdes kolektorā, avārijas situācijas gadījumā tie aizkrīt ciet. Man tādi bija dīzeļģenetatorstacijām, vai tādi tiek lietoti autiņiem un traktoriem - nezinu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Vispār jau to detaļu MTZ-80/82 sauc par "dzinēja

avārijas apturēšanas vārstu" ... HVZ, ja paskatās

krievu saitos, un to ir nemērā daudz, tad iedarbināšanas

procedūrā šis vārsts nekur netiek pieminēts, kas ir tikai loģiski! Tiek pieminētas vien 2 iespējamās iedarbināšanas

sistēmas - ar "puskaču" vai elektrostarteri + t.s. "elektrolāpas" verķi ieplūdē, kas ir ņēmies ar AVIA kravas

mašīnām, zin, par ko ir runa bet nu HVZ ... Var paskatīt zemāk redzamo saitu...

traktor-mtz82.ru/...

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju. Man pieejamais manuālis bija ļoti netipisks tiem laikiem - traktors bija kautkāda izstādes versija bez kabīnes, kas bija ceļojis pa pasauli un ar "mūsdienu" stilā rakstītu manuāli angļu valodā. Nu nevis tā, kā tipiskajos krievu manuāļos, kur skrūvei ir rasējums un vītnes parametri, bet zīmējums un paskaidrots kurā virzienā jāgriež, lai atskrūvētu. Attiecīgi pie šī vārsta bija piebilde, ka to var izmantot arī lai vajadzības gadījumā atvieglotu palaišanu ar tiem laikiem diezgan dīvaino lietu - elektrostarteri. Kamēr netika nomainīti oriģinālie aķi (2x6V milzeņi) uz mūsdienīgu 12V, kas izmēros aizņem ~1/3 telpas un atbrīvo ērtu vietu instrumentu kastei, šī vārsta izmantošana bija pat ļoti aktuāla, ja traktors bija kādu laiku pastāvējis.

Jaunais aķis gan ātri vien piebeidza oriģinālo starteri - diezgan lielu milzeni ar tiešo pievadu. Rezultātā tagad ir uzlikta modernāka versija - mazāks, bet ar reduktoru. Attiecīgi minētā vārsta izmantošana ir palikusi vēsturē.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

100%, ka runa par dekompresijas vārstu.

Nekā nejēdzu, bet viedoklis ir... Izlasi ko Crankshaft pirms tevis uzrakstīja. 0% dekompresijas un 100% ieplūdes truba.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Vispār jau to detaļu MTZ-80/82 sauc par "dzinēja

avārijas apturēšanas vārstu" ... HVZ, ja paskatās

krievu saitos, un to ir nemērā daudz, tad iedarbināšanas

procedūrā šis vārsts nekur netiek pieminēts, kas ir tikai loģiski! Tiek pieminētas vien 2 iespējamās iedarbināšanas

sistēmas - ar "puskaču" vai elektrostarteri + t.s. "elektrolāpas" verķi ieplūdē, kas ir ņēmies ar AVIA kravas

mašīnām, zin, par ko ir runa bet nu HVZ ... Var paskatīt zemāk redzamo saitu...

traktor-mtz82.ru/...

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju. Man pieejamais manuālis bija ļoti netipisks tiem laikiem - traktors bija kautkāda izstādes versija bez kabīnes, kas bija ceļojis pa pasauli un ar "mūsdienu" stilā rakstītu manuāli angļu valodā. Nu nevis tā, kā tipiskajos krievu manuāļos, kur skrūvei ir rasējums un vītnes parametri, bet zīmējums un paskaidrots kurā virzienā jāgriež, lai atskrūvētu. Attiecīgi pie šī vārsta bija piebilde, ka to var izmantot arī lai vajadzības gadījumā atvieglotu palaišanu ar tiem laikiem diezgan dīvaino lietu - elektrostarteri. Kamēr netika nomainīti oriģinālie aķi (2x6V milzeņi) uz mūsdienīgu 12V, kas izmēros aizņem ~1/3 telpas un atbrīvo ērtu vietu instrumentu kastei, šī vārsta izmantošana bija pat ļoti aktuāla, ja traktors bija kādu laiku pastāvējis.

Jaunais aķis gan ātri vien piebeidza oriģinālo starteri - diezgan lielu milzeni ar tiešo pievadu. Rezultātā tagad ir uzlikta modernāka versija - mazāks, bet ar reduktoru. Attiecīgi minētā vārsta izmantošana ir palikusi vēsturē.

Nu redzi, tu tagad man centies kaut ko pierādīt ar kaut kādu retu izstādes eksemplāru, kuru krievi kaut kādā eksperimentālā kārtā kaut kur iemuģījuši.

Cilvēki, kuri specializējušies mtz remontos, neko par tādu nez kāpēc nezin.

Atrodi vēl kaut kur kaut ko eksperimentālu un sāc pierādīt,ka tādi,redz, esot. Es nevaru zināt, kurā pasaules nostūrī katrs krievs kaut ko iebūvē savā mtz.

Normāliem, Latvijā ekspluatētiem, tāds nav sastopams.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nu redzi, tu tagad man centies kaut ko pierādīt ar kaut kādu retu izstādes eksemplāru, kuru krievi kaut kādā eksperimentālā kārtā kaut kur iemuģījuši.

Cilvēki, kuri specializējušies mtz remontos, neko par tādu nez kāpēc nezin.

Atrodi vēl kaut kur kaut ko eksperimentālu un sāc pierādīt,ka tādi,redz, esot. Es nevaru zināt, kurā pasaules nostūrī katrs krievs kaut ko iebūvē savā mtz.

Normāliem, Latvijā ekspluatētiem, tāds nav sastopams.

Cilvēks, kas toreiz brauca līdzi apskatīt traktoru (pieredzējis padomju laika traktorists), par šāda vārsta eksistenci zināja un to uzreiz arī izmantoja, tā ka nezinu, kādēļ tavi speciālisti par to neko nezin. Bet šāds vārsts eksistē, un kā vari izlasīt Crankshaft ievietotājā linkā, ar visu aprakstu. Un ņemot vērā tēmu - nav svarīgi kādam eksemplāram tas ir uzstādīts - diskusija bija par šāda vārsta esamību, ne tev pazīstamu MTZ-82 standartkomplektāciju. Nevajag mainīt tēmu, bet atzīt, ka tev nav bijusi taisnība

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

100%, ka runa par dekompresijas vārstu.

Nekā nejēdzu, bet viedoklis ir... Izlasi ko Crankshaft pirms tevis uzrakstīja. 0% dekompresijas un 100% ieplūdes truba.

Tieši dekompresijas vārsts ir tas, kuru lieto,lai atvieglinātu dīzeļa iedarbināšanu. ATver to vārstu, dzinējs griežas pietiekami viegli, uzņem apgriezienus, degkameras piepildās ar degmaisījumu, tad vārstus aizver un pukšķis pielec.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

100%, ka runa par dekompresijas vārstu.

Nekā nejēdzu, bet viedoklis ir... Izlasi ko Crankshaft pirms tevis uzrakstīja. 0% dekompresijas un 100% ieplūdes truba.

Tieši dekompresijas vārsts ir tas, kuru lieto,lai atvieglinātu dīzeļa iedarbināšanu. ATver to vārstu, dzinējs griežas pietiekami viegli, uzņem apgriezienus, degkameras piepildās ar degmaisījumu, tad vārstus aizver un pukšķis pielec.

Zinu, kas ir dekompresijas vārsts un esmu tādu lietojis T40AM, bet minētajam MTZ82 NAV nekāda dekompresijas vārsta, toties ir šāds gaisa vārsts ieplūdes kolektorā. Un darbojas tieši tāpat, ka tevis aprakstītajā metodē ar dekompresijas vārstu. Hmm... Vai tik reāli arī nedara to pašu... Nez - kas notiek ar kompresiju, ja cilindros neieplūst gaiss?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Jūs par droseļvārstu te runājat

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kā gan šitas varētu dzinēju iedarbināt, ja linkā ir rakstīts sekojošais....

При поворачивании рычага по часовой стрелке до упора (положение II) заслонка пере­крывает впускной тракт, а после остановки двигателя пружина 2 возвращает заслонку в исходное положение.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pružina, a ņe vaģīķeļ

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

žoperīc

Lasītākie raksti

Jaunie raksti