Seene rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Nu redzi, tu tagad man centies kaut ko pierādīt ar kaut kādu retu izstādes eksemplāru, kuru krievi kaut kādā eksperimentālā kārtā kaut kur iemuģījuši.
Cilvēki, kuri specializējušies mtz remontos, neko par tādu nez kāpēc nezin.
Atrodi vēl kaut kur kaut ko eksperimentālu un sāc pierādīt,ka tādi,redz, esot. Es nevaru zināt, kurā pasaules nostūrī katrs krievs kaut ko iebūvē savā mtz.
Normāliem, Latvijā ekspluatētiem, tāds nav sastopams.
Cilvēks, kas toreiz brauca līdzi apskatīt traktoru (pieredzējis padomju laika traktorists), par šāda vārsta eksistenci zināja un to uzreiz arī izmantoja, tā ka nezinu, kādēļ tavi speciālisti par to neko nezin. Bet šāds vārsts eksistē, un kā vari izlasīt Crankshaft ievietotājā linkā, ar visu aprakstu. Un ņemot vērā tēmu - nav svarīgi kādam eksemplāram tas ir uzstādīts - diskusija bija par šāda vārsta esamību, ne tev pazīstamu MTZ-82 standartkomplektāciju. Nevajag mainīt tēmu, bet atzīt, ka tev nav bijusi taisnība
Tas vārsts ir ne jau lai atvieglinātu iedarbināšanu. Parādi man instrukciju, kur sērijveida mtz82 ir vārsts ieplūdē, kurš paredzēts atvieglinātai dzinēja iedarbināšanai.
Nevar noslāpēt dzinēju.
1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!