Nevar noslāpēt dzinēju.

rihardsP Reģ.: 24.12.2011

1.8 td- izslēdzu aizdedzi, izņemu atslēgu, motors rūc. Kas varētu būt par vainu, kā novērst. Paldies!

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Paturi ilgāk. Nevar taču būt ka benzīnniekiem, tos ar atslēgu griežot, gaiss izplūst caur gredzeniem, bet dīzeļiem nē...

Nu bet ērtāk tak ir, ja var precīzi grozīt neko ilgāk nepaturot, vai ne? Esjau tikai minēju, ka dekompresators piedāvā zināmas priekšrocības, ne jau ka bez tā nav iespējams motoru regulēt

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal huiņu

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: 1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: 1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

eu, točna nesanāk!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

1 kas tad dīzeļdzinējā ir principiāli mainījies? Tāpat uzkačā spiedienu un tad iešauj saļaru.... Nu labi, pirmsākumā rūdis gribēja šaut ogles, bet tāds motors tak  neaizgāja

2 kas tev traucē remonta laikā pa bikim pagriezt traktormototu ar uz uzgriežņaclēgu????

1. Nu kā uz to paskatās. Commonrail sistēma, manuprāt, atšķiras no klasiskā virzuļsūkņa ne sliktāk, kā karburators no iešprices benzīndzinējā. No otras puses - dīzelis un benzīns jau pēc idejas ar ne ar ko īpaši neatšķiras Un atkal no otras puses - commonrail nav nekāds jaunums - kā nekā izgudrots un sākts izmantot jau pagājušajā gadsimtā.

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

1) kjomonreils ir izgudrots pirms gadiem 50

un tas tavs apgalvojums, ka tur kautkas mainās dzinēja principā, tā nav taisnība

gan komonreilam, gan "parastajam" dīzelim vispirms cilindrā saspiež gaisu un tad iesmidzina saļarku.... komonreils ir tikai cita veida iesmidzināšanas mehānisms.... teorētiski arī "parasto" sūkni var uztaisi`t lai vairākas reizes smidzina degvielu....

2) izskatās, ka tu traktora dzinēju esi redzējis tikai bildītē.... griezis neesi

atšķirībā no benzīnnieka - tur tiešām ir revolūcija - no karburatora līdz benzīna tiešai iesmidzināšanai (gandrīz kā dīzelim)

a man sanāk?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal *******u

Nebrien dziļās auzās un nespriedelē par lietām no kurām nav ne vismazākās sajēgas!

Pat tikko noslāpētu dīzeli nav iespējams iedarbināt ar kurbuli, nemaz nerunājot ar par uzgriežņu atslēgu! Un kur nu vēl aukstu. Praktiski jebkuram dīzelim ir nepieciešami garantētie minimālie apgriezieni pie kuriem gaiss ir spējīgs uzsilt tik daudz lai spētu aizdedzināt degvielu. Pārāk lēnu griežot, it sevišķi aukstu dzinēju šo temperatūru nav iespējams sasniegt.

Vēl ir ierobežojums pašā augspiediena sūknī. Rotācijas sūkņi (Lukas, Bošs, utml) un komonroil sistēmas sūkņi faktiski ir centrbēdzes sūķņi. Ja apgriezieni ir par mazu, tad tie nav spējīgi radīt spiedienu pietiekamu, lai izspiestu degvielu caur sprauslu.

Ieplūdes vārsts palīdz radīt apgriezienus, un strauji to atverot dzinēja inerce neļauj apgriezieniem nokristies un motors tiek iedarbināts!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Seene

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju.

==================

Dīzelim ir vajadzīgs maksimums gaisa, ko saspiest, lai gaiss

iegūtu vajadzīgo temperatūru un degviela uzliesmotu

Jo mazāk gaisa, jo temperatūra zemāka, turklāt pretestība dzinēja griešanai mazāka. Tā ka var izmantot to gaisa vārstu (droseļvārstu) iedarbināšanas atvieglošanai, efekts

ir līdzīgs dekompresoram, tikai nekad dīzeļiem, kuriem tādi ir, neesmu sadūries ar rekomendācijām iedarbināšanas sakarā. Bet to jūs visi jau iepriekš pilnīgi loģiski izsecinājāt Vadāmi droseļvārsti mēdz būt vissmodernāko dīzeļu ieplūdēs, bet nu tur jau lietas notiek smalki - elektronika "seko" gan degvielas, gan gaisa piegādei un dozācijai

Nu tieši par to jau ir runa - efekts ir līdzīgs dekompresoram. Viss ir tieši tā, kā to raksti par degvielas aizdegšanos, tikai aizmirsi pievientot to daļu, kurā motoru ir nepieciešams kādu laiku griezt, lai degvielas padeves sistēma sāktu pilnvērtīgi funkcionēt (vajadzīgais spiediens sūknī no pirmā grieziena parādās tikai ideālā pasaulē - reālajā, jo īpaši krievu tehnikai, sistēmā būs arī gaiss) un gredzeni ieeļļotos pietiekami kompresijai. Un šajā laikā ļoti palīdz tevis paša pieminētā samazinātā pretestība dzinēja griešanai. Kad jau dzinēja darbam pietrūkst tikai gaiss, iedodam arī to un spararata inerce vēl piepalīdz starterim pārvarēt kompresijas radīto pretestību.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Seene

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju.

==================

Dīzelim ir vajadzīgs maksimums gaisa, ko saspiest, lai gaiss

iegūtu vajadzīgo temperatūru un degviela uzliesmotu

Jo mazāk gaisa, jo temperatūra zemāka, turklāt pretestība dzinēja griešanai mazāka. Tā ka var izmantot to gaisa vārstu (droseļvārstu) iedarbināšanas atvieglošanai, efekts

ir līdzīgs dekompresoram, tikai nekad dīzeļiem, kuriem tādi ir, neesmu sadūries ar rekomendācijām iedarbināšanas sakarā. Bet to jūs visi jau iepriekš pilnīgi loģiski izsecinājāt Vadāmi droseļvārsti mēdz būt vissmodernāko dīzeļu ieplūdēs, bet nu tur jau lietas notiek smalki - elektronika "seko" gan degvielas, gan gaisa piegādei un dozācijai

Aiztaisot ieplūdi, tiek noslēgta gaisa padeve cilindram.

Savukārt dekompresators atver ieplūdes vārstu, neko nenoslēdzot.

Tomēr atšķiras. Atver ieplūdi, lai degmaisījums pa izplūdi neaizskrien.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

Jā. Tiešām. Esmu. Benzīnniekam sveces skrūvēju ārā, lai kompresija netraucē. Dīzelim nav tik viegli kaut ko izskrūvēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Seene

Nesapratu gan, kas ir loģiski, nepieminot to pie iedarbināšanas, bet tieši par šo vārstu arī runāju.

==================

Dīzelim ir vajadzīgs maksimums gaisa, ko saspiest, lai gaiss

iegūtu vajadzīgo temperatūru un degviela uzliesmotu

Jo mazāk gaisa, jo temperatūra zemāka, turklāt pretestība dzinēja griešanai mazāka. Tā ka var izmantot to gaisa vārstu (droseļvārstu) iedarbināšanas atvieglošanai, efekts

ir līdzīgs dekompresoram, tikai nekad dīzeļiem, kuriem tādi ir, neesmu sadūries ar rekomendācijām iedarbināšanas sakarā. Bet to jūs visi jau iepriekš pilnīgi loģiski izsecinājāt Vadāmi droseļvārsti mēdz būt vissmodernāko dīzeļu ieplūdēs, bet nu tur jau lietas notiek smalki - elektronika "seko" gan degvielas, gan gaisa piegādei un dozācijai

Aiztaisot ieplūdi, tiek noslēgta gaisa padeve cilindram.

Savukārt dekompresators atver ieplūdes vārstu, neko nenoslēdzot.

Tomēr atšķiras. Atver ieplūdi, lai degmaisījums pa izplūdi neaizskrien.

Protams, ka atšķiras - aizverot gaisa padevi vispār nav degmaisījuma... Cik nu tāds jedziens kā degmaisījums vispār ir spēkā dzinējiem bez karburatora

Bet attiecībā uz dzinēja iedarbināšanu abi varianti darbojas vienādi - novērš kompresijas radīto pretestību.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja: Eh... Pirmais tādu sviestu uzrakstījis, ka pat atbildēt nesanāk

nu i labi, ka nesanāk, citādi sarakstīsi atkal *******u

Nebrien dziļās auzās un nespriedelē par lietām no kurām nav ne vismazākās sajēgas!

Pat tikko noslāpētu dīzeli nav iespējams iedarbināt ar kurbuli, nemaz nerunājot ar par uzgriežņu atslēgu! Un kur nu vēl aukstu. Praktiski jebkuram dīzelim ir nepieciešami garantētie minimālie apgriezieni pie kuriem gaiss ir spējīgs uzsilt tik daudz lai spētu aizdedzināt degvielu. Pārāk lēnu griežot, it sevišķi aukstu dzinēju šo temperatūru nav iespējams sasniegt.

Vēl ir ierobežojums pašā augspiediena sūknī. Rotācijas sūkņi (Lukas, Bošs, utml) un komonroil sistēmas sūkņi faktiski ir centrbēdzes sūķņi. Ja apgriezieni ir par mazu, tad tie nav spējīgi radīt spiedienu pietiekamu, lai izspiestu degvielu caur sprauslu.

Ieplūdes vārsts palīdz radīt apgriezienus, un strauji to atverot dzinēja inerce neļauj apgriezieniem nokristies un motors tiek iedarbināts!!

hai septiņpagastu kurinātāj - pārcilā savu krāsaino sertifikātu kaudzīti un pameklē pamatskolas diplomu

tev laikam ir iemācījuši tikai rakstīt, līdz lasīšanai neesi vēl ticis

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

Jā. Tiešām. Esmu. Benzīnniekam sveces skrūvēju ārā, lai kompresija netraucē. Dīzelim nav tik viegli kaut ko izskrūvēt.

Kvēlsveces ,piemēram.

Kā jau te msh teica, ja tu pagriez ar atslēgu, tu to dari lēni un visa kompresija iziet caur gredzeniem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

moš tie kurinātāji griež ar aizdedzes atslēgām

traktoram (pieminētājam 82niekam) kakraz ir priekšgalā skrūve ieskrūvēta, kurai uzliek uzgriežņu atslēgu un griež pēc patikas

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Normāla tev vide. Rollera dzinējs

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Seene rakstīja:

2. Kas? Kompresija tak. Es ar atslēgu pagriežu, bet šī griež atpakaļ...

Ja? Tiešām? Esi kādu dzinēju remontējis?

Jā. Tiešām. Esmu. Benzīnniekam sveces skrūvēju ārā, lai kompresija netraucē. Dīzelim nav tik viegli kaut ko izskrūvēt.

Kvēlsveces ,piemēram.

Kā jau te msh teica, ja tu pagriez ar atslēgu, tu to dari lēni un visa kompresija iziet caur gredzeniem.

Var skrūvēt ārā kvēlsveces. Var griezt lēni un gaidīt, kamēr kompresija iziet caur gredzeniem. Bet vai tas tavuprāt ir ērtāk nekā atvērt dekompresoru?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

To sauc par palaides dzinēju. Iecerētajā aprīkojumā to visu dara no kabīnes ar elektrostarteri. Bet dzīvē visas figņas nestrādā tā, kā konstruktori ir iecerējuši. "Rollera" divtaktnieks negrib pielekt u.t.t. Tapēc lielākoties elektostarteris ir nolikvidēts un efektīvāk ir tīt un raustīt auklu. Nu vismaz traktoram... Jeņisejai ar šo brīnumu ir sanācis daudz nočakarēties. Tur auklu uztīt ir paredzēts, bet raut nav kur - palaides dzinējs atrodas visai šaurā šķirbā starp motoru un bunkuru. Pie tam vēl pats "rollera" dzinējs ir gudri izdomāts ar šķidruma dzesēšanu, kas saslēgta kopējā sistēmā ar lielā dīzeļa sistēmu. Ja lielais nelec, tad var godīgi pārkarsēt, jo nekāda cirkulācija ar tik maziem apgriezieniem nesanāk.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Normāla tev vide. Rollera dzinējs

Ja vajag kautko ātri un pa kluso izdarīt, tad nav nekā labāka par vecu krievu traķi. To jau tev vajadzētu zināt...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Gauss rakstīja: Mums te teritorijā ir traķis, ko palaiž ar ... auklu. Uztin auklu uz startera, raujot palaiž stateri (kautkādu rollera dzinēju) un pēc tam palaiž galveno dzinēju.

Nekādas pišas. Problēma tikai tāda, ka traktorists nedrīkst par daudz iedzert, jo tad var nepietikt (un parasti arī nepietiek) spēka startera palaišanai. Tas ir kā savdabīgs alkometrs.

Normāla tev vide. Rollera dzinējs

Ja vajag kautko ātri un pa kluso izdarīt, tad nav nekā labāka par vecu krievu traķi. To jau tev vajadzētu zināt...

Pa kluso? Diez vai tas rollera dzinējs ir uzskatāms par klusāku, nekā elektrostarteris. Deviņdesmitajos varēja droši zināt, kad apkārtnes kaimiņi iedarbina traktorus un cik labi kuram pielec

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

manā bērnībā vecmāmiņas laukos kaimiņš bija uzbūvējis kāpurnieku

puskača motors un ķēdes ar katrā posmā uzskrūvētu stieņa gabalu no sūdu ārdītāja....

gāja jau nu kruta taisni un pārdesmit metrus.....

pagriezt varēja ar lielām mokām. locījās tās transportiera kuiņas un trakākais motora dzesēšana praktiski nekāda

Lasītākie raksti

Jaunie raksti